Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko 30+ sinkut aina toivottomia tapauksia?

Vierailija
08.12.2013 |

Millaisia kokemuksia?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:48"]

Täytyy sanoa amiksena että tuon +30v tulis olla aika hyvännäköinen ja minua rikkaampi että sellaisen ottaisin ristikseni ja suojelukseeni. On nimittäin parasta ennen tavallaan hyvin lähellä. Ihmetyttää miksi moni odottaa noin pitkälle?

Tuntuu pahalta sanoa, mutta olette pian 50% alennuksessa. Toisaalta nykyään saa vain 30% alennusta.

[/quote]

Kuka sanoi, että täällä ollaan odoteltu? Esim. mä olen elänyt ikäni pitkässä suhteessa. 

No jos totta puhutaan, niin tuskin meillä tuon kommenttisi perusteella kemiat pelais kuitenkaan. Että no harm done. ;)

[/quote]

Luulen että pelais todella hyvin. Olet vain negatiivinen ja kiukkuinen pikkuruinen äkäpussi. Tarvitset vain huomiota ja sitä minä annan sinulle täälä intternettissä.

T: amis

[/quote]

Ooh, kiitos näistä huomion pipanoista. Vanhapiian pitää kipaista tästä ihan suihkuun jäähdyttelemään. Mutta ensin tietty putsaan kissalaumani hiekkalaatikon.

[/quote]

Ole hyvä. Arvasinkin että edes pieni huomio piristää iltaasi. Olen tosiaan tunnettu naistenmiehenä ja kova pelaamaan biljardi nimistä lautapeliä.

[/quote]

Tarkoitat kai taskupeliä?

[/quote]

Nus nus. Arvaa kuka antoi pisteet eli tykkäyksen! Vetelen sinua kuin leikkinukkea naruista. Tarjoan langan ja nytkähtelet sille. Aah. Arvasinhan että meilla synkkaa, kuten Laten Grillillä!

Vierailija
22/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:47"]

Yleensä nainen ei halua itseään vähemmän koulutettua miestä ja/tai mies ei halua itseään koulutetumpaa naista. Samaan aikaan tiedämme, että jo nyt suurin osa korkeakoulusta valmistuneista on naisia. Tähän kun vielä lätkäistään miehelle vaatimus yli 180 cm pituudesta ja varakkuudesta niin tohtorikoulutetun naisen valinnanvara on oikeasti todella, TODELLA vähäinen.

[/quote]

Naisten suhteellinen osuus yliopistoissa kasvaa vuosi vuodelta vielä ainakin 10 vuotta. Tulee johtamaan siihen, että Love Connection tv-sarja tulee saamaan jatkokaudet 2-15, koska 25-35 -vuotiaiden sinkkunaisten määrä tulee Suomessa räjähtämään käsiin. Heille tarvitaan riittävän tasokas kumppani Amerikasta asti. Siellä on tarpeeksi "tasokkaita" miehiä pilvin pimein. Kun miettii aikaa jota Suomessa nyt elämme, ei tilanteeseen ole mitään nopeaa ratkaisua. Huonosti yläkoulussa menestyneitä poikia emme yliopistoihin saa kuin vasta pitkäjänteisellä työllä 20 vuoden kuluttua aikaisintaan.

Koko soppaan voi lisätä juuri sen ajankuvan, että nainen ei enää saa haluta ylpeästi uraa äitinä, jonka suurin saavutus on olla kunniallinen vaimo ja kasvattaa lapsistaan kunnollisia kansalaisia. Nyt pitää vallata työelämä ja johtopaikat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:48"]

Täytyy sanoa amiksena että tuon +30v tulis olla aika hyvännäköinen ja minua rikkaampi että sellaisen ottaisin ristikseni ja suojelukseeni. On nimittäin parasta ennen tavallaan hyvin lähellä. Ihmetyttää miksi moni odottaa noin pitkälle?

Tuntuu pahalta sanoa, mutta olette pian 50% alennuksessa. Toisaalta nykyään saa vain 30% alennusta.

[/quote]

Kuka sanoi, että täällä ollaan odoteltu? Esim. mä olen elänyt ikäni pitkässä suhteessa. 

No jos totta puhutaan, niin tuskin meillä tuon kommenttisi perusteella kemiat pelais kuitenkaan. Että no harm done. ;)

[/quote]

Luulen että pelais todella hyvin. Olet vain negatiivinen ja kiukkuinen pikkuruinen äkäpussi. Tarvitset vain huomiota ja sitä minä annan sinulle täälä intternettissä.

T: amis

[/quote]

Ooh, kiitos näistä huomion pipanoista. Vanhapiian pitää kipaista tästä ihan suihkuun jäähdyttelemään. Mutta ensin tietty putsaan kissalaumani hiekkalaatikon.

[/quote]

Ole hyvä. Arvasinkin että edes pieni huomio piristää iltaasi. Olen tosiaan tunnettu naistenmiehenä ja kova pelaamaan biljardi nimistä lautapeliä.

[/quote]

Tarkoitat kai taskupeliä?

[/quote]

Nus nus. Arvaa kuka antoi pisteet eli tykkäyksen! Vetelen sinua kuin leikkinukkea naruista. Tarjoan langan ja nytkähtelet sille. Aah. Arvasinhan että meilla synkkaa, kuten Laten Grillillä!

[/quote]

Ooo mikä pelimies. Nakkilan lähibaarissa sulla varmaan käy armoton flaksi?

Vierailija
24/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin todistaa, että tällainen akateeminen 35+ mies mielenterveysongelmineenkin kelpaa varsin hyvin.

Mistäköhän tämä johtuu? Ottajia riittäisi joka oksalle, mutta minulla ei ole ihan hirveästi luottamusta vastakkaisen sukupuolen rakkauden kestoon, sen verran usein ehdottelijat ovat myös naimisissa olevia naisia.

En ole edes erityisen komea, muista avuista puhumattakaan. Tässä on nyt jokin mysteeri.

Kokeilin kerran nettideittailua, ja kun olin käynyt neljät treffit ja ollut sängyssä neljä kertaa totesin, että ei täällä ole sellaisia naisia, joita tahtoisin.

Vierailija
25/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas siinä taas mahtava avaus. Kannattaisi pistää vähän enemmän sisältöä tuohon kysymykseen, kuten esimerkiksi toivottomia missä asiassa? Vaikka aika turha tehdä mitään yleistyksiä noin isosta ja heterogeenisesta porukasta.

Eli siis vastaus on todennäköisesti eivät ole, oli kyse siis mistä tahansa.

Vierailija
26/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla tuntuu olevan vaikeuksia löytää kumppania! Ainakin lyhythiuksisista naisista puhuisin toivottomina tapauksina.

Vierailija
27/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen, vaikka hiukset ovatkin pitkät. Miellän tässä siis toivottoman toivonsa menettäneeksi. Tähän mennessä miestarjonta on ollut poikkeuksetta sitä luokkaa, että mielummin elelen yksin kun ketään heistä kenet saisin ottaisin saman katon alle. Saman peiton alle enintään satunnaisesti, vaikka hyvin harvassa ovat nämäkin. Listasta "ulkoisesti viehättävä, henkisesti kiinnostava, tervepäinen" tuntuu saavan valita enintään 2 ominaisuutta, ja useimmilla tutustumaan pyrkivillä ei ole näistä ainuttakaan. Vaikka jotain vikaapa täytyy olla itsessänikin kun tarjonta on mitä on.

Vierailija
28/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä joitain jotka löytää vielä pitkän vakisuhteen tuon iän jälkeenkin mutta vaikeaa se on. Itse jäin sinkuksi miehen jätettyä kun olin 32. Pari vuotta siitä aloin etsiä aktiivisesti uutta, mutta eipä ole löytynyt sellaista seuraa jonka kanssa huvittaisi olla. Mieluummin yksin kuin esim. alkoholistin tai vakavasti mielenterveysongelmaisen kanssa. Semmoista porukkaa sieltä nettideiteistä lähinnä löytyi.

Vierailija
29/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutuissa eronneet kyllä ovat löytäneet uuden mutta lähes jokainen eronnut niistäkin vuoden-viiden jälkeen. Johtuuko sitten vaan kykenemättömyydestä suhteeseen "vika aina toisessa" vai mistä. Vaikea uskoa että yhtäkkiä kaikki paitsi sinkku itse olisivat hulluja, rumia tai juoppoja.

Vierailija
30/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 30 ole ikä eikä mikään! Tunnen paljon noin kolkytvuotiaita naisia ja miehiä, jotka ovat naimattomia ja lapsettomia. Ja seurustelukumppanittomiakin. Mitä sitten? Eivät vaan ole löytäneet sitä oikeaa. Siis ovat varmaan seurustelleet useitakin kertoja, mutta eronneet syystä tai toisesta. Kuten itsekin, vaikka tällä hetkellä olenkin avoliitossa. Itseasiassa tuttavapiirissäni on enemmän kolmekymppisiä sinkkuja kuin perheellisiä... Ja silti uskon, että jokainen heistä tulee vielä kumppanin löytämään ja naimisiin menemään, joten eivät ole ollenkaan toivottomia tapauksia.

Mutta mitäs mieltä olette kolkytvuotiaista eronneista yksinhuoltajista ja etävanhemmista? Onko heillä toivoa samassa määrin?

Vierailija
31/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle sinkku miehelle iskee tuossa iässä,joku ihmeen sitoutumiskammo. Ollaan yhdessä,mutta en halua sitoutua....samaa olen kuulluut aivan liian monta kertaa.

Vierailija
32/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu että pitkistä suhteista eronneet, joilla lapsiakin saattaa olla useampi, löytävät ennemmin uuden kumppanin, kuin tällaiset jotka olleet enemmän tai vähemmän sinkkuja koko ikänsä. Tai on saattanut olla joku pidempi suhde, mutta ei avioon asti johtanut kuitenkaan.

Ehkä näille perheellisillä eronneilla ei ole niin korkeat kriteerit, ja halutaan kipeämmin joku jonka kanssa jakaa arki.. En tiedä. Tuttavapiirissä on kyllä molempia.

Vierailija
33/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas siinä taas syyllistävä ja leimaava aloitus. Tuon ikäisiä sinkkunaisia on vaikka kuinka paljon ihan siitä syystä että tuossa iässä miesten kiinnostus itsensä ikäisiä naisia kohtaan loppuu ja he alkavat etsiä nuorta tyttöä kumppaniksi tai ainakin seksiseuraksi. Minkä tuolle nainen voi? Vaikka kolmekymppinen nainen olisi kuinka fiksu ja kaunis niin ei se riitä koska se ykkösjuttu miehille on nuoruus. Ei se ole naisten vika että miehille ei riitä omanikäinen kumppani.

Vierailija
34/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
35/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni toivoton tapaus, mutta ei ole vain löytynyt sopivaa kumppania. Olen jo 32 v, kaunis, hoikka, mukava ja korkeasti koulutettu nainen, minulla ei ole lapsia enkä ole ollut koskaan naimisissa. Nyt olen huomannut, että kolmekymmpiset miehet eivät ole kiinnostuneita tämänikäisistä naisista, he haluavat kaksikymppisen. Minua lähestyvät vatsakkaat nelikymppiset miehet, joilla on pari lasta ja avioero takana, ja uusperhekuviot eivät voisi kyllä vähempää kiinnostaa, joten olen kai sitten loppuelämäni yksin.

Vierailija
36/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne vatsakkaat nelikymppisetkin (ja vanhemmatkin) katsovat että kolmekymppisen naisen pitäisi olla hirveän kiitollinen että joku mies niinkin vanhan ja rupsahtaneen naisen ylipäänsä ottaa, eikä nainen näinollen saisi vaatia mieheltä yhtään mitään. Ja että naisen pitäisi sietää sitä että mies katselee netistä teinien kuvia ja vertailee naista nuoriin tyttöihin.

Vierailija
37/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus on naisessa paha. Tuntuu yhdistävän monia 30+ sinkkunaisia. 

Ei mullekaan ketään mielenkiintoista opiskelujen parista aikanaan löytynyt, vaan Shellin kassalta. Naisessa pitää olla tiettyä höpsöyttä, mikä usein tuntuu puuttuvan näiltä opiskelleilta naisilta. Tuokin ihanainen tosin on jo palannut kiertoon - omasta halustaan :D

Vierailija
38/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 21:50"]

Monelle sinkku miehelle iskee tuossa iässä,joku ihmeen sitoutumiskammo. Ollaan yhdessä,mutta en halua sitoutua....samaa olen kuulluut aivan liian monta kertaa.

[/quote]

Valitse vääriä miehiä tavoitellessasi vain niitä menestyneitä alfauroksia. Kokeile seuraavaksi sitä firman kuivakkaa kirjanpitäjää johtoasemassa olevan tohtorikoulutetun eksoottisen näköisen kehonrakentajamiljonääärin sijasta niin katsotaan, onko sitoutumiskammoinen.

Vierailija
39/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut tuollaista. Toki tuollaisiakin miehiä varmasti löytyy, mutta olen aika varma että suurimmalle osalle miehistä se nuori ikä ei kuitenkaan ole ykkösenä listalla, kun kumppania haetaan.. Itse asiassa omassa kaveripiirissäni yllättävän monella n. 30v miehellä on selvästi vanhempi avovaimo tai tyttöystävä. 

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:01"]

Olipas siinä taas syyllistävä ja leimaava aloitus. Tuon ikäisiä sinkkunaisia on vaikka kuinka paljon ihan siitä syystä että tuossa iässä miesten kiinnostus itsensä ikäisiä naisia kohtaan loppuu ja he alkavat etsiä nuorta tyttöä kumppaniksi tai ainakin seksiseuraksi. Minkä tuolle nainen voi? Vaikka kolmekymppinen nainen olisi kuinka fiksu ja kaunis niin ei se riitä koska se ykkösjuttu miehille on nuoruus. Ei se ole naisten vika että miehille ei riitä omanikäinen kumppani.

[/quote]

Vierailija
40/77 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:24"]

Koulutus on naisessa paha. Tuntuu yhdistävän monia 30+ sinkkunaisia. 

Ei mullekaan ketään mielenkiintoista opiskelujen parista aikanaan löytynyt, vaan Shellin kassalta. Naisessa pitää olla tiettyä höpsöyttä, mikä usein tuntuu puuttuvan näiltä opiskelleilta naisilta. Tuokin ihanainen tosin on jo palannut kiertoon - omasta halustaan :D

[/quote]

No just. Nainen ei saisi kouluttautuakaan? Naisen pitäisi olla "höpsö" eli naisen pitäisi pysyä aina vähän sellaisena naiivina, tietämättömänä ja epävarmana tyttönä jota mies voi hallita? Tämä liittyy juuri siihen nuoruuden vaatimukseen, että mies ei halua aikuista naista vaan tytön.

Sanoisitko tyttärellesikin että koulutusta ei sitten pidä hankkia että miehet tykkää? Ei mitään väliä sillä että nykyään alkaa olla aika mahdoton elättää itsensä jos ei ole minkäänlaista koulutusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme