Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko 30+ sinkut aina toivottomia tapauksia?

Vierailija
08.12.2013 |

Millaisia kokemuksia?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 21:50"]

Musta taas tuntuu että pitkistä suhteista eronneet, joilla lapsiakin saattaa olla useampi, löytävät ennemmin uuden kumppanin, kuin tällaiset jotka olleet enemmän tai vähemmän sinkkuja koko ikänsä. Tai on saattanut olla joku pidempi suhde, mutta ei avioon asti johtanut kuitenkaan.

Ehkä näille perheellisillä eronneilla ei ole niin korkeat kriteerit, ja halutaan kipeämmin joku jonka kanssa jakaa arki.. En tiedä. Tuttavapiirissä on kyllä molempia.

[/quote]

Miten se avioliitto on tässä ratkaiseva? Jos mä eroan 9 vuotta jatkuneesta avoliitosta, miten tuo mun suhteeni on tässä tilanteessa vähäpätöisempi kuin vaikka 5 vuotta jatkunut avioliitto, joka päätyy eroon?

Vierailija
2/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 17:45"]

Musta taas tuntuu että pitkistä suhteista eronneet, joilla lapsiakin saattaa olla useampi, löytävät ennemmin uuden kumppanin, kuin tällaiset jotka olleet enemmän tai vähemmän sinkkuja koko ikänsä. Tai on saattanut olla joku pidempi suhde, mutta ei avioon asti johtanut kuitenkaan.

Ehkä näille perheellisillä eronneilla ei ole niin korkeat kriteerit, ja halutaan kipeämmin joku jonka kanssa jakaa arki.. En tiedä. Tuttavapiirissä on kyllä molempia.

[/quote]

Miten se avioliitto on tässä ratkaiseva? Jos mä eroan 9 vuotta jatkuneesta avoliitosta, miten tuo mun suhteeni on tässä tilanteessa vähäpätöisempi kuin vaikka 5 vuotta jatkunut avioliitto, joka päätyy eroon?

[/quote]

Avioliitto antaa paremman kuvan kuin avoliitto. Näin se vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Olin käytännössä sinkku 33-vuotiaaksi. Sitten vakiinnuin ja perustin perheen. Ehkä jossain Keravan amispiireissä 30+ on epätoivoinen sinkkuiluikä, mutta ei meillä muilla.

Vierailija
4/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 17:45"]

[/quote]

[/quote]

Avioliitto antaa paremman kuvan kuin avoliitto. Näin se vaan on.

[/quote]

Paremman kuvan mistä? Ei ainakaan sitoutumiskyvystä, jos kerran se avioliittokin on päätynyt eroon.

Vierailija
5/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v mies ja kyllä kai. Olen pitkä, akateeminen ja hyvässä työssä sekä urheilen. Syy sinkkuuteen lienee se, että olen ronkeli ja vaadin liian paljon. On kyllä vaikeaa muutenkin sopeutua seurustelusuhteeseen.

Vierailija
6/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:24"]

Koulutus on naisessa paha. Tuntuu yhdistävän monia 30+ sinkkunaisia. 

Ei mullekaan ketään mielenkiintoista opiskelujen parista aikanaan löytynyt, vaan Shellin kassalta. Naisessa pitää olla tiettyä höpsöyttä, mikä usein tuntuu puuttuvan näiltä opiskelleilta naisilta. Tuokin ihanainen tosin on jo palannut kiertoon - omasta halustaan :D

[/quote]

Tästä olen miehenä samaa mieltä. Ensinnäkin naisen koulutus ei tuo hänelle lisäarvoa silmissäni ja toisekseen nämä "koulutetut ja itsenäiset" ovat olleet sellaisia kuivia ja suoraan sanoen usein vähemmän viehättäviä.

Mies, Helsinki, KTM

Vierailija
7/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:24"]

Koulutus on naisessa paha. Tuntuu yhdistävän monia 30+ sinkkunaisia. 

Ei mullekaan ketään mielenkiintoista opiskelujen parista aikanaan löytynyt, vaan Shellin kassalta. Naisessa pitää olla tiettyä höpsöyttä, mikä usein tuntuu puuttuvan näiltä opiskelleilta naisilta. Tuokin ihanainen tosin on jo palannut kiertoon - omasta halustaan :D

[/quote]

Tästä olen miehenä samaa mieltä. Ensinnäkin naisen koulutus ei tuo hänelle lisäarvoa silmissäni ja toisekseen nämä "koulutetut ja itsenäiset" ovat olleet sellaisia kuivia ja suoraan sanoen usein vähemmän viehättäviä.

Mies, Helsinki, KTM

[/quote]

Mulle naisena koulutus tuo mieheen lisäarvoa sikäli mikäli sen mukana tulee avarakatseisuutta ja kykyä keskustella asioista monipuolisesti. Nyt on pakko lisätä, että itse kyllä ottaisin mieluummin vähemmän koulutetun kuin KTM:n. Ennakkoluulojeni mukaan he pukkaavat olemaan vähän yksiulotteisia ja pinnallisia pintoliitäjiä, joiden elämänarvoissa ykkösenä on raha. Eli ainakaan mulle miehen koulutus ei yksiselitteisesti tuo plussaa, paljon riippuu myös koulutusalasta ja siitä, mitä sillä koulutuksellaan tekee.

t: YTM

Vierailija
8/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle koulutuksella on sillä tavalla väliä, että mielummin otan amk:n käyneen miehen kuin yliopiston käyneen. Yliopistomiehet on usein liian nörttejä.

T: YO-AMIS

Vierailija
9/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. Olen nyt ollut noin vuoden sinkkuna, ja kokemukseni on täysin päinvastainen kuin ketjussa keskimäärin. Parisuhteeseen halukkaita, kivoja miehiä kyllä löytyy, ja suurin osa heistä itseäni nuorempia, vaikka olen lähempänä neljääkymmentä. Olen akateeminenkin vielä kaiken lisäksi, eli minulle ei pitäisi olla tarjontaa kuin jostain satavuotiaista, jos nettiä on uskominen. 

En ole superkaunis enkä bimbo, ihan normaali nätti nainen, joka on sosiaalinen ja iloinen ja kohtalaisen fiksu. Kysyntäni on, jos mahdollista, lisääntynyt vanhetessa, vaikka en tosin ole ollut mikään kaikkien suurin suosikki koskaan. 

Luulenpa, että kaiken tämän netin loanheiton takaa unohtuu se, että suurin osa ihmisistä rakastuu kuitenkin toiseen ihmiseen, ei tämän kauneuteen tai rahoihin. Tai sitten se olen vain minä. :) Parisuhteeseen en ole vielä innostunut, kun olen korjaillut itseäni avioeron jälkeen, mutta tosiaan kivoja ja hyviä miehiä olen kyllä tavannut tuttavapiirisä ja muutenkin. 

Jos en ketään löydä, sitten aion elää hyvän elämän yksin. Ajattelen nimittäin, ettei kannata tuhrata liikaa aikaa negatiivisuuteen, jos suurin osa asioista on kuitenkin hyvin. :) Tähän antaa perspektiiviä kohtalaisen vaikea elämä vakavine sairauksineen, en siis ole mikään kermap**** joka ei ole kokenut mitään ja siksi on näin positiivinen. 

Vierailija
10/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen nyt että mitä vikaa juopoissa on tai mt-ongelmaisissa. Molemmat ovat usein kriisien aiheuttamia ohimeneviä juttuja. Ei kerran rikollinen tarkoita että olisi jokaisena päivänä voro.

T: 11cm mies

Vierailija
11/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa amiksena että tuon +30v tulis olla aika hyvännäköinen ja minua rikkaampi että sellaisen ottaisin ristikseni ja suojelukseeni. On nimittäin parasta ennen tavallaan hyvin lähellä. Ihmetyttää miksi moni odottaa noin pitkälle?

Tuntuu pahalta sanoa, mutta olette pian 50% alennuksessa. Toisaalta nykyään saa vain 30% alennusta.

Vierailija
12/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:48"]

Täytyy sanoa amiksena että tuon +30v tulis olla aika hyvännäköinen ja minua rikkaampi että sellaisen ottaisin ristikseni ja suojelukseeni. On nimittäin parasta ennen tavallaan hyvin lähellä. Ihmetyttää miksi moni odottaa noin pitkälle?

Tuntuu pahalta sanoa, mutta olette pian 50% alennuksessa. Toisaalta nykyään saa vain 30% alennusta.

[/quote]

Kuka sanoi, että täällä ollaan odoteltu? Esim. mä olen elänyt ikäni pitkässä suhteessa. 

No jos totta puhutaan, niin tuskin meillä tuon kommenttisi perusteella kemiat pelais kuitenkaan. Että no harm done. ;)

Vierailija
13/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:55"]

[/quote]

Kuka sanoi, että täällä ollaan odoteltu? Esim. mä olen elänyt ikäni pitkässä suhteessa. 

No jos totta puhutaan, niin tuskin meillä tuon kommenttisi perusteella kemiat pelais kuitenkaan. Että no harm done. ;)

[/quote]

Luulen että pelais todella hyvin. Olet vain negatiivinen ja kiukkuinen pikkuruinen äkäpussi. Tarvitset vain huomiota ja sitä minä annan sinulle täälä intternettissä.

T: amis

Vierailija
14/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:07"]

[/quote]

[/quote]

Luulen että pelais todella hyvin. Olet vain negatiivinen ja kiukkuinen pikkuruinen äkäpussi. Tarvitset vain huomiota ja sitä minä annan sinulle täälä intternettissä.

[/quote]

Ooh, kiitos näistä huomion pipanoista. Vanhapiian pitää kipaista tästä ihan suihkuun jäähdyttelemään. Mutta ensin tietty putsaan kissalaumani hiekkalaatikon.

Vierailija
15/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:18"]

Mulle koulutuksella on sillä tavalla väliä, että mielummin otan amk:n käyneen miehen kuin yliopiston käyneen. Yliopistomiehet on usein liian nörttejä.

[/quote]

Siis munan kokohan on tässä tärkein eikä mikään hiivatun todistus.

= Hyvin toimeentuleva maisteri, jolla on kouluttamaton lihaksikas isomuna

Vierailija
16/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ooh, kiitos näistä huomion pipanoista. Vanhapiian pitää kipaista tästä ihan suihkuun jäähdyttelemään. Mutta ensin tietty putsaan kissalaumani hiekkalaatikon.

[/quote]

Ole hyvä. Arvasinkin että edes pieni huomio piristää iltaasi. Olen tosiaan tunnettu naistenmiehenä ja kova pelaamaan biljardi nimistä lautapeliä.

Vierailija
17/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:21"]

[/quote]

[/quote]

No musta olis kiva, että sen munanpidikkeen kanssa olis jotain puhuttavaakin silloin, kun se muna ei enää toimikaan. Mut kukin tyylillään.

Vierailija
18/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ole hyvä. Arvasinkin että edes pieni huomio piristää iltaasi. Olen tosiaan tunnettu naistenmiehenä ja kova pelaamaan biljardi nimistä lautapeliä.

[/quote]

Tarkoitat kai taskupeliä?

Vierailija
19/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:21"]

[/quote]

[/quote]

No musta olis kiva, että sen munanpidikkeen kanssa olis jotain puhuttavaakin silloin, kun se muna ei enää toimikaan. Mut kukin tyylillään.

[/quote]

Noin yleensä elokuvissa. Todellisuudessa sä valitset joko tai.

Toinen nainen, joka kannattaa lihaksikkaita isomunaisia miehiä, oli järkeä tai ei.

Vierailija
20/77 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastailee.

Jos saat anaaliseksistä orgasmin niin suosio nousee 100% vastaavaan parikymppiseen, joka suostuu siihen, muttei nauti siitä.

Anaaliseksin arvoa on turha vähätellä näissä parisuhdemarkkinoilla.

Aikoinaan lähi-idässä anaaliseksistä nauttivasta neitsyestä tarjottiin tuhansia kameleita isälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän