Onko sinulla ollut yliluonnollisia kokemuksia?
Kommentit (101)
On. Olen nähnyt kun puolituttu joutui riivattuun tilaan, kasvot muistutti sen manaaja alokuvan demonin kasvoja. Eteenkin ne silmät jäi mieleen.
Menin kerran baariin ja sain naisen mukaan kämpille.
Eräänä kesäaamuna heräsin taloyhtiön roskakatoksesta ilman mitään muistikuvia, päälleni oli oksennettu ja joku oli vaihtanut kaikki setelini kolikoiksi. Täysin selittämätön tapahtuma.
Siskolleni tulee aina hautausmaalla jouluaattona olo että mummi on siinä lähellä, vieressä. Itselle ei tule vaikka olen samassa tilanteessa.
Kyllä on, täällä maailmassa on sellaisia asioita joista tiede ei tiedä mitään. Toiset sanoo niitä enkeleiksi.
No uskoon tulemisenhan voi määritellä yliluonnolliseksi tapahtumaksi ja kokemukseksi, jos yliluonnollisella tarkoitetaan yksinkertaisesti sitä, että tapahtuma ei palaudu luontoon vaan Luojaan.
Yleensä kuitenkin yliluonnollisella kokemuksella tarkoitetaan jotain räikeästi outoa kokemusta, esim. näkee valo-olennon tai pystyy lukemaan toisen ajatuksia tai tietää ennalta tarkkaan mitä tulee tapahtumaan tai näkee esineiden lentelevän itsestään tms. Sellaisia kokemuksia minulla ei ole.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Enneunia, geenimuistoja, etiäisiä. Tosin en pidä niitä yliluonnollisina. Ne ovat biologiaa, jota ei vielä täysin ymmärretä.
Tutun ihmisen ruumiista irtaantumisen ja läsnäolon. Aiheutti myös poltergeistia. Nämä menevät myös tieteen piikkiin. Se onkin ihmeellisempää, mitä hänen kuolemansa jälkeen on tapahtunut, vielä vuosienkin kuluttua. Eikä yksin minulle. Myös hänen ennustamansa asiat ovat toteutuneet yllättävän hyvin.
Ei ole, koska kykenen aisteillani havainnoimaan vain luonnollisia asioita.
Oon kirjottanu tän muutaman kerran mutta joku veti mua kerran kädestä kun heräsin aamulla, asun yksin ja se oli kunnon nykäsy. Mä selitin sen itselleni niin että mä olin unessa ja mun käsi sai jonkun sätkyn, vaikka oikeasti olin hereillä
Äiti kuoli aamuviideltä. Kun menin sairaalasta äitini kotiin, kukkokello oli pysähtynyt kello viiteen.
Lapsena oli vielä viime vuosisadalla syntyneitä jotka kertoi pahoista paikoista ja kirouksista joiden tarinat olivat kulkeneet suvussa ja heidän mukanaan tarinat sitten menivät.
On. Erään kerran sain päivällä tiedon, että nuori sukulainen oli hukkunut ollessaan yksin vesillä. Menin myöhemmin päivällä käymään toisessa kyläpaikassa, lapsiperheessä. Menin huoneeseen, jossa oli leluja lattialla, astuin vahingossa sellasen soivan laulukirjan päälle, lastenlauluja siis. Siitä alkoi soida sävel kaksi on paatissa soutajaa. Ajattelin saman tien, että siinä veneessä oli enkeli mukana, ei ollut yksin 'paatissa'.
Kyllä uskon, että täällä on henkiä. Seuraan johtolankoja, mietin mitä ostan kaupasta ja kaupan hyllystä tippuu paketti lattialle. Niin sitten tiedän valita samanlaisen tuotteen mikä putosi lattialle. Itselleni tapahtuu näitä jatkuvasti. Jos selaan kuvia puhelimesta niin puhelin jää jumiin sille tietylle kuvalle. Olisin etukäteen osannut kertoa minkälaiselle kuvalle puhelin jää jumiin, mutta minulle muistutetaan. Kun ajattelee jotain tiettyä ihmistä niin sekin ajattelee sinua tai teidän energiat törmää.
Kyllä. Näin Jeesuksen.
Se näkyy tällä videolla loppupuolella
Seurasin aiemmin intensiivisesti erästä urheilulajia, joskus sitten selasin somessa näiden urheilijoiden tilejä, ulkomaalaisten siis. En tuntenut kaikkia alan ihmisiä, mutta eräässä kuvassa oli useamman ihmisen rivi, nuoria ihmisiä. Katsoin kuvaa ja erään ihmisen kohdalla tuli välittömästi ajatus, tuolla ihmisellä on sydämessä jotain vikaa. Ohitin koko jutun, ajattelin vaan, että joku kummallinen satunnainen ajatus. Meni pari viikkoa, näin lehdessä uutisissa, että tämä ihminen oli saanut äkillisen sairaskohtauksen. Silloin muistin sen "ajatuksen". Ei ollut mitenkään tiedossa siis vaan näytti ihan terveeltä ja oli urheilija siis. Tämä oli ennen koronaa. Vastaavia muitakin asioita on sattunut, joskus vaan tietää jotain, hyviä ja huonoja.
Joo. Suvussa on useamman sukupolven ajan nähty enneunia ja kaikkea muutakin sattunut.
On. Menee ilmeisesti suvussa. Joka sukupolvessa löytyy henkilö joka näkee ja kokee ns. yliluonnollisia kokemuksia.
Kun syön hernekeittoa, kohta alkavat henget puhua.
Kapakkaillan jälkeen heräsin kaamean kummituksen vierestä.
UFO:n näin kerran 90-luvulla. Oli juuri samanlainen kuin pentagonin UAV-ilmiö