Tapailen juuri eronnutta miestä ja olen alkanut saada uhkauksia hänen exältään!
Mies on siis eronnut heinäkuun lopussa pitkästä suhteestaan missä ei enää ollut onnellinen.
Näemme n. 3 krt viikossa, käymme yhdessä lenkillä, uimassa ja viikonloppuisin syömässä yms.
Nyt hänen ex on jostain saanut tietää minusta ja lähettää minulle lähes joka päivä viestiä facen kautta myös miehelle on lähettänyt viestiä ja haukkunut minua. Olen myös öisin saanut soittoja tuntemattomasta numerosta ja kun vastaan kuuluu vain ääni ”huo*a” ja luuri lyödään kiinni.
Työpikalleni on tullut haukkumaviestejä jossa arvostellaan kovin sanoin työtäni, jopa silloin kun olin lomalla olin kuulemma tehnyt työni huonosti.
Ottaisitteko yhteyttä poliisiin tässä tapuksessa? Tätä on nyt jatkunut kolme viikkoa!
Kommentit (494)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka se ex uhkaisi sanallisesti ap: tä tapp amisella niin ei poliisi puutu! Uskokaa jo! Niillä on kädet täynnä töitä, ettei tuollaisiin puutu kuin vasta jos ap itse tekee rikosilmoituksen tai ex on ovella aseen kanssa vastassa. Turhaan huudatte poliisia apuun.
Ap selvittää nyt päänsä sen ukon kanssa ja pistää ukon hoitamaan eronsa kuntoon ja ex:n ruotuun. Hoitohenkilökunnalle voi ilmoittaa, jos luulee ex:n olevan psykoottinen tai järkkynyt mieleltään. Mikäli aihetta ilmenee niin tulee hoitomääräys.
On se sitten kumma, ettei ukot osaa erojaankaan hoitaa kunnolla. Otetaan uusi muija putsaamaan savuava ase kunnes on aika jatkaa matkaa kannukset kilisten kohti uutta prinsessaa.
Onko sinulla paljonkin kokemuksia? Eikö ero ole hoidettu, kun toinen on muuttanut pois ja sanonut eronneensa? Mitä ihmettä jonkun uuden naisen tai miehen pitää siihen mitenkään millään tasolla sotkeutua?
Aika yksinkertainen käsitys sinulla suhteista ja elämästä. Itse olen sovussa eronnut, mutta paljon kuullut ja nähnyt.
Miehen tulee hoitaa eronsa. Johan tämä nainen on asiaan sotkeutunut kun jo alusta lähtien tiennyt miehen olevan eronsa alussa. Sekaantunut siis jo. Itse jättäisin miehen hoitamaan asiansa kuntoon ja katsomaan vasta sitten uudestaan suhdetta ap:n kanssa, mutta ap ei itsekkäistä syistä tätä halua.
Ihminen ei ole kone joka toimii on/off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko tuota ap:n tarinaa.
Ei vaikuta todelliselta. Ehkä hän sai vinkin tarinaansa, Ilta-Sanomien artikkelista joka käsittelee samaa asiaa.
Harvemmin kukaan normaali ex-puoliso lähteen noin tuollaisiin juttuihin, että ihan työpaikalle asti häiritsee.
Mistä tuon miehen ex-puoliso edes tietää, missä ap on töissä?
Ap ja mieshän ovat seurustelleet vasta kaksi kuukautta, jos mies on kerran eronnut heinäkuun lopussa, kuten ap kertoo.
Miten tämä miehen ex-puoliso olisi selvittänyt jo ap:n nimen ja työpaikankin.
Puhdasta palturia, siis valetta koko juttu!
Tuo on sinun mielipiteesi, mutta tuskin totuus. Minun miehen ex löysi minut siten, että hän oli hakkeroinut miehen facebookin ja sitäkautta löysi sitten minut, mm lukemalla meidän viestejä jne.
Usko pois, hullut exät pystyy MIHIN VAAN! Työpaikkakin näkyy monella omalla facebook profiilillakin.Hakkeroinut??
Kyllä. Ei tarvitse uskoa mutta se ei muuta kertomaani asiaa valheeksi.
Tarkoutan, että _millä perusteella_ vätität niin? Vai onko se ihan vain omasta päästäsi a perustelut salaisuus (eli niitä ei löydy)?
Ei se, mitä uskon muuta sitä, miten asia on, minua ainostaan kiinnosti se, millä perusteilla pidät tapahtunutta hakkerointina?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs huo-------r---aat toisen naisen miehen kanssa, sitä saa mitä tilaa. Tiedätkö mikä olet, olet huvia hetken, ukko palaa akkansa luo, saat nähdä. Mies ei ole onnellinen akkansa kanssa, mistäs sinä sen tiedät, ei kuule miehen sanaan voi luottaa, halusi vain panna toista reikää siinä se.
Miettikääs nyt, onko tällaiselle ihmiselle järkeä mennä selittämään että ”en ole eron syy” vai olisko vaan järkevämpi mennä poliisin puheille!?!
Itse en usko että tuollainen sekopää uskoisi mitään puheita, inttää vain että mies on hänen. Päässä vikaa ja paljon.
En sekaantuisi noin tuoreeseen eroon. J akuten joku jo kommentoikin, mahtaako olla oikeasti ero lopullinen.
Kuvakaappaus jne. viesteistä ja poliisille. Välittömästi. Sen lisäksi et vastaa yöllä tuleviin puheluihin (kai olet blokannut numeron?) ja blokkaat eukon facessa. Kumma että täytyy näistä sulle edes manita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli ekana mieleen, että miehen kertomus erosta on vain miehen kertomus erosta. Eli mies ei ole HOITANUT eroaan. Ei ole käsitellyt eroa siten, että nainen olisi ns. hyväksynyt eron. Mies on siis mahdollisesti toiminut jollainlailla hyvinkin loukkaavasti.
Jaa. Mulla taas tuli ekana mieleen, että tuo nainen on häiriintynyt. Ei normaali ihminen ala soittelemaan keskellä yötä miehen/ex-miehen (ihan sama kumpi) uudelle naisystävälle huorittelupuheluita, soita hänen työpaikalleen yrittäen pilata hänen maineensa jne. Poliisiin vaan yhteyttä ja ap:n kannattaa kirjata kaikki todisteet ja tapahtumat järjestelmällisesti ylös. Esim. nuo puhelinsoitot. Kyllähän ne voidaan selvittää, mistä numerosta tulevat, jos siihen menee.
No olkoonkin häiriintynyt tai ei, niin kenelle siitä aiheutuu nyt ongelmia? Niille nössöille, jotka eivät osaa hoitaa asioita häiriintyneen kanssa. Sen takia suosittelen tavallaan hyökkäystä vastaan, poliisille menijähän ei mitenkään hyökkää, vaan luikkii tavallaan syvemmälle pakoon itse ja kuvittelee, että joku poliisi auttaa. Ei auta. Oma puolustus on paras puolustus. Eihän tuo nainen ole vielä käynyt käsiksi. Niin kauan iisi biisi.
Ihan mielenkiinnosta, millaisen viestin sinä laittaisit tuolle exälle?
Todella vaikea sanoa, koska en tiedä, miten hän minuun suhtautuisi. Toki hän saattaisi provosoida minut loukkaantumaan, mutta en tiedä, silloin vastaisin vain samalla mitalla tai pahemmin. Ei kiinnosta tuollaisten mitättömyyksien tunteet. Puolustaisin itseäni vain itseni takia. Poliisille meneminen on minusta outoa, jos ei ole edes yritetty keskustella ensin?
Mutta jos viesti ei provosois minua vaan näkisin, että toista on vain satutettu niin ymmärtäisinhän mä sen. Ja siis en oleta, että se ”mua on satutettu” -viestintä tulisi kyynelein, vaan vois tulla just aggressiona.Ap ei ole satuttanut ketään. Päinvastoin. Hänelle tehdään kiusaa ja haittaa. Mieti nyt vielä kerran kuka sitä poliisin apua ehkä tarvitsee?
Ei ole, ja miten vaikeaa se on keskustella sille exälle?
Minusta on kiusaamista mennä sanomaan poliisille siitä, jos olen itse suututtanut jonkun tämän mielessä, koittamatta ensin saada tätä tajuamaan, että en ole suututtanut häntä.
Koska ihmisillä voi olla vaikka mitä väärinkäsityksiä, joissa se ex siis kokee nimenomaan ap:n satuttaneen häntä ja kiusanneen häntä.
Oletkos koskaantullut ajatelleeksi?
Exä syyllistyy uhkailuun, häirintään ja maineen pilaamiseen. Ne ovat rikoksia.
Olen joutunut epäsuorasti sairaan ihmisen hampaisiin ( kyse ei ollut seurustelusta), ja jos ko. ihminen olisi jatkanut vielä hetkenkin, siitä olisi tehty lähestymiskielto.
Miksi kiellät exän sairauden, rikkeet ja poliisin roolin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka se ex uhkaisi sanallisesti ap: tä tapp amisella niin ei poliisi puutu! Uskokaa jo! Niillä on kädet täynnä töitä, ettei tuollaisiin puutu kuin vasta jos ap itse tekee rikosilmoituksen tai ex on ovella aseen kanssa vastassa. Turhaan huudatte poliisia apuun.
Ap selvittää nyt päänsä sen ukon kanssa ja pistää ukon hoitamaan eronsa kuntoon ja ex:n ruotuun. Hoitohenkilökunnalle voi ilmoittaa, jos luulee ex:n olevan psykoottinen tai järkkynyt mieleltään. Mikäli aihetta ilmenee niin tulee hoitomääräys.
On se sitten kumma, ettei ukot osaa erojaankaan hoitaa kunnolla. Otetaan uusi muija putsaamaan savuava ase kunnes on aika jatkaa matkaa kannukset kilisten kohti uutta prinsessaa.
Onko sinulla paljonkin kokemuksia? Eikö ero ole hoidettu, kun toinen on muuttanut pois ja sanonut eronneensa? Mitä ihmettä jonkun uuden naisen tai miehen pitää siihen mitenkään millään tasolla sotkeutua?
Aika yksinkertainen käsitys sinulla suhteista ja elämästä. Itse olen sovussa eronnut, mutta paljon kuullut ja nähnyt.
Miehen tulee hoitaa eronsa. Johan tämä nainen on asiaan sotkeutunut kun jo alusta lähtien tiennyt miehen olevan eronsa alussa. Sekaantunut siis jo. Itse jättäisin miehen hoitamaan asiansa kuntoon ja katsomaan vasta sitten uudestaan suhdetta ap:n kanssa, mutta ap ei itsekkäistä syistä tätä halua.
Ihminen ei ole kone joka toimii on/off.
Eronsa alussa?? Kuinka kauan ero kestää?
Itse vein avioeropaperit käräjäoikeuteen maanantaina ja tiistaina muuton pois.
Olin siis kahdessa päivässä hoitanut OMAN eroni.
Rikosilmoitus häirinnästä ja vainoamisesta. Sen jälkeen ette miehen kanssa kumpikaan ole missään yhteydessä vaan annatte poliisin hoitaa. Lähestymiskieltokin voisi tulla kyseeseen. Ainakin työpaikkaakin ajatellen.
Taattua av-kamaa että tämäkin väännetään ap:n syyksi. Ero heinäkuussa saattaa tarkoittaa sitä että eroa on työstetty päässä jo pidempään joten mies voi aivan hyvin olla valmis uuteen suhteeseen. Ja aika pumpulissa saa olla kasvanut jos ei ole koskaan kuullut kiusaavista existä. Lapset lyömäaseena on ihan perus mutta jos ei ole niitä, huorittelua yms.
Vierailija kirjoitti:
En sekaantuisi noin tuoreeseen eroon. J akuten joku jo kommentoikin, mahtaako olla oikeasti ero lopullinen.
Kuvakaappaus jne. viesteistä ja poliisille. Välittömästi. Sen lisäksi et vastaa yöllä tuleviin puheluihin (kai olet blokannut numeron?) ja blokkaat eukon facessa. Kumma että täytyy näistä sulle edes manita.
Miksi vinoilet ap:lle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli ekana mieleen, että miehen kertomus erosta on vain miehen kertomus erosta. Eli mies ei ole HOITANUT eroaan. Ei ole käsitellyt eroa siten, että nainen olisi ns. hyväksynyt eron. Mies on siis mahdollisesti toiminut jollainlailla hyvinkin loukkaavasti.
Mies on silloin heinäkuun lopussa sanonut että ei ole onnellinen suhteessa ja haluaa erota. Muutti pois yhteisestä asunnosta.
Ex ei tätä helpolla hyväksynyt vaan ”kiusasi” miestäkin monta viikkoa häirikkösoitoilla.Ap
Heinäkuun lopulla? Nyt ollaan syyskuun lopulla. Jos olette edes kuukauden tapailleet, niin miehellä on siis uusi viritelmä kuukausi sen jälkeen kun on eronnut pitkästä suhteesta. Aika nopealiikkeinen mies, kieltämättä. Ei siinä mitään, riippuen siitä miten ero on mennyt. Oliko se miehen puolelta ilmoitus, eikä hän suostunut enää keskustelemaan miksi halusi erota? En tarkoita missään nimessä, että suhdetta olisi pitänyt jatkua, mutta säädyllisessä erossa toisella on oikeus tietää miksi toinen haluaa erota.
Itse "kiusasin" myös ex-miestä monta viikkoa soitoilla, koska ero tuli todella yllätyksenä, vieläpä niin että hänellä oli heti uusi. Meillä oli yhteiset ystävät ja miehen mielestä kaikki olisi pitänyt jatkua ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut. Se oli hänen käsikirjoituksensa, eikä minulla ollut mitään sanasijaa siinä. Kun hän ilmoitti että minun soittoni "häiritsevät hänen uutta suhdetta" ja että uusi "kärsii" tästä (ikään kuin minä en kärsisi) sain tarpeekseni epäempaattisuudesta ja pistin kaikki välit täysin poikki. Tämä mies ja hänen kaverit luulivat että välien poikkipistäminen oli joku manipulointiyritys minun puoleltani saada miehen takaisin. Ei todellakaan, missään nimessä, haluaisi tuonluonteista miestä takaisin. Välit ovat olleet poikki nyt 20 v., olen siihen päätökseen erittäin tyytyväinen, ainoa mitä kadun on se, että joskus edes yritin joustaa ja saada aikaiseksi jotain keskusteluja ja kompromisseja tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuule jos ymmärtäisit lukemasi niin tajuaisit että viestisi on turha. Älä tule pätemään jos et faktoja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jollekkin tulee ensimmäisenä mieleen tällaista? Miksi ei tule vain mieleen että sillä ex-naisella on mielenterveysongelmia? Eikö se olisi paljon loogisempaa?
No koska kuka seurustelisi MIEHEN KANSSA, jonka exä on oikeasti joku hullu? En mä ainakaan. Paljon todennäköisempää on,,että huono kohtelu tuottaa huonoa kohtelua.
Minulla tulee lähinnä mieleen että mies ei ole enää jaksanut naisen mielenterveysongelmia. Jos tuossa olisi hullu mies ja normaali nainen, kaikki sanoisivat että tottakai saa erota. Nyt miehen pitäisi jäädä hullun naisen kanssa yhteen. 🙄
Ei kukaan ole sanonut niin, mutta ehkäpä ap:n ei kannattaisi sekaantua mieheen, jolla on eroprosessi vielä kesken.
Eroprosessi kesken? Mies on heinäkuussa eronnut ja muuttanut pois! Millä tavoin ero on vielä kesken?
Ei ole miehen vika jos nainen ei sitä hyväksy. Kuinka kauan miehen pitää odottaa että saa tapailla uutta naista?
Niin kauan, ettäon kuullut toisen suusta, että hän hyväksyy eron. Jos sen hoitaa kolmas pyörä kainalossa, niin on vastuuton toisen tunteita kohtaan ja saattaa saada samalla mitalla (satuttamista) takaisin.
Jaha, isäni ei hyväksynyt eroa 30 vuoteen. Sitten kuoli pois. Joko nyt äiti saisi olla toisen kanssa vai pitääkö vielä kunnioittaa vainajan toivetta?
Ei hyväksynyt? Ja miksi ei hyväksynyt? Kukaan ei tainnut siinä kohtaa kunnioittaa hänen tunteitaan. Niin se vain menee, mitä ihmeen SYYTÄ kenelläkään olisi olla pääsemättä erosta yli, jos voisi? Syy yli pääsemättömyyteen on siinä, ettei kykene siihen, siinäon eroajalla tarkka paikka, ettei ainakaan aiheutatarpeetonta kärsimystä. Jos ei tätäosaa, saa maistaa ongelmia.
Kukaan ei tosiaan kunnioittanut hänen tunteitaan, koska avioliiton aikana hän useampaan kertaan pahoinpiteli äitini, potki mm. keskenmenon ja uhkasi haulikolla ja veitsellä.
Niin, no sekin käytös johtui siitä, ettei häntä ja hänen tunteitaan ollut koskaan kunnioitettu ajoissa lapsuudessa. Äitisi on aivan turha uhriutua ja ulista, jokainen vastaa omasta onnestaan täällä, ja on törkeää alistua kenellekään, joka aiheuttaa sinulle harmia. Mutta silloin kannattaa oman parhaansa vuoksi kohdella toista ymmärtäväisesti erossa, kun ei itsekään tätä toista kestä. Se ei ole jätetylle takuulla helppoa.
Kuulostaa että tämä on pistetty ulos, ja ihan omasta syystään.
Neuvoin van siinä, miten ei tarvitse jäädä ulisemaan lopuksi ikää, miten isi ei hyväksynyt eroa. Että vois sitä miestäkin sinä varmaan koittaa ymmärtää. Ei hänen tekojaan, mutta tunteensa.
Kyllä minä ymmärsin isääni. Mutta ei hänen käytökseensä pystynyt millään vaikuttamaan. Hän oli epävakaa.
Ja sellaisen loputon ymmärtäminen on suohon uppoamista. Juuri epävakaa tarvitsee jonkun laittamaan ne rajat. Jos se ei onnistu, pitää pelastaa itsensä kun vielä voi.
Oletpa tyhmä. Kyllähän ihmistä voi samalla aikaa ymmärtää ja pelastaa itsensä. Mutta sunlaises va j a k k i ei varmaan osaa.
EriMiksi sinä v a j a k k i vaadit ymmärtämistä, mikä on sama kuin painaa asia villaisella? Miksi pitää yleensäkin ymmärtää?
Riittää, että ymmärtää toisen olevan liian sekaisin. Luonnollinen seuraus on ero, tai ainakin sen pitäisi olla.
Eihän ole idiootti. Sanoin, että toista voi samaan aikaan sekä ymmärtää, että pelastaa itsensä. Jos sä siis et ymmärrä, millä lailla sä et paina villasella ja saat tilanteen siinä toisessa muuttumaan? Välität asiasta? Sä välität vähemmän, sun poistumisesi on ENEMMÄN asioiden painamista villasella, kuin sen, joka ymmärtää, ja poistuu tilanteesta.
Ymmärtäjä ei tuomitse, sä tuomitset, mutta jos sä kuvittelet tuomitsemisen olevan välittämistä, olet täysin väärässä. Mä en ainakaan välitä ihmisistä, jotka mä tuomitsen, pätkääkään.
Heistä välitän, joita ymmärrän. Ei se tarkoita silti sitä, että heidän vioillaan olisi mitään suhdetta mun elämääni ja arkeeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mulla taas tuli ekana mieleen, että tuo nainen on häiriintynyt. Ei normaali ihminen ala soittelemaan keskellä yötä miehen/ex-miehen (ihan sama kumpi) uudelle naisystävälle huorittelupuheluita, soita hänen työpaikalleen yrittäen pilata hänen maineensa jne. Poliisiin vaan yhteyttä ja ap:n kannattaa kirjata kaikki todisteet ja tapahtumat järjestelmällisesti ylös. Esim. nuo puhelinsoitot. Kyllähän ne voidaan selvittää, mistä numerosta tulevat, jos siihen menee.
No olkoonkin häiriintynyt tai ei, niin kenelle siitä aiheutuu nyt ongelmia? Niille nössöille, jotka eivät osaa hoitaa asioita häiriintyneen kanssa. Sen takia suosittelen tavallaan hyökkäystä vastaan, poliisille menijähän ei mitenkään hyökkää, vaan luikkii tavallaan syvemmälle pakoon itse ja kuvittelee, että joku poliisi auttaa. Ei auta. Oma puolustus on paras puolustus. Eihän tuo nainen ole vielä käynyt käsiksi. Niin kauan iisi biisi.
Todella vaikea sanoa, koska en tiedä, miten hän minuun suhtautuisi. Toki hän saattaisi provosoida minut loukkaantumaan, mutta en tiedä, silloin vastaisin vain samalla mitalla tai pahemmin. Ei kiinnosta tuollaisten mitättömyyksien tunteet. Puolustaisin itseäni vain itseni takia. Poliisille meneminen on minusta outoa, jos ei ole edes yritetty keskustella ensin?
Mutta jos viesti ei provosois minua vaan näkisin, että toista on vain satutettu niin ymmärtäisinhän mä sen. Ja siis en oleta, että se ”mua on satutettu” -viestintä tulisi kyynelein, vaan vois tulla just aggressiona.Ap ei ole satuttanut ketään. Päinvastoin. Hänelle tehdään kiusaa ja haittaa. Mieti nyt vielä kerran kuka sitä poliisin apua ehkä tarvitsee?
Minusta on kiusaamista mennä sanomaan poliisille siitä, jos olen itse suututtanut jonkun tämän mielessä, koittamatta ensin saada tätä tajuamaan, että en ole suututtanut häntä.
Koska ihmisillä voi olla vaikka mitä väärinkäsityksiä, joissa se ex siis kokee nimenomaan ap:n satuttaneen häntä ja kiusanneen häntä.
Oletkos koskaantullut ajatelleeksi?
Miksi ihmeessä ap käyttäisi aikaansa ymmärtääksen kiusaajaansa? Ihmistä joku pyrkii tuhoamaan hänet? Soittaa työpaikalle ja yöllä solvaussoittoja hänelle? Poliisi on oikea kohde, he voivat jotain tehdä. Jos exä ei usko poliisia ei usko kyllä AP:täkään.
Exä satuttaa ap:tä kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä auttaa syyttömän ap:n uhkailu? Eihän se hänen vikansa ole.
Ei tietenkään auta, eikä ole oikein.
Se vaan, että aloittajaahan asia nyt häiritsee. Kuka pystyy vaikuttamaan omaan elämäänsä eniten? No, itse pystyy. Muut eivät muutu aloittajan mieliksi. Ongelma on siis silti hänen, vaikka se onkin epäreilu. Voi mennä poliisille tai voi laittaa exät ruotuun ihan itsekin tai ainakin ensin yrittää.Onko sinulla trauma poliisista, kun jankutat tätä?
Ei ole poliisista, mutta ymmärtämättömistä rankaisijoista kyllä. Sillä exälläkin on tunteet,ja on todella törkeää pistää poliisi hänen peräänsä, koska häntä on jossain vaiheessa elämäänsä satutettu aivan selkeästi hänen saamatta apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkos koskaantullut ajatelleeksi?Miksi ihmeessä ap käyttäisi aikaansa ymmärtääksen kiusaajaansa? Ihmistä joku pyrkii tuhoamaan hänet? Soittaa työpaikalle ja yöllä solvaussoittoja hänelle? Poliisi on oikea kohde, he voivat jotain tehdä. Jos exä ei usko poliisia ei usko kyllä AP:täkään.
Exä satuttaa ap:tä kokoajan.
Miten niin kiusaajaansa? Ap kiusaa sen exän mielestä häntä. Ei tässä ole vain yhtä kiusaajaa vaan apja mies ovat sen exän kiusaajia. Ainakin sen EXÄN mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Taisit jäädä erossa kakkoseksi?
En ole saanut vieläkään selkeitä vastauksia kysymykseeni, miksi tämä keskustelun vesittäjä karsastaa poliisia ja vaatii ap:tä puhumaan uhkaavalle exälle.
Ainoa mieleen tuleva selitys on, että hän tuntee hengenheimolaisuutta viimeksi mainitun kanssa. Toisaalta, jonkun on pakko sekaantua ja sotkea, jonkinlainen luonnehäiriö sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkos koskaantullut ajatelleeksi?Miksi ihmeessä ap käyttäisi aikaansa ymmärtääksen kiusaajaansa? Ihmistä joku pyrkii tuhoamaan hänet? Soittaa työpaikalle ja yöllä solvaussoittoja hänelle? Poliisi on oikea kohde, he voivat jotain tehdä. Jos exä ei usko poliisia ei usko kyllä AP:täkään.
Exä satuttaa ap:tä kokoajan.Miten niin kiusaajaansa? Ap kiusaa sen exän mielestä häntä. Ei tässä ole vain yhtä kiusaajaa vaan apja mies ovat sen exän kiusaajia. Ainakin sen EXÄN mielestä.
Tuossa ne mainitaan, osaat kyllä lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla viesteistä kuvakaappauksia tms. josta ne voi todentaa? Ilman todisteita on turha mennä poliisin pakeille.
Muutoin tekisin kyllä ilmoituksen, nuo kun tuppaa vaan pahenemaan ajan myötä.
Mä koittaisin keskustella exän kanssa. Ymmärtäisin, että häntä on satutettu. En haluaisi kenenkään kokevan kärsimystä MUN suhteitteni takia. Nainen tulisi saada ymmärtämään, että en halua hänelle pahaa.
Ap ei liity mitenkään miehen eroon vaimostaan joten hänellä ei ole mitään selitettävää. Jos tuollaista lähtee tekemään niin sehän on sama kuin myöntäisi miehen pettäneen hänen kanssaan ja että hän on nyt vienyt miehen. Ap ei ole ulkopuolisena missään selvitysvastuussa parisuhteesta mihin hän ei liity.
No ei ehkä ole, mutta ainahan oma selusta kannattaa siivota, vai etkö osaa? Jos nainen häiriköi aloittajaa, on viisasta aloittajan hoitaa asia häirikön kanssa, eikä paeta päätä pensaaseen poliisin kanssa. Millätavalla se, että selvittäisi, ettei halua exälle pahaa tai ettei ole seurustellut tämän kanssa ennen eroa (mitä eroa?) olisi sen myöntämistä, että on vienyt miehen?
Jos apon sitä mieltä, ettei vienyt miestä ja ex on toista mieltä, mä ainakin tekisin perusteluineen selväksi sille exälle, miksi hän on väärässä. Sen jälkeen jos hän haluaa sössöttää väärässä ollen asioita, niin aivan sama. Mä hoitaisin oman tonttini ITSE, enkätarvii siihen poliisia apuun kuin mikäkin raukkis.Siinä ei ole mitään raukkismaista vetää rajoja, vaikka sitten poliisiin avulla. Yölliset soitot, nimittely,työpaikalle soitot ja muu kiusaaminen ei ole hyväksyttävää, vaikka kuinka oma ero on vaikeaa hyväksyä ja vaatisi aikaa.
AP: n ei tarvitse jonkun exän kanssa selvitellä mitään. Exä joitakin omat ongelmansa muiden halukkaiden kanssa. Jopa ammattilaisten, jos tarve vaatii.Ongelma on vain mielestäni se, että poliisi ei auta edes asioissa oikeasti. Se voi toimia pelotteena toki, mutta toisaalta puhuuko poliisi naiselle? Jos ap itse sanoo, että tästä tein ilmoituksen poliisille, se vain saattaa hetättää lisää aggressioita, joita on sitten ”kiva” kestää kun poliisi ei tee edelleenkään mitään. Just sayin’.
Kun asiasta ehkä pääsisi eroon kuulemalla naisen vihaa ja antamalla sille oikeutuksen, kertoen samalla, että hän on vain väärässä siinä, että vihan kohde olisin minä,ja perustelisin, MIKSI. Koska exhän saattaa tosiaan olla käsityksissä, jotka eivät pidä paikkaansa. Toki tällainen vaatii aika paljon nyksältä, mutta siis hei, c’moon, se on oma elämä.Edelleen, nämä asiat kuuluvat poliisille.
Eihän kuulu! Jos jokainen kierrättäisi kaikki riitansa ja itseensä kohdistuvat hyökkäykset poliisin kautta he eivät ehtisi mitään muuta tehdäkään. Otapa nyt ap aikuisen asenne ja keskustele sen exän kanssa. Älä pelkää toisen aggressioita.
Mitä saisit siitä, jos hän tekisikin näin? Tulos on yhtä tyhjän kanssa, kun on kyse mustasukkaisesta sekopäästä.
Ai mitä mä saisin siitä? No, ensinnäkin yhden aikuisemmin käyttäytyvän aikuisen maapallolle lisää (ap:n) ja toisaalta, en yhtään mitään. Mä ajattelen vain, että AP saisi siitä nopeamman ratkaisun asialleen, kuin lähteä johonkin poliisi-linkoon pyörimään kuukausiksi. Ehkä ap suurentelee exän raivoa tämän toimien vuoksi. Itselle vaikuttaa siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä auttaa syyttömän ap:n uhkailu? Eihän se hänen vikansa ole.
Ei tietenkään auta, eikä ole oikein.
Se vaan, että aloittajaahan asia nyt häiritsee. Kuka pystyy vaikuttamaan omaan elämäänsä eniten? No, itse pystyy. Muut eivät muutu aloittajan mieliksi. Ongelma on siis silti hänen, vaikka se onkin epäreilu. Voi mennä poliisille tai voi laittaa exät ruotuun ihan itsekin tai ainakin ensin yrittää.Onko sinulla trauma poliisista, kun jankutat tätä?
Ei ole poliisista, mutta ymmärtämättömistä rankaisijoista kyllä. Sillä exälläkin on tunteet,ja on todella törkeää pistää poliisi hänen peräänsä, koska häntä on jossain vaiheessa elämäänsä satutettu aivan selkeästi hänen saamatta apua.
Olet melkein pahempi kuin Kivis, joka on täysin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä satuttaa ap:tä kokoajan.Miten niin kiusaajaansa? Ap kiusaa sen exän mielestä häntä. Ei tässä ole vain yhtä kiusaajaa vaan apja mies ovat sen exän kiusaajia. Ainakin sen EXÄN mielestä.
Juuri tämän takia yhteys poliisiin. Exällä on pahoja ongelmia.
Ap ja mies eivöt kiusaa exää. Jokainen täysjärkinen ymmärtää tämän. Ainoa kiusaaja tässä on ex. Ja se pitää saada hänen päähänsä.
Eronnella ei ole enää miestä tai naista, joka muihin nähden on hänen. Yritä ymmärtää tämä.