Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen juuri eronnutta miestä ja olen alkanut saada uhkauksia hänen exältään!

Vierailija
27.09.2020 |

Mies on siis eronnut heinäkuun lopussa pitkästä suhteestaan missä ei enää ollut onnellinen.

Näemme n. 3 krt viikossa, käymme yhdessä lenkillä, uimassa ja viikonloppuisin syömässä yms.

Nyt hänen ex on jostain saanut tietää minusta ja lähettää minulle lähes joka päivä viestiä facen kautta myös miehelle on lähettänyt viestiä ja haukkunut minua. Olen myös öisin saanut soittoja tuntemattomasta numerosta ja kun vastaan kuuluu vain ääni ”huo*a” ja luuri lyödään kiinni.
Työpikalleni on tullut haukkumaviestejä jossa arvostellaan kovin sanoin työtäni, jopa silloin kun olin lomalla olin kuulemma tehnyt työni huonosti.

Ottaisitteko yhteyttä poliisiin tässä tapuksessa? Tätä on nyt jatkunut kolme viikkoa!

Kommentit (494)

Vierailija
1/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö facessa voi blokata? Älä enää vastaa tuntemattomaan numeroon. Puhu esimiehen kanssa tuosta työasiasta. 

Vierailija
2/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ”exäkin”, että he ovat eronneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko mies naiselle toista ja sulle kolmatta? Otappa selvää.

Vierailija
4/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todella kannata ryhtyä tuollaisen juuri eronneen kanssa mihinkään. Tuskin on edes eronnut.

Vierailija
5/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkasin hänet ensimmäisen viikon jälkeen mutta uusista profiileista on tullut viestiä.

Exä tietää kyllä että ovat eronneet.

Ap

Vierailija
6/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todella kannata ryhtyä tuollaisen juuri eronneen kanssa mihinkään. Tuskin on edes eronnut.

On eronnut. Ja mies on oikeasti todella mukava ja hänen kanssaan on kiva viettää aikaa. Ei minua haittaa vaikka ex lähettäisikin facen kautta viestiä tai soittaisi mutta kun on sekoittanut jo työpaikkani tähän niin se vähän pelottaa. Pelkään ettäkohta selvittää missä asun ja tulee tänne terrorisoimaan.

Ap

Vierailija
7/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli ekana mieleen, että miehen kertomus erosta on vain miehen kertomus erosta. Eli mies ei ole HOITANUT eroaan. Ei ole käsitellyt eroa siten, että nainen olisi ns. hyväksynyt eron. Mies on siis mahdollisesti toiminut jollainlailla hyvinkin loukkaavasti.

Vierailija
8/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tuollaisesta uhkailusta mitään seuraa.

Itse hommasin vaimoni exää varten aseen, mutta tilanne oli erilainen. Mies ammattirikollinen ja ennenkin tappanut, joten uhka oli konkreettinen.

En joutunut käyttämään mutkaa, sillä kaveri tappoi jonkun huumevelkojen vuoksi, istui aikansa ja vapaaksipäästyään kuoli yliannostukseen.

Vierailija
9/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli ekana mieleen, että miehen kertomus erosta on vain miehen kertomus erosta. Eli mies ei ole HOITANUT eroaan. Ei ole käsitellyt eroa siten, että nainen olisi ns. hyväksynyt eron. Mies on siis mahdollisesti toiminut jollainlailla hyvinkin loukkaavasti.

Miksi jollekkin tulee ensimmäisenä mieleen tällaista? Miksi ei tule vain mieleen että sillä ex-naisella on mielenterveysongelmia? Eikö se olisi paljon loogisempaa?

Vierailija
10/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi hiljattain eronneen miehen kanssa, koska en pidä jämäkierrätyksestä.

Vierailija
11/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jollekkin tulee ensimmäisenä mieleen tällaista? Miksi ei tule vain mieleen että sillä ex-naisella on mielenterveysongelmia? Eikö se olisi paljon loogisempaa?

No koska kuka seurustelisi MIEHEN KANSSA, jonka exä on oikeasti joku hullu? En mä ainakaan. Paljon todennäköisempää on,,että huono kohtelu tuottaa huonoa kohtelua.

Vierailija
12/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on silloin heinäkuun lopussa sanonut että ei ole onnellinen suhteessa ja haluaa erota. Muutti pois yhteisestä asunnosta.

Ex ei tätä helpolla hyväksynyt vaan ”kiusasi” miestäkin monta viikkoa häirikkösoitoilla.

Ap

Vierailija
13/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska kuka seurustelisi MIEHEN KANSSA, jonka exä on oikeasti joku hullu? En mä ainakaan. Paljon todennäköisempää on,,että huono kohtelu tuottaa huonoa kohtelua.

Exä vaikuttaa ihan omaehtoisen hullulta.

Ja kyllä, poliisille.

Vierailija
14/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee lähinnä mieleen että mies ei ole enää jaksanut naisen mielenterveysongelmia. Jos tuossa olisi hullu mies ja normaali nainen, kaikki sanoisivat että tottakai saa erota. Nyt miehen pitäisi jäädä hullun naisen kanssa yhteen. 🙄

Vierailija
15/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi hiljattain eronneen miehen kanssa, koska en pidä jämäkierrätyksestä.

Emme seurustele vaan tapailemme.

Ap

Vierailija
16/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, valitettavasti loogisempaa on, että mieheltä on jäänyt ero käsittelemättä exän kanssa. Miehiä, jotka häipyvät selvittämättä asioita, on vähintäänkin yhtä paljon kuin mt-ongelmaisia ex-vaimoja.

Mt-ongelmaisen kanssa on vaikea käsitellä.

Ota kamasi ja juokse toimii paremmin.

Vierailija
17/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko tuota ap:n tarinaa.

Ei vaikuta todelliselta. Ehkä hän sai vinkin tarinaansa, Ilta-Sanomien artikkelista joka käsittelee samaa asiaa.

Harvemmin kukaan normaali ex-puoliso lähteen noin tuollaisiin juttuihin, että ihan työpaikalle asti häiritsee.

Mistä tuon miehen ex-puoliso edes tietää, missä ap on töissä?

Ap ja mieshän ovat seurustelleet vasta kaksi kuukautta, jos mies on kerran eronnut heinäkuun lopussa, kuten ap kertoo.

Miten tämä miehen ex-puoliso olisi selvittänyt jo ap:n nimen ja työpaikankin.

Puhdasta palturia, siis valetta koko juttu!

Vierailija
18/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, valitettavasti loogisempaa on, että mieheltä on jäänyt ero käsittelemättä exän kanssa. Miehiä, jotka häipyvät selvittämättä asioita, on vähintäänkin yhtä paljon kuin mt-ongelmaisia ex-vaimoja.

Vain hullu alkaisi tuossakaan tilanteessa vainoamaan uutta naista. Mitä asioiden selvittelyä yölliset huo ri ttelupuhelut on? Oletteko te kommentoijatkin jotenkin sekaisin päästä?

Vierailija
19/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse et ole kenenkään jämä?

Vierailija
20/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee lähinnä mieleen että mies ei ole enää jaksanut naisen mielenterveysongelmia. Jos tuossa olisi hullu mies ja normaali nainen, kaikki sanoisivat että tottakai saa erota. Nyt miehen pitäisi jäädä hullun naisen kanssa yhteen. 🙄

Ei kukaan ole sanonut niin, mutta ehkäpä ap:n ei kannattaisi sekaantua mieheen, jolla on eroprosessi vielä kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä