Tapailen juuri eronnutta miestä ja olen alkanut saada uhkauksia hänen exältään!
Mies on siis eronnut heinäkuun lopussa pitkästä suhteestaan missä ei enää ollut onnellinen.
Näemme n. 3 krt viikossa, käymme yhdessä lenkillä, uimassa ja viikonloppuisin syömässä yms.
Nyt hänen ex on jostain saanut tietää minusta ja lähettää minulle lähes joka päivä viestiä facen kautta myös miehelle on lähettänyt viestiä ja haukkunut minua. Olen myös öisin saanut soittoja tuntemattomasta numerosta ja kun vastaan kuuluu vain ääni ”huo*a” ja luuri lyödään kiinni.
Työpikalleni on tullut haukkumaviestejä jossa arvostellaan kovin sanoin työtäni, jopa silloin kun olin lomalla olin kuulemma tehnyt työni huonosti.
Ottaisitteko yhteyttä poliisiin tässä tapuksessa? Tätä on nyt jatkunut kolme viikkoa!
Kommentit (494)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli ekana mieleen, että miehen kertomus erosta on vain miehen kertomus erosta. Eli mies ei ole HOITANUT eroaan. Ei ole käsitellyt eroa siten, että nainen olisi ns. hyväksynyt eron. Mies on siis mahdollisesti toiminut jollainlailla hyvinkin loukkaavasti.
Jaa. Mulla taas tuli ekana mieleen, että tuo nainen on häiriintynyt. Ei normaali ihminen ala soittelemaan keskellä yötä miehen/ex-miehen (ihan sama kumpi) uudelle naisystävälle huorittelupuheluita, soita hänen työpaikalleen yrittäen pilata hänen maineensa jne. Poliisiin vaan yhteyttä ja ap:n kannattaa kirjata kaikki todisteet ja tapahtumat järjestelmällisesti ylös. Esim. nuo puhelinsoitot. Kyllähän ne voidaan selvittää, mistä numerosta tulevat, jos siihen menee.
No olkoonkin häiriintynyt tai ei, niin kenelle siitä aiheutuu nyt ongelmia? Niille nössöille, jotka eivät osaa hoitaa asioita häiriintyneen kanssa. Sen takia suosittelen tavallaan hyökkäystä vastaan, poliisille menijähän ei mitenkään hyökkää, vaan luikkii tavallaan syvemmälle pakoon itse ja kuvittelee, että joku poliisi auttaa. Ei auta. Oma puolustus on paras puolustus. Eihän tuo nainen ole vielä käynyt käsiksi. Niin kauan iisi biisi.
Ihan mielenkiinnosta, millaisen viestin sinä laittaisit tuolle exälle?
Todella vaikea sanoa, koska en tiedä, miten hän minuun suhtautuisi. Toki hän saattaisi provosoida minut loukkaantumaan, mutta en tiedä, silloin vastaisin vain samalla mitalla tai pahemmin. Ei kiinnosta tuollaisten mitättömyyksien tunteet. Puolustaisin itseäni vain itseni takia. Poliisille meneminen on minusta outoa, jos ei ole edes yritetty keskustella ensin?
Mutta jos viesti ei provosois minua vaan näkisin, että toista on vain satutettu niin ymmärtäisinhän mä sen. Ja siis en oleta, että se ”mua on satutettu” -viestintä tulisi kyynelein, vaan vois tulla just aggressiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli ekana mieleen, että miehen kertomus erosta on vain miehen kertomus erosta. Eli mies ei ole HOITANUT eroaan. Ei ole käsitellyt eroa siten, että nainen olisi ns. hyväksynyt eron. Mies on siis mahdollisesti toiminut jollainlailla hyvinkin loukkaavasti.
Jaa. Mulla taas tuli ekana mieleen, että tuo nainen on häiriintynyt. Ei normaali ihminen ala soittelemaan keskellä yötä miehen/ex-miehen (ihan sama kumpi) uudelle naisystävälle huorittelupuheluita, soita hänen työpaikalleen yrittäen pilata hänen maineensa jne. Poliisiin vaan yhteyttä ja ap:n kannattaa kirjata kaikki todisteet ja tapahtumat järjestelmällisesti ylös. Esim. nuo puhelinsoitot. Kyllähän ne voidaan selvittää, mistä numerosta tulevat, jos siihen menee.
No olkoonkin häiriintynyt tai ei, niin kenelle siitä aiheutuu nyt ongelmia? Niille nössöille, jotka eivät osaa hoitaa asioita häiriintyneen kanssa. Sen takia suosittelen tavallaan hyökkäystä vastaan, poliisille menijähän ei mitenkään hyökkää, vaan luikkii tavallaan syvemmälle pakoon itse ja kuvittelee, että joku poliisi auttaa. Ei auta. Oma puolustus on paras puolustus. Eihän tuo nainen ole vielä käynyt käsiksi. Niin kauan iisi biisi.
Asumme sivistysvaltiossa, jossa ei kuuluisi harrastaa omankädenoikeutta. Mielenterveysongelmien ratkaiseminen ei ole AP:n tehtävä ja uhkailuun reagoi poliisi.
Jos poliisi ei kykene auttamaan, niin miksi ihmeessä ap siihen pystyisi?
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävä ketju. Exä käyttäytyy uhkaavasti, häiriköi ja on siinä ja siinä täyttääkö tuo jo rikoksen merkit. Silti...
A. Mies valehtelee. Ei ole oikeasti eronnut.
B. Mies on eronnut väärin ja provosoinut exän sekopäiseen käytökseen.
C. Mies ei tee mitään tilanteessa, vaikka pitäisi raivoisasti puolustaa uutta tapailukumppania. Mies on täysin kelvoton.Ja lisäksi ap valehtelee ja on itse syypää eroon ja ansaitsee kaiken, mitä ex keksii.
Miksi nämä vastaukset on aina tällaisia?
Koska palstalla päivystää juuri avauksen exän kaltainen mielenterveystapaus joka ei pääse yli jostain muinaisesta erosta, missä hulluudellaan ajoi miehen pois ja kehitti harhat siitä että tämä petti kaikkien ja varsinkin tulevan naisensa kanssa jo silloin. Tämä sama mielenterveystapaus iskee kaikkiin tän kaltaisiin avauksiin kuin sika limppuun yleistävine, tuomitsevine ja suhteettomine miesvihaväittämineen. Hän on tuottelias ja esiintyy kuin monena eri äänenä, koska hänellä ei ole palstan ulkopuolista elämää eikä hän siellä oikein pärjäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jollekkin tulee ensimmäisenä mieleen tällaista? Miksi ei tule vain mieleen että sillä ex-naisella on mielenterveysongelmia? Eikö se olisi paljon loogisempaa?
No koska kuka seurustelisi MIEHEN KANSSA, jonka exä on oikeasti joku hullu? En mä ainakaan. Paljon todennäköisempää on,,että huono kohtelu tuottaa huonoa kohtelua.
Minulla tulee lähinnä mieleen että mies ei ole enää jaksanut naisen mielenterveysongelmia. Jos tuossa olisi hullu mies ja normaali nainen, kaikki sanoisivat että tottakai saa erota. Nyt miehen pitäisi jäädä hullun naisen kanssa yhteen. 🙄
Voi tietysti olla, mutta ei se nyt auta huutaa, että haluan eroon, se ero pitää hoitaa niin, että se hullukin sen kestää. Ainakin koittaa hoitaa niin. Mitäs meni sellaisen kanssa yhteen. Jos luulee, ettävoi tehdä mitä vaan satuttaen toisia, toimii väärin. Jos omat valinnat vaikuttavat muihin, niistä pitää ottaa vastuu että miten ne vaikuttavat sen toisen tunteisiin. Ja hoitaa asia. Eikä itsekkäästi ajatella vain minää.
Ajatelleekö tämä exä AP:tä tai miestä? Ei. Hän ajattelee itseään soittaessaan yöllä. Hän ajattelee itseään, estäessään muita tapailemasta toisiaan. Hän ajattelee itseään, kun soittaa jonkun toisen työpaikalle tehdäkseen kiusaa. Tässä tapauksessa on yksi todella itsekäs ja se on tämä nainen, joka kiusaa ja kostaa, eikä päästä irti. Jopa ihmisiä, joita ei tunne. Hänen valintansa ja tekonsa vaikuttavat muihin, mutta ei se estä soittamassa tai kiusaamasta. Siihen pisteeseen asti, että ap miettii poliisiin yhteyttä ottamista.
AP ei ole satuttanut muita, mutta tuo ex-nainen ei muuta teekään. Ero on ero on se sitten tehty 1 tunti sitten tai 10 vuotta sitten.
No, tuollainen itsekkyys e synny tyhjästä, vaan reagointina siihen, miten itseä kohdellaan. Mikä siinä toisen aggressiossa niin paljon pelottaa, että pitää poliisille mennä? Eikö teille ole koskaan oikein kunnolla suututtu aiheetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt tätä elämää kohta neljäkymmentä vuotta, ja nähnyt kaikenlaista. Tässä tapauksessa hälytyskellot soivat, eikö vain häiriköivän eksän vuoksi. On suuri todennäköisyys, että miehestä paljastuu vielä jotakin kummallista. Kannattaisi lopettaa tapailu.
Amen! Samaa toteaa viisikymppinen.
Toinen viisikymppinen komppaa.
Perustelkaa, en ymmärrä miksi miehessä olisi vikaa jos exässä on?
Vakka kantensa valitsee. Eli yleensä tietyllä tavalla rikki olevia ihmisiä vetää kiinnostus kohti toisiaan. Ja siinä kohdassa ei-rikki olevat kiertävät.
Eli myös jokainen kamalasta siasta valittava av-mamma on itsekin sekaisin?
No nyt aletaan lopultakin puhua asiaa. :D
No todellakin on. Normaali ihminen, joka havaitsee toisessa ihmisessä vikaa ei jää siitä uhrinomaisesti valittamaan odottaen ulkopuolista ihmettä korjaamaan asian, vaan kävelee ulos suhteesta ja valitsee paremman. Ellei tosiaan ole itse aivan samaa tasoa sen viallisen siippansa kanssa.
Se, että joku on sekaisin ei tarkoita, etteikö muut saa sen jälkeen olla ja tehdä mitä haluavat. AP ja mies saavat tehdä ja olla yhdessä niin paljon kuin haluavat, eikä se muille kuulu.
Mies oli eronnut ja se tarkoittaa, että mies on vapaa. Vapaa tapailemasta tai tapailla. Ihan ketä haluaa.
Exällä ei ole oikeutta mieheen, eikä varsinkaan AP:hen ja heidän ajankäyttöön. Ehkä heissä on vikaa tai ei. He saavat siltikin tapailla.
Mutta mikä ihmeen oikeus tällä exällä on käyttäytyä miten käyttäytyy? Siksi, että oli aikoinaan parisuhteessa? Koska ei hallitse tunteitaan? Koska omat tunteet pakottavat kostamaan?Joo-o, olet totta kai oikeassa, mutta ei se auton alle jäänyttäkään auta, että toisen piti väistää. Fiksu ihminen toimii hullunkin kanssa niin, ettei hullu sekoile kannoilla. Tuollainen ”mä oon oikeassa ja saan tehdä mitä mua huvittaa” -käytös vain provosoi muita, kannattaa siis himmailla sellaisen asenteen esittämisen kanssa, vaikka se onkin toki oikeus. Se vaan, että voipa sitä sitten hyvällä mielellä elää sen oikeuden mukaan, jos samalla itkee ja ulisee, että mua kiusataan, yhyy. Eli ei voi.
Siksi kannattaa ensin saada se ex tarpeeksi kauas ja miettimään muuta, on sitten loppuelämä aikaa omaan vapauteen ja sen julisteluun. Ja siis joo-o, se vähän ehkä rajoittaa itseä, mutta so what? Eikös tämä sitten rajoita, ainakin onnen tunteiden määrää? Tää aloittajan suhtautumistapa.
Voit lopettaa ap:n haukkumisen. Kuulostat siltä pihan isolta pojalta, joka tulee hiekkalaatikolle kiusaamaan kun kotona menee huonosti.
Ja tuo mitä ehdotit, on juuri se miten ap toimii. Älä ota siitä kunniaa itsellesi.
Sehän on hänen strategiansa, ettei provosoidu hullusta (kyllä, sellainen hän on) exästä, vaan ottaa oikeuden käsiinsä ja ilmoittaa poliisille, kuten kuuluukin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, millaisen viestin sinä laittaisit tuolle exälle?
Todella vaikea sanoa, koska en tiedä, miten hän minuun suhtautuisi. Toki hän saattaisi provosoida minut loukkaantumaan, mutta en tiedä, silloin vastaisin vain samalla mitalla tai pahemmin. Ei kiinnosta tuollaisten mitättömyyksien tunteet. Puolustaisin itseäni vain itseni takia. Poliisille meneminen on minusta outoa, jos ei ole edes yritetty keskustella ensin?
Mutta jos viesti ei provosois minua vaan näkisin, että toista on vain satutettu niin ymmärtäisinhän mä sen. Ja siis en oleta, että se ”mua on satutettu” -viestintä tulisi kyynelein, vaan vois tulla just aggressiona.
Ap ei ole satuttanut ketään. Päinvastoin. Hänelle tehdään kiusaa ja haittaa. Mieti nyt vielä kerran kuka sitä poliisin apua ehkä tarvitsee?
Tulee mieleen joku w t, että alkaisi tuollaiselle vastailemaan. Sivistyneet ihmiset antaa poliisin hoitaa tuollaiset, eivätkä itse alennu samalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko tuota ap:n tarinaa.
Ei vaikuta todelliselta. Ehkä hän sai vinkin tarinaansa, Ilta-Sanomien artikkelista joka käsittelee samaa asiaa.
Harvemmin kukaan normaali ex-puoliso lähteen noin tuollaisiin juttuihin, että ihan työpaikalle asti häiritsee.
Mistä tuon miehen ex-puoliso edes tietää, missä ap on töissä?
Ap ja mieshän ovat seurustelleet vasta kaksi kuukautta, jos mies on kerran eronnut heinäkuun lopussa, kuten ap kertoo.
Miten tämä miehen ex-puoliso olisi selvittänyt jo ap:n nimen ja työpaikankin.
Puhdasta palturia, siis valetta koko juttu!
Tuo on sinun mielipiteesi, mutta tuskin totuus. Minun miehen ex löysi minut siten, että hän oli hakkeroinut miehen facebookin ja sitäkautta löysi sitten minut, mm lukemalla meidän viestejä jne.
Usko pois, hullut exät pystyy MIHIN VAAN! Työpaikkakin näkyy monella omalla facebook profiilillakin.Hakkeroinut??
Kyllä. Ei tarvitse uskoa mutta se ei muuta kertomaani asiaa valheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jollekkin tulee ensimmäisenä mieleen tällaista? Miksi ei tule vain mieleen että sillä ex-naisella on mielenterveysongelmia? Eikö se olisi paljon loogisempaa?
No koska kuka seurustelisi MIEHEN KANSSA, jonka exä on oikeasti joku hullu? En mä ainakaan. Paljon todennäköisempää on,,että huono kohtelu tuottaa huonoa kohtelua.
Minulla tulee lähinnä mieleen että mies ei ole enää jaksanut naisen mielenterveysongelmia. Jos tuossa olisi hullu mies ja normaali nainen, kaikki sanoisivat että tottakai saa erota. Nyt miehen pitäisi jäädä hullun naisen kanssa yhteen. 🙄
Voi tietysti olla, mutta ei se nyt auta huutaa, että haluan eroon, se ero pitää hoitaa niin, että se hullukin sen kestää. Ainakin koittaa hoitaa niin. Mitäs meni sellaisen kanssa yhteen. Jos luulee, ettävoi tehdä mitä vaan satuttaen toisia, toimii väärin. Jos omat valinnat vaikuttavat muihin, niistä pitää ottaa vastuu että miten ne vaikuttavat sen toisen tunteisiin. Ja hoitaa asia. Eikä itsekkäästi ajatella vain minää.
Ajatelleekö tämä exä AP:tä tai miestä? Ei. Hän ajattelee itseään soittaessaan yöllä. Hän ajattelee itseään, estäessään muita tapailemasta toisiaan. Hän ajattelee itseään, kun soittaa jonkun toisen työpaikalle tehdäkseen kiusaa. Tässä tapauksessa on yksi todella itsekäs ja se on tämä nainen, joka kiusaa ja kostaa, eikä päästä irti. Jopa ihmisiä, joita ei tunne. Hänen valintansa ja tekonsa vaikuttavat muihin, mutta ei se estä soittamassa tai kiusaamasta. Siihen pisteeseen asti, että ap miettii poliisiin yhteyttä ottamista.
AP ei ole satuttanut muita, mutta tuo ex-nainen ei muuta teekään. Ero on ero on se sitten tehty 1 tunti sitten tai 10 vuotta sitten.No, tuollainen itsekkyys e synny tyhjästä, vaan reagointina siihen, miten itseä kohdellaan. Mikä siinä toisen aggressiossa niin paljon pelottaa, että pitää poliisille mennä? Eikö teille ole koskaan oikein kunnolla suututtu aiheetta?
Tosihullu on harhainen, ja keksii mitä tahansa. Ei siihen tarvita muuta kuin yhden ihmisen sekavat aivot.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin tuollaisesta uhkailusta mitään seuraa.
Itse hommasin vaimoni exää varten aseen, mutta tilanne oli erilainen. Mies ammattirikollinen ja ennenkin tappanut, joten uhka oli konkreettinen.
En joutunut käyttämään mutkaa, sillä kaveri tappoi jonkun huumevelkojen vuoksi, istui aikansa ja vapaaksipäästyään kuoli yliannostukseen.
Kunnon valkoroskastory. Taisi olla melkoinen pilluja jännämuija ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla viesteistä kuvakaappauksia tms. josta ne voi todentaa? Ilman todisteita on turha mennä poliisin pakeille.
Muutoin tekisin kyllä ilmoituksen, nuo kun tuppaa vaan pahenemaan ajan myötä.
Mä koittaisin keskustella exän kanssa. Ymmärtäisin, että häntä on satutettu. En haluaisi kenenkään kokevan kärsimystä MUN suhteitteni takia. Nainen tulisi saada ymmärtämään, että en halua hänelle pahaa.
Ap ei liity mitenkään miehen eroon vaimostaan joten hänellä ei ole mitään selitettävää. Jos tuollaista lähtee tekemään niin sehän on sama kuin myöntäisi miehen pettäneen hänen kanssaan ja että hän on nyt vienyt miehen. Ap ei ole ulkopuolisena missään selvitysvastuussa parisuhteesta mihin hän ei liity.
No ei ehkä ole, mutta ainahan oma selusta kannattaa siivota, vai etkö osaa? Jos nainen häiriköi aloittajaa, on viisasta aloittajan hoitaa asia häirikön kanssa, eikä paeta päätä pensaaseen poliisin kanssa. Millätavalla se, että selvittäisi, ettei halua exälle pahaa tai ettei ole seurustellut tämän kanssa ennen eroa (mitä eroa?) olisi sen myöntämistä, että on vienyt miehen?
Jos apon sitä mieltä, ettei vienyt miestä ja ex on toista mieltä, mä ainakin tekisin perusteluineen selväksi sille exälle, miksi hän on väärässä. Sen jälkeen jos hän haluaa sössöttää väärässä ollen asioita, niin aivan sama. Mä hoitaisin oman tonttini ITSE, enkätarvii siihen poliisia apuun kuin mikäkin raukkis.Siinä ei ole mitään raukkismaista vetää rajoja, vaikka sitten poliisiin avulla. Yölliset soitot, nimittely,työpaikalle soitot ja muu kiusaaminen ei ole hyväksyttävää, vaikka kuinka oma ero on vaikeaa hyväksyä ja vaatisi aikaa.
AP: n ei tarvitse jonkun exän kanssa selvitellä mitään. Exä joitakin omat ongelmansa muiden halukkaiden kanssa. Jopa ammattilaisten, jos tarve vaatii.
Ongelma on vain mielestäni se, että poliisi ei auta edes asioissa oikeasti. Se voi toimia pelotteena toki, mutta toisaalta puhuuko poliisi naiselle? Jos ap itse sanoo, että tästä tein ilmoituksen poliisille, se vain saattaa hetättää lisää aggressioita, joita on sitten ”kiva” kestää kun poliisi ei tee edelleenkään mitään. Just sayin’.
Kun asiasta ehkä pääsisi eroon kuulemalla naisen vihaa ja antamalla sille oikeutuksen, kertoen samalla, että hän on vain väärässä siinä, että vihan kohde olisin minä,ja perustelisin, MIKSI. Koska exhän saattaa tosiaan olla käsityksissä, jotka eivät pidä paikkaansa. Toki tällainen vaatii aika paljon nyksältä, mutta siis hei, c’moon, se on oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP ei ole satuttanut muita, mutta tuo ex-nainen ei muuta teekään. Ero on ero on se sitten tehty 1 tunti sitten tai 10 vuotta sitten.No, tuollainen itsekkyys e synny tyhjästä, vaan reagointina siihen, miten itseä kohdellaan. Mikä siinä toisen aggressiossa niin paljon pelottaa, että pitää poliisille mennä? Eikö teille ole koskaan oikein kunnolla suututtu aiheetta?
Mistä aiheesta? Siitä, että sinkkunainen tapailee sinkkumiestä? Siitä ei ole kenenkään aihetta tai oikeutta suuttua. Ei exien eikä tulevien. Ei naapurien, eikä kavereiden.
Ja miksiköhän aggressiot pelottavat? Miksiköhän meillä on lakeja niitä varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole sanonut niin, mutta ehkäpä ap:n ei kannattaisi sekaantua mieheen, jolla on eroprosessi vielä kesken.
Eroprosessi kesken? Mies on heinäkuussa eronnut ja muuttanut pois! Millä tavoin ero on vielä kesken?
Ei ole miehen vika jos nainen ei sitä hyväksy. Kuinka kauan miehen pitää odottaa että saa tapailla uutta naista?
Niin kauan, ettäon kuullut toisen suusta, että hän hyväksyy eron. Jos sen hoitaa kolmas pyörä kainalossa, niin on vastuuton toisen tunteita kohtaan ja saattaa saada samalla mitalla (satuttamista) takaisin.
Jaha, isäni ei hyväksynyt eroa 30 vuoteen. Sitten kuoli pois. Joko nyt äiti saisi olla toisen kanssa vai pitääkö vielä kunnioittaa vainajan toivetta?
Ei hyväksynyt? Ja miksi ei hyväksynyt? Kukaan ei tainnut siinä kohtaa kunnioittaa hänen tunteitaan. Niin se vain menee, mitä ihmeen SYYTÄ kenelläkään olisi olla pääsemättä erosta yli, jos voisi? Syy yli pääsemättömyyteen on siinä, ettei kykene siihen, siinäon eroajalla tarkka paikka, ettei ainakaan aiheutatarpeetonta kärsimystä. Jos ei tätäosaa, saa maistaa ongelmia.
Kukaan ei tosiaan kunnioittanut hänen tunteitaan, koska avioliiton aikana hän useampaan kertaan pahoinpiteli äitini, potki mm. keskenmenon ja uhkasi haulikolla ja veitsellä.
Niin, no sekin käytös johtui siitä, ettei häntä ja hänen tunteitaan ollut koskaan kunnioitettu ajoissa lapsuudessa. Äitisi on aivan turha uhriutua ja ulista, jokainen vastaa omasta onnestaan täällä, ja on törkeää alistua kenellekään, joka aiheuttaa sinulle harmia. Mutta silloin kannattaa oman parhaansa vuoksi kohdella toista ymmärtäväisesti erossa, kun ei itsekään tätä toista kestä. Se ei ole jätetylle takuulla helppoa.
Kuulostaa että tämä on pistetty ulos, ja ihan omasta syystään.
Neuvoin van siinä, miten ei tarvitse jäädä ulisemaan lopuksi ikää, miten isi ei hyväksynyt eroa. Että vois sitä miestäkin sinä varmaan koittaa ymmärtää. Ei hänen tekojaan, mutta tunteensa.
Kyllä minä ymmärsin isääni. Mutta ei hänen käytökseensä pystynyt millään vaikuttamaan. Hän oli epävakaa.
Ja sellaisen loputon ymmärtäminen on suohon uppoamista. Juuri epävakaa tarvitsee jonkun laittamaan ne rajat. Jos se ei onnistu, pitää pelastaa itsensä kun vielä voi.
Oletpa tyhmä. Kyllähän ihmistä voi samalla aikaa ymmärtää ja pelastaa itsensä. Mutta sunlaises va j a k k i ei varmaan osaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on hulluja, tämä keskustelu todistaa sen.
Ex on nainen ja hullu, mutta veikkaan että palstan persumiehet viettävät täällä krapulapäiväänsä.
Tuo puolueen mainitseminen epäolennaisessa tilanteessa on yhtä tyhmää kuin kirjoitusvirheestä kuittailu.
Sinunlaisia ihmisiä on tutkittu tieteessä paljon, ja heidät on todettu olevan ärsyttäviä ja mänttejä.
Tässä ei saa linkata, mutta faktaa tälle löydät netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä aiheesta? Siitä, että sinkkunainen tapailee sinkkumiestä? Siitä ei ole kenenkään aihetta tai oikeutta suuttua. Ei exien eikä tulevien. Ei naapurien, eikä kavereiden.
Ja miksiköhän aggressiot pelottavat? Miksiköhän meillä on lakeja niitä varten?
Sanoin aiheetta. Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla viesteistä kuvakaappauksia tms. josta ne voi todentaa? Ilman todisteita on turha mennä poliisin pakeille.
Mä koittaisin keskustella exän kanssa. Ymmärtäisin, että häntä on satutettu. En haluaisi kenenkään kokevan kärsimystä MUN suhteitteni takia. Nainen tulisi saada ymmärtämään, että en halua hänelle pahaa.
Ap ei liity mitenkään miehen eroon vaimostaan joten hänellä ei ole mitään selitettävää. Jos tuollaista lähtee tekemään niin sehän on sama kuin myöntäisi miehen pettäneen hänen kanssaan ja että hän on nyt vienyt miehen. Ap ei ole ulkopuolisena missään selvitysvastuussa parisuhteesta mihin hän ei liity.
No ei ehkä ole, mutta ainahan oma selusta kannattaa siivota, vai etkö osaa? Jos nainen häiriköi aloittajaa, on viisasta aloittajan hoitaa asia häirikön kanssa, eikä paeta päätä pensaaseen poliisin kanssa. Millätavalla se, että selvittäisi, ettei halua exälle pahaa tai ettei ole seurustellut tämän kanssa ennen eroa (mitä eroa?) olisi sen myöntämistä, että on vienyt miehen?
Jos apon sitä mieltä, ettei vienyt miestä ja ex on toista mieltä, mä ainakin tekisin perusteluineen selväksi sille exälle, miksi hän on väärässä. Sen jälkeen jos hän haluaa sössöttää väärässä ollen asioita, niin aivan sama. Mä hoitaisin oman tonttini ITSE, enkätarvii siihen poliisia apuun kuin mikäkin raukkis.Siinä ei ole mitään raukkismaista vetää rajoja, vaikka sitten poliisiin avulla. Yölliset soitot, nimittely,työpaikalle soitot ja muu kiusaaminen ei ole hyväksyttävää, vaikka kuinka oma ero on vaikeaa hyväksyä ja vaatisi aikaa.
AP: n ei tarvitse jonkun exän kanssa selvitellä mitään. Exä joitakin omat ongelmansa muiden halukkaiden kanssa. Jopa ammattilaisten, jos tarve vaatii.Ongelma on vain mielestäni se, että poliisi ei auta edes asioissa oikeasti. Se voi toimia pelotteena toki, mutta toisaalta puhuuko poliisi naiselle? Jos ap itse sanoo, että tästä tein ilmoituksen poliisille, se vain saattaa hetättää lisää aggressioita, joita on sitten ”kiva” kestää kun poliisi ei tee edelleenkään mitään. Just sayin’.
Kun asiasta ehkä pääsisi eroon kuulemalla naisen vihaa ja antamalla sille oikeutuksen, kertoen samalla, että hän on vain väärässä siinä, että vihan kohde olisin minä,ja perustelisin, MIKSI. Koska exhän saattaa tosiaan olla käsityksissä, jotka eivät pidä paikkaansa. Toki tällainen vaatii aika paljon nyksältä, mutta siis hei, c’moon, se on oma elämä.
Edelleen, nämä asiat kuuluvat poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä haiskahtaa aina tällainen mies on ihana ja mukava ja exä on täysi hullu -kuviot. Ja ennen kuin joku irvailee, niin kyllä ne haiskahtaa silloinkin kun sukupuolet on toisin päin. Mitä ihmissuhteita on sivusta seurannut, niin hirveän usein ne vaikeat ihmiset päätyy yhteen toisen vaikean kanssa. Ei tasapainoiset ihmiset lähde suhteeseen sekoilevien kiukkupussien kanssa. Todennäköisesti se mieskään ei ole niin puhtoinen kuin ap luulee/väittää, mutta jättäjän on ehkä helpompi larpata hetki normaalia. Jätetyllä sitten viha, häpeä, suru ja katkeruus kiehahtaa hallitsemattomasti yli.
Ehkä on tai ei ole, mutta vain yhden kohdalla mietitään, että pitäisikö hänen takia ottaa yhteyttä poliisiin.
Tarkalleen ottaen mehän emme tiedä mitä se exä tahollansa miettii, kun kukaan ei ole kuullut hänen näkökulmaansa. Tässä on vain yhden puolen kertomus jossa on vähän värikynän makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt tätä elämää kohta neljäkymmentä vuotta, ja nähnyt kaikenlaista. Tässä tapauksessa hälytyskellot soivat, eikö vain häiriköivän eksän vuoksi. On suuri todennäköisyys, että miehestä paljastuu vielä jotakin kummallista. Kannattaisi lopettaa tapailu.
Amen! Samaa toteaa viisikymppinen.
Toinen viisikymppinen komppaa.
Perustelkaa, en ymmärrä miksi miehessä olisi vikaa jos exässä on?
Vakka kantensa valitsee. Eli yleensä tietyllä tavalla rikki olevia ihmisiä vetää kiinnostus kohti toisiaan. Ja siinä kohdassa ei-rikki olevat kiertävät.
Eli myös jokainen kamalasta siasta valittava av-mamma on itsekin sekaisin?
No nyt aletaan lopultakin puhua asiaa. :D
No todellakin on. Normaali ihminen, joka havaitsee toisessa ihmisessä vikaa ei jää siitä uhrinomaisesti valittamaan odottaen ulkopuolista ihmettä korjaamaan asian, vaan kävelee ulos suhteesta ja valitsee paremman. Ellei tosiaan ole itse aivan samaa tasoa sen viallisen siippansa kanssa.
No se mieshän on nimen omaan kävellyt ulos suhteesta ja valinnut paremman, mutta nyt sekään ei kelpaa. Sehän tässä ketjussa niin hauskaa onkin. Miehessä on aina vika, teki niin tai näin.
Joo-o, mutta FIKSU vaihtaja hoitaa elämänsä niin, ettei synnytä typeriä aggressioita muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP: n ei tarvitse jonkun exän kanssa selvitellä mitään. Exä joitakin omat ongelmansa muiden halukkaiden kanssa. Jopa ammattilaisten, jos tarve vaatii.Ongelma on vain mielestäni se, että poliisi ei auta edes asioissa oikeasti. Se voi toimia pelotteena toki, mutta toisaalta puhuuko poliisi naiselle? Jos ap itse sanoo, että tästä tein ilmoituksen poliisille, se vain saattaa hetättää lisää aggressioita, joita on sitten ”kiva” kestää kun poliisi ei tee edelleenkään mitään. Just sayin’.
Kun asiasta ehkä pääsisi eroon kuulemalla naisen vihaa ja antamalla sille oikeutuksen, kertoen samalla, että hän on vain väärässä siinä, että vihan kohde olisin minä,ja perustelisin, MIKSI. Koska exhän saattaa tosiaan olla käsityksissä, jotka eivät pidä paikkaansa. Toki tällainen vaatii aika paljon nyksältä, mutta siis hei, c’moon, se on oma elämä.Edelleen, nämä asiat kuuluvat poliisille.
Eihän kuulu! Jos jokainen kierrättäisi kaikki riitansa ja itseensä kohdistuvat hyökkäykset poliisin kautta he eivät ehtisi mitään muuta tehdäkään. Otapa nyt ap aikuisen asenne ja keskustele sen exän kanssa. Älä pelkää toisen aggressioita.
Oikeesti, mistä sä keksit näitä? Mihin ap nyt on mielestäsi syyllinen? Mitä hän on mielestäsi tehnyt että on hyväksyttävää häiriköidä häntä työpaikkaa myöden?