Silälailla. Mies ei ole vieläkään tullut kotiin pikkujouluista
aina välillä lukenut näitä juttuja tältä palstalta ja nyt se sitten kävi. Miehellä eilen firman pikkujoulut. Juuri heräsin, eikä ukko ole vieläkään tullut kotiin. Onpas "mukavaa", meillä 2-vuotias lapsi. ei helvetin helvetti. Yritin soittaa ja laitoin viestiä, ei vastausta...
Kommentit (142)
anteeksi ap, en haluaisi maalata piruja seinille mutta selitys ei kuulosta todelta... :(
ap täällä: ohhoh, onpa tullut paljon viestejä. loppuviikonloppu meni hyvin. Aina välillä eilen vitutus nousi pintaan, purin kaiken paskan samantien miehelle, mies oli todella ihana ja nyt asia ei paina mieltä. Jotenkin syvällä uskon, ettei mitään sitten kuitenkaan tapahtunutkaan.
Ja mitä joku kirjoitteli siitä työpaikkani ruotsalaisesta: kyseessä on aika valloittava tapaus, kuitenkin rakastan miestäni ja onhan meillä yhteinen lapsi. Eli en lähde säätämään. Toki, eihän sitä koskaan tiedä, jos tulee otettua enemmänkin kuppia, mutta toivon ettei mitään tapahdu... Olisi liian suuri riski.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 10:57"]
"Sammunut kaverin sohvalle, ja ne taskusta tipahtaneet kortsut kuuluu työkaverille, kun keräsin unohtuneina pois kuleksimasta". Näin siis meillä.
Jos ei ole putkassa tai sairaalassa, niin aika selvä juttu...koitahan kestää
siellä....
(Edelleen yhdessä, mutta olen kostanut pettämisen, eikä siitä sen enempää.)
[/quote]Kostit varmuuden vuoksi? Miehesihän ei pettänyt koska kortsutkin oli käyttämättämänä taskussa... yritti ehkä, mutta sinä et jättänyt yrittämiseen, vai mitä.
Mieheni teki samanlaisen tempun muutama vuosi sitten,aamulla kömpi kotiin 10maissa. Oli sammunut kaverinsa sohvalle ja tämä kaveri on sattumoisin minun paras ystäväni. Luotin hänen sanaansa vasta sitten,kun olin jutellut ystäväni kanssa ja siellähän hän oli nukkunut. Tiedän,että mitään ei ollut tapahtunut,koska ystäväni on mies ja olemme olleet parhaat ystävät jo 10vuotta..
Mieheni teki samanlaisen tempun muutama vuosi sitten,aamulla kömpi kotiin 10maissa. Oli sammunut kaverinsa sohvalle ja tämä kaveri on sattumoisin minun paras ystäväni. Luotin hänen sanaansa vasta sitten,kun olin jutellut ystäväni kanssa ja siellähän hän oli nukkunut. Tiedän,että mitään ei ollut tapahtunut,koska ystäväni on mies ja olemme olleet parhaat ystävät jo 10vuotta..
121: Irtokondomeja kaksi kpl oli taskussa ja aiemmin olin jo löytänyt myös. Tapapettäjä. Toisella paikkakunnalla oli silloin töissä, joten onnistui hyvin. Pätevät syyt, miksi ei erota. En tietenkään kostaisi, jos vaan epäilisin jotain. Me emme onneksi esittäydykään roolimallipariskuntana kellekään, ei huolta! :D
Jatkan vielä, että tilanne on nyt aivan toinen. En hyväksy pettämistä, kaikesta huolimatta. Mies on muuttunut, tiedän sen varmaksi. -124-
No, josko mies on tullut kotiin? ;)
Miten laiskaa porukkaa täällä on kun ei lueta ketjua vaan kysellään.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 21:05"]No, josko mies on tullut kotiin? ;)
[/quote]
Eikö täällä oikeasti akoista jaksa puoletkaan lukea ketjua ennen kommentoimista?
Nuo samat miehet jotka tässä meuhkaavat menohaluista ja muista, olisivat itse lähdössä sotaretkelle jos heidän vaimot tekisivät tuollaisen katoamistempun.
Aikuinen ihminen tajuaa ilmoittaa itsestään puolisolleen jos menee myöhään, ihan vain siksi ettei toinen huolestu. Itse en nuku hyvin kun mies ei ole vierellä, ja kun katson puhelinta, on mies usein laittanut viestin että on pidempään kuin sen yhden paukun verran tms. Näin mielikuvitukseni levähtää, enkä mieti sitä että onko joku urpo käynyt hänen kimppuunsa tms.
Kyse ei olemistään sairaalloisesta kyttäämisestä, vaan huolesta. Itse saisin varmaan hermoromahduksen jos oma mies tekisi noin, enkä antaisi helpolla sitä anteeksi..
Oletko ap soitellut kaikki miehen kaverit läpi?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että se oon hävittänyt puhelimensa, sammunut tai putkassa tai sitten jonkun naisen luona.
Veikkaan, että se on hävittänyt naisensa ja on jonkun sammuneen luona.
Viisi vuotta kestävät pikkujoulut... Oi , jospa oisin saanut olla muukaanaa...
Mites teidän kaksivuotias lapsi käsittelee tilannetta?
Entäs jos soitat miehen työnantajalle ap?
UP