Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silälailla. Mies ei ole vieläkään tullut kotiin pikkujouluista

Vierailija
30.11.2013 |

aina välillä lukenut näitä juttuja tältä palstalta ja nyt se sitten kävi. Miehellä eilen firman pikkujoulut. Juuri heräsin, eikä ukko ole vieläkään tullut kotiin. Onpas "mukavaa", meillä 2-vuotias lapsi. ei helvetin helvetti. Yritin soittaa ja laitoin viestiä, ei vastausta...

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä on ollut strippari tai sit muuta naisseuraa. 

Vierailija
82/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on vaan venyny ilta pitkäksi hyvässä ryyppyporukassa :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 15:27"]

Vaikutat aika yksinkertaiselta

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 15:23"]Ap täällä taas: Oli myös pakko vielä kuitata, että onpas mukava juttu, että omat pikkujoulut ovat vielä edessä, sillä töissä kun juuri sattuu olemaan ruotsalainen projektipäällikkö, joka on yrittänyt tehdä tuttavuutta jo jonkin aikaa:)

[/quote]

[/quote]

Siis AP on jo alunperin päättänyt levittää koipensa tälle ruotsalaiselle, ja sai nyt "hyvän" tekosyyn. Voi miten lapsellista.

Vierailija
84/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäköhän tänne kommentoivat miehet miettisi, jos vaimo ei ole aamuun mennessä palannut pikkujouluista, ei vastaa puhelimeen jne. :D Alkavat vaan keittää lapsille aamupuuroa ja ottavat vaimon avosylin vastaan, kun tämä sitten jossain vaiheessa palaa retkiltään. Koska kyllähän naisillakin on tarve omille pikku seikkailuilleen ja välillä tarvitsevat lomaa siitä nalkuttavasta ukosta, eikö niin? ;)

Vierailija
85/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n muka rauhallisuus ja välinpitämättömyys on ihan shokkireaktiota vaan. Toisekseen, en oikeasti usko että äijä oli naisissa, jos kerran kännissä oli kotiin tullessaan.

Vierailija
86/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos mies on tullut kotiin? :)

Vierailija
87/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 08:53"]

Vittu miten lapsellista porukkaa täällä. Ei ihme, että avioeroja niin paljon!

antakaa miestennne elää ja eläkää itsekin

[/quote]

No just näin. Mutta kai se sitten on liikaa jos mies kerran vuodessa jää viihteelle. Joku aikaisemmin kirjoitti että "sillähän on voinut olla hauskaa" ja sehän on toki tuomittavaa jos on hauskaa ilman sitä pikku perhettään.

Vierailija
88/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odottaa aina pahinta. Itse käyn harvoin enää ulkona ja mielestäni parhaimmat juhlat jatkuvat ainakin aamuun saakka, jopa pidempää. Olen siis seurusteleva ja täysin uskollinen. Yleensä porukan kanssa jonnekin jatkoille ja silloin voi jopa jäädä nukkumaan. Ei sitä puhelinta jaksa koko yö näprätä ettei herätä toista. Mies tietää ja hyväksyy tämän, kuitenkin tuntee minut hyvin ja yleensä kerronkin sitten suht yksityiskohtaisesti jälkeenpäin koko illan tapahtumista.

Antaa miehen tuulettua vähän ja parempi ettei tule kotiin 2v nähtäväksi kännissä tai hirveässä krapulassa. Tietysti jos haisee naisten hajuvedelle ja naamassa huulipunamerkkejä ja syyllinen katse niin sitten asia on eri.

Vierailija
89/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. Mies nukkuu edelleen. Puhelin siis hukkui matkan varrella. Ei oikein vieläkään tunnu miltään, katsotaan mitä tapahtuu kun herää... Koskaan aiemmin ei ole tullut vasta aamulla kotiin, muistaa numeroni ja olisi ollut ihan paikallaan laittaa viestiä vaikka kaverin kännykällä, että menee pitkäksi. 

Vierailija
90/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa... Jos itse tekisin saman tempauksen, olisi täydellinen helvetti irti.

Vierailija
91/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sammunut kaverin sohvalle,  ja ne taskusta tipahtaneet kortsut kuuluu työkaverille, kun keräsin unohtuneina pois kuleksimasta". Näin siis meillä.

Jos ei ole putkassa tai sairaalassa, niin aika selvä juttu...koitahan kestää

siellä....

(Edelleen yhdessä, mutta olen kostanut pettämisen, eikä siitä sen enempää.)

Vierailija
92/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: kun tuli, ei selitellyt mitään, sanoi vain, että puhelin hukkui ja paineli nukkumaan. ei ollut niin humalassa, paremminkin pienessä sievässä... Joo, semmosia täällä. Ei haise hajuvedet ei..

Vierailija
93/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, myöhästynyt viesti! Onneksi tuli ehjänä takaisin! -89-

Vierailija
94/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: jos itse olen ulkona, mieheni ei pysty edes nukkumaan, ennenkuin olen tullut takaisin kotiin. Itselle ei tulisi mielenkään bilettää aamuun ja kömpiä nukkumaan ilmoittamatta ollenkaan, että menee pidempään. Ja miksi edes olisin aamuun asti, kun baarit ovat menneet tunteja sitten kiinni. "Juttelemassa" ja ottamassa kuppia kavereiden kanssa? Hohhoijaa, niinpä...

Vierailija
95/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö ukolla putki päälle. Tai sitten rojahtanut naisen petiin. 

Vierailija
96/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 11:04"]

Jäikö ukolla putki päälle. Tai sitten rojahtanut naisen petiin. 

[/quote]

ap: mies ei edes juo paljoa. yhden käden sormilla laskettavissa, jos on ollut kunnolla humalassa. Pari-kolme kertaa ehkä. 

Vierailija
97/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: nyt lähden shoppaamaan, YKSIN. Mies herätköön ja hoitakoon lasta.

Vierailija
98/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 11:03"]

Ap: jos itse olen ulkona, mieheni ei pysty edes nukkumaan, ennenkuin olen tullut takaisin kotiin. Itselle ei tulisi mielenkään bilettää aamuun ja kömpiä nukkumaan ilmoittamatta ollenkaan, että menee pidempään. Ja miksi edes olisin aamuun asti, kun baarit ovat menneet tunteja sitten kiinni. "Juttelemassa" ja ottamassa kuppia kavereiden kanssa? Hohhoijaa, niinpä...

[/quote]

En ole varma mitä tarkoitat tuolla "juttelemassa" sitaateissa, mutta jos sulle pitkään venähtänyt ilta tarkoittaa pettämistä niin ei se samaa tarkoita kaikille. Mä saatan joskus jutella aamuun asti ja ottaa kuppia mun hyvien mieskavereidenkin kanssa. Ikävää jos sulla ei ole kavereita joiden kanssa on hauskaa aamuun asti, ei auta kuitenkaan mitään olla kateellinen ja katkera miehelle hänen kaverisuhteistaan.

Vierailija
99/142 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 06:40"]

aina välillä lukenut näitä juttuja tältä palstalta ja nyt se sitten kävi. Miehellä eilen firman pikkujoulut. Juuri heräsin, eikä ukko ole vieläkään tullut kotiin. Onpas "mukavaa", meillä 2-vuotias lapsi. ei helvetin helvetti. Yritin soittaa ja laitoin viestiä, ei vastausta...

[/quote]

Olisit onnellinen sen puolesta, se on saanut nuorta naista yöllä.

Vierailija
100/142 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 21:05"]No, josko mies on tullut kotiin? ;)

[/quote]

Eikö täällä oikeasti akoista jaksa puoletkaan lukea ketjua ennen kommentoimista?

[/quote]

Löysääpä pipoa! Kunhan heitin läppää :D Arvasin, että mammat kimpaantuu ;) Hjuumoria hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi