Silälailla. Mies ei ole vieläkään tullut kotiin pikkujouluista
aina välillä lukenut näitä juttuja tältä palstalta ja nyt se sitten kävi. Miehellä eilen firman pikkujoulut. Juuri heräsin, eikä ukko ole vieläkään tullut kotiin. Onpas "mukavaa", meillä 2-vuotias lapsi. ei helvetin helvetti. Yritin soittaa ja laitoin viestiä, ei vastausta...
Kommentit (142)
Onneksi ap:n pikkujoulut on vasta tulossa!
Muista tulla vasta aamulla kännissä taxilla kotiin ja ei mitää selityksiä vaan painut suoraan nukkumaan.
Mies vaan hoitakoon lasta ja kotia niin vaimo saa rauhassa nukkua krapulansa pois.
Kyllähän meillä naisillakin on siis oikeus tehdä mitä vaan huvittaa ja seikkailla kun näköjään se on monien mielestä ainakin miesten oikeus.
mites, onko mies jo palaillut?:)
Jep, annat ukkos maistaa samaa lääkettä ja toimit täysin samalla tavalla, kun on sun vuoro lähtee pikkujouluihin.
No miehet ei vietä öitä yksin spa-hotellissa pikkujoulujen jälkeen. Eikä naimisissa olevat aikuiset työkaverit pidä jatkoja. Jonkun nausen luona heräilee ja keräilee itseään. Sellasta se on, en halua enää suhdetta ja tuota tuskailua, parempi yksin.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 09:50"]
Noo en mä nyt tiedä onko se arvostusta puolisoa kohtaan jos tuohon aikaan tullaan. Kysymys herää, mitä akka on tehnyt väärin kun ei huvita koti aikaisemmin? Ei mitään tietenkään .. Ihan syytön enkeli..
Itselläkin venynyt joskus aamu seitsemään ihan ilman vierasta naista ja vain siksi että oman vaimon päivittäinen käytös vituttaa. Kannattaa miettiä jos omissa asenteissa on korjaamisia . Voi jopa käydä niin , että jos hoitaa oman osansa, ei ukot edes lähde ensi vuonna koko pikkujouluihin. Sormella en osottele, mutta kaikille tiedoksi, peili on olemassa ja kaikille teoille löytyy syy jostakin... Joskus jopa peilistä
[/quote]
Tuolla tavallahan ne ongelmat ratkeaa. Jos se akka vaikka on vittumainen, kun miehen reissut venyy pitkälle seuraavaan päivään? Tietääkö vaimo edes, miksi ne venyy? Jos ei, niin ihan hukkaan menevät kiukuttelusi.
Jos on sattunut jotain? Toivottavasti ei..
Voisitko kuvitella että jos juo aivan liikaa, niin joutuu ongelmiin esim. putkaan?
Tai sitten on tosiaan lähtenyt jonnekin jatkoille pippaloista. Voihan olla vaan nukahtanut sinne eikä kukaan ole viitsinyt herättää. Ja nyt miettii että mitä kertoisi sinulle, kun tietää että olet vihainen. Toisaalta tämä ei selitä sitä, miksei ole voinut edes laittaa sinulle viestiä että taitaa ilta venyä, kun lähtee käymään vaikkapa "Pekan" luona. (Oli se Pekka sitten seliteltyä tai ei..)
Tai sitten tosiaan se toinen nainen. On ollut niin yllättävä tilanne, ettei ole edes huomannutkaan mitään selittelyviestejä lähetellä. Toivotaan että ei.
Miten kävi?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 10:41"]
Ja mitäköhän tänne kommentoivat miehet miettisi, jos vaimo ei ole aamuun mennessä palannut pikkujouluista, ei vastaa puhelimeen jne. :D Alkavat vaan keittää lapsille aamupuuroa ja ottavat vaimon avosylin vastaan, kun tämä sitten jossain vaiheessa palaa retkiltään. Koska kyllähän naisillakin on tarve omille pikku seikkailuilleen ja välillä tarvitsevat lomaa siitä nalkuttavasta ukosta, eikö niin? ;)
[/quote]
Kyllä, juuri näin.
Näinkin on nimittäin käynyt, sekin on elämää, eikä parisuhde tai elämä siihen kaatunut. Luottamus säilyi, toki kyselin, missä rouva vietti aikansa. Olemus kuitenkin kertoi kaiken siitä, miten loppuilta meni.. En ollut kyllä yhtään tyytyväinen, mutta annoin anteeksi ja hoidin häntä loppupäivän.
Mä olen miehelle todennut, että senkus menet miten menet, mutta katokki, että olet sellaisessa kunnossa, että vastaat puhelimeen, kun soitan! Mikäli mies rällästäisi aamuun asti, eikä vastaisi puhelimeen, niin kyllä meillä tulisi asiasta show. En epäili pettämistä, mutta saarnaisin kyllä siitä, että tajuaako mies miten paha mun olo on kotona, kun saa koko ajan huolehtia ja murehtia, että onko toinen edes hengissäkään. Tästä syystä olen painottanut puhelimeen vastaamista erittäin tärkeänä asiana. Mennä saa, kunhan muistaa ilmoittaa, ettei tarvii huolestua!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 12:23"]Eikä naimisissa olevat aikuiset työkaverit pidä jatkoja.
[/quote]
Tämä on paskapuhetta ole naimisissa, aikuinen ja pidän jatkoja aina kun mahdollista siellä sit ryypätään aamuun kännitilasta riippuen soitetaan levyjä ja jaaritellaan humalajargonia sekä poltellaan röökii ketjussa
Minulle tulee näistä AP:n teksteistä mieleen että hakee jonkinasteista tekosyytä jolla oikeuttaa pettäminen omissa pikkujouluissaan. Ehkä hänellä on jo joku mielenkiintoinen katsottunakin. Nyt kun mies mokasi niin tavallaan tahtoo "selvät pelisäännöt" että voi sitten itse eksyä vieraisiin lakanoihin seuraavana viikonloppuna ilman omantunnontuskia.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 12:18"]
mites, onko mies jo palaillut?:)
[/quote]
Nämä asiat selviää kun lukee ketjun.
Voi hyvänen aika sentään. En ihmettelis jos mies pettäisikin., Kukaan haluu olla suhteessa äitinsä kanssa. Ja mitä helvettiä oikeestikko "pelisäännöt" "kostaminen" "puhuttelu"???
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 12:47"]
Mä olen miehelle todennut, että senkus menet miten menet, mutta katokki, että olet sellaisessa kunnossa, että vastaat puhelimeen, kun soitan! Mikäli mies rällästäisi aamuun asti, eikä vastaisi puhelimeen, niin kyllä meillä tulisi asiasta show. En epäili pettämistä, mutta saarnaisin kyllä siitä, että tajuaako mies miten paha mun olo on kotona, kun saa koko ajan huolehtia ja murehtia, että onko toinen edes hengissäkään. Tästä syystä olen painottanut puhelimeen vastaamista erittäin tärkeänä asiana. Mennä saa, kunhan muistaa ilmoittaa, ettei tarvii huolestua!
[/quote]
Soittelet, kun toinen on juhlimassa..? Miksi ihmeessä?
Ap täällä taas: kävin jumpassa ja ostoksilla. mies sanoi, että oli mennyt jatkoille miespuolisen kolleegansa (joka tuli toiselta paikkakunnalta) hotellihuoneeseen Ja kuulemma mukana ei ollut naisia. Oli unohtanut takkinsa ja puhelimensa baariin.
sanoin miehelle, että ennen luotin 100%, nyt en enää luota 100%. Lisäksi kysyin mieheltä, mahtaako hän edes tajutakaan minkälaisen helvetin esikartanon oven tällaiset tempaukset saattavat avata. Itse olin nimittäin erittäin vaudikas tapaus ennen naimisiinmenoa. Oli myös pakko vielä kuitata, että onpas mukava juttu, että omat pikkujoulut ovat vielä edessä, sillä töissä kun juuri sattuu olemaan ruotsalainen projektipäällikkö, joka on yrittänyt tehdä tuttavuutta jo jonkin aikaa:)
en aio tätä enää vatvoa, asia on loppuunkäsitelty omalta osaltani.
Vaikutat aika yksinkertaiselta
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 15:23"]Ap täällä taas: kävin jumpassa ja ostoksilla. mies sanoi, että oli mennyt jatkoille miespuolisen kolleegansa (joka tuli toiselta paikkakunnalta) hotellihuoneeseen Ja kuulemma mukana ei ollut naisia. Oli unohtanut takkinsa ja puhelimensa baariin.
sanoin miehelle, että ennen luotin 100%, nyt en enää luota 100%. Lisäksi kysyin mieheltä, mahtaako hän edes tajutakaan minkälaisen helvetin esikartanon oven tällaiset tempaukset saattavat avata. Itse olin nimittäin erittäin vaudikas tapaus ennen naimisiinmenoa. Oli myös pakko vielä kuitata, että onpas mukava juttu, että omat pikkujoulut ovat vielä edessä, sillä töissä kun juuri sattuu olemaan ruotsalainen projektipäällikkö, joka on yrittänyt tehdä tuttavuutta jo jonkin aikaa:)
[/quote]
Itselleni tuli mieleen "kypsymätön", lähinnä tuo viittaus ruotsalaiseen projektipäällikköön. Tai ehkä se yksi kirjoittaja tässä ketjussa olikin oikeassa: ap yrittää saada oikeutusta säätämiseen tämän ruotsalaisen projektipäällikön kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 15:27"]
Vaikutat aika yksinkertaiselta
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 15:23"]Ap täällä taas: kävin jumpassa ja ostoksilla. mies sanoi, että oli mennyt jatkoille miespuolisen kolleegansa (joka tuli toiselta paikkakunnalta) hotellihuoneeseen Ja kuulemma mukana ei ollut naisia. Oli unohtanut takkinsa ja puhelimensa baariin.
[/quote]
[/quote]
Ap tässä: kostoretkelle en lähde. Tuo projektipäällikkö -juttu, mikä muuten sattuu olemaan tosi, tuli koska vitutus oli aikamoinen miestä kohtaan.
enhän edes tiedä mitä on käynyt, turha tätä on vatvoa ja pilata koko viikonloppu. Eiköhän mies seuraavan kerran muista ilmoitella, jos menee pitkään.
Mulla kävi aikoinaan ihan samoin, mies tuli aamulla sitten taksilla ja ollut kaverilla yötä ja känny kadonnut jne. Juu, oli ollut kaverilla, kaveri vaan sattui olemaan nainen..nyt se kaveri onkin EXäni nyxä.( Kännykin löytyi sitten seuraavana päivänä.)
Että semmoista se!
Just just!
Meillä ainakin on tässä parisuhteessa ihan selvät säännöt MOLEMMILLE ja yksi niistä on että yöksi tullaan aina kotiin jos kerran ei olla missään reissussa/työmatkalla.
Ihan sama kuinka muiden parisuhteissa toimitaan eikä minua kiinnosta vaikka porukat ryyppäisi ja paneskelee aamusta iltaan mutta niin kauan kun me olemme yhdessä muita ei paneskella ja ryypätä aamuun asti.
Niin ja suomi on vapaa maa eli jos minua tai miestäni kiinnostaa enemmän vieraat pillut ja kyrvät ja viina niin molemmat tietää missä on OVI!
Ei ole pakko kitua suhteessa jos ei halua ja sitten vapaana saa tehdä mitä haluaa.
Niin ja en ole ainut tiukkapipo vaan kyllä meillä mieskin repisi pelihousunsa jos minä tulisin vasta aamulla kännissä kotiin mitään ilmoittelematta ja selittelemättä.
Ei olla kumpikaan mitään reppanoita joita toinen saa kohdella huonosti.