Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!

Vierailija
20.11.2013 |

Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.

Kommentit (610)

Vierailija
161/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää työkaverini, joka lukee ääneen uutisia ja sähköposteja avokonttorissa!!

Vierailija
162/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, joten en tiedä onko jo mainittu, mutta: koiranomistajat, jotka eivät vaivaudu keräämään niitä paskoja pois tienvarsilta tai lasten leikkipuistoista!!! Olen usempaan kertaan astunut koiranpaskaan ja voi vittu sitä hajua kun erehdyt tulemaan paskakengällä sisälle. Kuuraa siinä sitten sekä matot että kengät ja koko kämppä löyhkää. välillä oikein nään tossa meidän lähipuistossa, kuinka koirnaomistajat antaa niiden hurttiensa paskoa tien viereen, vähän pälyilevöt ympärilleen ja jättävät tortun siihen. ARGH!!!

Koirat on kovoja, mutta niiden ällöttävät paskat ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisängyn kuminauhallisen muotoonommellun aluslakanan viikkaaminen (=taittelu epämääräiseksi mytyksi).

Jos joku ripustaa paidat tai alushousut kuivumaan narulle etupuoli narua vasten (ne pitää laittaa "selkä" narua vasten!).

Tervehdys tai kuulumisten kysely tapaan: "Mitäs Hannele?" Kaikki vastaukset kuulostavat joko teennäisiltä "No mitäs tässä", oudoilta "Ei mitään" tai kysymykseen teknisesti epäsopivilta "Kiitos, hyvää kuuluu".

Se että joku puolituttu, naapuri, lapsen tarhakaverin äiti tms. tulee vastaan, sen huomaa jo kaukaa kun on liian aikaista tervehtiä, molemmat jatkavat matkaa vielä "normaasti" muina miehinä kuin ei vielä huomaisikaan, sitten pitää määritellä se sopiva tervehtimiskohta ja ottaa taas vakio "iloisesti yllättynyt" ilme ja lirkuttaa joku "No hei :)" kauhean luontevasti, mutta riittävän ohimennen, ettei tarvitse jäädä väenväkisin keksimään jotain puhuttavaa, mitä ei ole.

Irtohiukset (paidan selkämyksessä, alushousuissa peppuvaossa, lattioilla, lavuaarissa, suihkun viemärikannen rakoihin jumittuneena, lattianpesurätissä, hiuslenksuihin ja -harjaan tarttuneena, ruoassa, ilmapallon kylkeen liimautuneena, pölynimurin suulakkeeseen takertuneina, leikkiautojen pyörien akselin ympärille kiertyneinä, jne).

Vierailija
164/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaimon typeryydet ja se, ettei se opi asioita, vaikka sata kertaa olisi samasta puhuttu. Looginen ajattelu puuttuu kokonaan. Ärsyttää, että se ärsyttää, koska itse kuitenkin hänet nain. :)

Ärsyttää myös ihmiset, jotka puolustelevat lemmikkiensä virheitä aivan kuin olisivat itse synnyttäneet ne eläimet.

Kaikista eniten kuitenkin ärsyttää ihmiset kaupassa, juuri tuo kärryjen kanssa koheltaminen ja oma-napa-ensin -meininki. Pistäkää nyt prkl ne kärryt parkkiin ja hakekaa tavarat sinne omin pikku kätösin!

Vierailija
165/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ärsyttänyt erityisen paljon naapurin mamma (varmasti av-mamma). Tämän mamman kodissa on rasittavan avoimet ikkunat ja kun minä käyn tupakalla tai muuten vain pihalla, niin minulla on suora näköyhteys heidän huusholliinsa ja tiedän missä huoneessa kukakin on ja mitä tekee.. no, ei siinä mitään heitä ei tunnu häiritsevän kerta eivät osaa verhoja käyttää, muttakun se mamma kyylää täysin häpeilemättä välillä myös minun tekemisiä ikkunasta. Siis ihan suoraan napottaa ikkunassa kädet puuskassa. Joskus oikein tuntee silmät selässä kun yrittää jotakin pihalla hommata. Tiedän turhan paljon heidän tulemisista ja menemisistä ja tekemisistä ja olemisista noiden avoimien ikkunoiden takia, kun ihan väkisinkin tulee aina nähtyä.

Vierailija
166/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää rainbowit, pirkat ja euroshopperit.. Eka ne on kaupassa halpa vaihtoehto ja kas pian ne onkin Ainoa vaihtoehto ja ylläripylläri..hinta onkin sitten hups pompahtanut ylös samaan tai ylikin sen, mille tämä halpismerkki oli "vaihtoehto". Näin siis ainakin näis vähän pienemmissä kaupoissa..

Vierailija
167/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rasittaa ihan suunnattomasti kaikki FB-päivitykset siitä, kun "Kulta on niiiiin ihana ja toi ruusuja ja oltiin kullan kans elokuvissa ja ah, kun oli niiiiiiin ihanaa!" Ja nämä ihan perheellisiltä kolmekymppisiltä. Hehkuttais sitä rakkautta sille kultsipuppelille eikä koko maailmalle, nih!

Meillä on älyttömän ahdas ja pieni eteinen ja mua ottaa niin päästä miehen 5!!!! kenkäparia, joita se laittaa jalkaansa vuorotellen ja jotka jokainen jätetään käytön jälkeen sen minimaalisen eteisen lattialle. Itse pidän telineessä kahtia kenkiä, samoin lapsilla saa olla kahdet, muut on sitten erillisessä vaatekomerossa olevassa telineessä. Mutta tuolla äijällä jolla se isoin jalka on pitää olla viidet!!!

Vierailija
168/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:51"]

Ärsyttää jos matto on vinossa. Ärsyynnyn siitä, että ärsyynnyn siitä.

[/quote]

Minäkin ärsyynnyt kun matto menee vinoon. Huono omatunto tulee sitten kun nipotan lapselle moisesta neuroottisesta pikkuasiasta. En vain kestä vinossa ja rytyssä olevia mattoja.

[/quote]

ostakaa pyöreet matot niin eivät oo koskaan vinossa ;)

[/quote]

Ne voivat mennä rullalle taikka liukua pois paikaltaan. Mutta tosiaan paksu, pyöreä matto voisi olla hyvä vaihtoehto, kiitos vinkistä. Tosin käytävällä jono pyöreitä mattoja voi olla kummallista. :D

- Ryttyisistä, vinoista matoista ärsyyntyvä.

Vierailija
169/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut froteiset jäykät kylpytakit.

Vierailija
170/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:47"]

Mua ärsyttää, varsinkin treenatessa, jos hiukset tuntuu olevan liian löysästi kiinni. Kaiken maailman hiussuortuvat, jotka valuu naamalle tai niskaan, ärsyttää! Sen jälkeen kun kiristän nutturaa, alkaa ärsyttää kun on liian tiukka..

[/quote]

Tähän vois lisätä vääränkokoiset hiuslenkit ja -soljet. Ostan joskus sellaisia hiuslenksuja, joita en voi käyttää, koska kaksi kiekkaa on liian löysä ja kolme taas liian kireä. Ja yksi hiussolki, jonka joskus haluaisin laittaa, sanookin yhtäkkiä "ping" ja lennähtää auki, vaikka menisi ensin ihan nätisti kiinni. 

Liikenteessä etuilevat autoilijat, jotka ei väistä jalankulkijaa, ellei tämä työnnä lastenvaunuja tai kulje käsi kädessä pienen lapsen kanssa. Silloin kyllä väistellään, mutta isompien ihmisten päälle pitäisi ilmeisesti saada ajaa. (Tämä ei liene kovin mitätön ärsytys...)

Ärsyttää myöskin heijastittomat jalankulkijat, jotka luottavat sisäiseen hehkuunsa tai sitten vain yksinkertaisesti haluaisivat jäädä auton alle.

Harmittaa joulun aikaan myytävät suklaat, jotka sisältävät pähkinää. Saan niitä aika usein töistä lahjaksi ja joudun lahjoittamaan eteenpäin, koska olen pähkinälle allerginen (jäämät ei haittaa). 

Parittomien sukkien aiheuttama hämmennys ja ärsytys on niinikään ikuinen riesa. 

[/quote]

En ole koko pitkän elämäni aikana onnistunut löytämään hiussolkea joka ei lentäisi hiuksitani. Kuuluu todellakin aina tuo "ping" ja hiussolki lentää jonnekkin metrin päähän ja lisä ärsytystä tuo könyäminen pölyisissa nurkissa sitä etsimässä.

Vierailija
171/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:46"]

Miehen muovipussihamstraus. Joka kaupasta lähtee muovipussi mukana ja sit niitä on kotona joka paikassa. Mitään virkaa on jollain apteekin minikassilla, jota ei saa edes vessan pikkuroskikseen mahtumaan? Ja miks ne täytyy jättää eteiseen lojumaan, tunkea siivouskaappiin, laittaa vaatekaapin alahyllylle jne.? En ole koskaan missään nähnyt samanlaista muovipussimäärää, jonka mieheni on vuosien varrella kerännyt. Niitä pursuaa joka kaapista ja laatikosta.

[/quote]

Muovipusseista voisi leikata matonkuteita ja virkata mattoja ;D. Oikeasti äitini ja mummoni tekivät niin. Kun olin lapsi meillä oli wc; ssä muvipusseista virkattu matto joka oli pistelevä ja epämiellyttävä paljaille jaloille.

Vierailija
172/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyttäjät ja maiskuttajat!

Pahin oli kun mummini oli sairaalassa. Hoitaja tuli tiedustelemaan että "ottaako "Aili" maitua vai mehukkaa juotavaksi?" Sanoin kyllä tiukasti että mummi puhuu suomea, ruotsia tai saksaa. Ei lässytetä.

Vierailija
173/610 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka odottavat pysäkillä bussia minuuttitolkulla ja sitten kun se bussi tulee, ryhdytään kaivelemaan bussilippuaan esiin jostain kassin tai taskun pohjalta.

Miksi sitä lippua ei voida etsiä siinä odottaessa sen sijaan, että koko bussilastillinen muita matkustajia joutuu odottamaan tämän yhden vuoksi. Käsittämätöntä.

Vierailija
174/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan ruokakaupan hyllyä lähestyessäni toisen asiakkaan olevan tuskissaan tehdessään päätöstä, mitä (esimerkiksi) juustoa hän ostaisi. Hypistelee paketteja, lukee tuoteselosteita, raapii päätään. Menen hyllylle ja otan samaa mitä aina, jolloin toinen asiakas innostuu ja nappaa muitta mutkitta saman juuston.

Sitten mä saatan miettiä puoli tuntia, tykkääköhän hän juustosta vai ei. Ja kuinka ärsyttävää, jos ei tykkää. 

Vierailija
175/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutavat, kirkuvat, huonostikäyttäytyvät kakarat jotka puhuvat rumia. pitäisivät naamansa kiinni eivätkä juoksisi kauppaa kuin piripäissään törmäillen joka ikiseen ihmiseen jolloin syntyy vielä vaaratilanteita. lapset ovat mukavia kun käyttäytyvät kohteeliasti, vastaavat kuin kysytään jotain ja ovat hiljaa ja rauhassa suurimman osan ajasta.

hymyilen tällä hetkellä maireasti kun tiedät miten joidenkin mammojen päässä nyt kiehuu tämän luettuaan.

Vierailija
176/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Kampin K-kaupassa pariskunta valitsi leivonnaisia pussiin ja kun painoivat vaa'an napista, saivat vain yhden hintalapun. Siitäkös alkoi älämölö, että mites toi nyt tolleen ja ai kamalaa, osaako kassa laskea. NIIDEN IHMISTEN VIERESSÄ OLI JÄTTIMÄINEN KYLTTI, JOSSA LUKI ISOLLA TEKSTILLÄ ETTÄ VAAKA TULOSTAA VAIN YHDEN KAPPALEEN ETIKETIN, JOTA KASSA SITTEN KÄYTTÄÄ RAHASTAESSAAN JA MERKITSEE OIKEAN MÄÄRÄN KONEELLE.

:D

Vierailija
177/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaavat ihmiset. Se, kun kaupungeissa on suunnilleen sadan metrin välein niitä roskapönttöjä, niin silti nakataan ne karkkipaperit ja purkat pitkit teitä. Samoin tupakan natsat.

Vierailija
178/610 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun on tosi väsynyt mutta koittaa pysyä hereillä, ja sitten kun päättää et okei otan päikkärit ja alkaa nukkumaan ni ei enää saakaan unta. Miksi?? Sama ilmiö esiintyy myös iltaisin kun pilkkii sohvalla ja kun vihdoin jaksaa raahautua sänkyyn niin uni ei enää tule.

Vierailija
179/610 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 02:36"]

Facebookissa pariskunnat, joiden on aivan pakko laittaa ne rakkaudentunnustuksensa toisen seinälle "voi rakas sä oot kyllä ihan paras! <3" ja läpälässynlää... Joo, ei siinä mitään, rakkaus on ihana asia, MUTTA minkä ihmeen takia näitä keskinäisiä rakkaudenosoituksia ei voi laittaa toiselle vaikka tekstiviestinä/soittaa/fb:n yksityisviestinä, vaan ne on ihan pakko laittaa sinne seinälle kaikkien nähtäväksi? Eihän tuossa ole mitään muuta kuin tarve yrittää näyttää kaikille kuinka meillä on niiiiiiiiiiin ihanaa ja ollaan niiiiiiiiiin rakastuneita

[/quote]

Tavallaan olen samaa mieltä, mutta toisaalta, miksi ei saisi näyttää kaikille että on rakastunut ja elämä on niiiiiin ihanaa? Rakkaus on kaunis asia ja voi siitä kailottaa muillekin, jos haluaa. Tietty sellanen ihan yliampuva, jatkuva julkinen lässytys toisen facebookkiin on ärsyttävää, jos vähän väliä sinne mussukka kirjottaa toiselle mussukalleen rakkaudentunnustuksiaan.

Itse olen aika vasta mennyt kihloihin, mutta en ole kertaakaan miehelleni kirjotellut mitään julkisesti hänen facebookkiinsa rakkausjuttuja. Mutta jokanen tyylillään.

Vierailija
180/610 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset naiset. Oikeesti.

Työssäni niitä näkyy p a l j o n, joten kokemusta löytyy monesta venäläisestä naisesta. Olen yrittänyt ajatella, että ihmisiä vain nekin, mutta enää en kykene. Harva venäläinen nainen hymyilee suomalaiselle naiselle, vaikka suomalainen hymyilisi ensin. Kaupassa etuillaan, ollaan tiellä, IKINÄ ei väistetä. Vessatouhut ovat sitten erikseen: kusta löytyy vessanpöntön päältä ja lattialta, kauheat kakkaskraidut, puhuvat kovalla äänellä ja ähkivät kakalla ollessaan yleisessä vessassa niin, että se kuuluu joka paikkaan. Käsien pesusta ei muuten puhettakaan. Liikenteessä ajetaan perseessä kiinni, ylinopeutta ja tehdään vaarallisia ohituksia. Aaaargh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän