Mitä olet viimeksi boikotoinut,
Kommentit (93)
Usein ongelmana on että firma on ainoa mikä myy sitä tuotetta ja kauppakin on monopoli. Yritä siinä sitten boikotoida. Ja lisäksi kilpailija yhtä kallis. Suomalainen ongelma.
Tavaratalo kärkkäistä ja useita vuosia.
Teboililla en ole tankannut kohta 2,5 vuoteen. En tankkaa siellä, vaikka on välillä kaipungin halvinta bensaa.
LIDL laittoi sähköpostiin viestin hyvää pride viikkoa.Lopetin välittömästi LIDL sähköpostin tilauksen.
Eipä tule sieltä enää viestiä sähköpostiin.
Olen boikotoinut 45 vuotta israelilaisia appelsiineja.
Boikotoin HSL hetken ja edelleenkään en tervehdi kuskia kun astun sisään
aikoinaan eräs kuski pahoinpiteli asiakkaan ja sai potkut. Sitten muut kuskit teki työnseisauksen ja se mulkku palkattiin takasin. onneksi eros samantien.
Minettijäätelöä olen boikotoinut siitä asti, kun jäivät kiinni veropetoksesta. En edes tiedä nykytilannetta, mutta boikotti on vaan jäänyt päälle.
En osta kuin vahingossa kiinalaisia tuotteita
Erityisboikottiin laitoin viimeksi Veden, koska rahoittaa Orpoa. Se kestää kunnes rahoitus loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Erityisboikottiin laitoin viimeksi Veden, koska rahoittaa Orpoa. Se kestää kunnes rahoitus loppuu.
Siis Hesen
Kärkkäistä jo vuosikausia. Pepsiä viimeiset neljä kuukautta.
pingviini jäätelö koska ei ole enää aitoa jäätelöä.
Makia Finlaysson Pepsi Teboil ja kaikki muut Venäjän asiaa ajavat. Pärjään ihan hyvin ilman näitä vihervasemmiston lemmikkituotteita. Poikotti kestää kyllä ihan ikuisesti. Siitä pitää lopulta kuolema huolen.
Olen boikotoinut 40 vuotta paikallista kelloliikettä, jonka työntekijä patterinvaidon yhteydessä hukkasi kellostani silikonitiivisteen. Sen seurauksena kello ei enää ollut roisketiivis ja se rikkoutui. Eivät myöntäneet virhettään.
Teboilia (joka oli aiemmin vakiotankkauspaikkani) ja kaikkea muutakin millään tavoin rysylään liittyvää. Lisäksi krasnovin valinnan jälkeen kaikkia USA-brändejä mahdollisuuksien rajoissa. Boikotti on pitänyt, ja tulee pitämään (rysylän osalta) koko loppuelämäni. USA:ta harkitsen uudelleen jos sitä alkaa joskus hallinnoida taas aikuiset ihmiset.
Viime vuodet kaikkea, joka on valmistettu viimesein 50 vuoden aikana Venäjältä.
Sinkkumies