Puhutteko koirallenne että isi ja äiti tässä?
Kommentit (10)
Ei mun sellaista tarvi kertoa, tietää muutenkin, mutta kerron kyllä, että mamma lähtee nyt töihin, ja mamma tuli nyt kotiin. Yms. Kerron koiralleni kaiken, rakastan sitä eniten tässä maailmassa.
Ooh lal lalaa I love you baby. Tää on mun rakkaalle koiralle. Laulan hänelle.
En. En ole kenenkään äiti, en ole koskaan halunnut olla, enkä tule olemaan. Olisi ällöttävää puhutella itseään noin.
Jå, mamma är här. Jag älskar dig. Är du mammas lilla valpen?
Kyllä me ollaan koiran äiti ja isi. Huvittavinta on se, että mies piti ennen koiriin hurahtaneita aivan hulluina, mutta kun meille tuli koira, niin mies sekosi ihan täysin! Sitä ollaan niin isiä koiralle!
Olen koiralleni mamma. Mamma antaa kohta ruokaa, tai mamma käy vessassa, sitten lähdetään ulos jne. En todellakaan kuvittele koirani olevan lapseni, minulla on ihan ihmislapsia. Jokin nimitys kuitenkin pitää olla kun koiralle höpöttelee, joten olen päättänyt olla mamma. Mieheni taas on isäntä. Ei voi oikein sanoa pappa, kun mies on ruotsinkielinen ja lapsillemme pappa. Ei ihan viitsi samaa nimitystä käyttää.
Omassa tuttavapiirissä niin puhuu koiriinsa todella hurahtaneet, pikkuisen yksinkertaiset ihmiset.