Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!

Vierailija
20.11.2013 |

Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.

Kommentit (610)

Vierailija
141/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:47"]

Mua ärsyttää, varsinkin treenatessa, jos hiukset tuntuu olevan liian löysästi kiinni. Kaiken maailman hiussuortuvat, jotka valuu naamalle tai niskaan, ärsyttää! Sen jälkeen kun kiristän nutturaa, alkaa ärsyttää kun on liian tiukka..

[/quote]

Tähän vois lisätä vääränkokoiset hiuslenkit ja -soljet. Ostan joskus sellaisia hiuslenksuja, joita en voi käyttää, koska kaksi kiekkaa on liian löysä ja kolme taas liian kireä. Ja yksi hiussolki, jonka joskus haluaisin laittaa, sanookin yhtäkkiä "ping" ja lennähtää auki, vaikka menisi ensin ihan nätisti kiinni. 

Liikenteessä etuilevat autoilijat, jotka ei väistä jalankulkijaa, ellei tämä työnnä lastenvaunuja tai kulje käsi kädessä pienen lapsen kanssa. Silloin kyllä väistellään, mutta isompien ihmisten päälle pitäisi ilmeisesti saada ajaa. (Tämä ei liene kovin mitätön ärsytys...)

Ärsyttää myöskin heijastittomat jalankulkijat, jotka luottavat sisäiseen hehkuunsa tai sitten vain yksinkertaisesti haluaisivat jäädä auton alle.

Harmittaa joulun aikaan myytävät suklaat, jotka sisältävät pähkinää. Saan niitä aika usein töistä lahjaksi ja joudun lahjoittamaan eteenpäin, koska olen pähkinälle allerginen (jäämät ei haittaa). 

Parittomien sukkien aiheuttama hämmennys ja ärsytys on niinikään ikuinen riesa. 

Vierailija
142/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:35"]

Olette kyllä varmaan aika ahdistuneita ihmisiä tosiaan kun tuollaiset asiat ärsyttävät noin. Varokaa ettei verisuonet poksahda. Onneksi en ole tuollainen kuin te. Pus pus.

[/quote]Mua ärsyttää just tämmöset ihmiset

[/quote]

Tiedän, ärsytän kaltaisiasi livenäkin. Pus pus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun joku jättää korkin auki. Ihan vaikka jos olen kylässä ja käyn vessassa ja näen siellä hammastahnan, jonka korkki on jätetty auki. Huolimatonta!

Reppuselkäiset naiset ärsyttää.

Ihmiset, joilla ei ole mikään kiire liikenteessä minnekään. Minulla on!

Ärsyttää, kun loppukesästä tummanvihreät puiden lehdet kääntyvät tuulessa ympäri ja harmahtava alapuoli näkyy.

Parkkihallissa ärsyttää, kun luulen löytäväni tyhjän parkkiruudun, mutta ruudussa onkin pieni auto.

Ihan ultimaattinen sisäinen raivo tulee seuraavista sanoista: kermaperse, parhautta, mahtavuutta, aikas söpö

Tai jos joku käyttää x:ää kirjoituksessaan esim mennääx

Vierailija
144/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, kun mieheni tekee mikropuuroa lapselle ja se laittaa aivan liian vähän nestettä, jolloin puuro ei pääse edes turpoamaan ja on kuivaa kökköä.

Vierailija
145/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:42"]

Lenkkeilen aika paljon, ja vihaan sitä, kun ihmiset eivät käsitä, että oikeanpuoleinen liikenne koskee myös jalkakäytäviä ja pyöräteitä. Kun olen lenkillä, niin suunnilleen joka toinen tulee vastaan samaa puolta kävellen kuin minä, ja joudun itse aina pujotella ja väistää tien vasemmalle puolelle. Ymmärtäisin, jos kyse olisi pienistä lapsista, mutta kun aikuisetkin, aivan täyspäiset ihmiset kävelevät aivan holtittomasti. Useimmiten väärää puolta vastaan tuleva on koiranulkoiluttaja (ei, minulla ei ole mitään koiria vastaan ja uskon, että niitäkin ulkoiluttavien joukossa on fiksuja, mutta valitettavasti näin sattuu olemaan).

[/quote]

Ei koske oikeanpuoleinen liikenne jalankulkijoita. Missä laissa sellainen on määrätty?

Vierailija
146/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joskus junaan ei saa lippuja kuin lastenvaunuun ja juurikin silloin kun itsellä ei ole lapsia mukana.

Vierailija
147/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:07"]

Kaupan kassalla kännykkään puhuvat. Tekis mieli kumauttaa päähän.

[/quote]

Mietipä tätä mielitekoasi väkivaltaan (noinkin pienen ärsykkeen vuoksi) seuraavan kerran kun arvostelet islamistiterroristia joka on lapsesta asti kokenut rotuvihaa tai omaan uskontoonsa kohdistuvaa sortoa. En siis kannata terrorismia, enkä väkivaltaa yleensäkään.

Vierailija
148/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä varmaan aika ahdistuneita ihmisiä tosiaan kun tuollaiset asiat ärsyttävät noin. Varokaa ettei verisuonet poksahda. Onneksi en ole tuollainen kuin te. Pus pus.

[/quote]

Tällaisten ihmisten kohdalla alan ymmärtämään tosielämän Hannibal Lectereitä.

Vierailija
149/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:13"]

[/quote]

Tällaisten ihmisten kohdalla alan ymmärtämään tosielämän Hannibal Lectereitä.

[/quote]

Ärsytän siis sinua nyt jo näin paljon, ja kaikki tämä vain muutamalla kirjoitetulla lauseella. Hih. Pus pus.

Vierailija
150/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää loppumaisillaan olevat ketsuppipullot. Jos ne ovat pystyasennossa, ei sieltä saa puristettua mitään. Jos ne ovat alassuin, tulvahtaa sieltä loput ketsupit ulos heti kun korkkia raottaa. :((

Vierailija
151/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:06"]

Lenkkeilen aika paljon, ja vihaan sitä, kun ihmiset eivät käsitä, että oikeanpuoleinen liikenne koskee myös jalkakäytäviä ja pyöräteitä. Kun olen lenkillä, niin suunnilleen joka toinen tulee vastaan samaa puolta kävellen kuin minä, ja joudun itse aina pujotella ja väistää tien vasemmalle puolelle. Ymmärtäisin, jos kyse olisi pienistä lapsista, mutta kun aikuisetkin, aivan täyspäiset ihmiset kävelevät aivan holtittomasti. Useimmiten väärää puolta vastaan tuleva on koiranulkoiluttaja (ei, minulla ei ole mitään koiria vastaan ja uskon, että niitäkin ulkoiluttavien joukossa on fiksuja, mutta valitettavasti näin sattuu olemaan).

[/quote]

Ei koske oikeanpuoleinen liikenne jalankulkijoita. Missä laissa sellainen on määrätty?

[/quote]

Ei välttämättä laissa, mutta hyviin tapoihin se ainakin kuuluu. Itselleni ainakin opetettiin jo ekaluokalla, että pyörätiellä ajetaan oikeaa laitaa, ja samaten parijonossa kuljettiin aina käytävän oikeaa reunaa. Maantiellä jalankulkijat käyttävät toki nimenomaan vasenta laitaa. Ellen aivan väärin muista, näistä mainittiin jopa autokoulun oppikirjassa. Olet ehkä myös huomannut, että ympäristö on suunniteltu yleensä oikeanpuoleisen liikenteen suuntaisesti (esim. liukuportaat, yleisten tilojen ovet jne).

Vierailija
152/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun vessapaperirulla on laitettu väärin päin telineeseen. Miten joku ei tajua?

Räkälimpit ottaa niin aivoon. Huomautan aina kaikille lapsille ja teineille räkimisestä, muita mulkoilen pahasti ja inhoten, tai huudan lapselle isoon ääneen "varo räkälimppiä" niin että räkijä varmasti kuulee.

Miten joitakin ei ärsytä räkälimpit?

Vierailija
153/610 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupassa, postissa tms. ärsyttää se, kun itse ryhmityn jonottamaan fiksusti, eli vaikka kahden jonon välille niin, että jono liikkuu sulavasti. JOKU URPO kuitenkin aina mokaa koko jutun ja tunkee toiseen jonoon ja itse jää hölmönä jonottamaan ja ei ikinä pääse kassalle. 

Sekin ärsyttää hirveesti kun joku sanoo seitsemen tai es (äs)!! 

Vierailija
154/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:22"]

[/quote]

[/quote]

Ei välttämättä laissa, mutta hyviin tapoihin se ainakin kuuluu. Itselleni ainakin opetettiin jo ekaluokalla, että pyörätiellä ajetaan oikeaa laitaa, ja samaten parijonossa kuljettiin aina käytävän oikeaa reunaa. Maantiellä jalankulkijat käyttävät toki nimenomaan vasenta laitaa. Ellen aivan väärin muista, näistä mainittiin jopa autokoulun oppikirjassa. Olet ehkä myös huomannut, että ympäristö on suunniteltu yleensä oikeanpuoleisen liikenteen suuntaisesti (esim. liukuportaat, yleisten tilojen ovet jne).

[/quote]

Sinut on aivopesty jo ekaluokalla KÄVELEMÄÄN oikein. Huhheijaa, vapaudu, rentoudu, hengitä syvään ja kävele vaikka pientareella jos mielesi tekee. Kyllä Suomessa on sen verran tilaa että mahdut.

Vierailija
155/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:47"]

Mua ärsyttää, varsinkin treenatessa, jos hiukset tuntuu olevan liian löysästi kiinni. Kaiken maailman hiussuortuvat, jotka valuu naamalle tai niskaan, ärsyttää! Sen jälkeen kun kiristän nutturaa, alkaa ärsyttää kun on liian tiukka..

[/quote]

Tähän vois lisätä vääränkokoiset hiuslenkit ja -soljet. Ostan joskus sellaisia hiuslenksuja, joita en voi käyttää, koska kaksi kiekkaa on liian löysä ja kolme taas liian kireä. Ja yksi hiussolki, jonka joskus haluaisin laittaa, sanookin yhtäkkiä "ping" ja lennähtää auki, vaikka menisi ensin ihan nätisti kiinni. 

Liikenteessä etuilevat autoilijat, jotka ei väistä jalankulkijaa, ellei tämä työnnä lastenvaunuja tai kulje käsi kädessä pienen lapsen kanssa. Silloin kyllä väistellään, mutta isompien ihmisten päälle pitäisi ilmeisesti saada ajaa. (Tämä ei liene kovin mitätön ärsytys...)

Ärsyttää myöskin heijastittomat jalankulkijat, jotka luottavat sisäiseen hehkuunsa tai sitten vain yksinkertaisesti haluaisivat jäädä auton alle.

Harmittaa joulun aikaan myytävät suklaat, jotka sisältävät pähkinää. Saan niitä aika usein töistä lahjaksi ja joudun lahjoittamaan eteenpäin, koska olen pähkinälle allerginen (jäämät ei haittaa). 

Parittomien sukkien aiheuttama hämmennys ja ärsytys on niinikään ikuinen riesa. 

[/quote]

Ooh, olin tulossa kirjoittamaan väärän kokoisista hiuslenksuista! Olen ostanut setin just sellaisia vähän liian vähän joustavia, joissa kolme kierrosta on järkyttävästi liian kireästi niin että saan ilmaisen kasvojenkohotuksen ohimoihot pinkeinä, mutta kaksi kierrosta on liian vähän ja tukka valahtaa auki :# Jostain syystä ne ihanat ohuet ja joustavat lenksut ovat aina häviksissä, ja nuo hirveät lenksut putkahtavat aina jostain, vaikka heitän niitä aina roskiin, kun vastaan tulee!!! Missä on mun hyvät lenksut ja mistä hemmetistä nuo huonot vaan tuntuu lisääntyvän??

Vierailija
156/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ja niiden kakarat, jotka ovat kaupassa(mme) ja kakarat saa mennä ja tehdä mitä mielii kun vanhemmat harkitsee kaupan toisessa päässä mitä ostaisi. Myös hirveetä meteliä pitävät perheet.

Kassalla kännyyn puhuminen tai seuralaiselle puhuminen niin, että on aivan kuutamolla siitä itse maksamisesta/maksutapahtumasta.

Vierailija
157/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää aivan hirveesti nämä youtuben pakkomainokset, jotka änkee jokaiseen soittolistaan. En varmasti osta yhtäkään näissä mainostettua tuotetta.

Uskokaa pois!

Vierailija
158/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 23:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinut on aivopesty jo ekaluokalla KÄVELEMÄÄN oikein. Huhheijaa, vapaudu, rentoudu, hengitä syvään ja kävele vaikka pientareella jos mielesi tekee. Kyllä Suomessa on sen verran tilaa että mahdut.

[/quote]

Valitettavasti asuinalueellani liikenne kevyen liikenteen väylällä on melko vilkasta - usein on tilanteita, kun kolmekin on yhtä aikaa kohdakkain. Esimerkiksi pyöräilijän näkökulmasta on selkeämpää ja kaikille turvallisempaa, jos jalankulkijoiden liikeradat kevyen liikenteen ovat helposti ennustettavissa, sillä pyöräilijöiden vauhti voi olla kovakin. Enkä ymmärrä, mitä lisäarvoa se tänne maailmaan oikein tuo, jos kaikki joutuvat mutkittelemaan koko ajan. Miksi sinulle on niin vaikeaa myöntää, että kevyen liikenteen väylällä ja jalkakäytävällä vasemmalla puolella kävelemisestä ei ole mitään hyötyä, mutta sen sijaan terveen maalaisjärjen mukainen oikealla puolella kävely sujuvoittaa liikennettä? Mielummin mollaat toisia aivopestyiksi kuin tarkastelet omaa toimintamalliasi kriittisesti. Onko siitä sinulle sitten niin saatanasti vaivaa, jos kävelet samalla puolella tietä kuin suurin osa ihmisistä? En voi oikeasti käsittää, että jonkun mielestä ei ole sivistynyttä noudattaa näin yksinkertaista toimintamallia, joka on keskiverrolle eskarilaisellekin itsestäänselvä. Ei se nyt toki mikään maailmanloppu ole - kuten ketjun otsikkokin kertoo, tänne kootaan niitä pieniä ja mitättömiä asioita.

Vierailija
159/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:37"]

-lässyttävät aikuiset. Olen jopa lakannut olemasta ystävä ystävälleni kun en jaksanut kuunnella aikuisen ihmisen aikuiselle lässytystä.

Sama. En ymmärrä miksi lapsillekaan pitäisi puhua lässyttämällä. "Se on niin pieni, eihän se ymmärrä muuten. Äkkiä lässytysmoodi käyttöön!"

Vierailija
160/610 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että Helsingin sisäisessä bussiliikenteessä ei saisi joidenkin mielestä maksaa käteisellä tai ainakin pitäisi tajuta jättäytyä viimeiseksi, vaikka oon odottanut kauiten bussia?? Juuei tule tapahtumaan. En asu Hesassa (ja kyllä se on Hesa, vituttaa sairaasti hesalaiset, jotka tulee määkymään tänne että se on Stadi tai Helsinki, vaikka koko muu Suomi on muuta mieltä. Myös se ärsyttää, että stadin slangi ei olisi muka murre - newsflash, kyllä se on. Myös nimitys maakunnat ärsyttää - wtf, järjetöntä ja KUKAAN ns. maakunnissa asuva ei ikimaailmassa käytä ko. termiä tai edes miellä asuvansa maakunnassa esim. Tampereella) Niin, eli en siis aio ostaa kk-korttia satunnaiseen julkisilla liikkumiseen Hesassa enkä aio jatkossakaan antaa sivuilleen vilkuilemattomien ihmismassojen jyrätä minua, vaan etenen jatkossakin omalla vuorollani bussiin. Jessus että alkoikin ärsyttää, gnnngh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi