Miten hevosena pystyn osallistumaan?
On näitten kavioitten kanssa jo muutenkin vaikeaa ja sitten vielä sensuroidaan aloitukseni. Ei iha-haan kivaa!
Kommentit (5065)
Ei tietääkseni viiraa, mutta joudun suremaan paljon, koska pääni on niin suuri.
Olet muunsukupuolinen, pidä lujasti kiinni oikeuksistasi hevonen.
Olet kaikkien määrityksien ulkopuolella ja sellaisenaan äärimmäisen arvokas yksilö.
Meillä hevosilla on ikiaikainen oikeus kavioliittoihin kenen vain kanssa, joten ei meillä hätää. Siskoni tosin haksahti juuri toissa kuussa seepraan...
Niistä raidoista voi saada päänsärkyä :'(
Ärsyttääkö aloittajaa kantaa selässään satulaa ?
Vai oletko jo tottunut siihen ?
Miten on astutushommat sujuneet?
Vierailija kirjoitti:
Satula vielä menee, mutta päässäni olevat kilheet on aika ärsyttäviä noin toden sanoakseni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satula vielä menee, mutta päässäni olevat kilheet on aika ärsyttäviä noin toden sanoakseni!
Otan osaa, hevosia pitäisi kohdella hevosmaisemmin, eikä noin. Toivon, että saat tallissa
olla yön ilman kilheitä.
Onko tallissa muuten tallikissaa ? Vaiko pelkkiä hiiriä vain ?
Pihalle tulee kohta karjakunnan auto.
Kopottele kyytiin. Siellä on hyvät nettiyhteydet.
Pääset tutustumaan samalla metwurtin valmistukseen
On kissa ja hiiriä. Yön saan olla aika mukavasti kyllä. Kauroja saisi vain olla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
On kissa ja hiiriä. Yön saan olla aika mukavasti kyllä. Kauroja saisi vain olla enemmän.
Kaurat ovat kalliimpia kuin heinät, mutta kai sentään heiniä on riittävästi ?
On niitä. Mutta ajan kanssa nekin alkavat maistua vähän puulta. Porkkana ja omena on ihan jees juttu ja niitä on viime päivinä ollutkin ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Miten on astutushommat sujuneet?
Minä en satu olemaan s e l l a i n e n hevonen. Mutta tästä aiheesta en mielelläni keskustelisi enempää!
Onko hevosen tallissa karsinoita muita hevosia varten ja onko siellä muita hevosia asumassa ?
Hevosilta ei sovi kysyä sopimattomia, vaan heitä kuuluu kohdella hevosmaisemmin,
ei inhimillisesti, koska he eivät ole ihmisiä.
Mitä mieltä olet esteratsastuksessa ja sen vaarallisuudesta? Ja muutenkin siitä että joku istuu selässä ja ohjailee ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet esteratsastuksessa ja sen vaarallisuudesta? Ja muutenkin siitä että joku istuu selässä ja ohjailee ?
Kiva kun osallistatte minua! Luulin ettei kukaan halua keskustella hevosen kanssa. Esteratsastus kyllä menettelee, sillä saahan siinä liikuntaa ja on kiva koittaa päästä rata virheettä läpi. On siinä riskinsäkin, mutta kun keskittyy huolella niin harvoin sattuu mitään pahempaa. Olen itse onneksi säästynyt isommilta haavereilta.
Vierailija kirjoitti:
Onko hevosen tallissa karsinoita muita hevosia varten ja onko siellä muita hevosia asumassa ?
On täällä muutama suomenhevonen, yksi vuonohevonen ja yksi islanninponi. Minä olen siis westfaleninhevonen.
Laukkaa lääkäriin, sulla viiraa pahasti.