Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!
Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.
Kommentit (610)
- Pyöräillessä kun sataa ja farkut liimautuu reisiin kiinni kylminä ja märkinä.
- Suihkusta tulee ensin jääkylmää vettä ja se muutaman sekunnin odotusaika tuntuu joka kerta ikuisuudelta.
- Mölisevät ja muuten turhaan puhuvat ja metelöivät ihmiset. Pahinta on yhtäkkiset kimakat kiljaisut ja huudahdukset.
- Pussilakanan avoin alaosa ja sieltä tursuava peitto koskettaa paljaita jalkoja nukkumaan mentäessä.
- CD/DVD ym. -levyt, joiden kansilehtinen on painettu väärinpäin verrattuna muihin hyllyssä oleviin koteloihin.
- Kirjojen irtopäälliset, joita ei voi ottaa edes pois, koska yleensä kanteen ei ole painettu mitään kuvaa ja se on ruma.
- Töissä imuroidessa laajaa aluetta yrität pinnistellä imurin letkua vielä viimeiselle nelilömetrin alueelle ja johto irtoaa kaukaa seinästä.
- Kukkia kastellessa vesi ei imeydy samoin tein, vaan ruukun laitojen yli loiskahtaa pöydälle ja lattialle multalitkua. / Kukkia kastellessa vesi imeytyy sekunnissa ja tulvii aluslautasen yli.
- Langattoman nettiyhteyden pätkiminen ja videoiden jumitus (Katsomo ja Areena pahimmat), jolloin joudut päivittämään sivun ja odottamaan latautumista tuhat vuotta.
- Lehtiroskiksen tms. kansi ei koskaan pysy auki.
- Sukkien lajittelu pyykinpesun jälkeen.
- Jämät jääkaapissa, joita ei viitsi syödä mutta ei heittää poiskaan.
- Hyvä kirja loppuu liian pian ja tulee tyhjä olo.
- Iltapäivälehtien raflaavat otsikot supermyrskyistä ynnä muista.
- Kirjoitusvirheet kun datailee pimeässä tai kun yrittää himmentää näyttöä ja painaakin vahingossa f5 ja sivu päivittyy.
Siinä nyt muutama ensialkuun.
Ihmiset, jotka eivät pese astioita huolella puhtaaksi ja laittaa yhä törkyisiä astioita kaappiin.
Miksi se maapallon hitain ja/tai levein ihminen haluaa kävellä keskellä jalkakäytävää tai kaupan käytävää tai lenkkipolkua? Ja tiedoksi kaikille julkisella paikalla vastaantulijoille: jos haluat väkisin kävellä päin sateenvarjoani tai ostoskassiani, vaikka olen hilautunut reunaan, niin siitä vain! Itsesihän siinä satutat.
Se, että ihmiset kirjoittavat päivämäärät väärin, esim: 22.11
Eli kun oikein olisi 22.11., piste perään! Siis päivämäärä olisi muka "kahdeskymmeneskahdes yksitoista" vaikka oikein on "kahdeskymmeneskahdes yhdettätoista". Tuollainen kirjoitusvirhe saa minut todella ärsyyntymään, en ymmärrä miksi.
Ja se että ruokalinjastossa liikutaan hitaasti, sen kun mättää ruoan lautaselle, maksaa pois ja that's it. Jono vaan perässä kasvaa ja lounasaika ja jonkun pitää salaatista noukkia se joku "hyvä" hedelmä, lompakkoa aletaan siinä vaiheessa kaivaa laukun pohjalta kun pitäisi jo maksaa (eikä sitäkään voi kaivaa ennakkoon esille?!) Raivostuttavaa.
Esimerkiksi vanhemmat ihmiset jotka hidastelee ja tukkii aina joka ikisen paikan esim kaupassa. Samat useimmiten valittavat joka ikisestä asiasta ja kyyläävät. kokp ajan löytyy jotain valittamisen aihetta
kitkerälle hielle ja paskalle haisevat vanhukset.
rynnäkkösialta näyttävät läskit ihmiset.
Perseessä kiinni ajavat ihmiset tai ne jotka ajaa liian hitaasti
Naispuoleiset työkaverit, jotka tukkivat wc:n tuntikausiksi ennen firman juhlia. Hajuvesien ja hiuslakkojen löyhkä on sietämätön.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 16:54"]
Eli kun oikein olisi 22.11., piste perään! Siis päivämäärä olisi muka "kahdeskymmeneskahdes yksitoista" vaikka oikein on "kahdeskymmeneskahdes yhdettätoista". Tuollainen kirjoitusvirhe saa minut todella ärsyyntymään, en ymmärrä miksi.
[/quote]
Se, kun sanotaan kahdes, vaikka pitäisi sanoa toinen.
Se että surullisten julkkisuutisten oheen laitetaan iloinen hymykuva siitä julkkiksesta. On aina mättänyt mua.
Se, että tää mun kone on niin hidas, tähän tulee jotain virusmainoksia ilmeisesti, kun klikkaan vaikka viestiä johon mun pitäis vastata. Sitten joudun päitteleen ja klikkaileen kolmeen kertaa ennenkuin onnistun niiden bugien takia. Perkele että ottaa päähän.
Se kun rättipoikkiväsyneenä menee nukkumaan, vetää peiton päälle ja huomaa, että se on väärin päin eli pussilakanan avoin alareuna naamaan päin. Mutta kun on niin väsynyt eikä peiton kahinalla halua herättää pinnasängyssään vihdoin nukkuvaa taaperoa, niin ei pysty kääntämäänkään peittoa. Yäk.
Se, ettei työhakemukseen vastata, edes sen vertaa, että tietäisi jonkun sen lukeneen. Ensimmäisen vasta laitoin, ja tiesinkin, ettei nykyään vastauksia, kieltäviäkään, usein saa, mutta ärsyttää kuitenkin! Käytin hakemuksen tekemiseen useamman tunnin..
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 08:39"]
Ärsyttää ihmiset jotka esittävät faktoina sivukorvalla kuultuja huhupuheita ottamatta selvää niiden todenperäisyydestä.
[/quote]
Joo, toi on niin paha! Tuo ärsyttää mua ihan suunnattomasti, kun ei niillä ihmisillä vaan näytä olevan minkäänlaista kriittistä ajattelua vaan kuvitellaan kaiken mitä on kuultu/mitä mieleen pulpahtaa olevan faktaa. Stana!
Tuosta talvesta tuli vielä mieleen se, kun talvisaappaiden pohjat tehdään niin sileiksi, ettei niitä voi käyttää talvella koska niillä kaatuu saman tien. Mulla on 200 euron Gaborin saappaat, joita en voi käyttä talvella koska niillä ei kertakaikkiaan pysy pystyssä.
t. se joka mainitsi tyhjät shampoopullot :D
Kun peitto on jotenkin mytyssä ja et jaksa suoristaa sitä. Käperryt siihen myttyiseen peittoon, mutta se ei peitä kroppaasi kunnolla. Yrität epätoivoisesti suoristaa sitä makuuasennossa, mutta eihän siitä mitään tule. Tuskanhiki alkaa nousta iholle ja lopulta kiroilet, kun peitto ei suoristu ja et enää meinaa päästä edes sieltä mytyn keskeltä pois. Vittu.
Ärsyttää, kun Helsingissä kaupungin asunnot menee virolaisille raksaäijille ja yh-mammoille, suomalaisella ydinperheellä ei ole mitään jakoa niihin asuntoihin jossei tunne jotain virkailijaa joka noista päättää! Meidänkin lähiössä asuntomurtoja tehtaillut oli virolainen, jolle kaupunki antoi kämpän täältä. Perkele!!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 16:54"]
[/quote]
Se, kun sanotaan kahdes, vaikka pitäisi sanoa toinen.
[/quote]
No tajusit varmasti pointin, vaikka puhekielen omaisesti kirjoitinkin. ;)
Sanonta "päästä paikasta A paikkaan B".
Jalankulkijat, jotka eivät ylitä tietä kun jo kaukaa hidastan vaan odottavat että pysähtyisin. En pysähdy. Odotelkoot siinä sitten jos ei yli halua mennä...
1. Hitaasti kulkevat ihmiset. Ihmiset jotka jää tuulikaappiin pyörimään tai lattavat jotain esteeksi/menevät itse esteeksi kulkuväylälle.
2. Ihmiset jotka kävelevät päin jostain sivultapäin tullessa, varsinkin jos on paljon tilaa. Ja varsinkin jos minulla on treenikassi ja kauppakassit ja vielä lapsi jossai n kädessä, jonku tumpelo näkee asian helpoimmaksi kun itse kävelee vauhdilla minua kohti ja odottaa minun väistyvän salamannopeasti.
3. Ihmisten merkkilaukut, josta maksetaan 1000e->. Mitä helvetin järkeä, rahaa saa olla minun puolestani kuin roskaa mutta se kertoo jo ihmisestä jotain jos kuolaa aivottomasti jonkun statuslaukun perään.
4. Se kun naiset eivät osaa nykyään meikata ja kaikilla on lisäkkeitä! Tai nyppiä kulmakarvoja niin että sivullisten silmät eivät pala pelkästä katsomisesta. Kaikki tälläinen epäluonnosllisuus ja esim. hiustenpidennysten rajojen paistaminen ärsyttää vaikka aika haittaa aiheuttamattomia ovatkin..
Se ärsyttää ihan hirveästi, kun herää aamulla/aamuyöllä jotain tuntia ennen kellonsoittoa ja on ihan kauhea vessahätä. Sitten on kaksi vaihtoehtoa: 1. et mene vessaan ja et pysty enää nukkua tai 2. nouset ja menet vessaan ja et saa enää nukuttua.
Ärsyttää, kun mies tulee iltavuorosta kotiin klo 21.34, kun just on joku telkkarisarja parhaimmillaan, ja kolistelee ja rapistelee eteisessä ja keittiössä iänkaikkisuuden.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 16:56"]
Tänään Kampin K-kaupassa pariskunta valitsi leivonnaisia pussiin ja kun painoivat vaa'an napista, saivat vain yhden hintalapun. Siitäkös alkoi älämölö, että mites toi nyt tolleen ja ai kamalaa, osaako kassa laskea. NIIDEN IHMISTEN VIERESSÄ OLI JÄTTIMÄINEN KYLTTI, JOSSA LUKI ISOLLA TEKSTILLÄ ETTÄ VAAKA TULOSTAA VAIN YHDEN KAPPALEEN ETIKETIN, JOTA KASSA SITTEN KÄYTTÄÄ RAHASTAESSAAN JA MERKITSEE OIKEAN MÄÄRÄN KONEELLE.
:D
[/quote]
ois voinu olla vaik mun vanhemmat.
Nekin ärsyttää kun jaksavat kätistä jostain täysin epäoleellisista asioista, tuntitolkulla. Argh.