Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!
Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.
Kommentit (610)
Se kun illalla riisun vaatteet tuolille tyyliin fleecepusero ja housut ensimmäisenä, alusvaatteet viimeisenä. Kun aamulla herään, puen yleensä fleecen yöpaidan päälle, mutta sepä on kasassa alimmaisena! Sitten saa siirtää kaikki muut vaatteet ensin tieltä. Ärsyttävää.
Asun kerrostalossa. Ärsyttää kun naapuri leipoo/kokkailee ja aina haisee kärähtänyt ruoka. Eilen haisi kärtsänneet piparit. Miksi kaikki pitää käräyttää?
Ärsyttää lähes kaikki tv-mainokset! Eniten ärsytystä kuitenkin aiheuttaa suurin osa Valion mainoksista, esimerkiksi Oltermanni-mainos jossa se pieni poika sanoo "olltttermannnU" "hyvää,hyvää" muka niin söpösti ja kuolaa siihen juustopalaansa. Tämän mainoksen nähtyäni en ole ostanut OLTTERMANNUA.
Aikuiset ihmiset jotka käyttävät vauvasanoja: limu, nami, nanna jne.... yäääääk! Kuvitelkaa nelikymppinen raavas mies, joka leffajonossa miettii ehtiikö vielä ostaa limua ja nannaa ennen kuin leffa alkaa.
Mua ärsyttävät asiat:
- Vinossa olevat matot
- Sohvan käsinojassa lojuvat vaatteet
- Kaupan kassalla ne henkilöt, ketkä maksavat käteisellä ja syynäävät sitä rahaa sinne kukkaroon monta minuuttia, kolikoille oma pussukkansa, seteleille oma, vetoketjut kenkkuilee eikä voida sitä vertaa siirtyä, että seuraava asiakas pääsi maksamaan omaan tuotteensa.
- Asiakkaat, jotka pakkaavat tuotteensa vaikka olen ilmoittanut loppusumman, silti jatkavat pakkaamista. Taas odotetaan ja jono seisoo. (Joo, olen siis kaupan kassalla töissä)
- Ainainen, en tarvii kuittia ku se ei mee verotuksessa läpi-kommentti
- Idiootit, jotka eivät osaa parkeerata autojaan ruutuun, vaan vievät tilaa toisten ruudusta.
- Lenkkeilijät, jotka pimeällä käyttävät tummia ulkoiluvaatteita, mutta eivät kuitenkaan heijastinta!! Teidät on varsinkin tälleen talvella, täällä etelässä helppo nähdä sieltä pimeyden keskeltä, kun ei ole luntakaan. Varsinkaan, kun te vain tulette, ette edes vilkaise tuleeko autoa vai ei!
- Tiellä törttöilijät
Ja monet muut asiat!
Autojen palvonta. Kaikki rakennetaan niiden ehdoilla ja me pyöräilijät/kävelijät saamme rämpiä ties missä tienposkessa. Esimerkiksi täällä paikkakunnallani vammaisten apuvälinepalvelut siirrettiin paikkaan, jonne ei pääse bussilla.
Roskaaminen. Kyllä ne joku muu korjaa.
Huutaminen. Kyllä ennen oli mukavaa, kun busseissa ei kukaan puhunut mitään.
Hauskat kotivideot. Ei ole vuodessa sellaista päivää, ettei näitä tulisi. Näyttää tulevan joulunakin.
Paula Koivuniemi ja hänen joululevynsä ja Ameriikassa asumisensa. Menis jo sinne!
Vierailija kirjoitti:
Tieliikennelaki, luku 2, 41§ Jalankulku pihakadulla ja kävelykadulla: Jalankulkija saa pihakadulla ja kävelykadulla kulkea kadun kaikilla osilla.
Nää on näitä vapaaajattelijoiden ja seta aikojen aikaansannoksia.paljo haastavampaa käylillä tosiaan on tuo puolen vapaa valinta siellä mennään iha holtittomasti väistellään väärään suuntiin ja koirat vielä...kukin joutuu ottaan huomioon janssaihmiset nyt enemmän ja se on haastavampaa
Vierailija kirjoitti:
Toisia ihmisiä repuillaan tönivät ihmiset ärsyttävät minua.
Vanha ketju, mutta nämä ovat niin raivostuttavia. Samoin edessä hidastelevat (autolla ja kävellen.)
Ihmiset, jotka yhtäkkiä pysähtyvät kuin seinään ja meinaan kävellä heitä päin, tai kävelen. Tekisi mieli karjua että mitä v**tua sinä pysähtelet äkkiarvaamatta muiden eteen, ääliö. Minä jään monesti jossain kauppakeskuksessa hetkeksi selaamaan puhelinta, yleensä jokin hyvinkin tärkeä asia kuten vaikka jos kuljen julkisilla niin aikataulun katsominen tai lipun ostaminen. En minä silti kenenkään eteen pysähdy kuin taikaiskusta, vaan menen johonkin seinän vierustalle seisomaan niin että ohitseni mahtuu kulkemaan. En minä niinkään muita ihmisiä siinä ajattele, vaan haluan näyttää muille olevani fiksu, kun menen sivummalle muiden edestä.
ärsyttävin tapa koskaan on sellainen oltiin ammatikoulun kanssa syömässä ja eräs poika luokaltani tunki hammastikun kielilävistyksen läpi meni ruoka halu :( ja esitteli muille