Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!
Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.
Kommentit (610)
Se kun ihmiset tunkevat kaupaan minuuttia ennen sulkemista ja alkavat siinä sitten siinä kaikessa rauhassa tekemään ostoksia. Mikäs siinä kiirehtimään enää, kun ehti kauppaan ennen sen sulkemista?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:44"]
Rusinat raasteissa ja salaateissa. Jumalavita että nyppii niiden poisnyppiminen.
[/quote]
Joo, rusinat on väärin! Ja se selleri myös! Ja kiinnostava tieto oli, että korianteri maistuu geneettisistä syistä joidenkin suussa kamalalle. Mulle se on ihan parasta.
[/quote]
Joo, meikäläinen maistaa tuoreessa korianterissa mm. raikasta sitruksen makua. Säälittää ne, jotka saavat salaattinsa ja ruokansa saippuan maulla höystettynä..
No, minulla puolestani on sellainen geneettinen ominaisuus (olen nk. supermaistaja) joka laittaa ruusukaalin, pinaatin ym. terveyspommit maistumaan kitkerältä ja piparmitun ja tomaatin polttamaan suuta. Sain lapsena "nirsoudestani" ja pepsodentkammostani paljon positiivista huomiota :(
Ihmiset. Mua ärsyttää ihmiset. Siksi tykkäänkin viettää aikaa itseni kanssa, koska olen niin mahtava (just joo :)
- Ihmiset, jotka heti aamulla tai päiväunilta herättyäni alkavat puhua minulle jostakin suurta aivotoimintaa vaativasta asiasta
- Ihmiset jotka ovat liian pessimistisiä, kyynisiä ja viljelevät vittua joka välissä
- Ihmiset, jotka ovat liian positiivisia, siis yltiöpositiivisia...ei kukaan semmosta JAKSA!
- Ihmiset, jotka ylianalysoivat kaikki maailman asiat....esim. SE YKS MIES AIVASTI MUA PÄIN MITÄHÄN SE MAHTAA TARKOITTAA?!?!?!?!?!?!?
- Ihmiset, jotka ovat liian tosikkoja
- Just nää meen pissalle!!-ihmiset. Siis oikeesti. Ällöttävän kuulosta mun korvissa :S
- Loppujen lopuksi ärsyttää myös se, että mua ärsyttää kaikki ihmiset. Parhaat kaveritkin on alkanu ärsyttään. Niiden jotkut tietyt pikku maneerit vaan on niin helevetin ärsyttäviä!!
^Tuossa oli vaan murto-osa mikä mua ärsyttää ihmisissä. Taidan itekki olla vähän ärsyttävä.
Yksittäinen vesipisara valumassa jossain päin ihoani, esim hampaita pestessä suupielestä karkaava pisara, tai kasvoja pestessä yksittäinen halvatun pisara valumassa kohti kyynärpäätä. ARGH.
Asiakkaat, jotka kassajonossa huokailevat kärsimättöminä jonon pituutta, "kylläpäs on pitkä jono, taas kestää niiiiiiiin kauan vinkuvinkunarinari", mutta seisovat tumput suorina koko sen ajan, kun skannaan ostoksia, ja alkavat vasta hinnan ilmoitettuani ihmettelemään mihin se kukkaro olikaan jäänyt, onko pikkurahakukkaro mukana, ai ei ole, no sitten kortilla, mutta milläs kortilla ja mikä sen PIN-koodi onkaan.. Jaa-a, minkäköhän takia tässä tosiaan kestää?
Ihmiset, joilla on erikseen pikkurahoille oma kukkaro.
Jos joku kuulee mun sanomiseni väärin ja alkaa kivenkovaan väittää että "sä sanoit niin!!1" vaikka kuinka koitan jankata että tiiän kyllä ite mitä oon sanonu ja mitä en :D
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 21:50"]
Jos joku kuulee mun sanomiseni väärin ja alkaa kivenkovaan väittää että "sä sanoit niin!!1" vaikka kuinka koitan jankata että tiiän kyllä ite mitä oon sanonu ja mitä en :D
[/quote]
Joo, mulle alettiin joskus jankata mun osoitteesta! Kun ei kotiani etsivä löytänyt perille, alkoi hän väittää mun sanoneen sen osoitteen jossa hän pyöri. Ja vänkäsi vaan vaikka sanoin, että kai mä nyt helkkari oman osoitteeni tiedän :D Tämä liittynee sellaiseen ylimenevään itseluottamukseen ja itsekritiikin puutteeseen; kaikki mitä omat aivot tietoisuuteen suoltavat on totta.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:19"]
Kuuluu muuten myös asiaan, että kun tulee valot jätetään ainakin 50m väliä, mutta kun valot loppuu ajetaan niin, ettei takanatulevan valojakaan näe peruutuspeilistä.
Saatanan, saatana!
[/quote]
Taidat olla sellainen pelokas kuski, jonka nopeus laskee aina huomaamatta valaisemattomilla tiealueilla.
[/quote]
Valitettavasti ei pidä paikkaansa. Ajan melko reippaasti mutta kun näistä saatanoista ei pääse eroon vaikka ajais 150 lasissa.
Ruokapöydässä hampaitaan tikulla kaivelevat ihmiset ovat kuvottavia. Tongi ne epäsiistit hampaasi wc:ssä.
Kertalipun ostajat bussissa. Ostakaa matkakortti ja ladatkaa siihen aikaa ja/tai arvoa. Ei tarvitse joka toinen aamu kaivaa pennosia kukkarosta ja hidastaa bussin kulkua.
Mua ärsyttää niin se, kun esimerkiksi joku nyt normaalisti kertoo että "Hei mä sain sen työn!"Ja sit vastataan että "Saitko?!" Toi mua ärsyttää! Mitä se muka olettaa että sille vastataan....?? "En tietenkään!!" AARGHH!!
Rusinakeksit, jotka ovat naamioituneet suklaakekseiksi
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:51"]
Ärsyttää jos matto on vinossa. Ärsyynnyn siitä, että ärsyynnyn siitä.
[/quote]
Minäkin ärsyynnyt kun matto menee vinoon. Huono omatunto tulee sitten kun nipotan lapselle moisesta neuroottisesta pikkuasiasta. En vain kestä vinossa ja rytyssä olevia mattoja.
[/quote]
ostakaa pyöreet matot niin eivät oo koskaan vinossa ;)
Olette kyllä varmaan aika ahdistuneita ihmisiä tosiaan kun tuollaiset asiat ärsyttävät noin. Varokaa ettei verisuonet poksahda. Onneksi en ole tuollainen kuin te. Pus pus.
Lenkkeilen aika paljon, ja vihaan sitä, kun ihmiset eivät käsitä, että oikeanpuoleinen liikenne koskee myös jalkakäytäviä ja pyöräteitä. Kun olen lenkillä, niin suunnilleen joka toinen tulee vastaan samaa puolta kävellen kuin minä, ja joudun itse aina pujotella ja väistää tien vasemmalle puolelle. Ymmärtäisin, jos kyse olisi pienistä lapsista, mutta kun aikuisetkin, aivan täyspäiset ihmiset kävelevät aivan holtittomasti. Useimmiten väärää puolta vastaan tuleva on koiranulkoiluttaja (ei, minulla ei ole mitään koiria vastaan ja uskon, että niitäkin ulkoiluttavien joukossa on fiksuja, mutta valitettavasti näin sattuu olemaan).
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:35"]
Olette kyllä varmaan aika ahdistuneita ihmisiä tosiaan kun tuollaiset asiat ärsyttävät noin. Varokaa ettei verisuonet poksahda. Onneksi en ole tuollainen kuin te. Pus pus.
[/quote]Mua ärsyttää just tämmöset ihmiset
Se kun talviaamuna herää ja kirkas aurinko paistaa asunnossa. Ikkunat näyttää paskasilta, lattian tahrat ja naarmut ja pölyt korostuvat. Oikein alkaa koko kehoa kutittaa se ärsytys. Äkkiä verhot kiinni!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:42"]
Lenkkeilen aika paljon, ja vihaan sitä, kun ihmiset eivät käsitä, että oikeanpuoleinen liikenne koskee myös jalkakäytäviä ja pyöräteitä. Kun olen lenkillä, niin suunnilleen joka toinen tulee vastaan samaa puolta kävellen kuin minä, ja joudun itse aina pujotella ja väistää tien vasemmalle puolelle. Ymmärtäisin, jos kyse olisi pienistä lapsista, mutta kun aikuisetkin, aivan täyspäiset ihmiset kävelevät aivan holtittomasti. Useimmiten väärää puolta vastaan tuleva on koiranulkoiluttaja (ei, minulla ei ole mitään koiria vastaan ja uskon, että niitäkin ulkoiluttavien joukossa on fiksuja, mutta valitettavasti näin sattuu olemaan).
[/quote]
Joo! Mulla on koira ja olen huomannut saman ja todellakin ärsyttää! Oikea puoli on oikea puoli! Ilmeisesti joku muinainen koirankasvatusjuttu on, että pitäis mennä vasemmalla puolella. En oikein tiedä mihin tämä liittyy. Suurin osa koiran omistajista kuitenkin tuntuu kävelevän aika lailla siellä, missä se oma pikku Fifi tahtoo kävellä. Joku roti, sanon minä! Ei koira sitä päätä, missä kävellään. Vapaana saa sitten juosta miten lystää.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:45"]
[/quote]
Joo.
1. Itsensä muiden yläpuolelle nostamista ("Onneksi en ole tuollainen kuin te")
2. Siirappisuutta ("Pus pus")
3. Tarkoituksellista ylitulkintaa ("Olette kyllä varmaan aika ahdistuneita ihmisiä tosiaan kun tuollaiset asiat ärsyttävät noin")
[/quote]
Itseironia on taito sekin. Erilaisia ollaan ja hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 22:49"]
[/quote]
Joo.
1. Itsensä muiden yläpuolelle nostamista ("Onneksi en ole tuollainen kuin te")
2. Siirappisuutta ("Pus pus")
3. Tarkoituksellista ylitulkintaa ("Olette kyllä varmaan aika ahdistuneita ihmisiä tosiaan kun tuollaiset asiat ärsyttävät noin")
[/quote]
Hahhaaa! Pus pus!
-lasten huutaminen/kiljuminen leikkiessä
-kissan naukuminen
-tavarat jotka ei mene omille paikoilleen IKINÄ
-iltasadut
-rintsikan tukikaari joka pamahtaa poikki just jossain ostoskeskuksessa
-auto talvella joka ei lämpene tarpeeks nopeesti