Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!
Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.
Kommentit (610)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:18"]
Mua ärsyttää se, kun ihmiset ilmoittavat olevansa menossa pissalle. Mun lähisuvussa se kerrotaan vielä sellaisen hienosti suhahtavan neitiässän kanssa "meen pishhalle". Joskus vielä pimahdan. Mtä se mulle kuuluu mille hädälle joku menee? :D
[/quote]
Varo vaan, mä joskus tällaisessa vastaavassa ketjussa kerroin ton just saman ärsytyksenaiheen, ja joku veti siitä tosi pahasti herneet nenään :D Oli mitä ilmeisimmin itse näitä piSSaajia.
Jos joku tulee halaamaan, se yököttää. Lääkärissä ym. En myöskään mielellään kättele. Pysykää kaukana minusta!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:06"]
Imurointi. Tuli tuosta lakanoiden vaihdosta mieleen. Mä oon aina imuroidessani ihan raivona, vihaan sitä ääntä sekä sitä, kun imuri ei kulje niin kuin haluaisin vaan jää aina johonkin pöydänkulmaan kiinni. Usein se myös imaisee voimalla verhoa sisäänsä tai jotain vastaavaa.
[/quot
Mä meinasin tulla kirjoittamaan tän,mut näköjään jollain muulla sama ongelma. Kaupassa mua ärsyttää perässä vedettävät syvät ostoskorit, kun ensimmäiseksi sinne tulee leipomotuotteet, sit hedelmät ja sit vasta painavat maidot. Kauhea vaiva asetella niin etteivät runttaantuisi croissantit ja banaanit tms.
Imuroinnin kaltaista raivon tunnetta aiheuttaa myös kovan janon sammuttaminen kokiksella tai muulla sokerilitkulla, ei vaan toimi.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:29"]
Se kun ihmiset sanoo "päästötodistus" kun pitäisi sanoa "päättötodistuz". Eihän se todistus mistään päästöistä tule, vaan koulun PÄÄTTYMISESTÄ. :D Autoista tulee ilmaan päästöjä..ja piereskelevistä lehmistä. Ei ihmisten koulunkäynnistä.
"Tässäpä on nyt tää meikän tokari kuinka paljon oon päästellyt näiden lukuvuosien aikana.."
[/quote]
Korjaan virheeni ja käytän tästä lähtien oikeaa ilmaisua, eli Päättötodistuz.
[/quote]
Olet varmaankin kuullut joskus kirjoitusvirheistä? Sen verran lukutaitoa pitäisi olla, että osaisi oikolukea ja automaattisesti korjata nuo selvästi vinksalleen menneet kohdat päässään. Sillä mikään ei ole ärsyttävämpää kuin jolke tulee paniikki puheensa loppuun korjailemaan pienimpiäkin kirjoitusvirheitään, aivan kuin pitäisi toista niin tyhmänä ettei tämä tajua muuten.
[/quote]Täh?
Kaupungin terveyspalvelut. Koskaan ei tiedä mikä ongelma kenellekin kuuluu. Kun soittaa terveyspalvelujen palvelu- ja ajanvarausnumeroon, saa ensin kuunnella puoli tuntia hissimusiikkia. Sit kun sieltä vastaa joku niin olenkin jonottanut VÄÄRÄÄN numeroon, vaikka sieltä ainakin nettisivujen mukaan pitäisi saada varattua aika lääkärille. Sitten annetaan joku toinen numero, johon saa soittaa vain tiistaiaamuisin kello 8.15- 9.00 ja torstaisin 11.00- 11.30. Sitten saa töistä (aina jonkun kuullen) soitella jostain tyyliin alapääongelmista ja toisesta päästä luuria ilmoitetaan, että asia kuuluukin vielä mun ikäisillä ihmisillä nuorisoneuvolalle jonne voi soittaa vain maanantaisin klo 10-11. Sit saa ajan johonkin kuukausien päähän. Ja kaikki vaiva sen takia, et pitäis saada yks helvatin labralähete. Ei ketuta ei. Sitten sitä marssii yksityiselle ketutuksissaan ja kun lasku lävähtää silmien eteen niin ketuttaa vielä vähän lisää.
Muutenkin ottaa kupoliin nämä soita johonkin, soita sittenkin johonkin muualle ja soita vielä muualle ja kukaan ei lopulta tiedä mihin pitäisi soitella, vaikka olisi maailman yksinkertaisin asia.
Ja aukioloajat. Ihan oikeasti ihmisten kiusaamista tällaiset, että kirjasto aukeaa tiistaisin ja perjantaisin kello 10 ja muuten kello 11, mutta sunnuntaisin ollaan suljettu ja lauantaisin auki vain kolmeen ja keskiviikkonakin menee kiinni jo viideltä ja parillisilla viikoilla maanantaina on seitsemään ja parittomilla menee kiinni kuudelta.
Tuli melkoista kärjistystä, mutta tältä välillä tuntuu, kun yrittää jotain hoitaa.
Ärsyttää ihmiset, jotka nostavat kätensä pystyyn bussipysäkillä bussille merkiksi, vaikka oma käteni on jo siitä merkkinä pystyssä. Onko niin, että sitä ensimmäistä kättä ei lasketa vai onko se muuttunut jotenkin näkymättömäksi sille kuskille?
-lässyttävät aikuiset. Olen jopa lakannut olemasta ystävä ystävälleni kun en jaksanut kuunnella aikuisen ihmisen aikuiselle lässytystä.
-samaan sarjaan kuuluu tuputtavat ihmiset, etenkin anopit" ota nyt Sirkku yksi pulla vielä, tässä kakkua, ota, ota, OTA!
-kuoliaaksi rakastajat eli yltiöpositiiviset ihmiset, ovat ärsyttäviä tällaisen kyynikon mielestä.
-rutussa olevat lakanat, vedenlämpötilan vaihtelu suihkussa, iholle jäävä suihkusaippua, sähköiset hiukset, paskaraidat wc-pöntössä, piereskelevä mies, jääkaappiin laitettu juustohöylä, makkarin lattialla lojuvat likaiset sukat (uskooko mies tosiaan vielä 25 vuoden jälkeen että sukille kasvaa siivet joilla ne lentää itsekseen likapyykkikoriin?)
-pahiten kuitenkin ärsyttää iltaväsymys jonka takia seksiä on ihan liian harvoin.
Kiitos, olen avautunut.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:29"]
Jos joku tulee halaamaan, se yököttää. Lääkärissä ym. En myöskään mielellään kättele. Pysykää kaukana minusta!
[/quote]
Halaa lääkärissä? Ei mua vaan oo koskaan halailtu lääkäriasemalla :-)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:37"]
Ärsyttää ihmiset, jotka nostavat kätensä pystyyn bussipysäkillä bussille merkiksi, vaikka oma käteni on jo siitä merkkinä pystyssä. Onko niin, että sitä ensimmäistä kättä ei lasketa vai onko se muuttunut jotenkin näkymättömäksi sille kuskille?
[/quote]
Ehkä ovat joutuneet kiukkuisen kuskin uhriksi. Mulle kerran kuski tiuskaisi vihaa kihisten, että kättä pystyyn jos haluaa bussiin päästä, vaikka olin itse vielä bussin saapuessa katoksessa ja kadun vieressä oli jo bussiin menijöitä huitomassa.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:28"]
Tän ketjun voittajavastaukset on arvottu ja ne ovat
- tyyppi jonka mielestä korianteri aistuu typerältä
-henkilö jonka vessassa käy arkisin nainen paskomassa pahanhajuisesti
[/quote]
Olis mielenkiintoista tietää kuka puhui naisesta vessassa?
Rusinat raasteissa ja salaateissa. Jumalavita että nyppii niiden poisnyppiminen.
Miehen muovipussihamstraus. Joka kaupasta lähtee muovipussi mukana ja sit niitä on kotona joka paikassa. Mitään virkaa on jollain apteekin minikassilla, jota ei saa edes vessan pikkuroskikseen mahtumaan? Ja miks ne täytyy jättää eteiseen lojumaan, tunkea siivouskaappiin, laittaa vaatekaapin alahyllylle jne.? En ole koskaan missään nähnyt samanlaista muovipussimäärää, jonka mieheni on vuosien varrella kerännyt. Niitä pursuaa joka kaapista ja laatikosta.
Mua ärsyttää, varsinkin treenatessa, jos hiukset tuntuu olevan liian löysästi kiinni. Kaiken maailman hiussuortuvat, jotka valuu naamalle tai niskaan, ärsyttää! Sen jälkeen kun kiristän nutturaa, alkaa ärsyttää kun on liian tiukka..
Työmatkallani on kahdeksankympin alueen keskellä pieni pätkä neljänkympin aluetta. Hieman joskus ärsyttää hidastaa siihen, mutta vielä enemmän ärsyttää se kun monta kertaa viikossa joku älypää kaahaa tuhatta ja sataa ohi vaikka itsekin ajelen siinä jotain viittäkymppiä.
Yksi mikä ärsyttää ihan suunnattomasti on auki jätetyt kaapinovet esim. keittiössä. Mies saattaa ihan hyvin jättää ovet auki vaikka syömisen ajaksi "kun pitäähän ne ruuat laittaa sinne kaappiin vielä takaisin". Argh!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:44"]
Rusinat raasteissa ja salaateissa. Jumalavita että nyppii niiden poisnyppiminen.
[/quote]
Joo, rusinat on väärin! Ja se selleri myös! Ja kiinnostava tieto oli, että korianteri maistuu geneettisistä syistä joidenkin suussa kamalalle. Mulle se on ihan parasta.
Joidenkin ihmisten juomalasit maistuu ja etenkin haisee tiskikoneen jäljiltä ihan kammottavilta. Koneen täytyy olla sairaan likainen!
Lentokoneessa ärsyttää, kun laitat laukun ylähyllylle ja heti on joku vinkumassa "pitää päästä tästä". Kai sitä nyt pari sekuntia voi odottaa. Toinen mikä ärsyttää lentokoneessa on se, että ekoilla riveillä istuvat tyypit änkeävät koneeseen ensimmäisten joukossa. Ei se kone lähde ilman, että ehdit kyytiin. Ärsyttää myös, jos joku jonottaa pankkiautomaatilla ihan selkäni takana tai tulee bussissa ihan selkäni taakse istumaan ja häiriköimään kännykkäkeskusteluilla, vaikka bussi on puolityhjä.
Pääkaupunkiseutulaisena, bussilinjaa 550 käyttävänä, jonne saa poikkeuksellisesti mennä sisään myos keskiovista, ärsyttää suunnattomasti, kun suurin osa ihmisistä tunkee sisään keskiovesta. Etuvesta ei tunnu kulkevan enää juuri kukaan ja keskiovi on hirveän ruuhkan vallassa, kun ihmiset menee siitä sekä ulos, että sisään. Joskus tekisi mieli vihjata keskiovista kulkeville, että etuovesta kulkemalla olisit jo sisällä. Mutta ei, eihän suomalainen sitä voi tehdä. Siinähän voisi jopa joutua ottamaan katsekontaktin kuskiin ja joutua sanomaan "moi". Hermot menee!!!!
Korianteri on kuvottavaa. Yrttiä ripotellaan nykyisin kaikkialle.
Kookos on kamalaa. Tuoreesta kookospähkinästä napattu pala menettelee, mutta kookoshiutaleet pitää kiertää kaukaa. Erehdyin joskus ostamaan kookosvettä. Kaameaa litkua.
Liukuportaiden yläpäädyssä palaveria pitäville ihmisille olisi oma paikkansa saunan takana.
Kirjaston kirjojen väliin jätetään lainauslappuja. Todella viheliäinen tapa.
Inhoan itseni rasvaamista ja rasvaista ihoa. Atoopikkona minun pitäisi voidella itseni päästä varpaisiin ja rasvata kunnolla jalat. En voitele. En rasvaa.
Esitelmien aikana kälisevät ihmiset ovat raivostuttavia. Jos haluaisin kuulla amiskorkeelaisen mielipiteitä, niin varaisin paikan aaämkoolaisen pitämältä luennolta. Kauppakorkeakoulun professorin anti on huomattavasti mielenkiintoisempi.
Vedä kielarit kotonasi tai ainakin nurkan takana. Olin kerran bussissa, kun ylen lemmekkäästi käyttäytynyt nuori ja inhan näppyläinen opiskelijapariskunta suuteli minun kasvojeni edessä. Toinen heistä istui vieressäni ja toinen istui sivullani olevalla paikalla. Heidän naamansa olivat melkein nenässäni kiinni. Yäk.
Inhoan yli kaiken tupakoijia ja roskaajia. Tupakoijat kuuluvat usein pahimpiin roskaajiin.
Inhoan ihmisiä, jotka kirjoittavat Kuopiolainen, Järvenpääläinen tms. Arghhh!