Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Mietin usein missä olisin jos hetki olisi ollut meille oikea. Molemmat tiedettiin ja myönnettiin, et oltais oltu täydellinen pari. Olisitpa vaan ottanut mut sinä yönä kun ajauduin luokses yöksi. Mutta olit niin kiltti. Olet usein mielessäni 'A'.
Toivoo 'V'
Vierailija kirjoitti:
Tunsin niin ihanan lämmön vartalossani, luulin että olet aivan selkäni takana, kiinni pakaroissa, mutta olikin vain tullut kakka housuun.
Moi ihana, long time no smell.
Elämäni ensimmäinen rakkaus
Palava sydämen hakkaus
Elämäni suurin erhe
Tärkeämpi on mulle nyt perhe
Voisinpa muiston poistaa
Saisin taas itsenäni loistaa
Pyydän anteeksi
En oisi saanut tulla oven taaksesi
Ikuisesti olet mielessä
Poltteena kielessä
Vaikka kaikkeni yritän, et silti poistu mielestä. Tiedän tilanteen mahdottomaksi ja silti jumitan sinussa.
Olet söpöintä mitä tiedän. Sen haluaisin sinulle sanoa.
Hyvää yötä. Kunpa olisit luonani, tahtoisin pitää sinua hyvänä.
Päästät toiset ihmiset aina väliimme. Vai onko se vain tekosyy? En aio antaa enää uusia tilaisuuksia. Olet saanut tarpeeksi monta. Jätät minut räpiköimään yksin läpi elämäni raskaimman ajan. Ehkä sitten parempi näin.
M I N Ä R A K A S T A N S I N U A ! ! ! !
Ryssin asiat pahanpäiväisesti. Ruoskin tästä itseäni päivittäin. Jos olisi ollut munaa tehdä toisin, niin voisin kirjoitelun asemasta pitää sua sylissäni. Kadun, kadun, kadun ja ottaa päähän!!!! Halusin olla liian kunnollinen, mutta nyt vasta olen tajunnut, että universumi ei sellaisesta palkintoja jaa!
Hetken uskoin mahdottoman olevan mahdollista kunnes heräsin ja ymmärsin: Ei sitä onnea ole mulle suotu, ei rakkautta varten ole mua luotu.
Vierailija kirjoitti:
Hetken uskoin mahdottoman olevan mahdollista kunnes heräsin ja ymmärsin: Ei sitä onnea ole mulle suotu, ei rakkautta varten ole mua luotu.
Ehkä ei ole vielä oikea aika. Elämässä on myös paljon muutakin hyvää <3
Miten paljon tässä maassa onkaan salattuja tunteita. Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon tässä maassa onkaan salattuja tunteita. Hämmentävää.
Niin. Mietitään sitä seuraavan kerran kun sosiaaliset tilanteet on jotenkin ongelmallisia..
Vierailija kirjoitti:
Kauneutesi vain kasvaa iän myötä, jota nyt paljoa ei vieläkään ole. Olet herkkujen herkku. Oli ihana nähdä. Joskus vielä nappaan kuvan sinusta..
Jos olisin tuo kyseinen nainen, ajattelisin sinun olevan idiootti. Kauneutesi kasvaa kuin ikä.. jota ei ole.. kauneuttakaan ei todellisuudessa ole🤭
Ghostaatko sä mua? Kaiken jälkeen? Mikä nynny.
Olen järkyttävässä kunnossa ja hirveän väsynyt. En jaksaisi vääntää kanssasi, mutta ajoittain haluaisin sinut viereeni ihmettelemään kaikkea tätä paskaa. Vieläköhän elämä on mielestäsi ihanaa. Mietin sitä.
Jos se on totta, niin sun pitäisi jo juosta lujaa pitkin ruusukujaa...
Vierailija kirjoitti:
Olen huono puhumaan sinulle mutta viettäisin mielelläni kanssasi aikaa, viimeksi kun nähtiin keikalla tahdoin niin kovasti jakaa kanssasi hetken ja päästä lähellesi. Anteeks mut haluun olla niin kujalla et looppaan Freebirdiä iha himo lujalla, mielummin sun kanssas ku yksin toikin.
Mikä keikka?:) Jos liian selvä tuntomerkki niin kerro edes onko tämä osoitettu miehelle vai naiselle? Millä kirjaimella kyseisen henkilön etunimi alkaa?
😂😂🤣🤣