Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
I, oon tykännyt susta aina jotenkin erityisen paljon. Ihastuin suhun kun tanssittiin joskus, vissiin Henkassa, humalassakin oltiin. Painauduit muhun estottomasti ja se oli ihana syleily. Lol oon miettinyt sua paljon sen jälkeen. Oon kuitenkin hyvä kontrolloimaan tunteitani ja tässä on ollut vähän kaikenlaista viime vuosina. Haluaisin tutustua sinuun :)
-"We could slow dance to rock music
Kiss while we do it"
J <3
T. H
Vierailija kirjoitti:
M I N Ä R A K A S T A N S I N U A ! ! ! !
Ryssin asiat pahanpäiväisesti. Ruoskin tästä itseäni päivittäin. Jos olisi ollut munaa tehdä toisin, niin voisin kirjoitelun asemasta pitää sua sylissäni. Kadun, kadun, kadun ja ottaa päähän!!!! Halusin olla liian kunnollinen, mutta nyt vasta olen tajunnut, että universumi ei sellaisesta palkintoja jaa!
Mikset voi vieläkin tehdä toisin?
Vierailija kirjoitti:
Jos se on totta, niin sun pitäisi jo juosta lujaa pitkin ruusukujaa...
Pervosmurffi pitää huolen omista asioistaan.
Eiköhän jo tavata ja sitten voidaan halata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryssin asiat pahanpäiväisesti. Ruoskin tästä itseäni päivittäin. Jos olisi ollut munaa tehdä toisin, niin voisin kirjoitelun asemasta pitää sua sylissäni. Kadun, kadun, kadun ja ottaa päähän!!!! Halusin olla liian kunnollinen, mutta nyt vasta olen tajunnut, että universumi ei sellaisesta palkintoja jaa!
Niinpä, täällä mä olen.
Olisin ollut onnellinen, jos olisit puhunut kanssani. Tiedän, että ... kielsi. Vaikka sanoin, että toimit oikein. Mietin sinua vieläkin usein.
Mitäköhän kirjoittaisin. Tämä viesti on sinulle mies. Tänään ymmärsin, ettei sinuun tutustuminen voi koskaan toteutua, koska ohitit minut edes katsomatta minuun, vaikka hain sinun katsekontaktia kun menit ohitseni. No olenhan tiennyt jo pitkään, että tämä on ollut vain omassa päässäni ja kuvitellut omiani. Olet silti erittäin mielenkiintoisen oloinen ja todella kivan näköinen. Sydän pompahti muutaman ylimääräisen pompun kun näit sinun tulevan vastaan. Mutta jos ei toinen edes katso sinuun päinkään niin turhahan siinä on kuvitella, että mitään koskaan voi tapahtua välillämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheellisiä molemmat. Tilanne oli joskus hieman toisenlainen, mutta ns. jänistin ajatellen olevani tuolloin kaikinpuolinen kunnollinen. Oliko siitä minulle iloa? Olenko nyt parempi ihminen? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Hölmöjä vastauksia, ei noista pysty yksilöimään ketään. Olisi edes jotain tuntomerkkejä jos ihastus sattuisi lukemaan.
Kuten otsikkokin jo kertoo, viestin on tarkoitus olla salainen. Kaikki eivät halua että ihastus tunnistaisi vaikka lukisikin.
Tänään luin hetken Haahtelan Hengittämisen taitoa. Mieleeni nousi äkillinen halu kertoa sinulle ajatuksiani siitä, analysoida ja kysyä mielipidettä. Sitten muistin taas hetken jolloin kaikki rakennettu välillämme hajosi, muuttui turhaksi, ilmeni valheelliseksi - illuusioksi. Eikä se palaa, sitä ei saa ehjäksi. Vaikka kertoisin, olisi taustalla muisto halveksunnastasi, ja sanani olisivat vain helisevä vaski ja kilisevä kulkunen; turhuuden turhuutta maailmankaikkeudessa. Merkityksetöntä.
Kyllä me taas löydetään yhteen. Ehkä ei tässä elämässä, ehkä seuraavassa.
Sun hymysi sulattaa mun sydämen. Ja äänesi saa perhoset lepattamaan mahan pohjassa. Ihan kliseisesti, mutta totta joka sana. Tiedän, että sua nämä aatoksen hymyilyttää. Kunpa vain saisin pysyä lähelläsi vielä tulevaisuudessakin. Usko yhteiseen huomiseen kantaa joka päivä...
Salaisten päivä unieni kohde Sirkku en tie kauvanko vie jaksan erossa sinusta haluan takasin sinne.
Jiri
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän kirjoittaisin. Tämä viesti on sinulle mies. Tänään ymmärsin, ettei sinuun tutustuminen voi koskaan toteutua, koska ohitit minut edes katsomatta minuun, vaikka hain sinun katsekontaktia kun menit ohitseni. No olenhan tiennyt jo pitkään, että tämä on ollut vain omassa päässäni ja kuvitellut omiani. Olet silti erittäin mielenkiintoisen oloinen ja todella kivan näköinen. Sydän pompahti muutaman ylimääräisen pompun kun näit sinun tulevan vastaan. Mutta jos ei toinen edes katso sinuun päinkään niin turhahan siinä on kuvitella, että mitään koskaan voi tapahtua välillämme.
Anteeksi, olen autistinen ja katsekontaktit ovat minulle hankalia.
Olin jo alkanu ihastumaan suhun toden teolla, mutta sekoilusi sai mut kylmenemään. "Toivottavasti sulla on ollu kiva viikko" ei oikein tässä kohtaa enää auta.
Hölmöjä vastauksia, ei noista pysty yksilöimään ketään. Olisi edes jotain tuntomerkkejä jos ihastus sattuisi lukemaan.