Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!

Vierailija
10.09.2020 |

Official.

Kommentit (516)

Vierailija
141/516 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tiedät että rakastan sinua mutta et tiedä, miten rakastan. Kuvittelet, että rakkauteni on huolenpitoa ja arvostusta, kuten isäpuolen rakkauden kuuluukin olla.

Et tiedä - etkä tule koskaan tietämään - että rakastan sinua kuten naista voi rakastaa. Haluaisin sinut syliini ja elämääni mutta menen kauemmas, ettet huomaisi mitä ajattelen.

En halua rikkoa luottamustasi minuun, vaikka se on elämäni vaikein päätös, paljon vaikeampi kuin ero äidistäsi vuosia sitten.

Hyi helvetti 😫

Harvemmin oksettaa mikään av:lla, mutta tästä tuli kyllä oksennusreaktio. Hyi hitto!

N26

Vierailija
142/516 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa, kun tiedän ettei kukaan ajattele minusta kuten täällä nämä ihania viestejä kirjoittavat tuntevat jotakuta kohtaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/516 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentavaa, kun tiedän ettei kukaan ajattele minusta kuten täällä nämä ihania viestejä kirjoittavat tuntevat jotakuta kohtaan :(

Miten voit olla varma?

Vierailija
144/516 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla varma?

Koska kukaan ei ole romanttisessa mielessä minusta koskaan kiinnostunut..

Vierailija
145/516 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aivan sekasin susta. En pysty enään tekemään mitään järkevää, mietin vaan sua jatkuvasti ja odotan millon nähdään taas. Oot niin älyttömän upee nainen, niin sulonen, hyväsydäminen, vahva... Muista että pystyt ihan mihin tahansa sinä täydellinen❤️

Rakastan 🌈😘

Vierailija
146/516 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän niinkuin SnapChatin hengessä, eli pitää olla nopee.

Tietäisinpä oletko tosissasi kanssani mies.

Olen.

Vierailija
147/516 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla varma?

Koska kukaan ei ole romanttisessa mielessä minusta koskaan kiinnostunut..

Kuinka voit tietää jos joku on sinuun ihastunut salaa?

Vierailija
148/516 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun olet sinä!

Vierailija
149/516 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko V

Mä haluan tutustua suhun paremmin! Sun läsnäolo saa mut ihan liian ujoksi, tee sä aloitus.

Vierailija
150/516 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sinua joskus aivan käsittämättömän paljon, mutta pysyn silti uskollisena naiselleni jonka tiedän sopivammaksi.

Vierailija
151/516 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aivan sekasin susta. En pysty enään tekemään mitään järkevää, mietin vaan sua jatkuvasti ja odotan millon nähdään taas. Oot niin älyttömän upee nainen, niin sulonen, hyväsydäminen, vahva... Muista että pystyt ihan mihin tahansa sinä täydellinen❤️

Rakastan 🌈😘

Alapeukutin -enään- epäsanan käytöstä. En sateenkaarijutun takia.

Vierailija
152/516 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule! Etsi minut!

Luin katseestasi etten ollut sinulle yhdentekevä ja se teki minut niin onnelliseksi etten koskaan voi unohtaa sinua.

Olen luvannut itselleni etten peitä tunteitani jos kohtaamme vielä, mutta en uskalla kuitenkaan tulla sun luoksesi ettet pidä minua outona ja epätoivoisena.

Sinähän teit minusta sellaisen, mutta piilotan sen ja Odotan vain hetkeä jolloin saan kohdata siniharmaan totisen katseesi, hukkua sinuun ja olla edes hetken täydellisen onnellinen.

Vierailija
153/516 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranteessasi samanlainen on, mikä kaulassani. Hopeaahan se vain. Ne toisiaan kaipaavat kuitenkin.

Vierailija
154/516 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin haluaisin lähestyä sua, mutten uskalla. Aivot jäätyy ja naamaa polttaa kun näen sut. Siksi pakenen.

Vierailija
155/516 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla menee hyvin <3

Vierailija
156/516 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan 🌈😘

Alapeukutin -enään- epäsanan käytöstä. En sateenkaarijutun takia.

Aivan ihana teksti.

Kateellisuuttasi sinä alapaukutit, älä selitä.

Vierailija
157/516 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varattu, tiedän sen ja siksi välttelen tilanteita joissa ollaan lähekkäin tai tekemisissä. Ja sitäpaitsi olen niin ujo, jäädyn enkä osaa kuitenkaa jutella vapaasti sun kanssa niitä näitä vaikka työnnänkin kaiken kaipauksen ja halun taka-alalle. En halua olla särkemässä mitään ihmissuhteita.

Mutta aistinko jotain kuitenkin? Hakeudut lähelle, katsot kun en muka huomaa. Teet tikusta asiaa, hipaiset ohimennen olkapäällä olkapäätä. Kierrät paikallesi läheltäni, käännät nopeasti pään pois kun nostan katseeni.

Oon niin surullinen. Ehkä kuvittelenkin kaiken. Yritän antaa olla, en anna merkkejä mistään. Jospa tämä tunne häviäisi ajan myötä. Vaan silti katselen hartioitasi kun olet selin, en voi itselleni mitään. Kuvittelen että halataan pitkään ja suudellaan...

Vierailija
158/516 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain sanoa, että kuoreni takana rakastan sua täysillä vaikkei se päälle päin näykään.

Vierailija
159/516 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ja meidän vuorovaikutuksessa on ihanaa lämpöä ja iloa. Tyynnyn lähelläsi.

:D

Vierailija
160/516 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖖

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä