Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Masentavaa, kun tiedän ettei kukaan ajattele minusta kuten täällä nämä ihania viestejä kirjoittavat tuntevat jotakuta kohtaan :(
Vierailija kirjoitti:
Masentavaa, kun tiedän ettei kukaan ajattele minusta kuten täällä nämä ihania viestejä kirjoittavat tuntevat jotakuta kohtaan :(
Miten voit olla varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla varma?
Koska kukaan ei ole romanttisessa mielessä minusta koskaan kiinnostunut..
Oon aivan sekasin susta. En pysty enään tekemään mitään järkevää, mietin vaan sua jatkuvasti ja odotan millon nähdään taas. Oot niin älyttömän upee nainen, niin sulonen, hyväsydäminen, vahva... Muista että pystyt ihan mihin tahansa sinä täydellinen❤️
Rakastan 🌈😘
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän niinkuin SnapChatin hengessä, eli pitää olla nopee.
Tietäisinpä oletko tosissasi kanssani mies.
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla varma?
Koska kukaan ei ole romanttisessa mielessä minusta koskaan kiinnostunut..
Kuinka voit tietää jos joku on sinuun ihastunut salaa?
Mikko V
Mä haluan tutustua suhun paremmin! Sun läsnäolo saa mut ihan liian ujoksi, tee sä aloitus.
Haluan sinua joskus aivan käsittämättömän paljon, mutta pysyn silti uskollisena naiselleni jonka tiedän sopivammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oon aivan sekasin susta. En pysty enään tekemään mitään järkevää, mietin vaan sua jatkuvasti ja odotan millon nähdään taas. Oot niin älyttömän upee nainen, niin sulonen, hyväsydäminen, vahva... Muista että pystyt ihan mihin tahansa sinä täydellinen❤️
Rakastan 🌈😘
Alapeukutin -enään- epäsanan käytöstä. En sateenkaarijutun takia.
Tule! Etsi minut!
Luin katseestasi etten ollut sinulle yhdentekevä ja se teki minut niin onnelliseksi etten koskaan voi unohtaa sinua.
Olen luvannut itselleni etten peitä tunteitani jos kohtaamme vielä, mutta en uskalla kuitenkaan tulla sun luoksesi ettet pidä minua outona ja epätoivoisena.
Sinähän teit minusta sellaisen, mutta piilotan sen ja Odotan vain hetkeä jolloin saan kohdata siniharmaan totisen katseesi, hukkua sinuun ja olla edes hetken täydellisen onnellinen.
Ranteessasi samanlainen on, mikä kaulassani. Hopeaahan se vain. Ne toisiaan kaipaavat kuitenkin.
Mä niin haluaisin lähestyä sua, mutten uskalla. Aivot jäätyy ja naamaa polttaa kun näen sut. Siksi pakenen.
Toivottavasti sulla menee hyvin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan 🌈😘
Alapeukutin -enään- epäsanan käytöstä. En sateenkaarijutun takia.
Aivan ihana teksti.
Kateellisuuttasi sinä alapaukutit, älä selitä.
Oot varattu, tiedän sen ja siksi välttelen tilanteita joissa ollaan lähekkäin tai tekemisissä. Ja sitäpaitsi olen niin ujo, jäädyn enkä osaa kuitenkaa jutella vapaasti sun kanssa niitä näitä vaikka työnnänkin kaiken kaipauksen ja halun taka-alalle. En halua olla särkemässä mitään ihmissuhteita.
Mutta aistinko jotain kuitenkin? Hakeudut lähelle, katsot kun en muka huomaa. Teet tikusta asiaa, hipaiset ohimennen olkapäällä olkapäätä. Kierrät paikallesi läheltäni, käännät nopeasti pään pois kun nostan katseeni.
Oon niin surullinen. Ehkä kuvittelenkin kaiken. Yritän antaa olla, en anna merkkejä mistään. Jospa tämä tunne häviäisi ajan myötä. Vaan silti katselen hartioitasi kun olet selin, en voi itselleni mitään. Kuvittelen että halataan pitkään ja suudellaan...
Haluaisin vain sanoa, että kuoreni takana rakastan sua täysillä vaikkei se päälle päin näykään.
Sinussa ja meidän vuorovaikutuksessa on ihanaa lämpöä ja iloa. Tyynnyn lähelläsi.
:D
Harvemmin oksettaa mikään av:lla, mutta tästä tuli kyllä oksennusreaktio. Hyi hitto!
N26