Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka käynkin kanssasi hymyillen ja korrektisti kahvilla, puhuen kevyitä lauseita, merkityksettömiä sanoja, on osa minusta täysin muualla kaivaten ihollesi. Se osa on sanattomuutta, pimeyttä, kosketuksia, itkua, ikävää, vihaa, nautintoa. Kaikkea sitä mitä ei puhuta, teeskennellä.
M❤️
Tiedän ettet ikinä huolisi itsellesi tällaista miestä ja molemmat olemme vieläpä tahoillamme varattuja.
Silti ne pienet hetket, kun saan nähdä kauniit silmäsi, ihanan hymysi ja vaihtaa pari sanaa kanssasi tuntuvat niin mahtavilta. Ne pienet hetket ovat vaan entistä harvemmassa.
Olet upea nuori nainen -A-.
Tunsin niin ihanan lämmön vartalossani, luulin että olet aivan selkäni takana, kiinni pakaroissa, mutta olikin vain tullut kakka housuun.
Hei Hannu... jatketaas joskus sitå keskenjäänyttä suudelmaa....
Näin viime yönä unta, että pussailimme. Toivoisin sen unen todellakin toteutuvan.
Tahtoisin tutustua sinuun, mutta en uskalla tehdä aloitetta. Et sinä varmaan minua huolisi, mutta silti jotenkin tahtoisin uskoa niin. Sinussa on jotain, mikä on sekoittanut pääni pahemman kerran.
Ajattelen sinua. En osaa olla ajattelemattakaan.
Minäkin tahtoisin tutustua mutta mahdotonta taitaa olla. Pitäisi osata jo luovuttaa!
Katsoin salaa, kun levitit Lumenea upeille kasvoillesi lauturilla maaten, järven rannalla, euforisen tyynessä, lämpimässä kesäillassa. Sillä hetkellä ihastuin palavasti.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tahtoisin tutustua mutta mahdotonta taitaa olla. Pitäisi osata jo luovuttaa!
Miksi se on mahdotonta?
Olen huono puhumaan sinulle mutta viettäisin mielelläni kanssasi aikaa, viimeksi kun nähtiin keikalla tahdoin niin kovasti jakaa kanssasi hetken ja päästä lähellesi. Anteeks mut haluun olla niin kujalla et looppaan Freebirdiä iha himo lujalla, mielummin sun kanssas ku yksin toikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on mahdotonta?
Kun mitään ei tapahdu!
Tämä alkaa olla tuskastuttavaa, kun heitellään palloa toisillemme. Miten tästä saa lopun? Aina toisen pitää jahdata ja toisen vältellä, nähtävästi.
Laita mulle vielä viestiä... En kehtaa ite enää, kun mä pelkään et sulla on jo joku muu. Tässä on ollu ihan hirveä väärinkäsitys. Mullakin on ikävä sua enkä halua mitään muuta kuin olla sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on mahdotonta?
Kun mitään ei tapahdu!
Pistä tapahtumaan! Nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on mahdotonta?
Kun mitään ei tapahdu!
Odotatko ihmettä tapahtuvaksi? Mitäpä jos yrittäisit rohkeasti tarttua toimeen. Ehkäpä jotain hyvää tapahtuukin. Voi tietysti mennä pieleenkin, mutta sittenpä tietäisit varmuudella. Älä luovuta yrittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on mahdotonta?
Kun mitään ei tapahdu!
Odotatko ihmettä tapahtuvaksi? Mitäpä jos yrittäisit rohkeasti tarttua toimeen. Ehkäpä jotain hyvää tapahtuukin. Voi tietysti mennä pieleenkin, mutta sittenpä tietäisit varmuudella. Älä luovuta yrittämättä.
Olen yrittänyt. Piste.
Mä näin susta unta. En olis tahtonut herätä.