Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Olit ihana piristys <3 Toivottavasti olin samaa sinulle <3
Tää on vähän niinkuin SnapChatin hengessä, eli pitää olla nopee.
Tietäisinpä oletko tosissasi kanssani mies.
En todellakaan mitään salaista viestiä kirjoita. Jos olisi nyt ihastus päällä kirjoittaisin suoraan hänelle tai kertoisin. Kun olen sinkku ja aikuinen ei tarvitse pelleillä ihastuksien kanssa.
Kauneutesi vain kasvaa iän myötä, jota nyt paljoa ei vieläkään ole. Olet herkkujen herkku. Oli ihana nähdä. Joskus vielä nappaan kuvan sinusta..
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan mitään salaista viestiä kirjoita. Jos olisi nyt ihastus päällä kirjoittaisin suoraan hänelle tai kertoisin. Kun olen sinkku ja aikuinen ei tarvitse pelleillä ihastuksien kanssa.
Tämä onkin niille, joilla ei ole yhteystietoja mihin kirjoittaa. Tai haluavat kertoa salaisia ajatuksiaan joita eivät voi tai pysty kertoa...
Vierailija kirjoitti:
Olit ihana piristys <3 Toivottavasti olin samaa sinulle <3
Kyllä
Miksi ihmeessä olet niin ilkeä :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet niin ilkeä :(
Ei sitten varmaan ole kiinnostunut susta.
-Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun paras viesti poistettiin eilen. Minun kirjoittamani tietenkin. Kerroin kuinka mies kuin mies saa natalian itselleen. Kerronko uudestaan? Päästään tästäkin ketjusta eroon ja asiat ratkeavat.
Ei kun enemmän kiinnostaa se Vanjan nappaaminen.
Näin: uhkaa sitä myrkyllä. Sitä vanjat pelkäävät. Sano: valitse. Joko myrkky tai alttari. Se vie sinut kiireesti alttarille. Vanja on sinun koko loppuikäsi.
No joo, mutta mistä mä nyt myrkkyä tähän hätään löydän?
Uskoo se muutenkin. Ei tarvitse ostaa myrkkyä. Kuuluu vanjojen normaaliin kuvioon että myrkyttävät ihmisiä. Luulevat kaikkia samanlaisiksi. Lisäksi itänaapuri suhtautuu paranoidisesti länteen.
Joo, mutta ollaan molemmat sekaverisiä ja paranoideja. Se saattaa epäillä, ettei mitään myrkkyä olekaan.
Tehän olette luodut toisillenne. Ja oikein juonikkoja kunnon neukkutyyliin. Mistä johtuu ettet saa vanjaa itsellesi?
Viihdyin seurassasi paremmin kuin kenenkään muun kanssa koskaan. Tykkäsin sinusta todella paljon. Harmi kun se ei ollut molemminpuolista.
Voi vitsi ku oltaiskin täällä maailmassa kahestaan. Meillä vois olla niin hauskaa. Palautit vähän mun uskoa miehiin, sussa on kaikki mitä toivon. Itkettää, että tilanteiden täytyy aina olla niin vaikeita. Toivottavasti sua arvostetaan kotona.
Mun unelmamies ois kyllä sellainen jonka silmissä minä vain aina kaunistuisin ja joka ei voisi pitää näppejään erossa piparipurkilta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun paras viesti poistettiin eilen. Minun kirjoittamani tietenkin. Kerroin kuinka mies kuin mies saa natalian itselleen. Kerronko uudestaan? Päästään tästäkin ketjusta eroon ja asiat ratkeavat.
Ei kun enemmän kiinnostaa se Vanjan nappaaminen.
Näin: uhkaa sitä myrkyllä. Sitä vanjat pelkäävät. Sano: valitse. Joko myrkky tai alttari. Se vie sinut kiireesti alttarille. Vanja on sinun koko loppuikäsi.
No joo, mutta mistä mä nyt myrkkyä tähän hätään löydän?
Uskoo se muutenkin. Ei tarvitse ostaa myrkkyä. Kuuluu vanjojen normaaliin kuvioon että myrkyttävät ihmisiä. Luulevat kaikkia samanlaisiksi. Lisäksi itänaapuri suhtautuu paranoidisesti länteen.
Joo, mutta ollaan molemmat sekaverisiä ja paranoideja. Se saattaa epäillä, ettei mitään myrkkyä olekaan.
Vaikea sanoa. Kokeile jotain toista miestä jolla on paksu lompakko. Tai sitten uhkaile. En keksi muuta nyt.
Ajattelen sua päivittäin, ja se turhauttaa ja nolottaa - luulin että tällaisesta pääsisi jo tässä iässä yli. Välillämme ei tapahtunut oikeastaan mitään ja olemme olleet eri työpaikoissa jo monta kuukautta. Kävin kuitenkin katsomassa taas Facebook-seinääsi, siellä on ne samat kolme kuvaa viime vuoden puolelta, ei kai meistä kumpikaan ole mikään somettaja. Mutta ne on ihania ne kolme kuvaa.
Mietin mitä tekisin, jos törmäisimme kaupungilla. Toisessa mielikuvassa vaan hymyilen kohteliaasti ja moikkaan ohimennessä, mullahan on jo ihan uudet kuviot ja kaikki, tuskin muistankaan sua. Toisessa mielikuvassa pysähdyn juttelemaan ja näytän kuinka ystävällinen ja rento olen edelleen. Mietin mitä tapahtuisi, jos sanoisitkin jotain, pyytäisit vaikka kahville, tai edes vaan epäröisit, katsoisit mua silmiin ja sekoaisit vähän sanoissasi, et selvästi haluaisi että tiemme eroavat. Mietin miten reagoisin, mutta en pääse koskaan pidemmälle tässä kuvitelmassa. Aivot menee solmuun ja pulssi kohoaa.
No, ehkä sulla on jo ollut joku muu tän koko ajan. Muistan kun kysyin sun hiihtolomasta, ja väistit äkkiä kysymyksen ja vaihdoit aihetta. Ehkä sieltä olisi vilahtanut joku "me" ja tunnelma olisi latistunut? Mutta nää on niitä juttuja, joita ei varmaan koskaan saa selville.
Vierailija kirjoitti:
Miten saat itänaapurin asukkaan itsellesi?
1. Uhkailu
2. Paksu lompakko ja paljon kiiltävää
Eka vanjalle, toka natalialle. Kokeilkaa.
En ymmärrä yhtään miksi ideani eivät täällä saa vastakaikua. Alapeukkuja.
Enpäs kirjoita.