Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano minulle mitä vain. Hymyilet, muttet puhu. Tai iske vaikka silmää. Jotain.
Mitäs jos sanoo pahasti. Tai hyvästi.
Sanoo pahasti, en tiedä miksi sanoisi. Kun näemme hän katsoo vain hymyilee ja nyökyttää, korkeintaan Hei.
Hyvästien aika tulee kyllä, pelkään sitä päivää kun hän on lähtenyt.
Siksi haluan sanoa hänelle; Sano minulle jotain.
Miten hän voisi tietää, että haluat hänen sanovan sinulle enemmän?
Sitä miten keksin keinon elää ilman sua tätä todellisuutta, niin sitä en oo vielä ihan hiffanut, mutta ei mulla taida olla muita vaihtoehtoja kuin kokeilla ja erehtyä ja koittaa uudelleen ehkä jonain päivänä mä sen keksin.
Sä saat olla aina mun sydämessä, vaikka et ole mun elämässä.
Mä toivon, että löydät hänet jota oot etsinyt, koska haluan, että sä saat oman perheen. Vaikka olisin toivonut, että tää menis toisin, mutta ei se mee aina niin...
Me leikittiin tulella ja nyt palaa unelmat.
Rauhallista Joulua, pidä sun rakkaista huolta❣️
Kiitos että lämmitit hymyyn asti läsnäolollasi paikassa joka olisi ollut muuten kauhea ilman sinua! Toivottavasti saat sen onnen jonka kaltaisesi ihana ihminen ansaitsee, vaikka se ei sitten olisikaan minun kanssani.
P.S. Anteeksi että tunnustin face-viestillä vaikka ei olla edes kavereita. Luojan kiitos et sitä viestiä lukenut, en halua häiritä elämääsi millään tavoin!
Sinä et ehkä pidä minusta mutta minä pidän sinusta paljon
Haluun ensi vuonna tehdä enemmän oikeita valintoja, ja päästä eroon turhista huonoista tavoista. Keskityn hengittelemään rauhassa, vaikken mistään meditaatiojutuista erityisemmin perusta. Otan senkin huumorilla, jos tiet on aamulla jääneet hiekoittamatta. Vapaa suomennos.
En enää viesti sulle tätä kautta, tuntuu vähän hölmöltä puuhalta.
Tavattiin yhteisten tuttujen kautta. Olit ihana ja ihastuin sinuun vaikken sitä sinulle kertonutkaan.
Tekisi mieli vetää ponihännästäsi, laittaa kädet paidan alle, puristella ja pussata.
Miksi, oi miksi, lopetit vastailemasta viesteihin. Olen ymmällään, no word or reason why😔
So long and byebye LM. No hard feelings.
You treated me like shit. I did treat you the same.
I treated even myself on the process. Sorry about that. I know that sorry does not do a damn thing now... But it's better than nothing.
Kävelin taas eilen ikkunasi alta, ja pysähdyin kuuntelemaan kuinka juttelit kaverillesi puhelimessa. Oi, jospa saisin joskus sinun puhelinnumerosi, jotta voisin soitella sinulle. Tämä on naiselle. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi, lopetit vastailemasta viesteihin. Olen ymmällään, no word or reason why😔
En jaksanut sinun jaaritteluja.
Kerran kävelit vastaan Helsingin rautatieasemalla, et ehkä nähnyt minua, olit kiireisen tuntuinen, ehkä perheesi kanssa. Olen varma, että joskus saavut ovelleni pyytämään minun kättäni. Odotan sinua..
Vierailija kirjoitti:
Sanna.
Missä päin?
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävelit vastaan Helsingin rautatieasemalla, et ehkä nähnyt minua, olit kiireisen tuntuinen, ehkä perheesi kanssa. Olen varma, että joskus saavut ovelleni pyytämään minun kättäni. Odotan sinua..
Olenkohan se minä... :)
Tule huomenna luokseni, jutellaan, halataan...katseet ei enää pian riitä, pakahdun! Oot niin lähellä ja silti niin kaukana. Nämä kaksi päivää ja sitten ei nähdä pitkään aikaan.. Muistatkohan mua joululomallasi?
Vietä rauhallinen ja rentouttava joulu rakkaittesi kanssa ❤ Mutta voi kuinka kylmältä ja tyhjältä oma jouluni tulee tuntumaan, olen mieli maassa jo nyt. Vaan jos huomenna ei tule minkäänlaista lähestymistä, olen päättänyt että jatkan elämääni vuoden alusta kuin sinua ei olisikaan. Tämä on niin raskasta olla ihastunut...
Oon niin ujo että lähen vaan haneen, jos voisin niin mentäis suoraan paneen.
You look so sexy 🔥😍