Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Yöt sinisilmäinen blondi. toivoo vastakohtasi.
Vierailija kirjoitti:
Sanna.
No anna joku vinkki. Sun nimikirjaimet vaikka?
Luota ymmärrykseesi. kirjoitti:
Jos on persoonallisuushäiriötasoinen narsisti, niin silloin hän ei kykene muuhun kuin ilkeilyyn, ei siis kykene.
Ota asia puheeksi vakavasti ja kerro, että onni asuu toisten positiivisessa, lempeässä ja lujassa molemminpuolisessa kunnioittamisessa ja sen kunnioituksen ja lämmön osoittamisessa.
Jos ei ymmärrä, jos ei tyyli ja käytös ja puhe muutu tuohonsuuntaan, pakkaa hänen tavaransa tai pakkaa omasi, ja silmät avoinna kohti ei-narsismista kärsiviä, ihanan tavallisia ja ymmärrettäviä suhteita.
Ja kerrotko vielä keneen olitkaan ihastunut?
Tuu sanomaan mulle jotain tai kokeile vaikka suudella mua.
Hei, oot tervetullut hakemaan sen täältä kotoa. Vie vaikka väkisin jollei suostu lähtemään vapaaehtoisesti!
Tajusin että olen rakastanut sua jo siitä asti kun kutsuit mut konfirmaatioosi meilahden kirkkoon, kauan sitten. Toin vaaleanpunaisia pikkuruusuja kimpun. Sitten elämä tuli väliin ja puhalsi meidät erilleen.
Moi Hanna tre, Miten poikamme Aleksi voi.
Mä mietin sua joka päivä. Kerran kyselinkin tuossa kuulumisia.
Olenko näin yhdentekevä sulle?
En ikinä unohda kuinka ihana olit. Vaikka en sinua saakaan pyörit silti alati mielessäni.
Vierailija kirjoitti:
Syksyn pimenevä ilta. Mökki järvimaisemalla, lämmin viltti ja mukillinen kuumaa juomaa. Siinä minä kertoisin ajatuksiani sinulle ja kuuntelisin mitä sinulle kuuluu. Ei kiirettä. Ei aikataulua. Ei muita. Takkatulen rätinä ja valon kajo. Täydellinen ilta, hiljaisuus ja se tunnelma.
Voi sinua minkä minulle teit M.
J
Tää meni suoraan sydämeen, ihan kuin olis kirjoitettu just mulle...
Siitä on melkein kaksi vuotta kun viimeksi puhuttiin, tietäisitpä kuinka ikävä mulla on sua.
Niin monta kertaa oon halunnu soittaa sulle ja kysyä voidaanko nähdä? Haluaisin niin paljon kuulla mitä sulle kuuluu, nähdä sun kauniit silmät ja halata sua pitkään. Ehkä oot tavannut jonkun ihanan ihmisen joka saa sut nauramaan. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin
Me kaksi kuulutaan yhteen, tiesin sen heti kun näin sut. Yritin pitkään torjua ajatuksen, koska järjellä ajatellen se ei oikeasti ole edes mahdollista. Silti tiedän näin tapahtuvan.
Näin susta unen, jossa olit omilla kasvoillasi omassa ammatissasi työssäsi. Liehittelit mua tavatessamme jossakin porukassa. Olit käyttämässä väärin asemaasi, jolloin aloin puolustaa omilla tavoillani heikompaa osapuolta ja koetin saada sinut ymmärtämään miten väärää vallankäyttösi on.
Sinä ja minä
Liikennevaloissa ✔️
Slummitaloissa
Aamukasteessa
Yritetäänkö saada kerättyä koko sarja?
Kyllä mä susta tykkään, tiedä se 😘 vaikka vain vilaukselta tänään nähtiin.
Haluan kirjoittaa sulle, K-raudan myyjä. En nähnyt kuin silmäsi maskin takaa, mutta olemuksesi ja katseesi iski jonnekin tosi syvälle. Tätä tapahtuu ehkä kerran 10 vuodessa. En tiedä. Ei varmaan edes niin usein. Nyt en enää uskalla käydä siellä, kun pelkäisin tekeväni jotain typerää. Jäit mieleeni salaisena ihastuksena. Olisipa hauska törmätä sinuun vielä joskus kun elämäntilanteeni sen sallisi.
Vierailija kirjoitti:
Me kaksi kuulutaan yhteen, tiesin sen heti kun näin sut. Yritin pitkään torjua ajatuksen, koska järjellä ajatellen se ei oikeasti ole edes mahdollista. Silti tiedän näin tapahtuvan.
Minäkin tiesin heti.
Kertokaa tunteistanne suoraan sille, johon olette ihastuneet.
Paljastin tänään eräälle ihmiselle, että olin häneen hyvin ihastunut yli 8 vuotta sitten. Olemme nyt molemmat kai ihan onnellisesti tahoillamme parisuhteessa ja elämä kuljetti meidät eripuolille maailmaa. Nyt en kuitenkaan voi olla miettimättä miksen paljastanut tunteitani jo silloin 8 vuotta sitten. Enkä näin jälkikäteen keksi yhtään hyvää syytä.
Onhan meitä K-naisia paljonkin ja miehiä menneisyydestämme, että niinkuin kukas sä oikein oot, kerro enemmän, niin voisi kohdistaa paremmin:DDDDDD