Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!

Vierailija
10.09.2020 |

Official.

Kommentit (516)

Vierailija
401/516 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet K-nainen kaunotar edelleenkin. Hyvää viikonloppua mieheltä menneisyydestä.

Onhan meitä K-naisia paljonkin ja miehiä menneisyydestämme, että niinkuin kukas sä oikein oot, kerro enemmän, niin voisi kohdistaa paremmin:DDDDDD

Vierailija
402/516 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöt sinisilmäinen blondi. toivoo vastakohtasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/516 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna.

No anna joku vinkki. Sun nimikirjaimet vaikka?

Vierailija
404/516 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota ymmärrykseesi. kirjoitti:

Jos on persoonallisuushäiriötasoinen narsisti, niin silloin hän ei kykene muuhun kuin ilkeilyyn, ei siis kykene.

Ota asia puheeksi vakavasti ja kerro, että onni asuu toisten positiivisessa, lempeässä ja lujassa molemminpuolisessa kunnioittamisessa ja sen kunnioituksen ja lämmön osoittamisessa.

Jos ei ymmärrä, jos ei tyyli ja käytös ja puhe muutu tuohonsuuntaan, pakkaa hänen tavaransa tai pakkaa omasi, ja silmät avoinna kohti ei-narsismista kärsiviä, ihanan tavallisia ja ymmärrettäviä suhteita.

Ja kerrotko vielä keneen olitkaan ihastunut?

Vierailija
405/516 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sanomaan mulle jotain tai kokeile vaikka suudella mua.

Vierailija
406/516 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oot tervetullut hakemaan sen täältä kotoa. Vie vaikka väkisin jollei suostu lähtemään vapaaehtoisesti!

Vierailija
407/516 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että olen rakastanut sua jo siitä asti kun kutsuit mut konfirmaatioosi meilahden kirkkoon, kauan sitten. Toin vaaleanpunaisia pikkuruusuja kimpun. Sitten elämä tuli väliin ja puhalsi meidät erilleen.

Vierailija
408/516 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3<3<3<3

Vierailija
409/516 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Hanna tre, Miten poikamme Aleksi voi.

Vierailija
410/516 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin sua joka päivä. Kerran kyselinkin tuossa kuulumisia.

Olenko näin yhdentekevä sulle?

Vierailija
411/516 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä unohda kuinka ihana olit. Vaikka en sinua saakaan pyörit silti alati mielessäni.

Vierailija
412/516 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyn pimenevä ilta. Mökki järvimaisemalla, lämmin viltti ja mukillinen kuumaa juomaa. Siinä minä kertoisin ajatuksiani sinulle ja kuuntelisin mitä sinulle kuuluu. Ei kiirettä. Ei aikataulua. Ei muita. Takkatulen rätinä ja valon kajo. Täydellinen ilta, hiljaisuus ja se tunnelma.

Voi sinua minkä minulle teit M.

J

Tää meni suoraan sydämeen, ihan kuin olis kirjoitettu just mulle...

Siitä on melkein kaksi vuotta kun viimeksi puhuttiin, tietäisitpä kuinka ikävä mulla on sua.

Niin monta kertaa oon halunnu soittaa sulle ja kysyä voidaanko nähdä? Haluaisin niin paljon kuulla mitä sulle kuuluu, nähdä sun kauniit silmät ja halata sua pitkään. Ehkä oot tavannut jonkun ihanan ihmisen joka saa sut nauramaan. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin

Vierailija
413/516 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaksi kuulutaan yhteen, tiesin sen heti kun näin sut. Yritin pitkään torjua ajatuksen, koska järjellä ajatellen se ei oikeasti ole edes mahdollista. Silti tiedän näin tapahtuvan.

Vierailija
414/516 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin susta unen, jossa olit omilla kasvoillasi omassa ammatissasi työssäsi. Liehittelit mua tavatessamme jossakin porukassa. Olit käyttämässä väärin asemaasi, jolloin aloin puolustaa omilla tavoillani heikompaa osapuolta ja koetin saada sinut ymmärtämään miten väärää vallankäyttösi on.

Vierailija
415/516 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
416/516 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja minä

Liikennevaloissa ✔️

Slummitaloissa

Aamukasteessa

Yritetäänkö saada kerättyä koko sarja?

Vierailija
417/516 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä susta tykkään, tiedä se 😘 vaikka vain vilaukselta tänään nähtiin.

Vierailija
418/516 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kirjoittaa sulle, K-raudan myyjä. En nähnyt kuin silmäsi maskin takaa, mutta olemuksesi ja katseesi iski jonnekin tosi syvälle. Tätä tapahtuu ehkä kerran 10 vuodessa. En tiedä. Ei varmaan edes niin usein. Nyt en enää uskalla käydä siellä, kun pelkäisin tekeväni jotain typerää.  Jäit mieleeni salaisena ihastuksena. Olisipa hauska törmätä sinuun vielä joskus kun elämäntilanteeni sen sallisi.

Vierailija
419/516 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaksi kuulutaan yhteen, tiesin sen heti kun näin sut. Yritin pitkään torjua ajatuksen, koska järjellä ajatellen se ei oikeasti ole edes mahdollista. Silti tiedän näin tapahtuvan.

Minäkin tiesin heti.

Vierailija
420/516 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tunteistanne suoraan sille, johon olette ihastuneet.

Paljastin tänään eräälle ihmiselle, että olin häneen hyvin ihastunut yli 8 vuotta sitten. Olemme nyt molemmat kai ihan onnellisesti tahoillamme parisuhteessa ja elämä kuljetti meidät eripuolille maailmaa. Nyt en kuitenkaan voi olla miettimättä miksen paljastanut tunteitani jo silloin 8 vuotta sitten. Enkä näin jälkikäteen keksi yhtään hyvää syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä