Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Miksi salainen, jos on ihastunut. Ottaisin suoraan yhteyttä.
Sinä ihana hymyilijä, tyttäreni päiväkodin henkilökunnasta. Liian harvoin saan nähdä sinua, toivottavasti huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi salainen, jos on ihastunut. Ottaisin suoraan yhteyttä.
Siitä saattaisi tietysti olla se hyöty, että kun tulisi torjutuksi, voisi aloittaa työstämään pois tätä tunnetta.
Pieni söpö pallo maha
Tummissa hiuksissa kiiltää vaha
Hyvää joulua rakas, kuljin eilen lapsuuden kotiemme sivuitse. Tummatukalle tervehdys.
Mielenkiintoinen nähdä joulun jälkeen missä stäfääreissa ahterisi on. Pus, rakas
Katselisin sinisiä silmiä, tyynylle levinneitä hiuksia. Ottaisin kaiken siitä hetkestä irti kuin tietäisin sen olevan viimeinen.
****** annan vuoden viimeisen illan ja yön sulle jos vaan tulet. Perun kaikki suunnitelmat jos saan koko yön pitää lämmössä.
Iltaisin hiivit ajatuksiin, öisin olet unissani, aamuisin hätistelen sinut. Sama kierre jatkuu.
Vaikka sinä et, niin rakastan ja välitän.
J,
Miten hölmöltä tuntuu kirjoittaa tänne, mutta muuta vaihtoehtoa ei oikein ole. Voisin laittaa viestin meidän koulun s-postiisi, mutta se tuntuisi niin hullulta ja jotenkin tunkeilevalta, että jätän sen tekemättä. Näin sut viimeksi vuosi sitten, ja koin että tunne joka mulla oli ja on edelleen, oli molemminpuolinen. Ne katseet ja hymyt. Sä olit hauska ja älykäs, niin ystävällinen kaikille. Ja komea. Tietysti Ihastuin suhun ja oon lähes siitä asti miettinyt, että millaista olisi jakaa elämä sun kanssa.
Mä oon itse halunnut olla yksin, parantua menneisyydestä ja tutustua itseeni. Jotenkin mitä lähemmäs oon tullut kotiin, sen varmemmalta on tuntunut, että mun unelmien mies on oikeastaan sellainen kuin sä. Sä vaikutat hyvältä ja kiltiltä. Ja mua pelottaa. Sopertelin sulle jotain tyhmää kun yritit lähestyä. Mua harmittaa se joskus. En vaan ollut valmis.
Miten sitä uskaltaisi. Toivon että me tavataan joku päivä uudelleen, juteltaisiin ja saataisi mahdollisuus tutustua.
L
Kaikki kolme naista ilmoittaa: persettä taas neukkarissa tarjolla. T. M, A, C kaikki kolme lähettää terveisiä sulle firman ihana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kolme naista ilmoittaa: persettä taas neukkarissa tarjolla. T. M, A, C kaikki kolme lähettää terveisiä sulle firman ihana.
Eiköhän nähdä sitten neukkarissa. Haluatteko vuoronumerot, vai tuletteko kaikki kerralla?
Sun kanssa oli helppo olla oma itsensä. Mutta sitten aloin jännittää sua, kun ihastuin lujaa. Olet upea ihminen.
Olet K-nainen kaunotar edelleenkin. Hyvää viikonloppua mieheltä menneisyydestä.
Onnea matkallesi. Löydät kyllä uuden.