Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!

Vierailija
10.09.2020 |

Official.

Kommentit (516)

Vierailija
381/516 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule huomenna luokseni, jutellaan, halataan...katseet ei enää pian riitä, pakahdun! Oot niin lähellä ja silti niin kaukana. Nämä kaksi päivää ja sitten ei nähdä pitkään aikaan.. Muistatkohan mua joululomallasi?

Vietä rauhallinen ja rentouttava joulu rakkaittesi kanssa ❤ Mutta voi kuinka kylmältä ja tyhjältä oma jouluni tulee tuntumaan, olen mieli maassa jo nyt. Vaan jos huomenna ei tule minkäänlaista lähestymistä, olen päättänyt että jatkan elämääni vuoden alusta kuin sinua ei olisikaan. Tämä on niin raskasta olla ihastunut...

Onnea matkallesi. Löydät kyllä uuden.

Vierailija
382/516 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet??? Ikävä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/516 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salainen, jos on ihastunut. Ottaisin suoraan yhteyttä.

Vierailija
384/516 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ihana hymyilijä, tyttäreni päiväkodin henkilökunnasta. Liian harvoin saan nähdä sinua, toivottavasti huomenna.

Vierailija
385/516 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi salainen, jos on ihastunut. Ottaisin suoraan yhteyttä.

Siitä saattaisi tietysti olla se hyöty, että kun tulisi torjutuksi, voisi aloittaa työstämään pois tätä tunnetta.

Vierailija
386/516 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni söpö pallo maha

Tummissa hiuksissa kiiltää vaha

Vierailija
387/516 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motisvimvsoktteo? 🤫

Vierailija
388/516 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua rakas, kuljin eilen lapsuuden kotiemme sivuitse. Tummatukalle tervehdys.

Vierailija
389/516 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen nähdä joulun jälkeen missä stäfääreissa ahterisi on. Pus, rakas

Vierailija
390/516 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselisin sinisiä silmiä, tyynylle levinneitä hiuksia. Ottaisin kaiken siitä hetkestä irti kuin tietäisin sen olevan viimeinen.

Vierailija
391/516 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩💋❤️👩🏻

Vierailija
392/516 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

****** annan vuoden viimeisen illan ja yön sulle jos vaan tulet. Perun kaikki suunnitelmat jos saan koko yön pitää lämmössä.

Vierailija
393/516 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin hiivit ajatuksiin, öisin olet unissani, aamuisin hätistelen sinut. Sama kierre jatkuu.

Vierailija
394/516 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss you miss K#####.

Vierailija
395/516 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinä et, niin rakastan ja välitän.

Vierailija
396/516 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

J,

Miten hölmöltä tuntuu kirjoittaa tänne, mutta muuta vaihtoehtoa ei oikein ole. Voisin laittaa viestin meidän koulun s-postiisi, mutta se tuntuisi niin hullulta ja jotenkin tunkeilevalta, että jätän sen tekemättä. Näin sut viimeksi vuosi sitten, ja koin että tunne joka mulla oli ja on edelleen, oli molemminpuolinen. Ne katseet ja hymyt. Sä olit hauska ja älykäs, niin ystävällinen kaikille. Ja komea. Tietysti Ihastuin suhun ja oon lähes siitä asti miettinyt, että millaista olisi jakaa elämä sun kanssa.

Mä oon itse halunnut olla yksin, parantua menneisyydestä ja tutustua itseeni. Jotenkin mitä lähemmäs oon tullut kotiin, sen varmemmalta on tuntunut, että mun unelmien mies on oikeastaan sellainen kuin sä. Sä vaikutat hyvältä ja kiltiltä. Ja mua pelottaa. Sopertelin sulle jotain tyhmää kun yritit lähestyä. Mua harmittaa se joskus. En vaan ollut valmis.

Miten sitä uskaltaisi. Toivon että me tavataan joku päivä uudelleen, juteltaisiin ja saataisi mahdollisuus tutustua.

L

Vierailija
397/516 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme naista ilmoittaa: persettä taas neukkarissa tarjolla. T. M, A, C kaikki kolme lähettää terveisiä sulle firman ihana.

Vierailija
398/516 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kolme naista ilmoittaa: persettä taas neukkarissa tarjolla. T. M, A, C kaikki kolme lähettää terveisiä sulle firman ihana.

Eiköhän nähdä sitten neukkarissa. Haluatteko vuoronumerot, vai tuletteko kaikki kerralla?

Vierailija
399/516 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kanssa oli helppo olla oma itsensä. Mutta sitten aloin jännittää sua, kun ihastuin lujaa. Olet upea ihminen.

Vierailija
400/516 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet K-nainen kaunotar edelleenkin. Hyvää viikonloppua mieheltä menneisyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi