Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Moniko oikeesti edes muistaa jotain silmienväriä, ellei se ole joku sininen tai ruskea.
Jos on todella siniset tai todella tummat silmät, jäähän ne mieleen. Minusta vaikein muistaa harmaan tai vihreän sävyisiä silmiä, helposti ajattelen vihreäsilmäisellä olleen ruskeat ja harmaasilmäisellä siniset silmät.
Olen niin ihastunut sinuun vielä vuosienkin jälkeen. Odotan työpäivän ajan sitä että näen sinut taas. Rakastan hymyäsi ja katsettasi. Olin varma silloin että olet minulle se oikea ja olin niin onnelinen että sinä valitsit minut.
Kaipaan sitä että sinäkin olisit edelleen yhtä ihastunut minuun. Silloin kun et malttanut odottaa että nähdään taas. Kaipaan hymyäsi, jonka näen nykyään niin harvoin. Kaipaan sitä että katsoisit minua silmiin. Näkisit minut. Näkisit sen että meillä voisi edelleen olla sitä mitä oli ennen.
Puolisosi
Hyvää itsenäisyyden muistojuhlaa nainen.
Sano minulle mitä vain. Hymyilet, muttet puhu. Tai iske vaikka silmää. Jotain.
Katselin kuutamoa ja mietiskelin sinua siellä jossain... Kauas on pitkä matka.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos sanoo pahasti. Tai hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Moniko oikeesti edes muistaa jotain silmienväriä, ellei se ole joku sininen tai ruskea.
Jos on sielukkaat silmät, jäävät ne mieleen väristä riippumatta. Itse muistan vuosienkin jälkeen erään tummahiuksisen ja -silmäisen henkilön, jonka katse teki lähtemättömän vaikutuksen. Ihastuin ja rakastuin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää itsenäisyyden muistojuhlaa nainen.
Muistojuhlaa? Onko itsenäisyys kuollut?
Minulla on niin ikävä sinua.
Viimekertaiset halaukset ja kainaloon ottamiset piinaavat suloisuudellaan mieltäni ja varsinkin sydäntäni.
❤️
Vierailija kirjoitti:
Olen niin ihastunut sinuun vielä vuosienkin jälkeen. Odotan työpäivän ajan sitä että näen sinut taas. Rakastan hymyäsi ja katsettasi. Olin varma silloin että olet minulle se oikea ja olin niin onnelinen että sinä valitsit minut.
Kaipaan sitä että sinäkin olisit edelleen yhtä ihastunut minuun. Silloin kun et malttanut odottaa että nähdään taas. Kaipaan hymyäsi, jonka näen nykyään niin harvoin. Kaipaan sitä että katsoisit minua silmiin. Näkisit minut. Näkisit sen että meillä voisi edelleen olla sitä mitä oli ennen.
Puolisosi
Mä niin haluaisin, että tää olis mulle 💗 että kaikki tää kurjuus olisi varmasti mennyttä. Mutta mua pelottaa edelleen.
Jos et olisi naimisissa ja kahden lapsen isä, olisin töiden päätyttyä ottanut sua ponnarista kiinni ja raahannut kotiini. Vaikka soittamaan sitä pikkuruista pianoa jonka minulle vaalit.
👱♀️ iltaisin erityisesti ikävöin, olisitpa vieressäni
Yritän selata pitempää ketjua, mutta en ymmärrä sanaakaan. Ehkä ihan hyvä merkki? Toivottavasti sulla menee hyvin. :)
T, saisinpa tuntea sinut sisälläni.
-N26-
Suloisin ihminen, kenet tunnen. Sitä sinä olet. Älä koskaan lakkaa hymyilemästä.
Anteeksi mun kömpelyyteni sun seurassa, en älyä edes tervehtiä takaisin kun aivot jäätyy. Mua nolottaa, oon varmaan muutenkin mokannut jotenkin sun edessä, mulla on tyhmä olo. Siksi välttelen, vaikka oot mun ajatuksissani joka hetki. Olisitpa nyt sängyssäni, käsivarret ympärilläni. Suudeltaisiin... 💋 jaettaisiin elämä, arki ja jokainen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos sanoo pahasti. Tai hyvästi.
Sanoo pahasti, en tiedä miksi sanoisi. Kun näemme hän katsoo vain hymyilee ja nyökyttää, korkeintaan Hei.
Hyvästien aika tulee kyllä, pelkään sitä päivää kun hän on lähtenyt.
Siksi haluan sanoa hänelle; Sano minulle jotain.
"You sometimes think you want to disappear, but all you really want is to be found."