Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Mulle tuli tänään vahvasti sellainen tunne, että kaikki mitä olen kuvitellut välillemme, on vain ja ainoastaan omassa päässäni. Ajatukseni sulautuivat yksiin synkän ja kolean marraskuun sään kanssa.
Kahvipassi saattaa olla tarpeellinen jatkossa. Tiedäthän...
En edes jaksa provosoitua noista toisen ketjun viesteistä. Se, että mulla menee hyvin on niin harvinaista, etten pysty keskittymään mihinkään muuhun. Ihastukseni tietää, että olen vähäsanainen enkä viihdy isoissa joukoissa, livenä tai palstalla <3
Vierailija kirjoitti:
Söpö, mulla oli tylsä päivä.
Voi kaunis. Voiko tuota jotenkin korvata?
Hyvää nimipäivää tummalle kaunottarelle. Sinisilmäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet niin ilkeä :(
Anteeksi, olen tyhmä.
Sininen muuten sopii sinulle tosi hyvin.
Jahas. Olinkin jo kirjoittanut tähän ketjuun lähes kaksi kuukautta sitten. Mikään ei ole muuttunut. Tyhmenen vain päivä päivältä.
Mussa on hieman potentiaalia, räpiköin sinnikkäästi. Sussa olis paljon potentiaalia.
Olis pitänyt silloin 30 vuotta sitten uskaltaa toimia. Ohi meni.
Matti tulethan luokseni. Vain sinut minä haluan.
N30
Meidän työkaveruus muuttui ihastukseksi 7v sitten. Olit mahdollisesti täydellisin nainen koko planeetalla mielestäni tuohon aikaan. Ikäeroa oli liikaa ja mulla vaimo ja kolme lasta. Kun lähdit firmasta alkoi ihastuksemme hiipua, erityisesti sun puoleltasi. Olin niin katkera kun näin facessa sun alkaneen seurustella jonkun luuserin kanssa. Sittemmin aloin jo unohtaa sinut.
Nyt kun tapasimme viime jouluna glögeillä, olen miettinyt sua taas siitä lähtien. Olet jo myös aikuistunut noista aikaisemmista vuosista. Nyt mä jopa ajattelen yhteistä arkea, kun sun viikonloppuihin mahtuu muutakin kuin biletys. Mutta mulla on edelleen se vaimo ja lapset... parempi vain antaa taas ajan unohduttaa sut uudelleen.
Ajattelen sua kaunis nainen, edelleenkin. Toivottavasti sulla on hyvä olla siellä.
Ajattelen sinua kaunis mies vaikka olenkin rumanainen.
Pidän somelomaa ja fiilistelen alkavaa talvea neljän seinän sisällä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä väriset silmät sillä pitkähiuksisella blondilla on?
Siniset
Minkä väriset silmät ja hiukset sinulla itselläsi on?
EriRuskeat
Todennäköisesti et ole kaivattuni, mutta on sitä kiva hetken haaveilla :)
Tulipas nostalginen fiilis, kyllä tää tästä :)