Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
En tiedä paljonko sille tulisi hintaa, mutta haluaisin kovasti tehdä sinulle oikeassa elämässä saman kuin unessani.
Sun silmät on kuin galaksit. Voisin vaan tuijottaa niitä ja suudella sua
Taitaa olla aika luovuttaa, niin paljon tämä minuun sattuu.
Joo olet todennäköisesti hetero. Mutta välillämme oli silti jotain.... tiedät sen itsekin. Ehkä joskus vielä tavataan. Jos niin on tarkoitettu.
<3 Silmäsi, Sielusi, Syvyytesi, Enkeli enkeliperheestä, koodimme on sama, kun sielumme kohtaavat, toivon että rohkenet lähestyä <3
"Ruutuaikasi väheni viime viikolla 29%, ja oli keskimäärin 3 tuntia ja 48 minuuttia päivässä"
Tässä ei pitänyt käydä näin mutta minulle kävi kuitenkin. Niin julmaa että et anna edes mahdollisuutta minulle näyttää minkälainen olen. En tiedä miten tästä pitäisi jatkaa eteenpäin, sinulle tämä ei ollut mitään ja minulle ihan liian paljon.
Ajattelen sinua keskellä työpäivää. Siitä on jo viikkoja kun tavattiin ja vaikka viestit lentävät, haluaisin jo vierellesi, allesi ja päällesi.
Vierailija kirjoitti:
Joo olet todennäköisesti hetero. Mutta välillämme oli silti jotain.... tiedät sen itsekin. Ehkä joskus vielä tavataan. Jos niin on tarkoitettu.
Mihin päin menee??
Kommunikaatiomme oli ehkä huonoa, mutta fyysisesti vedimme toisiamme puoleemme. En taida koskaan kokea sitä kaiken sulattavaa lämpöä toista kertaa. Päässäni pyöri aina seurassasi, tunnuit toisaalta niin vieraalta ja toisaalta taas niin kovin tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Kommunikaatiomme oli ehkä huonoa, mutta fyysisesti vedimme toisiamme puoleemme. En taida koskaan kokea sitä kaiken sulattavaa lämpöä toista kertaa. Päässäni pyöri aina seurassasi, tunnuit toisaalta niin vieraalta ja toisaalta taas niin kovin tutulta.
Kuin myös.
Hm kirjoitti:
Sun silmät on kuin galaksit. Voisin vaan tuijottaa niitä ja suudella sua
Kaukana toisistaan? 👁 👁
Vierailija kirjoitti:
Mahtavia muistoja!
Haluaisin toisenkin illan. Ja yön. Ja aamun.