Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion laihtua 19 kiloa ennen joulua. 10 viikkoa aikaa.

Vierailija
14.10.2013 |

Just watch me.

Aamupaino tänään 94kg. Tavoitepaino jouluaattona 75kg.

Minulla on metodini ja tämä onnistuu.

Kommentit (333)

Vierailija
141/333 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata panostaa vain painon tippumiseen. Kaveri yritti laihduttaa olemalla syömättä ja sai aivoinfarktin. Suosittelen kokonaisvaltaista hyvinvointia kaikille.

Vierailija
142/333 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap? Miksi kirjoitti kahteen kertaan 71kg ja 70kg? Vahingossako molemmat vai piruillakseen? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/333 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 09:06"]

Huomenta. Onpas viestinne masentavia.. Kaipa tässä ennen joulua itse kullakin on kiirettä. Vaa'an patterittomuus oli itse asiassa ihan terveellistä, ei tarvinnut joka päivä hypätä vaa'alla. 

Tänään 80,8 kiloa. Kyllä, yli kymmenen kiloa tuli eilisestä. Hehhe.

Tämä palsta on ollut mukava positiivinen lisä tässä projektissa. Nyt alkaa tuntua siltä, että negatiiviset kommentit ja epäilijät vievät intoa tästä päivittämisestä. En ole tilivelvollinen teille, tuntemattomille. Teen tämän edelleen itseni ja tulevaisuuteni takia. Minulla on perhe, joka on hienosti tukenut koko projektin ajan ja tukee jatkossakin. 

Miettikääpä millaisia kannustajia olette läheisillenne laihduttamisessa ja uusien elämäntapojen opettelussa, kun näin lyttäätte maan rakoon tuntemattomiakin. 

ap

[/quote]Itse sinä olet tämän tien valinnut...

Vierailija
144/333 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokanen tiesi että -19kg kymmnessä vikossa ei onnistu ja nyt se on sitten niiden vika jotaka tiesivät.

Vierailija
145/333 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nyt kuitenkin päivittämässä painosi tännä, älä lue kommentteja jos et pidä niistä. Katsotaan tämä loppuun asti.
Itse sinä olet tekemässä tästä epäonnistumisen, olet jo laihtunut laskutavasta riippuen 10-15kg ja se on hyvin vedetty.

Vierailija
146/333 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
147/333 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 12:43"]

Tämä ketju on kieltämättä mennyt oudoksi?! Ap mukaan lukien.

[/quote]

niin on, en usko enää koko juttuun.

[/quote]

En minäkään

Vierailija
148/333 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Vieläkö teistä joku uskoo tähän p.....n?

Jos motivaatio noin kova kuin ap antoi ymmärtää ja suutahtaa muutamasta epäilevästä kannanotosta ja luopuu leikistä, niin miten voi muka onnistua koko asiassa? Kun tämän ketjun lukee huolella läpi, niin huomaa miten ap sepittänyt koko jutun, ihan alkumetreillä jo käy ilmi. Nyt häneltäkin into loppunut tähän kokonaan kun ei keksi enää mitään sanottavaa.

Mutta leppoisaa joulunodotusta kaikille !

Vierailija
149/333 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, kiitos mielenkiinnosta kaikki nämä viikot, provohan tämä oli ;) hyvää joulua kaikille, palataan !

Vierailija
150/333 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota vikaa nyt ei usko kukaan...

Oon niin varma että ap kyllästyi kateellisiin, väsyttäviin ja musertaviin arvostelijoihin... Toivottavasti tajusi siirtyä esim. kiloklubille jne... Siellä sentään vertaistukea oikeasti saa.

Vierailija
151/333 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:51"]

No tota vikaa nyt ei usko kukaan...

Oon niin varma että ap kyllästyi kateellisiin, väsyttäviin ja musertaviin arvostelijoihin... Toivottavasti tajusi siirtyä esim. kiloklubille jne... Siellä sentään vertaistukea oikeasti saa.

[/quote]

No hyvä että meni kilolubille. Siellä ihan sama arvostelu ja mielipiderumba :) eihän sielläkään mielipiteiltä välty!

Vierailija
152/333 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Tässä lupaamani kuva tältä päivältä. Olen nyt vanhemmillani joulua viettämässä, enkä koko päivänä ole päässyt mihinkään rauhassa itseäni kuvaamaan. Jälkeen-kuva on siis kuvattu kylpyhuoneessa peilin kautta. Ei mahtunut koko kroppa kuvaan. 

Voin joulun jälkeen kertoa tarkemmin loppujaksosta. Lopetin päivittämisen tänne, koska koin, että päivittämisestä ei ollut enää mitään iloa, enkä saanut kannustusta. Nyt tästä eteenpäin voin viikottain kertoa edistymisestäni.

Tämän päivän paino 76,4 kiloa. 1,4 kiloa jäi tavoitteesta, mutta HÄLLÄVÄLIÄ! Alkupaino oli 94 kiloa! En voi käsittää.

Tässä tämän päivän kuva. En rekisteröitynyt aijaa-palveluun, joten näkyy vain 5 minuuttia. 

http://aijaa.com/d0KEb8

ap

Vierailija
153/333 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!! :)

Vierailija
154/333 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPEAA!!!! Voit todellakin olla itseesi tyytyväinen! :) Hienoa. Olisin mielelläni lueskellut kuulumisiasi matkan varreltakin. Mä olin kyllä mukana tsemppaamassa :) Hienoa! Hyvää joulua sinulle! Nyt varmasti saat vähän herkutellakin hyvällä omalla tunnolla?

Vierailija
155/333 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 21:31"]

Hei kaikki!

Tässä lupaamani kuva tältä päivältä. Olen nyt vanhemmillani joulua viettämässä, enkä koko päivänä ole päässyt mihinkään rauhassa itseäni kuvaamaan. Jälkeen-kuva on siis kuvattu kylpyhuoneessa peilin kautta. Ei mahtunut koko kroppa kuvaan. 

Voin joulun jälkeen kertoa tarkemmin loppujaksosta. Lopetin päivittämisen tänne, koska koin, että päivittämisestä ei ollut enää mitään iloa, enkä saanut kannustusta. Nyt tästä eteenpäin voin viikottain kertoa edistymisestäni.

Tämän päivän paino 76,4 kiloa. 1,4 kiloa jäi tavoitteesta, mutta HÄLLÄVÄLIÄ! Alkupaino oli 94 kiloa! En voi käsittää.

Tässä tämän päivän kuva. En rekisteröitynyt aijaa-palveluun, joten näkyy vain 5 minuuttia. 

ap

[/quote]

WAU! Onnea! Harmi, että noin pieni kuva, mutta näkeehän sen laihtumisen selvästi. Muistan sen aiemman kuvan. Sulla on hyvät muodot :)

Hyvää joulua!!

Vierailija
156/333 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 21:31"]Hei kaikki!

ap

[/quote]

Mahtavaa, hyvä sinä!!

Vierailija
157/333 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 21:34"]

UPEAA!!!! Voit todellakin olla itseesi tyytyväinen! :) Hienoa. Olisin mielelläni lueskellut kuulumisiasi matkan varreltakin. Mä olin kyllä mukana tsemppaamassa :) Hienoa! Hyvää joulua sinulle! Nyt varmasti saat vähän herkutellakin hyvällä omalla tunnolla?

[/quote]

Kyllä herkuttelen :) Mulla on kolmen päivän "lupa" syödä ihan mitä vaan. Palataan vain perusarkeen sen jälkeen. 

Personal trainer lähti takaisin Amerikkaan ja saan nyt suomalaisen uudenvuoden jälkeen treenariksi. Näen sitä kahden kuukauden ajan kerran viikossa, sitten saakin tottua kerran kuukaudessa kuulumisten vaihtamiseen. 

Kävin lauantaina ostamassa itselleni jouluksi uuden mekon. Koko 38!!!!!! Lokakuussa käytin koon 44 vaatteita, mutta ne olivat oikeasti liian pieniä nekin. 38 ei muuten tietenkään mene vielä, mutta tuollaisessa väljässä mekossa sekin koko sujahti päälle noin vain.

Olen onnellinen ja erittäin ylpeä itsestäni. Hiukan huominen jännittää, kun sukulaiset tulevat näkemään tällaisen yllättävän muutoksen. 

ap

Vierailija
158/333 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos teille kaikille kannustavista viesteistänne! Niitä oli matkan varrella ihana lukea, ne todella kannustivat. Oli kiva kirjoittaa tänne lukemia, kun tiesi saavansa kehuja ja kannustuksia. Kiitos teille, tuntemattomille tsemppaajille!

Toivotan teille kaikille rauhallista ja ihanaa joulua!!

ap

Vierailija
159/333 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap.....paras joululahjasi varmaan! Tiesin koko ajan ettei ole provo! Itse laihtunut nutraamalla 18 kg 10 viikossa, enkä liikkunut paljoakaan.

Vierailija
160/333 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lähti personalreinon mukaan amerikkaan