Aion laihtua 19 kiloa ennen joulua. 10 viikkoa aikaa.
Just watch me.
Aamupaino tänään 94kg. Tavoitepaino jouluaattona 75kg.
Minulla on metodini ja tämä onnistuu.
Kommentit (333)
Mistä tämän ajan ap rahaa saat kun kerroit olevasi töistä poissa?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 09:51"]
Selitykset ap:lla vain lisääntyneet tässä viikkojen myötä. Patterit loppu ym ym.
En todellakaan usko koko asiaan ennen kuin saan kuvia. Hyvin kyllä on saanut mielenkiinnon pidettyä yllä kaikenlaisilla tarinoilla, siitä pointit.
[/quote]
Totta tai ei, niin en minä näe mitään erityistä arvoa sillä, jos ap keksii tätä juttua. Jos niin on, niin aika surkeaa on ap:n elämä, jos tällaista keksimällä hakee siihen kiksejä. Sitäpaitsi, ihmiset ovat kuitenkin voineet vaihtaa mielipiteitään tässä ketjussa, niin mitä merkitystä sillä on, että joku täällä valehtelee. Varmaan lähes joka ketjussa joku valehtelee.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 09:52"]Mistä tämän ajan ap rahaa saat kun kerroit olevasi töistä poissa?
[/quote]
Kai nyt monellakin on rahaa olla 2 kk pois töistä.
Moi! Tänään paino 70,6 kiloa. Äh, olen ollut nyt laiska tämän palstan suhteen. Kun kuntoiluun menee koko päivä, kaikki muu elämä on pitänyt hoitaa siinä sivussa. Olen käynyt joululahjaostoksilla ja hoitanut muita asioita aamulla ja illalla. Yritän ehtiä ja muistaa päivittää etenemistä tänne.
Hyvin sujuu, motivaatio on edelleen loistava, kaikki menee jo suorastaan rutiinilla ja ajattelematta, kuntoilu on luonteva osa elämää.
Jalat ovat kaventuneet huomattavasti, samoin keskivartalo. Käsissä tuntuu olevan ylimääräistä löysää, allit häiritsevät..
Hyvää ja kiireistä keskiviikkopäivää kaikille!
ap
No joo, kylläpä taidan minäkin provon puolelle kallistua, kun ap ei edes huomaa, että 10 kiloa on nyt unohtunut jonnekin. Kannattaisi pitää ne faktat vaikka paperilla koneen vieressä, ettei jää tällaisista kiinni...
Tai sitten on tosi tehokas dieetti, kun viikossa tipahti kymmenen kiloa, ja juuri silloin, kun vaa'asta puuttui patterit. :DD
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 10:15"]
No joo, kylläpä taidan minäkin provon puolelle kallistua, kun ap ei edes huomaa, että 10 kiloa on nyt unohtunut jonnekin. Kannattaisi pitää ne faktat vaikka paperilla koneen vieressä, ettei jää tällaisista kiinni...
Tai sitten on tosi tehokas dieetti, kun viikossa tipahti kymmenen kiloa, ja juuri silloin, kun vaa'asta puuttui patterit. :DD
[/quote]
samaa minäkin mietin, heh heh. Tehokasta on, kannattaisi ne patterit poistaa lopullisesti vaa´asta niin paino hurahtamalla tulee alas. Uskokoon ken tahtoo. Selitykset vaan lisääntyy. Eikä kuvia edelleenkään näy.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 10:15"]
[/quote]
Meillä putosi koko perheellä paino kun vaihdettiin paristo vaakaan :D
Ihmeteltiinkin ennen pariston vaihtamista, että miten kaikille on tullut yhtäkkiä vähintään 5 kg lisää painoa. Vaan vaakahan se vaan valehteli paristojen ollessa lähes tyhjät :)
Heh, ap "hiipuu" pikkuhiljaa keskustelusta pois pudonneen painon myötä.
On kyllä hyvin vetänyt tätä juttua tähän saakka, nyt taitaa ote lipsua kaikin puolin.
Kiirettä, kiirettä. Kuten meillä muillakin näin joulun alla. Ei ennätä väliaikatietoja antamaan. Me muut vielä töissä käydään samalla. Mukavaa joulunodotusta kaikille. Ps. Tilasin 7 kg:n kinkun jouluksi, ettei vaan tuo paino viikossa tipahtaisi 10 kg:a
Kaaviotehtailija voisi taas päivittää kaaviota xD
Tsempit kaikille laihduttajille!!! Jos joku yrittää laihduttaa, häntä pitäisi kannustaa eikä masentaa. On tutkittu, että lähipiirin on vaikea suhtautua henkilöön, joka laihduttaa/on onnistunut laihduttamaan, koska lähipiirin voimasuhteet suhteissa muuttuvat. Surullista, mutta sellasia me ihmiset olemma!
Olisiko viime viikolla tehty vaikka alaraaja-amputaatio?
Odotan mielenkiinnolla postausta ryhmän tarkistuspunnituksesta :) Näytääkö oma vaaka mustikoita, vai sekosiko porvoolainen luvuissaan?
t. kaaviotehtailija
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 08:30"]
Tsempit kaikille laihduttajille!!! Jos joku yrittää laihduttaa, häntä pitäisi kannustaa eikä masentaa. On tutkittu, että lähipiirin on vaikea suhtautua henkilöön, joka laihduttaa/on onnistunut laihduttamaan, koska lähipiirin voimasuhteet suhteissa muuttuvat. Surullista, mutta sellasia me ihmiset olemma!
[/quote] Meistä kukaan ei varmaan kuulu ap:n lähipiiriin... Mahtaako ap tulla korjaamaan lukujaan... mihin hävisi 10kg?!?
Huomenta. Onpas viestinne masentavia.. Kaipa tässä ennen joulua itse kullakin on kiirettä. Vaa'an patterittomuus oli itse asiassa ihan terveellistä, ei tarvinnut joka päivä hypätä vaa'alla.
Tänään 80,8 kiloa. Kyllä, yli kymmenen kiloa tuli eilisestä. Hehhe.
Tämä palsta on ollut mukava positiivinen lisä tässä projektissa. Nyt alkaa tuntua siltä, että negatiiviset kommentit ja epäilijät vievät intoa tästä päivittämisestä. En ole tilivelvollinen teille, tuntemattomille. Teen tämän edelleen itseni ja tulevaisuuteni takia. Minulla on perhe, joka on hienosti tukenut koko projektin ajan ja tukee jatkossakin.
Miettikääpä millaisia kannustajia olette läheisillenne laihduttamisessa ja uusien elämäntapojen opettelussa, kun näin lyttäätte maan rakoon tuntemattomiakin.
ap
Tämä olikin yleinen huomio laihduttajien kannustamisesta. Surullisempaa on mielestäni se, että täällä haukutaan anonyyminä, kun ei tarvitse päin naamaa sanoa!
Älä ap välitä! Meitä ihmisiä on jokaiseen junaa ja asemalle jää vielä osa! Tsemppiä vielä kertaalleen!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 09:06"]
Huomenta. Onpas viestinne masentavia.. Kaipa tässä ennen joulua itse kullakin on kiirettä. Vaa'an patterittomuus oli itse asiassa ihan terveellistä, ei tarvinnut joka päivä hypätä vaa'alla.
Tänään 80,8 kiloa. Kyllä, yli kymmenen kiloa tuli eilisestä. Hehhe.
Tämä palsta on ollut mukava positiivinen lisä tässä projektissa. Nyt alkaa tuntua siltä, että negatiiviset kommentit ja epäilijät vievät intoa tästä päivittämisestä. En ole tilivelvollinen teille, tuntemattomille. Teen tämän edelleen itseni ja tulevaisuuteni takia. Minulla on perhe, joka on hienosti tukenut koko projektin ajan ja tukee jatkossakin.
Miettikääpä millaisia kannustajia olette läheisillenne laihduttamisessa ja uusien elämäntapojen opettelussa, kun näin lyttäätte maan rakoon tuntemattomiakin.
ap
[/quote]
Hehe vain itsellesi. Laihduttajana tiedän kyllä, että se oma kilomäärä on niin selkärangassa, että kymmenen kilon heitto kahdessa peräkkäisessä lukemassa, vaikka siitä sinulle välillä jo mainittiin, ei kyllä mene läpi.
Osaan kyllä olla lähipiirissäni kannustava niille, jotka oikeasti laihduttavat eivätkä vain keksi juttuja ja kuvittele olevansa jotenkin fiksuja, kun muut uskovat niitä.
Älä päivitä tätä ketjua ja lue laisinkaan, jos et kestä kritiikkiä. Laihduttele vaan siellä perheen keskellä josta saat ne tsempit. Kyllä eri mielipiteitä ja epäilyjä jne tulee kestää jos tänne tulit kertomaan projektistasti. Meidän varmaan pitäisi suitsuttaa sinua täällä joka päivä, hohhoijaa. Minulle ainakin ihan sama laihdutko vai etkö ja pysytkö tavoitteessasi vai et. Kun satun pitämään tätä provona. Kuvat jos laitat esiin ennen ja jälkeen (kuten täällä on pyydetty useaan otteeseen) niin sitten uskon asiaan. Ja kuka vaan osaa ruokavaliosta kertoa että joku öljy sisältää niin ja niin paljon kaloreita. Kaikki liikuntalajeja voi kuka vaan tänne keksiä. Myös mitat on helppo ilmoitella mielensä mukaan.
Näytä faktaa meille, niin kovalta tuo painonpudotus tuntuu näin lyhyessä ajassa.
Hei ap!
Pärjäät hienosti! Älä välitä noista leuanvatkaajista: tällä palstalla ovat aktiivisimpia ne, jotka haluavat päteä v*uilemalla. Mä oon yksi hiljaisista ketjun lukijoista. Musta on hienoa, kuinka päättäväisesti sä teet itsellesi jotakin ja yrität parempaan. Hyvin menee. Tsemppiä.
Ja laitathan edelleen päivityksiä? Älä vaivaudu kuuntelemaan noita kateellisen katkeria kommentoijia!
Hatunnosto ap:lle! Tosi hyvin vedit alkumetrit, loppu hiipui. Kiva olisi kuulla mitä sinulle jäi käteen tästä, muuta kuin ylikilot?
Selitykset ap:lla vain lisääntyneet tässä viikkojen myötä. Patterit loppu ym ym.
En todellakaan usko koko asiaan ennen kuin saan kuvia. Hyvin kyllä on saanut mielenkiinnon pidettyä yllä kaikenlaisilla tarinoilla, siitä pointit.