Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion laihtua 19 kiloa ennen joulua. 10 viikkoa aikaa.

Vierailija
14.10.2013 |

Just watch me.

Aamupaino tänään 94kg. Tavoitepaino jouluaattona 75kg.

Minulla on metodini ja tämä onnistuu.

Kommentit (333)

Vierailija
101/333 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 12:33"]

En tajua tätä hiusten halkomista siinä, pysyykö ap nyt vauhdissa vai ei. Eiköhän tosiasia joka tapauksessa ole, että ap laihtuu lyhyessä ajassa paljon. Siinä suhteessä tämä ei liioin ole mitään ainutlaatuista.

Huomattavasti kiinnostavampaa on sitten jakson jälkeen ensinnäkin se, miten ap onnistuu muokaamaan normaalin arkensa niin, että laihtuminen jatkuu, ja toiseksi pitemmällä aikavälillä, miten pysyvää tämä laihtuminen on. Laihduttamisessa vaikeinta ei ole se laihdutus, vaan ne uudet elämäntavat, jotka tekevät laihtumisesta pysyvää.

[/quote]

AAMEN! Mä en hetkeäkään (enää) epäile, etteikö ap saisi painoaan pudotettua alle 80 kilon jouluksi, jopa reippaasti alle. Vaikka pääsisikin siihen tavoitteeseen, eli 75 kiloonkin. Kaikki on mahdollista. Mutta muakin kiinnostaa tosi paljon mitä tän jakson jälkeen tapahtuu. Luulen kuitenkin että jos seurantaa on (kuten sanoi) ja tätä on kestänyt kuitenkin 10 viikkoa silloin, ap:lla on henkiset eväät jatkaa itsenäisesti. Eri asia jos olisi ollut jollain kolmen viikon kaalidieetillä ja sen jälkeen pitäisi aloittaa ns. terveellinen elämä.

Vierailija
102/333 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit täältä ap:lle. Terveytensä eteen kannattaa tehdä työtä. Itsellä myös projekti käynnissä, tosin aikataulutavoitteita ei itsellä ole. Kiva lukea onnistumisiasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/333 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

83,6 kg tänäänkin. Vähän jo pelkäsin, että kun pudotusta toissapäiväisestä eiliseen oli 700g, nyt olisi heilahtanut vähän ylöspäin. 

Tuntuu erittäin hyvältä. Neljä päivää toiseen etappimittaukseen, en jaksaisi odottaa maanantaihin. 

ap

Vierailija
104/333 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

222 et sitten jaksanut lukea koko ketjua vai onko luetunymmärtämisessä vikaa?

Ap, hienolta kuulostaa ja asenteesi on 10+!

Itsellä -1,3 kg /2vkoa, jee! Käyn vaa'alla 1-2 viikon välein.

T. Pyörre

Vierailija
105/333 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 09:21"]

Vaikka painoa onkin pudonnut jo melkein 10 kiloa, mitkään vaatteet eivät ole vielä jääneet isoiksi. Tajuan nyt, että olen käyttänyt aivan liian pieniä vaatteita. ap

[/quote]

Tämä on aivan liian monen naisen helmasynti. Olen itse syyllistynyt ihan samaan. Olen nyt pudottanut painoa 7 kg mutta siihen on mennyt aikaa 7 kk, joten kukaan muu ei ole sitä edes huomannut. Vain minä itse ja lähinnä juuri vaatteiden istuvuuden suhteen.

Tsemppiä, ap, olet tekemässä uskomattoman hienoa työtä!! :)

Vierailija
106/333 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 12:45"]

Mahtaa tuolla laihdutusvauhdilla olla joulun aikaan aikamoinen ihopoimuläjä ap:lla ! Mikään iho ei tuossa vauhdissa pysty kiinteytymään, eli edessä on hirveä kirrurginen ihonpoistoleikkaus. YÄK!

[/quote]

Huomenta. Onneksi et ole hirveitä ihopoimuläjiäni katsomassa, voin tyytyväisenä ihailla niitä ihan itse.

Ja sitten muita kuulumisia. Seitsemättä viikkoa mennään ja edelleen tulee lihakset kipeiksi. Olin eilen sellaisessa porraslaitteessa, jossa portaita tuli jatkuvasti eteenpäin. Vähän kuin stepperi, mutta nimenomaan käveltiin suoria portaita. PT joutui jatkuvasti sanomaan, että astuisin portaalle koko jalalla, muuten on pohkeet tuhottoman kipeinä tänään. Ja niinpäs kävikin. Nyt ne ovat tuhottoman kipeitä. Yritin varvistaa puurolautasta aamulla ylähyllyltä, enkä onnistunut. Eivät pohkeet totelleet! Piti nousta tuolille.

Eilen oli vähän haikea mieli, tänään heti herätessä listasin ylös ajatuksia jakson jälkeisestä elämästä. Listasin esimerkiksi kaikki ne liikuntamuodot, joista olen oppinut tykkäämään ja joita haluan jatkossa tehdä. Olen oppinut myös sen, että minun on aivan turha yrittää luvata itselleni jotain juoksuharrastusta. En vain tykkää siitä. En myöskään jaksa joukkuelajeja. Sen sijaan uinti, pyöräily, kiipeily, sulkapallo, tennis, squash ovat sellaisia, joista pidän jo ihan ajanviettona. Ja reipas kävely. 

Olen kiinteytynyt huomattavasti. Vartalonmuotoni on aivan erilainen kuin alussa. Leveyssuunnassa on hävinnyt ulottuvuutta. Lihakset muotoutuvat.

Vaa'asta on patteri edelleen loppu. Jos ei muuten, niin lauantaina veli tulee käymään, tuo silloin työkalut.

ap

[/quote]

Onko patterin vaihto vaakaan noin vaikeaa? Eikö miehesi osaa sitä tehdä? Minä teen sen meillä ihan itse ;)

Vierailija
107/333 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuolla aikaisemmin selitti, että siinä on joku kummallinen ruuvi joka pitäisi avata tms., jotta patterin saa vaihdettua. Voihan sitä vinoilla jos se hyvältä tuntuu, mutta kannattaisi lukea koko ketju ensin.

Vierailija
108/333 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan kyselette ap:n kuulumisia, tämä on niin porvoosta kuin olla saattaa :) hyvin kyllä suurin osa meni lankaan. Kuvia kehiin, niin sitten saatan uskoa tähän.

Vierailija
109/333 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on vaihtamassa sitä patteria vaakaan veljensä kanssa ja mies seisoo vieressä katsomassa, heh

Vierailija
110/333 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:17"]

Tää on kyllä ihan mätäkuun juttu. Millään salaperäisellä ohjelmalla ei kahden kilon painonpudotus jatkuvasti ole mahdollinen, ihan siksi koska liikunta kerää kausittain nestettä kehoon. Lopussa sitten varmaan paljastetaan kaupallisen ohjelman nimi, jota onnekaat lukijat voivat halutessaan ostaa. Viraalimarkkinointia..yritetään ainakin.

[/quote]

mites sitten nää suurimmat pudottajat ja superdieetit?

Vierailija
111/333 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonpudotus loppui kuin seinään, syy: vaa´an patteri loppui ;) en usko tähän hölynpölyyn.

Vierailija
112/333 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin tässä ketjun ja hatunnosto AP:lle. 

Mikä projektin nimi on? 

Onnea loppumetreille<3

Vierailija
113/333 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se loppui nyt

Vierailija
114/333 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiipuu, hiipuu. Missäs tämän päivän paino viipyy? Laita nyt se ennen kuva, olet ottanut sen ja samoissa vaatteissa sitten jälkeen kuva, kiitos

Vierailija
115/333 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patteri taitaa olla lopussa taas?

Vierailija
116/333 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 10 kiloa lähti yhtäkkiä, vaikka tavoite oli 75 kg? Nyt painatkin jo 71 kg?

Vierailija
117/333 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 12:21"]

Kaaviotehtailija voisi taas päivittää kaaviota xD

[/quote]

Jepjep, voitaisiin ottaa taiteellinen aspektikin huomioon, kun tutkitaan käyrän jyrkkää muutosta patterivajeen aikana.

Vierailija
118/333 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö jo tajua että tämä on provo? Pitää hattua nostaa aloittajalle että näin kauan sai pidettyä kiinnostusta yllä.

Vierailija
119/333 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:50"]

Pitääpä lopettaa, pihaan tuli auto! Päivitän tätä projektia päivittäin!

ap

[/quote]

päivittäinpä hyvinkin... kirjoitettu 14.10. eikä mitään ole kuulunut. varmaan hyvin etenee...

Vierailija
120/333 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:50"]

Pitääpä lopettaa, pihaan tuli auto! Päivitän tätä projektia päivittäin!

ap

[/quote]

päivittäinpä hyvinkin... kirjoitettu 14.10. eikä mitään ole kuulunut. varmaan hyvin etenee...

[/quote]

Ap:n viimeinen päivitys on kylläkin toissapäivältä 2.12., että vaikka ei nyt päivittäin mitään olekaan kirjoittanut, niin on kyllä kuulunut montakin kertaa tuon 14.10. jälkeen.