Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi Yle tv1

Vierailija
05.09.2020 |

Lauloipa Pepe Willberg upeasti

Kommentit (4192)

Vierailija
2581/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri-Helena on hoidattanut kasvonsa hyvin. Selkeästi on kohotuksia tehty, mutta siististi. Ja näyttää ihan kauniilta vanhalta ihniseltä😊

Näyttää todellakin vielä hyvältä kasvoistaan, Paula Koivuniemikin, joka on Katria nuorempi, näytti Loirin hautajaisissa paljon vanhemmalta.

Jossain on ollut jo pidemmän aikaa, että Paulalla on muistisairaus. Ainakin alkava. Vaikutti siltä, että Paula ei enää meikkaa, ei käytä kasvoja kohottavia aineita jne samoin, ei käytä lisukkeita hiuksissaan eli on luovuttanut panostamisen ulkonäköönsä. Oma osansa ulkonäköön oli surulla ja itkemisellä jotka vaikuttavat.

Vierailija
2582/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP:llä on komea tumma ääni, Paha vaanii sopi hienosti hänen äänelleen. Aivan upeaa kuultavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri-Helena on hoidattanut kasvonsa hyvin. Selkeästi on kohotuksia tehty, mutta siististi. Ja näyttää ihan kauniilta vanhalta ihniseltä😊

Näyttää todellakin vielä hyvältä kasvoistaan, Paula Koivuniemikin, joka on Katria nuorempi, näytti Loirin hautajaisissa paljon vanhemmalta.

Jossain on ollut jo pidemmän aikaa, että Paulalla on muistisairaus. Ainakin alkava. Vaikutti siltä, että Paula ei enää meikkaa, ei käytä kasvoja kohottavia aineita jne samoin, ei käytä lisukkeita hiuksissaan eli on luovuttanut panostamisen ulkonäköönsä. Oma osansa ulkonäköön oli surulla ja itkemisellä jotka vaikuttavat.

Siis tässä on aiheena Elämäni biisi ohjelma. Eli keskustellaan ohjelmasta eikä arvostella ihmisten ulkonäköä.

Vierailija
2584/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arja Saijonmaa oli nappiosuma tuotantotiimiltä ohjelmaan! Tulkitsee klassikoita ja harvinaisempia sävelmiä taidokkaasti. Hienoa!

Vierailija
2585/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesterisen esityksestä tuli kyllä itselleni kylmät väreet ja ranskan kielikin vaikutti aidolta, itse en osaa ranskaa, joten en pysty sitä oikeasti arvioimaan, mutta kun mies vetoaa minuun myös ulkoisella habituksellaan, niin olen täysin myyty.

Vierailija
2586/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tässä on aiheena Elämäni biisi ohjelma. Eli keskustellaan ohjelmasta eikä arvostella ihmisten ulkonäköä.

Menikö sulla taas iholle? Jos joku sattuu mainitsemaan esiintyjien ulkonäöstä jotain, mikä ei täysin poikkeuksellista ole näissä keskusteluissa, niin tottakai siihen täytyy voida vastata ja se on vaan sinunkin siedettävä.

Vierailija
2587/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan oikeesti jaksaa katsoa tai ihmeemmin kommentoida tätä ohjelmaa? Mun mielestä ei ansaitse edes tätä mun kommenttia, surkee, tylsä ohjelma, juontaja on niin ärsyttävä, typerä "omasta mielestään nokkela ja lähinnä nolo... Suomen telkkarista ei valitettavasti tule mitään katsomisen arvoista nykyisin.

Vierailija
2588/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomautus, mutta noin se menee muissakin ketjuissa vs Tanssii tähtien kanssa mainitakseni.

Aihe alkaa rönsyillä puoleen jos toiseenkin.

Vierailija
2589/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ohjelma on parantunut, varsinkin musiikkiohjelmana, uuden kaudne myötä. Esittäjiä on useampia ja saadaan kappaleille hyvin sopiva esittäjä. Arja oli jo edelliselle kaudelle hieno rekrytointi. Nyt Vesterinen ja Marjomaa tuovat moniosaamista miespuolelle, pelkällä Pepellä ja Aholalla valikoima kävi turhan vähäksi ja Kasmirista ei ollut paikkaamaan tilannetta. 

Esiintyjät on kaikkiaan valittu hyvin, ei kaikki mukana olleet pystyvät laulamaan uutakin kuin normaalia omaa kategoriaansa. 

Nyt syksyllä vieraat ovat myös alkaneet valita haastavampia ja erilaisia kappaleita. Se on hyvä, ihan sellaisen iskelmän tai popin perusklassikot käyvät yksitoikkoiseksi ja niistä ne yleisimmät "eämäni biisit" on aika nopeasti kaluttu.

Iltapäivälehtien uutisoinnin perusteella eilisistä esityksestä Some-kommentoinnin saivat haltioihinsa Diandra ja Vesterinen. Samaa mieltä. Nyt oli vaihteeksi Diandran kauniille äänelle todella hyvin sopiva kappale ja Vesterinen sai esitykseensä musiikin tunnelman hyvin mukaan. Myös Arja oli jälleen uskomattoman hyvä, mutta siihen on varmaan totuttu.

Vierailija
2590/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesterinen oli aivan paras! Ja Arja Saionmaa tietenkin myös! Hieman tarpeettomasti ohjelma on venytetty yli tunnin mittaiseksi.

Vierailija
2591/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, minun mielestäni Kasmir lauloi ihan nuotilleen, ja kiusallisen varmasti yleensä huomaan kaikki virheet.

Diandra lauloi keijulaulun kauniisti, nosti sen ihan uusiin sfääreihin, mihin Chisun ääniala ja voima ei riitä.

Alussa tuntui ettei orkesteri ja laulaja olleet aina ihan synkassa mutta jakso jaksolta ovat parantaneet.

Oikein mukava ohjelma, yhden jakson olen jättänyt väliin kun sen kissantappajan ajatuksia en välittänyt kuunnella.

Vierailija
2592/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesterisen esityksestä tuli kyllä itselleni kylmät väreet ja ranskan kielikin vaikutti aidolta, itse en osaa ranskaa, joten en pysty sitä oikeasti arvioimaan, mutta kun mies vetoaa minuun myös ulkoisella habituksellaan, niin olen täysin myyty.

Aivan kelvollista ranskaa suomalaisen laulamana. Minulla, kolme vuotta ranskaa lukiossa lukeneena, ei ainakaan ollut mitään valittamista.

Vierailija
2593/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin oikeassa, kun sanoin alussa miehelle et Katri ottaa jonkun muun kielisen laulun kun pitää näyttää et olisi parempi ja sivistyneempi kuin on.

Joo, yliromantisointi Ranskaan ja varsinkin Pariisiin on ärsyttävän pinnallista muutenkin.

Pinnallista todellakin. Ymmärtäisin, jos vierailisi vähintään vuosittain ja puhuisi ja ymmärtäisi ranskaa.

Mistä tiedät ettei tee sitä? Koska jossain juorulehdessä et lue sitä?

Vierailija
2594/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesterinen osasi hyvin ne ranskalaiset ärrät :)

Vierailija
2595/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin oikeassa, kun sanoin alussa miehelle et Katri ottaa jonkun muun kielisen laulun kun pitää näyttää et olisi parempi ja sivistyneempi kuin on.

Mekin ennustettiin samaa. Niin kävi.

Vierailija
2596/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten Katja Ståhl voi olla edelleen noin huono juontaja. Eikö sillä ole jo yli puolet elämästään uraa takana, joten puheen pitäisi olla sujuvaa? Lisäksi hänellä on vain yksi vaihe: Negatiivisuus.

Joo mun "huumori" on tällaista takkuilevaa negatiivista jankkaamista.

Vierailija
2597/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Vaikutti siltä, että Paula ei enää meikkaa, ei käytä kasvoja kohottavia aineita jne samoin, ei käytä lisukkeita hiuksissaan eli on luovuttanut panostamisen ulkonäköönsä. ...

Ei käytä kasvoja kohottavia aineita = Luovuttanut panostamisen ulkonäköönsä??

Excuse me, mutta kaikenlaiset täyteaineet, pistokset, mesolangat + muut kohottavat aineet ja toimenpiteet harvemmin parantaa ulkonäköä. Päinvastoin, ne saa ihmisen näyttämään muoviselta, luonnottomalta ja epäesteettisemmältä. Minusta on pelkästään hyvä aska, jos Paula on luopunut kasvoja kohottavista aineista, jos hän siis on sellaisia aiemmin käyttänyt. Luonnollinen vanheneminen on kauniimpaa.

Ja olihan Paulalla Veskunkin hautajaisissa meikkiä (silmämeikki ja huulipuna). Hiukset oli hillitymmät, vaaleamman ruskeat. Minusta oikeastaan aika kiva look. Se tupeerattu, kylmä ja kova musta tukka ei ehkä ole se kaikkein nätein kuitenkaan.

Ohis.

Vierailija
2598/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime jakso oli puuduttavan tylsä, ja tän päivän vieraat eläkeosastoa.

Ikäsyrjintä kukkii ja rehottaa Suomessa.

Olen tuo kirjoittaja, siis itsekin jo kohta 53v. En kuitenkaan halua taas kuulla elämää juoksuhaudoissa, tai oli mulla elämän valttikortit kerran handuissaan biisejä ym.

Kohta jo? Miten saatkin 53v kuulostamaan ikälopulta? Itse olen vanhempi kuin sinä, ja en todellakaan ajattele itsestäni, että kohta jo. Mitä ikiää te Suomessa pidätte nuorena?

Olin tosiaan joskus nuori, eli noin kolkyt vuotta sitten.

Voi itku, miten surullinen asenne sinulla, jos silloin ainoastaan pidit itseäsi nuorena. Jos siis olet se nyt kohta 53v ja pidit itseäsi nuorena 23v. Juuri tämän takia Suomessa ikäsyrjintä jatkuu, tämmöisten ajatuksien takia, että vain 20-25v ovat nuoria. Onneksi itse en kuulu sun ajatus piiriin.

Se olisi itsepetosta jos pitäisin itseäni vielä nuorena kun en tunne niin ja sanonta ikä on vain numeroita on niin typerä. Tosin pidän vieläkin samoista bändistä kun teininä, mutta musiikkimakuhan ei muutu oikeastaan koskaan mistä on nuorena pitänyt pitää vielä vanhempanakin, se on tunnepitoinen juttu tuo musiikki.

Ikä on vain numero. Jotkut pitävät itseään vanhana jo 30v ja toiset pitävät itseään nuorina vielä 80v. Kaikki riippuu asenteesta ja mitä päässä ajattelee.

Jeesus että oletkin tyhmä. Kerro tuo 80 vuotiaille äidilleni, että ikä on vaan numeroita kun muistisairaus päällä ja kaikkea muuta siinä lisäksi. On vaan kiinni vai muka asenteesta. 80 ja 30 on ihan eri juttu myös henkisellä puolella. Se että nämä muut komppaa aivotonta kommenttiasi kertoo niistä vaan paljon.

Jaaha, kylläpä tahallasi päätit ymmärtää pointin väärin. Pointti ei ole ollenkaan, mistä tuossa vastauksessasi kiljut. Pointti on, että jotkut ihmiset tuntevat olonsa nuoriksi vielä vaikkapa 80v kuten tätini, ja toiset ovat vanhan mielisiä jo paljon aiemmin, koska heillä on joko negatiivinen asenne kaikkeen tai sitten muuten vaan ajattelevat tosiaan ikäänsä numeroina, ja että 25v jälkeen ei ole enää mitään mitä odottaa innolla. En puhunut mitään kenenkään sairauksista tai henkitasosta; tottakai eri ihmiset on eri henkitasolla eri ikäisinä, duh. Sun vastauksesta huomaa sen, että sä oot tosi vihainen tyyppi, heti aloit nimittelemään ihmisiä. Sääliksi käy sun tyyppisiä ihmisiä.

Vierailija
2599/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän mieslaulajista. Ja hevilaulajista erityisesti! JPn ääni on mahtava, mutta kun tässä ohjelmassa tuskin toivotaan RJn tai Raskasta iskelmää saati Northern Kingsien tyyppisiä kappaleita, niin vielä vaan joutuu odottamaan sitä täysosumaa.  Rebel Yell oli jo sitä oikeaa JPtä. Tuntuu kuin lavakin olisi liian pieni, kun hän siihen saapuu esiintymään! 

Kummallista, jos on vain yhden genren mies ja ne taidot näkyy vain silloin kun saa vetää heavyä. Kyllähän muutkin hevilaulajat osaavat säväyttää laulamalla monenlaista musiikkia, kuten iskelmää, tangoa, poppia, klassista, jne.

Vierailija
2600/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan oikeesti jaksaa katsoa tai ihmeemmin kommentoida tätä ohjelmaa? Mun mielestä ei ansaitse edes tätä mun kommenttia, surkee, tylsä ohjelma, juontaja on niin ärsyttävä, typerä "omasta mielestään nokkela ja lähinnä nolo... Suomen telkkarista ei valitettavasti tule mitään katsomisen arvoista nykyisin.

Nyt paljastit että katsot itsekin.

Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi