Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi Yle tv1

Vierailija
05.09.2020 |

Lauloipa Pepe Willberg upeasti

Kommentit (4192)

Vierailija
2561/4192 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattiin että Katri ei juuri kyennyt perustelemaan miksi luuli tiettyä laulua jonkun lauluksi. Hyvin lyhyesti van että tämä on x:n. Aikoinaan oli joissain laulukilpailun tuomaristoissa ja niissäkin kommentointi oli diipadaapaa. Huomattiin laajalti. Hän on erittäin itsekeskeinen ja ollut aina samanlainen.

Vierailija
2562/4192 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesteriseltä aika huikea veto. En tienny että se on noin hyvä.

. Vesterisen isoisä muuten on sellainen legenda kuin Vili Vesterinen

Lahjakkuutta siis ainakin sukupuussa. Vili V on varmaan ainoa suomalainen instrumentalisti, joka nousi supertähden asemaan. Oli 30-luvulla Dallapeen keulakuva laulusolistien sijaan.

Heimo Haitto voisi kuulua tähän kanssa. Oli aikoinaan ihmepoika, mutta häneltä ei ole jäänyt elämään ikivihreää. Albert Jäevinen ei sentään. Jörgen Petersen vähän siihen suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/4192 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattiin että Katri ei juuri kyennyt perustelemaan miksi luuli tiettyä laulua jonkun lauluksi. Hyvin lyhyesti van että tämä on x:n. Aikoinaan oli joissain laulukilpailun tuomaristoissa ja niissäkin kommentointi oli diipadaapaa. Huomattiin laajalti. Hän on erittäin itsekeskeinen ja ollut aina samanlainen.

Katri nyt kuitenkin sai eniten oikeita vastauksia Ilmarin kanssa... luottaa intuitioon. Ei sitä voi perustella. Oikein meni.

Ilmari on edelleen yhtä ihana. "Tsau"

Vierailija
2564/4192 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista sivua tuli viestejä lähetyksen aikana. Ei ollut hirveästi.

Vierailija
2565/4192 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime jakso oli puuduttavan tylsä, ja tän päivän vieraat eläkeosastoa.

Ikäsyrjintä kukkii ja rehottaa Suomessa.

Olen tuo kirjoittaja, siis itsekin jo kohta 53v. En kuitenkaan halua taas kuulla elämää juoksuhaudoissa, tai oli mulla elämän valttikortit kerran handuissaan biisejä ym.

Kohta jo? Miten saatkin 53v kuulostamaan ikälopulta? Itse olen vanhempi kuin sinä, ja en todellakaan ajattele itsestäni, että kohta jo. Mitä ikiää te Suomessa pidätte nuorena?

Olin tosiaan joskus nuori, eli noin kolkyt vuotta sitten.

Voi itku, miten surullinen asenne sinulla, jos silloin ainoastaan pidit itseäsi nuorena. Jos siis olet se nyt kohta 53v ja pidit itseäsi nuorena 23v. Juuri tämän takia Suomessa ikäsyrjintä jatkuu, tämmöisten ajatuksien takia, että vain 20-25v ovat nuoria. Onneksi itse en kuulu sun ajatus piiriin.

Se olisi itsepetosta jos pitäisin itseäni vielä nuorena kun en tunne niin ja sanonta ikä on vain numeroita on niin typerä. Tosin pidän vieläkin samoista bändistä kun teininä, mutta musiikkimakuhan ei muutu oikeastaan koskaan mistä on nuorena pitänyt pitää vielä vanhempanakin, se on tunnepitoinen juttu tuo musiikki.

Ikä on vain numero. Jotkut pitävät itseään vanhana jo 30v ja toiset pitävät itseään nuorina vielä 80v. Kaikki riippuu asenteesta ja mitä päässä ajattelee.

Vierailija
2566/4192 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesterisestä huomaa kuinka biisillä on mahdollisuus merkitystä. Ollut tosi väritön suomirokkiekpoppien kanssa ja tässä ehti jo ajatella että turha tyyppi tähän. Mutta nyt kuin ihan toinen mies lauteilla.

Vierailija
2567/4192 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Vesterisen taidot ollaan tiedetty.

Myöskään JP ei ole vielä ehtinyt näyttää parasta osaamistaan.

Vierailija
2568/4192 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri Helena on niin ihana <3

Mihinkäs tiikeri raidoistaan pääsee, sanotaan. Tekopyhä kuin mikä. Noin on oikeasti ja mitä teki lapselleen aikoinaan...

Hän sanoi, että elämänsä biisin esittäjä oli läsnä. Mitä tekopyhää siinä on?

Vierailija
2569/4192 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa komea ääni JP:llä.

Vierailija
2570/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin oikeassa, kun sanoin alussa miehelle et Katri ottaa jonkun muun kielisen laulun kun pitää näyttää et olisi parempi ja sivistyneempi kuin on.

Joo, yliromantisointi Ranskaan ja varsinkin Pariisiin on ärsyttävän pinnallista muutenkin.

Eihän tällä valinnalla ollut mitään tekemistä Ranskan ja Pariisin kanssa. Kyse oli laulun tunnelmasta. Olisiko syytä katsoa ohjelma ennen tuomitsemista?

Miksi ylipäätään pitää kaikesta hakemalla hakea jotain ärsyttävää ja negatiivista? Minua harvoin ärsyttää mikään telkkarissa tai joku julkkis tms. Annan sen olla sellainen kuin on, koska en voi sitä muuttaa. Voin olla keskittymättä siihen yhtään enempää ja tehdä elämälläni jotain muuta. Se on vapauttavaa.

Vierailija
2571/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin oikeassa, kun sanoin alussa miehelle et Katri ottaa jonkun muun kielisen laulun kun pitää näyttää et olisi parempi ja sivistyneempi kuin on.

Joo, yliromantisointi Ranskaan ja varsinkin Pariisiin on ärsyttävän pinnallista muutenkin.

Eihän tällä valinnalla ollut mitään tekemistä Ranskan ja Pariisin kanssa. Kyse oli laulun tunnelmasta. Olisiko syytä katsoa ohjelma ennen tuomitsemista?

Miksi ylipäätään pitää kaikesta hakemalla hakea jotain ärsyttävää ja negatiivista? Minua harvoin ärsyttää mikään telkkarissa tai joku julkkis tms. Annan sen olla sellainen kuin on, koska en voi sitä muuttaa. Voin olla keskittymättä siihen yhtään enempää ja tehdä elämälläni jotain muuta. Se on vapauttavaa.

Kyllä pariisi kliseillä ratsastajat ja romantsoijat ovat oma lukunsa. Pariisi rakkauden kaupunki sun muu kliseinen hömppä uppoaa heikkolahjaisiin ja on aina uponnut. Pariisi ei poikkea romanttisuudeltaan jostain Pieksämäeltä oikeasti mitenkään.

Vierailija
2572/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla, miten nämä Diandraa mollaavaat laulaisivat itse... Hän laulaa hyvin, ei siitä mihinkään pääse. Kateus on perisynti...

Vierailija
2573/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Vesterisen isoisä muuten on sellainen legenda kuin Vili Vesterinen

Itse tiedän vaan sir vilin.

Vierailija
2574/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinnallista todellakin. Ymmärtäisin, jos vierailisi vähintään vuosittain ja puhuisi ja ymmärtäisi ranskaa.

Vierailija
2575/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri Helena on niin ihana <3

Mihinkäs tiikeri raidoistaan pääsee, sanotaan. Tekopyhä kuin mikä. Noin on oikeasti ja mitä teki lapselleen aikoinaan...

Hän sanoi, että elämänsä biisin esittäjä oli läsnä. Mitä tekopyhää siinä on?

Ei kohdistunu Vesteriseen tai mihinkään muuhun ohjelmassa. Epäilen, että tekopyhyys on yleinen Katrin kohdalla, eikä pääse siitä mihinkän. Monet muut ovat nähneet ja tietävät. He, ketkä ovat seuranneet.

Vierailija
2576/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri-Helena on hoidattanut kasvonsa hyvin. Selkeästi on kohotuksia tehty, mutta siististi. Ja näyttää ihan kauniilta vanhalta ihniseltä😊

Näyttää todellakin vielä hyvältä kasvoistaan, Paula Koivuniemikin, joka on Katria nuorempi, näytti Loirin hautajaisissa paljon vanhemmalta.

Vierailija
2577/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesterisen ranskankielinen esitys teki vaikutuksen. Muut esitykset aika keskinkertaisia eilen. Huonoimmat oli Kasmir ja JP. Leppäluodolta en ole kuullut vielä yhtään säväyttävää esitystä, ehkä se vielä tulee. Kasmir esitti You Are The Sunshine of My Lifen todella epävireisesti. Ihmettelin, kun vieraat ja Katja suorastaan ylistivät Kasmirin laulua. Minusta se meni enimmäkseen nuotin vierestä. Harmi,sillä Kasmir on yleensä parempi. Ilmari oli vieraista ihanin.

Vierailija
2578/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman taso on selkeästi huonontunut, kun Pepe ja Jarkko lähtivät, ja muutenkin. En tiedä ohjeistetaanko ohjelman vieraita erukäteen välitsemaan musiikkigenrestä jotain ranskalaista Arjaa varten, että hän voisi esiintyä.  Outoja ja erikoisia elämänsä biisejä näillä yleensä on, vain harvemmin valitaan suomeksi laulettuja, onko se jotenkin noloa? Ihania ja koskettavia gospeleitakin on tehty pilvin pimein, esim. Elviksen In The Garden, Amazing Grace, He touched me, ym. Tähän mennessä ei kukaan ole vielä valinnut elämänsä biisiksi gospelia, vaikka olemme (ainakin nimellisesti) täällä Suomessa kristittyjä. On ollut joku tunnustava uskovakin, mutta hekin ovat valinneet jotain muuta.

Vierailija
2579/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mieslaulajista. Ja hevilaulajista erityisesti! JPn ääni on mahtava, mutta kun tässä ohjelmassa tuskin toivotaan RJn tai Raskasta iskelmää saati Northern Kingsien tyyppisiä kappaleita, niin vielä vaan joutuu odottamaan sitä täysosumaa.  Rebel Yell oli jo sitä oikeaa JPtä. Tuntuu kuin lavakin olisi liian pieni, kun hän siihen saapuu esiintymään! 

Vierailija
2580/4192 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pariisi kliseillä ratsastajat ja romantsoijat ovat oma lukunsa. Pariisi rakkauden kaupunki sun muu kliseinen hömppä uppoaa heikkolahjaisiin ja on aina uponnut. Pariisi ei poikkea romanttisuudeltaan jostain Pieksämäeltä oikeasti mitenkään.

Osuvasti sanottu👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme