Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Vierailija kirjoitti:
Voi itku, Kasmir 🙈 Oliko kuulon kanssa ongelmaa, vai ääniala väärä? Hirveän epävireinen esitys.
Joo alku näytti huonolta ensin Kasmir epävireisesti sitten Diandra normielkeineen jotka eivät nyt sopineet biisiin yhtään mutta Arja upeaa, JP hienoa ja Vesterinen huhhuuhuu kuinka hieno.
Olipa hyviä ja keskenään erilaisia esityksiä tänään.
Diandra, ranskalainen esitys ja tietysti Arja tosi hyviä tänään, myös paholaislaulu onnistui.
Kerrankin oli kaikki upeita biisejä. Ilmari on kiva. Saijonmaa laulaa vaikuttavasti ja ääni toimii.
Vesteriseltä aika huikea veto. En tienny että se on noin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin oli kaikki upeita biisejä. Ilmari on kiva. Saijonmaa laulaa vaikuttavasti ja ääni toimii.
Paskanmarjat. Parempia jaksoja ja biisejä on ollut aikaisemmin . Myös viime jakso oli kehno.
Gary Grant oli vaan miehiin päin. Monet naiset rakastuvat muutenkin homppeleihin. On ne tomppeleita.
Olin oikeassa, kun sanoin alussa miehelle et Katri ottaa jonkun muun kielisen laulun kun pitää näyttää et olisi parempi ja sivistyneempi kuin on.
Katri Helena on niin ihana <3
Se on nyt Vesterisen käytävä implantit laitatattamassa, kun ura tuosta urkenee maailman estradeille.
Vierailija kirjoitti:
Olin oikeassa, kun sanoin alussa miehelle et Katri ottaa jonkun muun kielisen laulun kun pitää näyttää et olisi parempi ja sivistyneempi kuin on.
Joo, yliromantisointi Ranskaan ja varsinkin Pariisiin on ärsyttävän pinnallista muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vesteriseltä aika huikea veto. En tienny että se on noin hyvä.
. Vesterisen isoisä muuten on sellainen legenda kuin Vili Vesterinen
Katri-Helena on hoidattanut kasvonsa hyvin. Selkeästi on kohotuksia tehty, mutta siististi. Ja näyttää ihan kauniilta vanhalta ihniseltä😊
Vierailija kirjoitti:
Katri Helena on niin ihana <3
Mihinkäs tiikeri raidoistaan pääsee, sanotaan. Tekopyhä kuin mikä. Noin on oikeasti ja mitä teki lapselleen aikoinaan...
Vierailija kirjoitti:
Katjalla housupuku. Ei oikein istuva ollu, ku alussa seiso. Ihme geelipintamainen.
Epäonnistunu puvustus hällä tällä kaudella. Pehmeäsävyiset mekot takas!
Just niin.
Kyllä tuon kasmirin olis voinut ulkoistaa tästä. Kokkipoikii.
Saijonmaa on karismaattinen laulaja. Säihkyy lavalla. Osaa käyttää ääntään taitavasti.
Vierailija kirjoitti:
Gary Grant oli vaan miehiin päin. Monet naiset rakastuvat muutenkin homppeleihin. On ne tomppeleita.
Cary, ei Gary. Ja homot on ihania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, yliromantisointi Ranskaan ja varsinkin Pariisiin on ärsyttävän pinnallista muutenkin.
Olen asunut Pariisissa. Huikean ihana ja kaunis kaupunki.
Voi itku, Kasmir 🙈 Oliko kuulon kanssa ongelmaa, vai ääniala väärä? Hirveän epävireinen esitys.