Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko liki nelikymppisenä löytää miestä

Vierailija
28.09.2013 |

..elämänkumppaniksi, jos ei halua eronnutta tai perheellistä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä aika vaikeaa. Ellet sitten kelpuuta itseäsi nuorempaa miestä.

Vierailija
2/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vuonna 2000. olen seurustellut sen jälkeen kolmasti ja olen sitä mieltä, että Se ei ole mitenkään mahdollista. Kuraa löytyy kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin haluaisin miehen. kohta 9-v sinkkuna ollut ja ei enää jaksais..kelpais eronnut seka lapsellinen

Vierailija
4/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä.

Ette varmaan ole kovin mukavia ihmisiä jos ei miestä ole tuohon ikään löytynyt?

Vierailija
5/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo, voi olla niinkin etten ole mukava. Pidemmissä suhteissa olen kyllä ollut mutta en halua enää uusperhehelvettiin lähteä. Näyttää vaan siltä että kaikki miehet ovat olleet jo naimisissa tai sitten niitä lapsia on ainakin yhden naisen kanssa. Itsellä kun siviilisääty on naimaton eikä lapsia ole, niin samanmoista tietysti etsii. -Ap

Vierailija
6/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset eivät enää kiinnosta miehiä seksuaalisesti.

Vierailija
7/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin.

Mutta aikamoinen tsägä. Kannattaa välttää stadin fancypaikkoja. Löysin mieheni "lähiö"ruokalan karaokeillasta. Olimme paikan king and queen. Helmet löytyvät ko. paikoista : ) Mutta täytyy myöntää, että olin jo toivoni menettänyt.

Vierailija
8/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin.

Mutta aikamoinen tsägä. Kannattaa välttää stadin fancypaikkoja. Löysin mieheni "lähiö"ruokalan karaokeillasta. Olimme paikan king and queen. Helmet löytyvät ko. paikoista : ) Mutta täytyy myöntää, että olin jo toivoni menettänyt.

Vierailija
9/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneilla on elämänkokemusta.

Vierailija
10/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kyllä löytyisi...(jos en olisi itse varattu)!

Olen yli 40 v. ja ihastunut korviani myöten n. 45-50 vuotiaaseen mieheen...(joka on vielä sinkku!). Mies on kaikkea sitä, mistä olen aina haaveillut...ei ehkä jokaisen makuun, mutta minun sitäkin enemmän.

Arvelin varmaan puoli vuotta, että hän olisi homo, mutta ei sittenkään...joten piina jatkuu :))

Vierailija
11/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja ilmeisesti leskikään ei kelpaa?

Muista miehistä käyt kisaa parikymppisten kanssa.

Vierailija
12/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa. Olin muuten 40+ ja perustimme vielä perheen.

Joo, mummoäiti olen : )

Vierailija
13/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 21:51"]

Voi teitä.

Ette varmaan ole kovin mukavia ihmisiä jos ei miestä ole tuohon ikään löytynyt?

[/quote]

Minä en tosiaan taida olla... Olen aina ollut jo koulussa kiusattu eikä töissäkään minusta ole tykätty. Miestä en ole koskaan löytänyt, ikää jo 39... Minulle kyllä kelpaisi eronnut ja sellainen jolla on lapsiakin oikein hyvin. Vaan ei löydy, kun olen outo lintu.

Vierailija
14/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:33"]

Minä en tosiaan taida olla... Olen aina ollut jo koulussa kiusattu eikä töissäkään minusta ole tykätty. Miestä en ole koskaan löytänyt, ikää jo 39... Minulle kyllä kelpaisi eronnut ja sellainen jolla on lapsiakin oikein hyvin. Vaan ei löydy, kun olen outo lintu.

[/quote]

Älä sano noin itsestäsi. Ei kiusatuksi joutuminen tee kenestäkään ei-mukavaa ihmistä. Valitettavan usein juuri mukavat ja herkät joutuvat kiusatuiksi.

Varmasti löydät miehen.

Vierailija
15/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota hei, miksei eronnut kelpaa?

Vierailija
16/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelpuuttaa mitä tahansa eikä ole väliä miehen koulutuksella, työtilanteella, alkoholinkäytöllä, asumismuodolla, ulkonäöllä, miehiähän löytyy jonoksi asti. Mutta jos yhtään laatua haluaa, niin parhaat on kyllä viety jo ajat sitten eikä ne parhaat muutenkaan missään juottoloissa hengaa, sen enempää yökerhojen lihatiskeilla kuin lähiöräkälöissäkään.

Vierailija
17/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:46"]

tota hei, miksei eronnut kelpaa?

[/quote]

En ole aikaisemmin tähän ketjuun kommentoinut, mutta minulle kyllä 35- vuotiaana sinkkuna sillä ei ole väliä onko ollut naimisissa vai ei. Lapset ovat kuitenkin este, omia haluaisin vielä, mutta kenenkään muun lapsia en halua hyysätä tai muutenkaan ota kotiini kuin itseni kutsumina. Lapset ovat vanhemmilleen tärkeintä maailmassa enkä halua joutua joustamaan kenenkään muun lasten takia, haluan ydinperheen tai en perhettä ollenkaan.

Vierailija
18/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire tulee 18

Vierailija
19/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:46"]

Jos kelpuuttaa mitä tahansa eikä ole väliä miehen koulutuksella, työtilanteella, alkoholinkäytöllä, asumismuodolla, ulkonäöllä, miehiähän löytyy jonoksi asti. Mutta jos yhtään laatua haluaa, niin parhaat on kyllä viety jo ajat sitten eikä ne parhaat muutenkaan missään juottoloissa hengaa, sen enempää yökerhojen lihatiskeilla kuin lähiöräkälöissäkään.

[/quote]

Ja miksiköhän se tekee ihmisestä muita huonomman, jos joskus viihteellä käy?

Vierailija
20/26 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseutu on täynnä 40+ poikamiehiä. Tietysti täytyy olla valmis muuttamaan miehen maatilalle, koska miehen työt ovat siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi