Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lapsille antaa uutta reissumiestä? Siinä siis unikonsiemeniä

Vierailija
11.09.2013 |

eikä mun mielestä edes ihan vähääkään. Antaisitteko 1-vuotiaalle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt lapsesta asti Saksassa asuessamme sämpylöitä, joissa on reilusti unikonsiemeniä päällä. Ei ole tullut mitään hallusinaatioita. Syötä rauhassa.

Vierailija
2/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika näitä reissumies-aloituksia :D Ootko se sama joka panikoi että näkyykö syöty reissumies huumetesteissä? Mitä luulet, annettasiinko markkinoille tulla leipä, jonka syöminen olisi jotenkin vaarallista tai huumaavaa? Mietippä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko aloittaja tai joku muu ihan tosissaan että tavallisissa elintarvikkeissa huumeita olisi?

Toiveajattelua!

Vierailija
4/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin aina perjantai-iltaisin, kun saan lapset nukkumaan rentoudun tuon uuden reissumiehen avulla. Nojatuoliin istumaan, pari viipaletta naamaan ja ei kun ihanalle hallutripille!

Vierailija
5/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele...ajattele....joko nyt lamppu välähtää? Eikö? No kerrotaan sitten; leipää saa antaa myös lapsille. Enemmän kannattaa olla huolissaan leivissä olevista homeisista siemenistä kuin unikonsiemenistä, enkä minä jaksa niitäkään miettiä.

Vierailija
6/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Aikuisena vasta varsinkin jos lapsesi on tyttö!

Vierailija
7/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huumeasiantuntija, mutta muistaakseni unikosta uutetaan hartsia josta tehdään huumetta. Ei siis siemenistä vaan siemenkodista. Joku tietävämpi voisi tarkentaa asiaa.

Vierailija
8/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin taa olis ensimmainen leipa markkinoilla, jossa on unikonsiemenia.

Ja edellinen kirjoittaja on oikeassa, oopium on unikon siemenkodista tulevaa "maitoa", eli ei sita itse niista siemenista valmisteta.

Hassua sinansa, etta oopium on laitonta, mutta kuka tahansa voi kuitenkin kasvattaa sita omassa kukkapenkissa.

Vierailija
9/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://dsc.discovery.com/tv-shows/mythbusters/videos/poppy-seed-drug-test-minimyth.htm

Lopputulos oli, että unikonsiemenet näkyvät positiivisena testituloksena huumetestissä. Uskaltaisin silti syödä.

Vierailija
10/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedan, etta on kyse vitseista, mutta ihmettelen silti noita hallusinaatiojuttuja. Siis kun oopium ja sen johdannaiset ei ole psykedeeleja, eivatka aiheuta hallusinaatioita. Nehan on rauhoittavia ja turruttavia, unettavia, ja erittain tehokkaita kipulaakkeita.

Siis ihan vaan silla, etta kai ihmiset nyt kuitenkin paapiirteittain "tuntee" yleisimmat paihteet, siis etta onko ne jotain psykedeeleja, piristeita vai rauhoittavia, aiheuttaako ne fyysista riippuvuutta, onko yliannostusriskia jne. Muutenhan ois toki vaikea muodostaa mitaan mielipiteita esim. huumausainelainsaadannosta tai vieroitushoidoista jne. poliittisista kysymyksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän