Susanna Penttilän juhannusbussissa jouset ja iskarit olivat kovilla. 50-vuotiaat naiset katselivat naamat happamina tätä toimintaa
Susanna viettelee heidän lapsensa ja kaikki ovat onnellisia paitsi vanhat kurpat
Kommentit (46)
20-49 vuotiaat naiset kannustivat poikia ja Sukua?
Susanna katseli happamana itseään?
Oliko Suski siis juhannuksen töissä?
Ei minua haittaa. Itsekin katselen ystävieni parikymppisiä poikia sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Susanna han on itsekin yli viisikymppinen.
Kyllä hän onkin mutta hän on pitänyt huolta itsestään, hoikka ja seksikäs nainen.
Ikä ei ole numeroita vaan valintoja. Yli 50-vuotiaanakin voi olla niin seksikäs, että miehet jonottavat
Miksi?
Minulla ei ole lapsia, mutta prostutuutio on mystinen tapa elää. Asiakkaissa ei ole hurraamista.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Suski siis juhannuksen töissä?
Nähtävästi. Tunnollinen työntekijä, panisin, eiku palkkaisin siis. Ärsyttävä kana kuitenkin.
Just sanoin noille pojilleni että hopi hopi äkkiä hommiin tienaamaan omat rahat. Mamma ei enää elätä teitä.
Vierailija kirjoitti:
Susanna katseli happamana itseään?
Ollaanpa sitä katkerana nyt kun kaunista ja nuorekasta Susannaa ihailee sinun isoisäsi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa. Itsekin katselen ystävieni parikymppisiä poikia sillä silmällä.
Perssilmällä?
Miehet ne oli happamina, kun Susannalle kelpaa vain parikymppiset miehet. Viisikymppisiä ei bussiin päästetty.
En nyt tajua, että miten kenenkään pitäisi olla erityisen suupielet ylöspäin, jos joku harrastaa seksiä niin, että tunteet puuttuu, ja raha liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
AIHEESTA ON JO ALOITUS.
Oletko joku palstan hapannaama jonka elämänsisältö on kilpailla tykkäyksistä?
Nauruhymiötä ei voinut käyttää. Surkuhupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tajua, että miten kenenkään pitäisi olla erityisen suupielet ylöspäin, jos joku harrastaa seksiä niin, että tunteet puuttuu, ja raha liikkuu.
Olet siis täti joka ei ole kuullutkaan orgasmista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis täti joka ei ole kuullutkaan orgasmista
Suski tuskin sellaista saa. Ei tuon alan naiset yleensä muuta kuin teeskentelevät.
Vierailija kirjoitti:
Nauruhymiötä ei voinut käyttää. Surkuhupaisaa.
Onko se huollossa?
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on kiitorata tai posliini niin pääset jatkoon. Hoitamattomalla sademetsällä voin ulkoistaa korkeasaaren eläimiä asumaan sinne.
Susanna han on itsekin yli viisikymppinen.