Mies huusi riidassa, että minun kanssani eläminen on kuin vankilassa olisi, pallo jalassa vuodesta toiseen
ja että kohtelen häntä kuin koiraa.
Yhteisten vuosien aikana mies on ollut vuosia opiskelemassa toisella paikkakunnalla, minä huolehtinut lapset, kodin, talon ja eläimet. Aina on puolestani päässyt lähtemään kaikille kursseille joihin on työnsä puolesta halunnut, ja kaikki ovat olleet kaukana, eli on ollut poissa kotoa. Lisäksi on myös työn vuoksi asunut välillä viikot toisella paikkakunnalla, nykyään puolet viikosta. Lähempänä olisi samaa työtä ja sitä on hänelle tarjottukin, mutta haluaa pysyä nykyisessä työpaikassa.
Harrastaa just mitä haluaa, vaikka se tarkoittaakin sitä että on kotona entistäkin vähemmän. Lähtee välillä melko itsekkäästikin omiin menoihinsa, jättäen minulle kotityöt ym. Saa ilman muuta osallistua esimerkiksi työpaikkansa illanviettoihin.
Ja miksi kokee olevansa vankilassa? Koska minä en pidä siitä, että kaveriporukkansa illanvietossa on miehiä ja naisia, sekasaunaa ja paljuilua ym. Naiset bikineissään, ei tunnu minusta kivalta eikä mies tasan sallisi samaa minulle. En tosin nytkään ole kieltänyt ja hän näihin osallistuu, mutta olen sanonut mielipiteeni kun hän on sitä kysynyt.
Mielenkiintoinen vankila??
Kommentit (52)
Kai sanoit ton aloituksen miehellesi myös?
Voi alkoiko ahdistamaan kun kerrankin sait kuulla millaista on elämä sinun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jätä se!
Tottakai ei tietenkään kannata ottaa opiksi ja muuttaa oma toimintaa paremmaksi muilla vaan kannattaa etsiä toinen mies joka ei vielä tiedä millainen on ja aiheuttaa siinä suhteessa täsmälleen samat ongelmat.
Naiset vs vastuunkanto omasta toimminnasta
Jätä se suoriltaan. Eipähän tarvitse olla vankilassa. Yhteishuoltajuus lasten suhteen, niin hän saa osoittaa, että osaa myös huolehtia ja ottaa vastuuta. Parisuhdetta ei eronneelle isälle löydy, joten se olisi myös hyvä näpäytys. Jäljellä onkin vain omat lapset ja oma käsi
Ratkaisu on helppo. Laita eropaperit menemään jo tänään. Tulevalle eksälle voit sanoa ettei tarvi tulla takaisin sieltä kakkoskodistaan. Kuvio on selvä, ukolla on paitsi asunto myös kakkosvaimoke toisella paikkakunnalla. Todennäköisesti myös lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se suoriltaan. Eipähän tarvitse olla vankilassa. Yhteishuoltajuus lasten suhteen, niin hän saa osoittaa, että osaa myös huolehtia ja ottaa vastuuta. Parisuhdetta ei eronneelle isälle löydy, joten se olisi myös hyvä näpäytys. Jäljellä onkin vain omat lapset ja oma käsi
Nykyään ei enää ole kotona asuvia lapsia, kaikki lähteneet omilleen. En vaan aivan ole samaa mieltä tuosta, ettäkö ihan hirveästi olisin rajoittanut herran elämää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei enää ole kotona asuvia lapsia, kaikki lähteneet omilleen. En vaan aivan ole samaa mieltä tuosta, ettäkö ihan hirveästi olisin rajoittanut herran elämää.
Ap
Sinä olet MAHDOLLISTAJA. Ja taidat nauttia marttyyrin roolistasi. Älä missään tapauksessa eroa.
Ompa tyhmä mies. Sovitte toisillenme.
Miksi et vapauta häntä, vanginvartija? Miksi mies ei lähde itse? Ai niin, hänen pitäisi opetella laittamaan ruokaa ja pesemään pyykkiä, ettekä te kumpikaan halua sitä, koska silloin sinulla ei enää olisi valtaa.
No se äijä voi kerätä kamppeensä lähteä nykimään. Problem solved.
Miksi sinä täällä tuntemattomille tuon kaiken raportoit? Miehesi on oikea "osoite" tuolle kaikelle.
Kuulostaa aivan kauhealta!
En tiedä, mitä tuohon edes sanoisi.
Mielestäni pariskunnan pitäisi olla vapaa-aika yhdessä. Tuo asumiskuviokin on ikävä.
Miksi mies on halunnut perheen, kun elelee lähinnä itsekseen.
Osaisiko edes pariterapeutti tuohon auttaa.
Miehen pitäisi ymmärtää enemmän sinua.
Ihmettelen sitäkin, miksi miehesi käy enää tuossa iässä missään kaveriporukoissaan. (Teillä oli aikuiset lapsetkin.) Teinien juttuja. Teinien käytöstä.
Voitko ap näyttää karvaisen persereikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se!
Tottakai ei tietenkään kannata ottaa opiksi ja muuttaa oma toimintaa paremmaksi muilla vaan kannattaa etsiä toinen mies joka ei vielä tiedä millainen on ja aiheuttaa siinä suhteessa täsmälleen samat ongelmat.
Naiset vs vastuunkanto omasta toimminnasta
Nönnööö inceli älä sinä tule kertomaan parisuhteista kun et niistä mitään tiedä
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vapauta häntä, vanginvartija? Miksi mies ei lähde itse? Ai niin, hänen pitäisi opetella laittamaan ruokaa ja pesemään pyykkiä, ettekä te kumpikaan halua sitä, koska silloin sinulla ei enää olisi valtaa.
Kaikki eivät ole kuin sinä incel :D
Jätä se!