Mies lopetti yhteydenpidon kun en halunnut seksiä ensimmäisellä yökyläilyllä
Oltiin tuttuja entuudestaan ja ekat treffit olivat olleet miehen kotona illalla, silloin en jäänyt yöksi. Toisella kerralla olin yötä, en ollut valmis seksiin. Mies oli kyllästyneen oloinen eikä enää tuon jälkeen pitänyt yhteyttä eikä kunnolla vastannut viesteihin, jotain lyhyttä vastausta vaan.
Tätäkö tämä nykyaikana on? Toivottavasti ei. Toivon että kaikki miehet eivät ole tuollaisia, vaan että tämä nyt sattui olemaan tapaus joka ei ollut vakavissaan kiinnostunut.
N25
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin lopettanut. Vaimon kanssa kun tavattiin ensimmäisen kerran silmä silmään, 15 minuutin päästä nussittiin ja niin on 3 lasta syntynyt, naimisiin menty ja taloa rakennetaan. Miksi kaikki hyvä alku pitää pilata pihtaamalla?
Koska nykyään on niin paljon miehiä, jotka esittävät haluavansa suhdetta, mutta oikeasti haluavat vaan panna ja sitten lähteä.
Itse olen huomannut, että naiselle suurin turn-off on se, että miehenä ilmoitan etsiväni seurustelusuhdetta. Tai viestin, että ylipäätänsä olen kiinnostunut naisesta.
Jos haluan seurustelusuhteesseen, niin olen aina joutunut larppaamaan vaikeasti tavoiteltavaa. Vaikka olisin kuinka ihastunut naiseen, niin sitä on pakko larpata vähän kiinnostunutta, koska kiinnostuksen osoittaminen naiselle pilaa jutun 99 kertaa sadasta. Ennen kuin sitä pystyy olemaan oma itsensä on odotettava, että nainen itse ehdottaa seurustelun aloittamista.
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämellä ap, olisiko sitä seksiä tehnyt mieli, jos se olisi ollut "sopivaa". Eli suoraansanottuna kostuitko? Nimittäin jos ei, niin turha teidän katsellakaan hommaa pidempään ette nimittäin ole sopiva pari.
Voin melkein arvata että ap:n vastaus kysymykseen on ei. Jos mies vaikuttaa siltä että haluaa vain seksiä ja ehkä jopa vähän painostaa siihen, ei sellainen kyllä haluja herätä, vaikka olisi muuten miten kuuma adonis tahansa. Eiköhän ole aika selvää että eivät olleet oikeat ihmiset toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinua olisi huvittanut viidennellä tai kuudennella kerrallakaan joten mies väisti luodin ajoissa
Tämä. Jos suhteen alkuvaiheessa on jo tuollaista kiinnostuksen puutetta toiseen fyysisesti niin mietipä mitä se on 10 vuoden päästä kun on lapsia ja hektinen elämä. Jos seksi on jo nyt työn takana niin tulevaisuudessa sitä on sitten vain hääpäivänä, jos se on lauantaina.
Jaa. Itse tapailin omaa miestäni 3kk ennen kuin päädyttiin sänkyyn ja yhä on paljon seksiä.
Se, että saa seksiä nopeasti ei takaa millään tavalla, että sitä saisi paljon myöhemmin. Voi myös tapahtua niin, että nainen kun antaa nopeasti, niin myös lopettaa nopeasti sen antamisen, kun kyllästyy.
Sama meillä, noin kolme kuukautta tapailimme ja vasta sitten rakastelimme.
Se olikin sitten niin ihana hetki, että muistan sen varmaan loppuikäni. Muistelemme sitä vieläkin joskus. Olemme molemmat sitä mieltä, että kannatti, mukana oli silloin niin henkinen kuin fyysinen yhteys ja vahvoja tunteita jo syttynyt.
Eikä mitään pulaa tai kylmyyttä ole tullut, päinvastoin. Vetovoima on vahvaa vielä vuosien jälkeenkin. Ja spontaania.Mietin samaa, se joka menee seksiin nopeasti kyllästyy yhtä nopeasti. Ja myös yhtä nopeasti saattaa vaihtaa toiseen. Tai olla samaan aikaa muidenkin kanssa. Tai voi olla samankin kanssa, mutta tunteettomasti omaa nautintoaan ajatellen. Kaksi omaa nautintoa ajattelevat voi olla kyllä hyväkin pari. Mitäs siinä sen enempiä horinoita tunteista tai rakkaudesta tarvitaan.
Seksi on ikäänkuin jokapäiväinen arkiasia, siihen ei liity sen enempää tunteita tai toisen ihmisen arvostusta.
Seksi heille on sama kuin tölkin olutta joisi. Oli jano, otin oluen, join, jano meni, tyhjä tölkki roskiin.Kun katsotaan miten paljon noita eroja on nykyään, varsinkin nuorilla yhä useammat eroavat, niin eikai ihme että tää nykyinen "seksiä ja äkkiä"- ajattelutapa seurustelussa ei pidemmän päälle ole pysyvää. He keskittyvät enemmän siihen, että sitä seksiä on sen sijaan, että tutustuttaisiin toisiin ja löydettäisi se omaan persoonaan ja arvoihin sopiva kumppani. Sitten siihen syssyyn tehdään ne lapset mukaan ja siinä vaiheessa yleisemmin tajutaan, ettei homma toimi, jos se seksi on ainoa suhdetta kiinni pitävä liima.
Eiköhän nuoret ole aina ollut samanlaisia. En muista, että yksikään ystäväpiiristä olisi silloin parikymmentä vuotta sitten kuukausikaupalla odotellut, ennen kuin päätyivät sänkyyn nykyisten puolisoiden kanssa.
Kyllä ainakin itse muistan, miten ennen seurusteltiin kuukausikaupalla ja sitten vasta mentiin sänkyyn. Tottakai ystäväpiriissä oli aina muutama nainen, joka harrasti seksiä heti kun vaan kykeni, mutta heillä ei koskaan mitään pysyvää ollut (vieläkään).
Heti vaan kun kykeni? Puhutko tosiaan ystäväpiiristäsi noin? Ääripäät on aina hyvää keskustelua...
Joo mä tiedän teidät siveelliset jotka ei harrasta seksiä kuin lisääntymistarkoituksessa ja silloinkin pimeässä peiton alla mahdollisimman nopeasti (että mies saa). Mutta teillä ei koskaan mitään muutakaan hauskaa tapahdu elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies viha trollaajalla kiirettä pitää
Mene sinä ...ttuun täältä jauhamasta tuota m-vihaasi joka ketjussa. Tällä palstalla keskustelllaan mm. ihmissuhteista ja näin ollen miehistäkin. Häivy, sinua ei kaivata. Menikö perille?
Otahan muumimamma tupla-annos opamoxeja, kun noin agitoidut validista huomautuksesta. T. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinua olisi huvittanut viidennellä tai kuudennella kerrallakaan joten mies väisti luodin ajoissa
Tämä. Jos suhteen alkuvaiheessa on jo tuollaista kiinnostuksen puutetta toiseen fyysisesti niin mietipä mitä se on 10 vuoden päästä kun on lapsia ja hektinen elämä. Jos seksi on jo nyt työn takana niin tulevaisuudessa sitä on sitten vain hääpäivänä, jos se on lauantaina.
Jaa. Itse tapailin omaa miestäni 3kk ennen kuin päädyttiin sänkyyn ja yhä on paljon seksiä.
Se, että saa seksiä nopeasti ei takaa millään tavalla, että sitä saisi paljon myöhemmin. Voi myös tapahtua niin, että nainen kun antaa nopeasti, niin myös lopettaa nopeasti sen antamisen, kun kyllästyy.
Se olikin sitten niin ihana hetki, että muistan sen varmaan loppuikäni. Muistelemme sitä vieläkin joskus. Olemme molemmat sitä mieltä, että kannatti, mukana oli silloin niin henkinen kuin fyysinen yhteys ja vahvoja tunteita jo syttynyt.
Eikä mitään pulaa tai kylmyyttä ole tullut, päinvastoin. Vetovoima on vahvaa vielä vuosien jälkeenkin. Ja spontaania.Mietin samaa, se joka menee seksiin nopeasti kyllästyy yhtä nopeasti. Ja myös yhtä nopeasti saattaa vaihtaa toiseen. Tai olla samaan aikaa muidenkin kanssa. Tai voi olla samankin kanssa, mutta tunteettomasti omaa nautintoaan ajatellen. Kaksi omaa nautintoa ajattelevat voi olla kyllä hyväkin pari. Mitäs siinä sen enempiä horinoita tunteista tai rakkaudesta tarvitaan.
Seksi on ikäänkuin jokapäiväinen arkiasia, siihen ei liity sen enempää tunteita tai toisen ihmisen arvostusta.
Seksi heille on sama kuin tölkin olutta joisi. Oli jano, otin oluen, join, jano meni, tyhjä tölkki roskiin.Kun katsotaan miten paljon noita eroja on nykyään, varsinkin nuorilla yhä useammat eroavat, niin eikai ihme että tää nykyinen "seksiä ja äkkiä"- ajattelutapa seurustelussa ei pidemmän päälle ole pysyvää. He keskittyvät enemmän siihen, että sitä seksiä on sen sijaan, että tutustuttaisiin toisiin ja löydettäisi se omaan persoonaan ja arvoihin sopiva kumppani. Sitten siihen syssyyn tehdään ne lapset mukaan ja siinä vaiheessa yleisemmin tajutaan, ettei homma toimi, jos se seksi on ainoa suhdetta kiinni pitävä liima.
Eiköhän nuoret ole aina ollut samanlaisia. En muista, että yksikään ystäväpiiristä olisi silloin parikymmentä vuotta sitten kuukausikaupalla odotellut, ennen kuin päätyivät sänkyyn nykyisten puolisoiden kanssa.
Kyllä ainakin itse muistan, miten ennen seurusteltiin kuukausikaupalla ja sitten vasta mentiin sänkyyn. Tottakai ystäväpiriissä oli aina muutama nainen, joka harrasti seksiä heti kun vaan kykeni, mutta heillä ei koskaan mitään pysyvää ollut (vieläkään).
Kyllä ennen tapailtiin ainakin muutama kuukausi ennen kuin mentiin seksiin saakka.
Nainen tai tyttö sai melko pian tietyn maineen jos oli kovin helppo. Hänellä kyllä näennäisesti saattoi olla vientiä, mutta harvoin asia meni seurusteluun tai vakavaan suhteeseen saakka.
Siksi nyt tuntuukin oudolta tämä heti sänkyyn-tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut siinä kohtaa oikeastaan muuta vaihtoehtoa kuin jäädä. Sen kokemuksen jälkeen kyllä opin että plan b pitää aina olla.
Kerroitko illan aikana ennen sänkyynmenemistä, ettei seksi ole ohjelmassa?
En mutta oletin miehen tajuavan sen käytöksestäni.
Vinkkinä muuten kaikille että tällaista ei kannata koskaan olettaa. Vaikka treffien aikana systemaattisesti torjuisit kaikki miehen lähentymisyritykset (kuten minä tein miehen kanssa, joka alkoi juttelemaan todella outoja juttuja ja käyttäytyi kummallisesti, vähän pelottavastikin), vielä saattaa odottaa että seksiä on luvassa. Eli yöksi ei kannata jäädä, jos miehen kanssa ei ole hyvä olla ja jos vain on jonkinlainen mahdollisuus poistua.
Vierailija kirjoitti:
En itse jatkaisi naisen kanssa, en halua suhteeseen jossa seksistä on pulaa M44
Ei ensimmäisillä treffikerroilla antamattomuus kerro mitään henkilön seksuaalisista haluista tai siitä, kuinka paljon seksiä tulisi olemaan suhteessa tulevaisuudessa. Pahin mahdollinen pihtari voi olla aloitteellinen ensitreffeillä, ei tällaisia asioita voi päätellä etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin antamisen/saamisen ajankohdastako se on kiinni kuinka kauan se parisuhde kestää, vai kestääkö ollenkaan? Olen kyllä eri mieltä. Mentiin silloisen poikaystävän kanssa eka treffeillä sänkyyn, ja oltiin 30 vuotta naimisissa. Kyllä sen parisuhteen tekeevät ne kaksi ihmistä kaikkineen asioineen ja ongelmineen ja iloineen, ei pelkkä seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin antamisen/saamisen ajankohdastako se on kiinni kuinka kauan se parisuhde kestää, vai kestääkö ollenkaan? Olen kyllä eri mieltä. Mentiin silloisen poikaystävän kanssa eka treffeillä sänkyyn, ja oltiin 30 vuotta naimisissa. Kyllä sen parisuhteen tekeevät ne kaksi ihmistä kaikkineen asioineen ja ongelmineen ja iloineen, ei pelkkä seksi.
Juu, ei sillä sänkyyn menemisen aikataululla ole valitettavasti mitään tekemistä suhteen keston kanssa. Ainoa mitä voi tehdä, on seurata miehen käyttäytymistä noin ylipäänsä ja täsmäävätkö puheet ja teot keskenään. Tuleeko kummallisia katoamisia ja esitteleekö mies sinua ihmisille vai pitääkö piilossa. Rakastuneenakin pitäisi nähdä ne miehen epäilyttävät toiminnat jos sellaisia ilmaantuu, eikä vain sivuuttaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
No se nyt vielä olisi puuttunut, että olisit antanut toisella kerralla. Miestä pitää odotuttaa kuukausia. Vain siten näkee, onko hän laatumies vai säälittävä pelkän seksin perässä oleva mies.
Ei tuo mitään auta, pilluhaukka vain ottaa itselleen sitten sivunaisia joiden kanssa tyhjentää pussinsa sillä aikaa kun sinä odotutat. Joutunet b-listalle muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin lopettanut. Vaimon kanssa kun tavattiin ensimmäisen kerran silmä silmään, 15 minuutin päästä nussittiin ja niin on 3 lasta syntynyt, naimisiin menty ja taloa rakennetaan. Miksi kaikki hyvä alku pitää pilata pihtaamalla?
Koska nykyään on niin paljon miehiä, jotka esittävät haluavansa suhdetta, mutta oikeasti haluavat vaan panna ja sitten lähteä.
Itse olen huomannut, että naiselle suurin turn-off on se, että miehenä ilmoitan etsiväni seurustelusuhdetta. Tai viestin, että ylipäätänsä olen kiinnostunut naisesta.
Jos haluan seurustelusuhteesseen, niin olen aina joutunut larppaamaan vaikeasti tavoiteltavaa. Vaikka olisin kuinka ihastunut naiseen, niin sitä on pakko larpata vähän kiinnostunutta, koska kiinnostuksen osoittaminen naiselle pilaa jutun 99 kertaa sadasta. Ennen kuin sitä pystyy olemaan oma itsensä on odotettava, että nainen itse ehdottaa seurustelun aloittamista.
Vai olisikohan niin, että nuo naiset eivät ole alun alkaenkaan olleet kiinnostuneita sinusta? Jos nainen on aidosti kiinnostunut, hänen kiinnostuksensa ei todellakaan lopahda siitä, että mies ilmaisee olevansa myös kiinnostunut. Päin vastoin, sehän on ihan unelmatilanne. Toki varmaan on niitäkin naisia jotka nauttivat kun saavat illat miettiä onkohan se mies minusta kiinnostunut vai ei, mutta uskoisin että hyvin pieni vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveän puusilmäistä ja tyhmää on luulla, että jos nainen ei "avaa haarojaan, huh miten kamala ja alentava ilmaisu, ensimmäisillä treffeillä niin nainen on haluton. Tai seksistä olisi pula jos suhde jatkuisi.
Niin suurta oletusta ja täysin väärä päätelmä.
Ihan muutenkin mies joka puhuu nussimisesta, haarojen avaamisesta/levityksestä, pihtaamisesta kun on tutustumassa vasta naiseen kuvaa hyvin miehen tasoa.
Ei kiitos, tämänkaltainen ei olisi muutenkaan sopiva mies. Tuskin muissakaan asioissa ajatusmaailmamme kohtaisivat.Samanlaiset lapset leikkivät paremmin keskenään.
Kuten joku mies täällä sanoi, että kun tuleva kumppani avasi alle puolessa tunnissa ensisilmäyksestä haaransa niin tämä oli varmaan avannut muillekin ennen häntä. Tässä hän oli aivan oikeassa.
Ja kehui, että hän naisen kuitenkin sai omakseen, mikä ihmeen saavutus ja kunnia se edes oli.
En todellakaan ymmärrä, taaskaan, miehen aivoituksia.Vanha sanonta sanoo: aivot ovat ihmisen suurin sukupuolielin.
Ymmärtää ken taitaa. ☺Minähän se olin kun näin sanoin. Eipä meidän ajatusmaailmojemme tarvikaan kohdata, kun ollan oltu ko yli 20v yhdessä vaimon kanssa, eikä olla eroamassa. Ja se oli saavutus, ja kunnia, että sain tämän ihanan naisen itselleni. Olinhan häneen rakastunut, ja olen edelleen. Aika hyvin, että tiedät tasoni yhden viestin perusteella. Joku mielikuva sinulla on, mutta tuskin olen yhtään mielikuvasi kaltainen. Meillä menee hyvin myös muualla kuin sängyssä. Lapsia, omakotitalo maalla, jossa haluamme asua, Samanlainen huumori, eikä pettämistä. Sama kai se jos ennen minua vaimo on harrastanut seksiä muiden kanssa. Tärkeää on se, ettei harrasta enää, kuin minun kanssani. Näitä keskusteluja kun lukee, niin tajuaa kuinka onnekas on, kun ei tarvitse riidellä ja erota. Eikä treffailla, ja miettiä exiä ja uusioperheitä. Vanhetaan yhdessä, vaikka en vanhuutta nyt niin odotakkaan.
M41
Todellakin ihailtavan suoraviivaista ajattelua. Ja eiköhän M41 tiedä, että ei ne vaimon haarat olisi kenellä tahansa levittäytyneet. ;) eli saat olla ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yökylään on kyllä tyhmä jäädä, jos ei halua seksiä, pitäisi ymmärtää sen verran. Ei, ei ole velvollisuutta tietenkään, mutta siltikin.
Iltatapailuja voi sitten olla enemmän, jos ei halua tieten tahtoen luoda vaivaannuttavia tilanteita.
Jää yöksi vasta sitten, kun olet etukäteen avoin seksille.
Eli aina jos menee jonkun luokse yökylään, niin on PAKKO antaa seksiä, tai muuten suhde kaatuu?
Aika järkyttävää tämä nykyinen seurustelumeininki. Pitää oikein käydä läpi "no haluttaako mua tänään, no en oikein tiedä.. no en mene sitten tänään mun kumppanin luokse, kun meillä ei taida olla mitään yhteistä, kun se seksi..."
On kyllä ihmeelliseksi muuttunut tuo seksin pakollisuus. Aika raakaa ajattelua. Eikö se ihminen ja hänen persoonansa kokonaisuutena kuitenkin ole tärkein? Jos pitempää suhdetta haluaa. Eikä ensisijainen nopea seksiin pääsy.
Mites olisi ajatus ihan tutustua toiseen ihmiseen, hänen ajatusmaailmaansa? Katsoa ollaanko samalla aaltopituudella. Riittääkö eväät vakavampaa suhteeseen.
Taitaa olla ihan hevon humppaa nykyään, surullista.Mites jos on kuukautiset ja mies kutsuu luokseen? Pitääkö kieltäytyä vaan onko lupa mennä? Pettyykö mies pahasti ja saa traumoja?
Tuo onkin hyvä testi tuo kuukautiset. Jos ei ns. päin punaista pysty ajamaan ei ole mies eikä mikään.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas monta sivua itsestäänselvästä asiasta: jos mies ei kunnioita sinua, ei jatkoon.
Naisen ei siis tarvi kunnioittaa miestä? Vain miehen naista? Ja miehen kunnioittamisella en tarkoita automaattista seksiä, vaan että kerrotaan sille miehellekkin missä ollaan menossa.
Voithan aina jatkossa kysyä heti, onko tänään seksiä. Mitä sitä turhaan muuta miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vanha venäläinen elämänohje naisille. Haaroja ei avata, kun vasta yhdeksänsillä treffeillä, jos vielä silloinkaan. Pillun perässä juoksijat luovuttaa kauan ennen sitä.
Tämä on juuri näin. Jos mies ei jaksa odottaa niin mies ei myöskään pysy uskollisena, esimerkiksi synnytyksen jälkeen. Nämä miehet myös kaipaavat ainaista jännitystä, joten he tarvitsevat koko ajan uuden naisen, eivätkä sitoudu edes säännöllisellä seksillä.
Väistit luodin. Ei hän toimisi noin, jos olisi sinusta oikeasti kiinnostunut vakavissaan, seksiä vain halusi.
Eikö sitä iltaa vietetä yhdessä juuri siksi, että näkee onko toinen kiinnostunut? Miksi AP haluaisi olla sellaisen kanssa jota ei kiinnosta? Onko sietämätöntä hyväksyä, ettet lopultakaan sytytä ketään, pakkomielteisyytesi takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ihminen tarvitsee myös tunneyhteyden ennen seksiä, ja sitä ei sitä alkuvaiheessa vielä. On ihan normaalia, että ensin tutustutaan ja katsotaan, halutaanko edes seksiä toisen kanssa. Kunnioitathan toisen arvoja ja vakaumusta. Ymmärrätkö edes, mitä rakkaus on? Etsi puhdas seksisuhde, jos parisuhde ei kiinnosta.