Mies lopetti yhteydenpidon kun en halunnut seksiä ensimmäisellä yökyläilyllä
Oltiin tuttuja entuudestaan ja ekat treffit olivat olleet miehen kotona illalla, silloin en jäänyt yöksi. Toisella kerralla olin yötä, en ollut valmis seksiin. Mies oli kyllästyneen oloinen eikä enää tuon jälkeen pitänyt yhteyttä eikä kunnolla vastannut viesteihin, jotain lyhyttä vastausta vaan.
Tätäkö tämä nykyaikana on? Toivottavasti ei. Toivon että kaikki miehet eivät ole tuollaisia, vaan että tämä nyt sattui olemaan tapaus joka ei ollut vakavissaan kiinnostunut.
N25
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kovin oudolta tuo koko juttu. Mielestäni on jotain kirjoittamattomia sääntöjä:
Yleensä aluksi tapaillaan jossain ihmisten ilmoilla. Kotiin kutsuminen on merkki että homma muuttuu vakavammaksi.
Ensin tulee seksi ja vasta kun seksi on alkanut, aletaan jäämään yöksi toisen luo.
Oliko yökyläilyyn joku käytännön syy..?
Yökyläilyhän on kivaa, voi olla lusikassa ja jutella vaikka kuinka myöhään, rakentaa läheisyyttä ihan eri tavalla kuin siellä kahvilassa istumalla. Seksiä ei tarvitse siihen kuulua, mutta minulle yleensä käy niin että se onkin nainen joka alkaa viedä tilannetta siihen. Onko sitten kaikki pilalla? Ei minusta.
Ei tarvitsekaan.
Tosin miehenä on vähän vaikea asennoitua tuohon seksiä/ei seksiä yökyläilyssä -juttuun.
Kun vielä olin sinkku ja tapailin naisia, oli ihannetilanne se, että seksiä ei harrastettu ekoilla yökyläilyillä. Tosin miehenä sitten varauduin tähän - eli purin paineet 2-3 kertaa alkupäivän aikana, ettei läheisyys saisi liikaa keulimaan.
Uuden tai melko uuden kumppanin kanssa intiimi läheisyys sai poikkeuksetta aikaan kivikovan stondiksen, joka taas puolestaan joko teki tunnelman vaivaantuneeksi ja/tai oman oloni epämukavaksi.
Kerran tietenkin kävi niin, että naista rupesikin tällaisella yökyläilyllä sitten kovasti haluttamaan, ja pettyi, kun en suostunut ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korkea libido. Voin panna päivittäin useita kertoja päivässä. Pidän leikkimielisyydestä, avoimuudesta ja siitä, että molemmat nauttivat. Seksi on yksi parhaita asioita maailmassa. En käytä hormonaalista ehkäisyä eikä minulla ole lapsia, joten panna voi milloin tahansa, ovulaation aikaan voisin asua sängyssä puolison kanssa.
Tämän lisäksi olen demiseksuaali eli en voi harrastaa seksiä henkilön kanssa, jota en rakasta. Joten seksiä ei tipu ennen tunneyhteyttä ja sitä, että tunnen oloni turvalliseksi toisen seurassa. Siinä on ihan turha laskea ja mankua, että kun ollaan tavattu jo x kertaa, ollaan tapailtu näin ja noin kauan. Minun seksuaalisuuteni vaatii sitoutumisen suhteeseen molemmilta osapuolilta.
Jos malttaa odottaa, että minä lämpenen, se lämpö ei sitten häviäkään minnekään, kun se pääsee roihahtamaan :)
Minun menetykseni ei ole mies, joka suu mutrussa tihrustaa, että toi on pihtari, kun ei antanut kolmansilla treffeillä.
N37
Ja tämä ei siis ole mitään laskelmointia, että "Ai vitsi, vähän kyllä kuumottaisi tuo mies, mutta en tunne sitä vielä." Minä en kirjaimellisesti tunne en niin minkäänlaista seksuaalista himoa tai vetovoimaa ketään tuntematonta miestä kohtaan. Jos se tutustuminen jostain lähtee, se lähtee kuten ystävienkin kanssa yhteisistä kiinnostuksen kohteista. Siitä, että tullaan toimeen hyvin. Siitä se sitten hiljaksiin kasvaa ja syttyy seksuaalisuudeksi, jos ystävyyden kipinän lisäksi alkaa kipinöidä muutenkin.
Tämä on toisaalta välillä hirveän rasittavaa. Olisi ehkä kivempaa olla ihminen, joka ihastuu ja rakastuu ja himoitsee helposti. En esimerkiksi tajua vaikka näyttelijöiden hehkutusta, että ai kun se on niin hottis ja seksikäs :D Minä vaan toljotan, että "ai. ai jaa..." :D
Jos pääsisin tutustumaan ja ystävystymään heidän kanssaan, niin ehkä sitten joku heistä pärähtäisi hyvinkin seksikkääksi ja kuumaksi tunteiden syttymisen myötä :D
Okei, no tämä oli minulle uutta että jos ei tunneta tarpeeksi niin ei ole minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa sitä toista kohtaan. En tiennyt, että saman ihmisen kohdalla se voi olla noin on tai off totaalisesti. Että joku nainen tuntuisi kuin siskolta ja sitten kun tutustutaan niin yhtäkkiä se onkin kuuminta hottia ja ollaan sängyssä, en tahdo saada omaa päätäni tuon ympäri. No, ymmärrän nyt paremmin demiseksuaaleja. Vai ymmärränkö?
Miten niin tuntuisi siskolta?
Onko naiset sinulle vain sisko tai pano?
Minulle miehet ovat kaikki yksilöitä. Seksiyhteys perustuu tutustumiseen, joka alkaa samoin kuin ystävyys. Se ei automaattisesti tarkoita, että ystävyys = seksiä ennen pitkää. Jos joku tuntuu kuin veljelle, en tietenkään halua häntä seksuaalisesti.
Joku jää ystäväksi, eikä siitä tule sen enempää. Seksuaalista syttymistä ei tapahdu hänen kanssaan.
Joku jää läheisekis kuin veli. Seksuaalista syttymistä ei tapahdu hänen kanssaan.
Joku etenee pidemmälle ja seksuaalinen syttyminen tapahtuu hänen kanssaan.
Joku ei etene mihinkään suuntaan eikä jää elämääni lainkaan.Minulla on kokemusta noista kaikista tapauksista. Mitään yhdistävää tekijää miehillä, jotka jäävät ystäviksi, veljiksi tai tulevat kumppaniksi, ei ole.
Kuten joku täällä hyvin sanoi, se seksuaalinen tunne joko tulee tai se ei tule. Simple.
----
What does being demisexual look like in practice?
Being demisexual looks different to different people.
If you’re demisexual, you might relate to the following feelings or scenarios:
- I seldom feel sexually attracted to people I see on the street, strangers, or acquaintances.
- I have felt sexually attracted to someone I was close to (such as a friend or romantic partner).
- My emotional connection with someone affects whether I feel sexually attracted to them.
- I’m not aroused or interested in the thought of having sex with someone I don’t know well, even if they’re aesthetically beautiful or have a pleasant personality.
That said, all demisexuals are different, and you might be demisexual even if you don’t relate to the above.
Yritin vain kuvitella että miltä naisen pitäisi tuntua, jos en millään tasolla tai asteikolla kokisi häntä seksuaalisesti vetäväksi. Sisko on ehkä se sopivin sitä tuntemusta kuvaamaan. Toki toinen vaihtoehto on se, etten kerta kaikkiaan pidä naista yhtään viehättävänä siinä mielessä, mutta se on harvinaista että olisi ihan täysi nolla mittarissa.
Olemme kovin eri maailmoissa tämän suhteen, en ole demiseksuaali ja olen mies, joten kaupungilla kävellessänikin saatan katsella naisia sillä silmällä että tuota panisin ja tuotakin ja niin edelleen. Mutta mielenkiintoista oppia lisää tästäkin.
Minä olen ajatellut olevani demiseksuaali, mutten enää tiedä olenko kuitenkaan vai jotain muuta. En tiedä onko tuollainen luokittelu lopulta niin olennaistakaan. Pystyn tuntemattomistakin miehistä heti erottelemaan kenen kanssa voisin mahdollisesti harrastaa seksiä ja kenen en, eli kyllä toiset erottuvat joukosta heti myös fyysisesti kiinnostavempina kuin toiset. Suurin osa miehistä kuuluu tuohon ei-ryhmään eivätkä he herätä minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Kuitenkin se, että oikeasti pystyn harrastamaan seksiä kiinnostavan miehen kanssa, vaatii mieheen tutustumisen ja tunneyhteyden muodostumisen. Pitää tuntea se ihminen syvemmin, pelkkä pinta ei riitä. En voisi kuvitellakaan lähteväni baarista jonkun lähes tuntemattoman miehen mukaan, vaikka mies olisikin fyysesti kiinnostava.
Ei, ei ja ei. Ei missään nimessä voi eikä saisi ajatella näin.
Ihmisellä on oikeus mennä kutsuttaessa yökylään eikä oletuksena itsestäänselvästi saa olla, että se signaloi seksiä.
Mies toimii epäkorrektisti, jos joku nyt näin haluaa nähdä, että itseoikeutesti olettaa saavansa kun nainen tulee yökylään.
Ja kaiken kukkuraksi sitten lopettaa yhteydenpidon naiseen kun tulos oli miinusmerkkinen.
Tämä asia on kahden ihmisen välinen. Jos tässä ja näin herkässä ja tärkeässä asiassa ei myös naisella ole oikeutta päättää milloin on valmis seksiin niin se ei hyvää lupaa jatkossakaan.
Minulle tulisi naisena ajatus, että ehkä tämän muehen kanssa tulevaisuudessakin saisin olla "haarat auki/levittää haarojani" aina sillon kuin miehelle se asia tulee mieleen.
Kuten joku kauniisti asiasta on sanonutkin. 😁
Seksi on kaunis ja lämmin asia. Siksi siihen pitää suhtautua kauniisti ja sen asian herkkyyttä ymmärtäen ja myös siitä pitää puhua kauniisti. Ja sille pitää antaa oma aikansa tapahtua.
Tämä tuntuu monelta unohtuneen, kaikessa kiireessä.