Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat aatto iltapäivään asti töissä?

Vierailija
20.12.2025 |

Ja maanantain ja tiistain myös. Ei oikein ehdi valmistelemaan joulua tänä vuonna. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikki joulunpyhät töissä, aamu- ja iltavuoroja.  Tämä on minulle normaalia ja mieluisaa. En vietä joulua kotona, asun yksin eikä tarvitse huomioida perheenjäseniä.  

Vierailija
2/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tällä, töitä maanantaina ja tiistaina, iltaan asti. Onneksi ei ole perhettä, niin sitten omaa ohjelmaa Jouluaattona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mieluusti vaikka koko joulun töissä tienaamassa kunnon lisät. Harmi vaan, ettei mua ole huolittu mihinkään töihin.

Vierailija
4/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks sain 24. ja 25. päivät vapaaksi. Ja 23. päivä aamuvuoro. Sit odotan myös kahta kuuden päivän vapaa putkea joulun jälkeen ja vielä helmikuussa viikon loma. Ai että.

Vierailija
5/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielelläni olisin.

Vierailija
6/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua voi valmistella ajoissakin. Ei tarvitse jättää viime tinkaan, paitsi jos se on hyvä tekosyy :D

Vierailija
7/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monen monia joulunpyhiä töissä ja mielelläni. Hyvät pyhälisät ovat aina tervetulleita.

Vierailija
8/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulua voi valmistella ajoissakin. Ei tarvitse jättää viime tinkaan, paitsi jos se on hyvä tekosyy :D

Osittain kyllä, mutta ei kaikkea voi tehdä etukäteen. Suuri osa ruoista ei säily muutamaa päivää pidempään.

Vierailija
9/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osittain kyllä, mutta ei kaikkea voi tehdä etukäteen. Suuri osa ruoista ei säily muutamaa päivää pidempään.

No säilyy kyllä. Nyt on taidoissa puutetta!

Vierailija
10/10 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna olin yövuoroissa. Tulin kotiin aaton aamuna ja aloin tekee riisipuuroa. Syötiin se lasten kanssa ja menin nukkumaan. Sit kun heräsin,syötiin jouluruoka ja avattiin lahjat ja taas valmistauduin seuraavaan yövuoroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan