Mies lopetti yhteydenpidon kun en halunnut seksiä ensimmäisellä yökyläilyllä
Oltiin tuttuja entuudestaan ja ekat treffit olivat olleet miehen kotona illalla, silloin en jäänyt yöksi. Toisella kerralla olin yötä, en ollut valmis seksiin. Mies oli kyllästyneen oloinen eikä enää tuon jälkeen pitänyt yhteyttä eikä kunnolla vastannut viesteihin, jotain lyhyttä vastausta vaan.
Tätäkö tämä nykyaikana on? Toivottavasti ei. Toivon että kaikki miehet eivät ole tuollaisia, vaan että tämä nyt sattui olemaan tapaus joka ei ollut vakavissaan kiinnostunut.
N25
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä iltaa vietetä yhdessä juuri siksi, että näkee onko toinen kiinnostunut? Miksi AP haluaisi olla sellaisen kanssa jota ei kiinnosta? Onko sietämätöntä hyväksyä, ettet lopultakaan sytytä ketään, pakkomielteisyytesi takia.
Tämä on siis vastaus miehille joilla on järki haaroissa.
Elämäni toistaiseksi suurin moka on se että EN lopettanut yhteydenpitoa mieheen joka kieltäytyi seksistä ensimmäisellä yökyläilyllä. Ja toisella...
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut siinä kohtaa oikeastaan muuta vaihtoehtoa kuin jäädä. Sen kokemuksen jälkeen kyllä opin että plan b pitää aina olla.
Kerroitko illan aikana ennen sänkyynmenemistä, ettei seksi ole ohjelmassa?
En mutta oletin miehen tajuavan sen käytöksestäni.
Kovin naiivia.
Ei ole naiivia. Mahdollisuudet harrastaa seksiä on vain 50 %, luulisi miehenkin ymmärtävän. Päätöksen voi myös muuttaa milloin tahansa. Mitään varmaa ei ole, joten turha nuolaista ennenkuin tipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tarvitse surkutella sen perään sit.
Mulla yks mies ghostasi sen jälkeen, kun en antanut prseseksiä :DEikait siinä, jokainen tavallaan.
Ihan hyvä, et tulee alkutaipaleella selväksi.
On niitäkin, jotka haluaa tutustua ensin ja niitä, joilla ei ole kiire ja kunnioittavat toista.
Moukkamaistahan tuo on.
Etkö tykkää anaaliseksistä?
Se on valitettavasti niin että nykyään edes harkitsevaisuus ja hitaasti eteneminen ei takaa että tapailukumppani on sinusta oikeasti kiinnostunut.
Mieskaverini tykkää pyörittää useampaa naista kerrallaan ja suurin osa menee hänen kanssaan sänkyyn heti / toisilla treffeillä. No, nyt kesällä osui harkitsevampi tyttö kohdalle. Ensimmäinen suudelma vaihdettiin 4. tapaamisella ja yhteinen yö vietettiin n. 2kk päästä.
Koko tämän ajan mies tapaili 3-4 muuta ja sai heiltä mitä halusi - ja silti avautui mulle kuinka voikin kestää kauan tämän yhden kanssa. Että kohta pakko tapahtua jotain jos on tapahtuakseen.
Pahoin pelkään että tämä tyttö on nyt ihastunut ja viimein uskalsi luottaa ja ottaa tämän askeleen. Ja miehelle se oli vain yksi saavutus muiden joukossa.
Olen itse tuota harkitsevaa tyyppiä ja oppinut että yksinkertaisesti on parempi olla ilman. (Yleensä ekoilla kerroilla huonoa) seksiä miehiltä jotka viikkokaupalla valehtelevat mitä vain ja katoavat sitten seuravaan jahtiin? Ei kiitos. Haluja olisi joka päivä mutta tuohon leikkiin en lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinua olisi huvittanut viidennellä tai kuudennella kerrallakaan joten mies väisti luodin ajoissa
Tämä. Jos suhteen alkuvaiheessa on jo tuollaista kiinnostuksen puutetta toiseen fyysisesti niin mietipä mitä se on 10 vuoden päästä kun on lapsia ja hektinen elämä. Jos seksi on jo nyt työn takana niin tulevaisuudessa sitä on sitten vain hääpäivänä, jos se on lauantaina.
Moni ihminen tarvitsee myös tunneyhteyden ennen seksiä, ja sitä ei sitä alkuvaiheessa vielä. On ihan normaalia, että ensin tutustutaan ja katsotaan, halutaanko edes seksiä toisen kanssa. Kunnioitathan toisen arvoja ja vakaumusta. Ymmärrätkö edes, mitä rakkaus on? Etsi puhdas seksisuhde, jos parisuhde ei kiinnosta.
On myös normaalia että se tunneyhteys on niin vahva että himot vievät jo ensimmäisillä tapaamisella. Seksi vahvistaa tunneyhteyttä myös voimakkaasti.
Tietenkään kenenkään ei pidä vasten tahtoaan mennä sänkyyn. Jos epäilyttää haluaako toista edes sillä lailla, pitää tietysti kieltäytyä ja jatkaa tutustumista. Tosin itse näkisin että peli on jo menetetty. Olen seksuaalinen ihminen ja kumppanini on myös oltava. Tiedän ettei vitkuttelu ja ihmettely luo puuttuvia tunteita eikä seksuaalisia himoja vaan ne kyllä iskee päin pläsiä ihan heti jos ihminen on ns. oikea.
Tutustumiseen seksin aikainen harrastaminen ei tietenkään luo mitään estettä. Päin vastoin, kaikesta on helpompi puhua kun ollaan intiimit tutut.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinua olisi huvittanut viidennellä tai kuudennella kerrallakaan joten mies väisti luodin ajoissa
Tämä. Jos suhteen alkuvaiheessa on jo tuollaista kiinnostuksen puutetta toiseen fyysisesti niin mietipä mitä se on 10 vuoden päästä kun on lapsia ja hektinen elämä. Jos seksi on jo nyt työn takana niin tulevaisuudessa sitä on sitten vain hääpäivänä, jos se on lauantaina.
Moni ihminen tarvitsee myös tunneyhteyden ennen seksiä, ja sitä ei sitä alkuvaiheessa vielä. On ihan normaalia, että ensin tutustutaan ja katsotaan, halutaanko edes seksiä toisen kanssa. Kunnioitathan toisen arvoja ja vakaumusta. Ymmärrätkö edes, mitä rakkaus on? Etsi puhdas seksisuhde, jos parisuhde ei kiinnosta.
Täh?
En mä ainakaan tutustu ihmisiin, joihin en tunne kemiaa. Se seksuaalinen molemminpuoleinen vetovoima on sitä rakkautta.
Muta eihän jotain konservatiivista kulissiliittoa hakeva porvarilarppaaja sellaisesta ymmärrä mitään, surullista.
Miesten ja naisten ero:
Usein naisen on oltava oikeasti kiinnostunut miehestä, että voi harrastaa tämän kanssa seksiä.
Usein miehen on harrastettava naisen kanssa seksiä, että kiinnostus tähän voisi syventyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha venäläinen elämänohje naisille. Haaroja ei avata, kun vasta yhdeksänsillä treffeillä, jos vielä silloinkaan. Pillun perässä juoksijat luovuttaa kauan ennen sitä.
Tämä on juuri näin. Jos mies ei jaksa odottaa niin mies ei myöskään pysy uskollisena, esimerkiksi synnytyksen jälkeen. Nämä miehet myös kaipaavat ainaista jännitystä, joten he tarvitsevat koko ajan uuden naisen, eivätkä sitoudu edes säännöllisellä seksillä.
Paskaa. Pelailemalla saa pelimiehiä. Pelimies jaksaa vääntää vaikka kymmeniä treffejä teatteria. Hänellä ei ole mikään kiire kun kierrossa on liuta muita typyjä rinnakkain eikä ole tunteita pelissä.
Oikeasti ihastunut normaali mies menettää toivonsa minkään vaikeasti tavoiteltavan ja jatkuvasti torjuvan kanssa. Ei tavallisen suomalaisen miehen itsetunto kestä sitä että nainen ei vaan halua, ei sitten millään. Ehkä venäläisessä kulttuurissa onkin toisin ja siellä jokainen mies tekee temppuja päällään seisten kunnes sitten aviossa saa luvalla r a I s k a ta ja mukiloida laillista omaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse jatkaisi naisen kanssa, en halua suhteeseen jossa seksistä on pulaa M44
Ei ensimmäisillä treffikerroilla antamattomuus kerro mitään henkilön seksuaalisista haluista tai siitä, kuinka paljon seksiä tulisi olemaan suhteessa tulevaisuudessa. Pahin mahdollinen pihtari voi olla aloitteellinen ensitreffeillä, ei tällaisia asioita voi päätellä etukäteen.
On vain helppo uskotella itselleen niin. Kun ei saa tahtoaan läpi (seksiä ekalla tai viimeistään tokalla kerralla) eikä kärsivällisyyttä ole odottaa pidempään, voi tulla parempi fiilis kun uskottelee itselleen että suhteessakin olisi sitten ollut seksiä vähän. Hauska vaan kun se ei aina mene niin, mutta sitähän nämä eivät koskaan saa tietää, kun ei kykene sinne asti koskaan odottamaan.
Myöskään se, että jos just sinä et saa seksiä naiselta heti ekalla tai tokalla tapaamisella, ei tarkoita sitä etteikö joku toinen voisi saada. Kun on niitäkin miehiä jotka vaan saavat asiat luontevasti tapahtumaan ja joiden kanssa on heti helppo ottaa se askel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yökylään on kyllä tyhmä jäädä, jos ei halua seksiä, pitäisi ymmärtää sen verran. Ei, ei ole velvollisuutta tietenkään, mutta siltikin.
Iltatapailuja voi sitten olla enemmän, jos ei halua tieten tahtoen luoda vaivaannuttavia tilanteita.
Jää yöksi vasta sitten, kun olet etukäteen avoin seksille.
Eli aina jos menee jonkun luokse yökylään, niin on PAKKO antaa seksiä, tai muuten suhde kaatuu?
Aika järkyttävää tämä nykyinen seurustelumeininki. Pitää oikein käydä läpi "no haluttaako mua tänään, no en oikein tiedä.. no en mene sitten tänään mun kumppanin luokse, kun meillä ei taida olla mitään yhteistä, kun se seksi..."
No sellaistahan se on. Vielä kuitenkin uskon sinnikkäästi että on sellaisiakin herrasmiehiä, joille on ihan ok jos nainen jää yöksi myös niillä kerroilla kun ei halua seksiä.
Ja jos mies ehdottaa yöksi jäämistä teille, ette automaattisesti oleta että sillä on vain pano mielessä? hyvä hyvä
En minä oleta. Enkä pahastu vaikka seksiä ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha venäläinen elämänohje naisille. Haaroja ei avata, kun vasta yhdeksänsillä treffeillä, jos vielä silloinkaan. Pillun perässä juoksijat luovuttaa kauan ennen sitä.
Tämä on juuri näin. Jos mies ei jaksa odottaa niin mies ei myöskään pysy uskollisena, esimerkiksi synnytyksen jälkeen. Nämä miehet myös kaipaavat ainaista jännitystä, joten he tarvitsevat koko ajan uuden naisen, eivätkä sitoudu edes säännöllisellä seksillä.
Paskaa. Pelailemalla saa pelimiehiä. Pelimies jaksaa vääntää vaikka kymmeniä treffejä teatteria. Hänellä ei ole mikään kiire kun kierrossa on liuta muita typyjä rinnakkain eikä ole tunteita pelissä.
Oikeasti ihastunut normaali mies menettää toivonsa minkään vaikeasti tavoiteltavan ja jatkuvasti torjuvan kanssa. Ei tavallisen suomalaisen miehen itsetunto kestä sitä että nainen ei vaan halua, ei sitten millään. Ehkä venäläisessä kulttuurissa onkin toisin ja siellä jokainen mies tekee temppuja päällään seisten kunnes sitten aviossa saa luvalla r a I s k a ta ja mukiloida laillista omaisuuttaan.
Onneksi tiedän, ettei kaikki miehet ole kuin väittämäsi miehet, eli pitää saada seksiä ja paljon ja heti. On onneksi oikeasti miehiä, jotka ovat kiinnostuneet siitä, mistä naiset ovat kiinnostuneet ja naisesta itsestään, ei pelkästään siitä mitä he voivat saada naiselta fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mies viha trollaajalla kiirettä pitää
Jep, "nykyaikana" paljasti provon. 25 v ei sanoisi noin sillä tämä nykyinen tapailu/ghostauskulttuuri on ollut ihan normi hänen teini-iästään saakka, ei tuon ikäinen muuta aikaa muistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tiedän, ettei kaikki miehet ole kuin väittämäsi miehet, eli pitää saada seksiä ja paljon ja heti. On onneksi oikeasti miehiä, jotka ovat kiinnostuneet siitä, mistä naiset ovat kiinnostuneet ja naisesta itsestään, ei pelkästään siitä mitä he voivat saada naiselta fyysisesti.
Sun on ihan turha vääntää ennakkoluuloista asennettasi toisten sanomaksi kun sellaisesta ei ole kyse. En yllä ole puhunut mistään ”paljon ja heti” enkä varsinkaan asettanut sitä vaihtoehdoksi naisesta kiinnostumiselle. Fiksumpi olisi ymmärtänyt että näkemyksessäni nämä kulkevat jopa käsi kädessä. Seksuaalinen puoli deittikumppanissa ja hänen kiinnostuksissaan on yksi oleellinen seikka parisuhdetta ajatellen sekin, mutta tietenkin toimiva kemia edesauttaa tutustumista muutenkin. Sängyssä halaillen ja hyväillen seksin jälkeen tulee keskusteltua ihan eri tasolla kuin virallissivistyneesti pöydän yli epävarmana siitä että miten toinen edes itsen näkee. Tätä en näe sukupuolitettuna kuten sinä ennakkoluuloissasi, vaan inhimillisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin vaimoni reilut 20vuotta sitten, aukesi haarat ekana iltana. Oli varmaan auennut tietysti muillekin. Mutta minä hänet sain, ja jalat aukeaa vieläkin päivittäin. Ja aina kun haluan. Toki hänkin haluaa. Lapsiakin on, mutta aina on paikka löytynyt, eikä pää ole koskaan kipeä.
Siis jos ei halua pihtaavaa eukkoa, niin ei semmoista kannata ottaa. Kyllä tuo eka yö jo kertoo jotain tulevaisuudesta.M41
Ei taida kertoa. Olen seksuaalisesti aktiivinen nainen, mutta en halua seksiä tuntemattoman kanssa. Nykyisen miehen kanssa tapailin 3 viikkoa ennen seksiä. Suhteessa seksiä lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin lopettanut. Vaimon kanssa kun tavattiin ensimmäisen kerran silmä silmään, 15 minuutin päästä nussittiin ja niin on 3 lasta syntynyt, naimisiin menty ja taloa rakennetaan. Miksi kaikki hyvä alku pitää pilata pihtaamalla?
Koska nykyään on niin paljon miehiä, jotka esittävät haluavansa suhdetta, mutta oikeasti haluavat vaan panna ja sitten lähteä.
Itse olen huomannut, että naiselle suurin turn-off on se, että miehenä ilmoitan etsiväni seurustelusuhdetta. Tai viestin, että ylipäätänsä olen kiinnostunut naisesta.
Jos haluan seurustelusuhteesseen, niin olen aina joutunut larppaamaan vaikeasti tavoiteltavaa. Vaikka olisin kuinka ihastunut naiseen, niin sitä on pakko larpata vähän kiinnostunutta, koska kiinnostuksen osoittaminen naiselle pilaa jutun 99 kertaa sadasta. Ennen kuin sitä pystyy olemaan oma itsensä on odotettava, että nainen itse ehdottaa seurustelun aloittamista.
Tuntuu oudolta. Millä tavalla ilmaiset kiinnostuksesi, jos 99 kerralla sadasta nainen säikähtää ja ottaa etäisyyttä? Etenetkö liian nopeasti liian voimakkaisiin tunteidenosoituksiin? Puhutko perheen perustamisesta toisilla treffeillä tms? Tai kerrotko etsiväsi parisuhdetta tyyliin baarissa 15 minuuttia sitten tapaamallesi naiselle? Yleensä naiset kuitenkin tykkäävät siitä, jos mies on kiinnostunut ja osoittaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun on ihan turha vääntää ennakkoluuloista asennettasi toisten sanomaksi kun sellaisesta ei ole kyse. En yllä ole puhunut mistään ”paljon ja heti” enkä varsinkaan asettanut sitä vaihtoehdoksi naisesta kiinnostumiselle. Fiksumpi olisi ymmärtänyt että näkemyksessäni nämä kulkevat jopa käsi kädessä. Seksuaalinen puoli deittikumppanissa ja hänen kiinnostuksissaan on yksi oleellinen seikka parisuhdetta ajatellen sekin, mutta tietenkin toimiva kemia edesauttaa tutustumista muutenkin. Sängyssä halaillen ja hyväillen seksin jälkeen tulee keskusteltua ihan eri tasolla kuin virallissivistyneesti pöydän yli epävarmana siitä että miten toinen edes itsen näkee. Tätä en näe sukupuolitettuna kuten sinä ennakkoluuloissasi, vaan inhimillisenä.
Niin, että on joko keskustelua sängyssä halaillen, tai että ollaan pöydän toisessa päässä kylmänä istumassa? Tottakai, kun mitään toisenlaista keskustelua ei voi olla!
Enpä ole koskaan kuullut, että mitään syvällisempää keskustelua tulisi seksin jälkeen. Syvällisemmät keskustelut olen itse käynyt ihan sohvalla lähekkäin istuessa, katsoessa jotain ohjelmaa yhdessä jne.. Ja sitä kemiaakin voi olla todella paljon, mutta ei se tarkoita sitä, ettäkö pitää olla heti pökkimässä sitä toista ihmistä. Mulla on ollut kemiaa itseasiassa todella monen kanssa, mutta en ole heti alkuun mennä pökkimään. Sitäpaitsi on huomattavasti helpompi saada kemiat toimimaan, kun saada ne toiset alueet toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten ero:
Usein naisen on oltava oikeasti kiinnostunut miehestä, että voi harrastaa tämän kanssa seksiä.
Usein miehen on harrastettava naisen kanssa seksiä, että kiinnostus tähän voisi syventyä.
Ja toinen paradoksi
Naiset haluaa läheisyyttä ja miehet seksiä
Jos tuo saa sinut tuntemaan itsesi paremmaksi, että luulet minun olevan joku henkilö, joka harrastaa seksiä vaan "lisääntymistarkoituksella" niin ok :) Totuus ei tottakai ole noin.
Katsos, voi sitä olla todella seksuaalinen ihminen, mutta voi myös samaan olla henkilö, joka ei pane jokaista miestä joka sinulle vaan hymyilee.