Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lopetti yhteydenpidon kun en halunnut seksiä ensimmäisellä yökyläilyllä

Vierailija
30.08.2020 |

Oltiin tuttuja entuudestaan ja ekat treffit olivat olleet miehen kotona illalla, silloin en jäänyt yöksi. Toisella kerralla olin yötä, en ollut valmis seksiin. Mies oli kyllästyneen oloinen eikä enää tuon jälkeen pitänyt yhteyttä eikä kunnolla vastannut viesteihin, jotain lyhyttä vastausta vaan.

Tätäkö tämä nykyaikana on? Toivottavasti ei. Toivon että kaikki miehet eivät ole tuollaisia, vaan että tämä nyt sattui olemaan tapaus joka ei ollut vakavissaan kiinnostunut.

N25

Kommentit (283)

Vierailija
1/283 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla vaan seksin perässä. Tökeröä käytöstä mieheltä kyllä.

Vierailija
2/283 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä nyt on selvästi erilaiset odotukset. Kumpikaan ei ole toistaan parempi tai huonompi - vain erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/283 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii todistettavasti myös toisinpäin monien naisten kohdalla. Itse olen hitaasti lämpeävä ja aloitteen teko seksiin on vaikeaa, ja tämä on muutamassa tapauksessa sammuttanut naisen kiinnostuksen. 

Vierailija
4/283 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii todistettavasti myös toisinpäin monien naisten kohdalla. Itse olen hitaasti lämpeävä ja aloitteen teko seksiin on vaikeaa, ja tämä on muutamassa tapauksessa sammuttanut naisen kiinnostuksen. 

Tietenkin. Ihmisiä olemme myös me naiset, mutta arvaapa, kumpia enemmän raiskataan ja kummalle seksi on suurempi riski?

Vierailija
5/283 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Ihmisiä olemme myös me naiset, mutta arvaapa, kumpia enemmän raiskataan ja kummalle seksi on suurempi riski?

Niin no. No niin. Miten raiskaus liittyy siihen, että miehen on vaikea tehdä aloitetta ja ainakin osittain sen takia nainen päättää, että suhteesta ei voi tulla mitään? Vai voiko tästä päätellä, että nainen olisi lopulta halunnut vain seksiä ja muulla ei ollut väliä?

Vierailija
6/283 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tarvitse surkutella sen perään sit.

Mulla yks mies ghostasi sen jälkeen, kun en antanut prseseksiä :D

Eikait siinä, jokainen tavallaan.

Ihan hyvä, et tulee alkutaipaleella selväksi.

On niitäkin, jotka haluaa tutustua ensin ja niitä, joilla ei ole kiire ja kunnioittavat toista.

Moukkamaistahan tuo on.

Vierailija
7/283 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies viha trollaajalla kiirettä pitää

Lukutaitosi on todella heikko, etkä yhtään paremmin kirjoitakaan.

Oli kyse yhden miehen käytöksestä, ei kaikkien. Ja: ei tarvitse keksiä omasta päästä, sillä näitä tapahtuu ja moukkia on paljon. Sinustakin on sellainen kasvamassa näköjään.

Opettele yhdyssanat ja lue paljon kirjallisuutta, niin ajattelusikin saattaa vielä kehittyä. Saatat jopa eräänä päivänä tulevaisuudesa tajuta, mitä tarkoitetaan sanonnalla "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa".

Taidat olla uusi tällä sivustolla kun et tiedä miten helposti viesti joutuu sensuuriin? En minä ainakaan jaksa viestejäni montaa kertaa kirjoittaa. Parempi vaan heti kirjoittaa sensuuriin menevät sanat vääriin, niin viesti menee läpi hetoi ekalla kerralla

Vierailija
8/283 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta kiertoon.

Vierailija
9/283 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jatkaisi naisen kanssa, en halua suhteeseen jossa seksistä on pulaa M44

Vierailija
10/283 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tuollainen ääliö jätti. Et menettänyt mitään. Pidä oma linjasi.

Vierailija
11/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jättänyt sinut heti seksiä saatuaan, joten väistit luodin.

Vierailija
12/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis kuuloonkaan seksi ekalla kerralla.

M34

Vierailija
13/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse jatkaisi naisen kanssa, en halua suhteeseen jossa seksistä on pulaa M44

Ekoilla treffeilläkö sulle pitää olla heti haarat avaamassa, koska muuten katsot että suhteessa olisi seksistä pulaa?

Vierailija
14/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt vielä olisi puuttunut, että olisit antanut toisella kerralla. Miestä pitää odotuttaa kuukausia. Vain siten näkee, onko hän laatumies vai säälittävä pelkän seksin perässä oleva mies.

Vierailija
15/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh. Tämä kyllä oli vastaus ja mammat peukutta. Mies haluaa tutustua hitaasti ja sitten puhutaankin heti raiskauksista. 

Vierailija
16/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tökeröä? Tapailua jatketaan niin pitkään, kun molempia kiinnostaa. Jos toiselta loppuu kiinnostus, niin loppuu tapaileminenkin. 

Vierailija
17/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha venäläinen elämänohje naisille. Haaroja ei avata, kun vasta yhdeksänsillä treffeillä, jos vielä silloinkaan. Pillun perässä juoksijat luovuttaa kauan ennen sitä.

Vierailija
18/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tökeröä? Tapailua jatketaan niin pitkään, kun molempia kiinnostaa. Jos toiselta loppuu kiinnostus, niin loppuu tapaileminenkin. 

Kyllä se jotain miehestä kertoo jos kiinnostus tuppaa loppumaan jos ei saa seksiä kun haluaisi (vaikka ei vielä kunnolla edes tunnettaisi ja tapailu olisi vasta aluillaan) tai heti seksin jälkeen. Mitä muuta voi olettaa kuin että vain seksiä oli vailla?

Vierailija
19/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olisin varmaan itsekin tulkinnut niin, että et halua suhdetta vaan kaveruutta, jos olitte jo tuttuja ja toisellakaan yökyläilyllä ei seksi kiinnosta. 

N44

Vierailija
20/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen kiinnostus petipuuhiin on äkkiä suhteessa ongelma. Ihan sama kumpi haluaa enemmän, niin joku pettyy tai ärsyyntyy.