Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti yhteydenpidon kun en halunnut seksiä ensimmäisellä yökyläilyllä

Vierailija
30.08.2020 |

Oltiin tuttuja entuudestaan ja ekat treffit olivat olleet miehen kotona illalla, silloin en jäänyt yöksi. Toisella kerralla olin yötä, en ollut valmis seksiin. Mies oli kyllästyneen oloinen eikä enää tuon jälkeen pitänyt yhteyttä eikä kunnolla vastannut viesteihin, jotain lyhyttä vastausta vaan.

Tätäkö tämä nykyaikana on? Toivottavasti ei. Toivon että kaikki miehet eivät ole tuollaisia, vaan että tämä nyt sattui olemaan tapaus joka ei ollut vakavissaan kiinnostunut.

N25

Kommentit (283)

Vierailija
221/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämellä ap, olisiko sitä seksiä tehnyt mieli, jos se olisi ollut "sopivaa". Eli suoraansanottuna kostuitko? Nimittäin jos ei, niin turha teidän katsellakaan hommaa pidempään ette nimittäin ole sopiva pari.

Kostuin kyllä. Mutta en kokenut olevani valmis ennen kuin olisin luottanut mieheen. Ja tein näköjään ihan oikean ratkaisun. 

Ap

Vierailija
222/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämellä ap, olisiko sitä seksiä tehnyt mieli, jos se olisi ollut "sopivaa". Eli suoraansanottuna kostuitko? Nimittäin jos ei, niin turha teidän katsellakaan hommaa pidempään ette nimittäin ole sopiva pari.

Kostuin kyllä. Mutta en kokenut olevani valmis ennen kuin olisin luottanut mieheen. Ja tein näköjään ihan oikean ratkaisun. 

Ap

Niin ja oli se mies sentään sen verran fiksu, ettei sentään vonkaamaan ruvennut, eikä painostanut. Olen nimittäin sellaisessakin tilanteessa ollut, ja se mies kyllä teki itsestään niin idiootin kuin vain voi. Ihan ällöttää ajatella jälkeen päin. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on parisuhteessa se kaiken ydin, niin en yhtään ihmettele jos sinun suhteesi eivät koskaan kestä.

Voisitko jutella vaimoni kanssa? Minä lopetin antamisen ja tuo uhkailee erolla.

Vierailija
224/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli seksin perässä luultavasti. Oikeasti kiinnostuneen, kunnollisen miehen maailma tai itsetunto ei kaadu naisen alkuvarovaisuuden vuoksi. Jos nainen menisi samantien petiin, saattaisi mies häipyä joka tapauksessa. Tarpeeksi kiinnostunut ei kyllästy vaan keskustelee ja ymmärtää naisten ajatuksia.

Vierailija
225/283 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että sitä seksiä pitää olla heti? Kyllä sitä ehtii harrastamaan myöhemminkin, jos tapailusta suhde tulee- jopa niin paljon, että alkaa kyllästyttää. Mä en tajua tätä "kaikki mulle heti nyt" mentaliteettia joka joillain miehillä on. Eikä sen kaiken eteen olla edes valmiita tekemään juuri mitään. Ja aivan kuten pienten lasten kohdalla: kun se lapsi mankuu jotain ja saa sen heti, tekemättä mitään, sehän menettää kinnostuksensa heti jo kohta. Sitten pitää olla uusi lelu.

Vierailija
226/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että sitä seksiä pitää olla heti? Kyllä sitä ehtii harrastamaan myöhemminkin, jos tapailusta suhde tulee- jopa niin paljon, että alkaa kyllästyttää. Mä en tajua tätä "kaikki mulle heti nyt" mentaliteettia joka joillain miehillä on. Eikä sen kaiken eteen olla edes valmiita tekemään juuri mitään. Ja aivan kuten pienten lasten kohdalla: kun se lapsi mankuu jotain ja saa sen heti, tekemättä mitään, sehän menettää kinnostuksensa heti jo kohta. Sitten pitää olla uusi lelu.

Sanos muuta. Jotkut miehet ovat oikeasti verrattavissa pikkulapseen: jos eivät saa mitä haluavat, alkaa kitinä. Mulla on kokemusta yhdestä miehestä, joka alkoi kitisemään nimenomaan siksi, etten suostunut seksiin kun hän sitä ehdotti. Olimme vasta ihan tutustumisen alkupuolella. Yritti puhumalla taivutella mutta kun ei mennyt läpi, alkoi itsesääli. Ihan uskomatonta käytöstä, kun kuitenkin kolmikymppinen mies kyseessä.

Vierailija
227/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuiset ihmiset jää vain yökylään, jos kyse on treffeistä.

Miksi ei? Ymmärrä että ihmiset ovat erilaisia. Myös aikuiset ihmiset.

Ei aikuiset leiki mitään pyjamaleikkejä.

Tässä yritetään nolata ihmistä joka sanoo ettei ole juuri valmis seksiin.

Vähän sama kuin ylakouluikäiset yrittäisivät nolata jotain "siveältä" tai "neitsyeltä" vaikuttavaa sanomalla: "Hei, sullakin on varmaan semmoinen siveysvyö. Laittaako äiti siveysvyön sulle?"

Niin että ihan turha puhua siitä miä aikuiset tekee. Aikuisen määritelmä on se, että se tekee mitä haluaa ja kanstaa vastuun teoistaan ja sanoistaan. 

Vierailija
228/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuiset ihmiset jää vain yökylään, jos kyse on treffeistä.

Miksi ei? Ymmärrä että ihmiset ovat erilaisia. Myös aikuiset ihmiset.

Ei aikuiset leiki mitään pyjamaleikkejä.

Tässä yritetään nolata ihmistä joka sanoo ettei ole juuri valmis seksiin.

Vähän sama kuin ylakouluikäiset yrittäisivät nolata jotain "siveältä" tai "neitsyeltä" vaikuttavaa sanomalla: "Hei, sullakin on varmaan semmoinen siveysvyö. Laittaako äiti siveysvyön sulle?"

Niin että ihan turha puhua siitä miä aikuiset tekee. Aikuisen määritelmä on se, että se tekee mitä haluaa ja kanstaa vastuun teoistaan ja sanoistaan. 

Vierailija
229/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en menisi yöksi miesehdokkaan luokse, jos en haluaisi seksiä. Kotona kyläily ylipäätään ei tulisi kuuloon, jos seksi ei olisi mahdollista. Erilaiset seksihalut olisi iso turn off minulle ja jos mies vaikka kieltäytyisi ekalla yökyläilyllä, niin se juttu jäisi siihen. En odottaisi, että kukaan haluaisi minuakaan nähdä, jos en miestä haluaisikaan (näinkin siis voi käydä ja se on ok, ei tietenkään väkisin pidä panna). Toki voi olla jokin syy miksi seksi ei sitten olisikaan agendalla, jos vaikka toinen tulisi kipeäksi tms.

Sun mieli voi muuttua illan mittaan, silloinkin on oltava mahdollisuus jättää seksi kokematta.

Menin itse kauempana asuvan miehen luo kylään viikonlopuksi, olin todella ihastunut ja olisin saattanut mennä sänkyynkin. Se päivä ja ilta kuitenkin vaikutti niin, etten halunnut ryhtyä seksiin ja veirailun jälkeen ei enää tavattu. Miehen jutut olivat sellaisia, että saivat mut tuntemaan itseni huonoksi, esim arvosteli mulle rumasti vieraiden naisten ulkonäköä. Jossain toisessa tapauksessa olisi voinut mennä toisinkin päin ja olisin halunnut seksiä aiemminkuin olisin kuvitellutkaan.

Eli sillä vuorovailutuksella ja sillä, miten tapaaminen on edennyt, on ollut varmaan ratkaiseva vaikutus ap:llakin. Hänhän kirjoitti, että sen illanvirton päätteeksi ei kokenut olevansa valmis seksiin. Jonkin toisenlaisen illan jälkeen olisi ehkä ollutkin. Nyt hän ilmeisesti aisti, ettei se mies ollut hänelle oikea, teki siis intuitiivisesti aivan oikean ratkaisun, kun ei ryhtynyt seksiin. Mieshän osoittautuikin törpöksi.

Kuten kirjoitin, että voi käydä niinkin, että ei halua ja se on ok. En kuitenkaan kannata kenenkään yökyläilevän ihmisen luona, jota ei tunne tarpeeksi hyvin. Aivan hirveä tilanne tuokin, jota kuvasit. Itse jätän tapaamiset tylysti kesken, jos uusi tuttavuus alkaa vaikuttaa epämiellyttävältä. 

Vierailija
230/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olitte jo tuttuja keskenään, ajatteli ettet ole erityisen seksuaalinen lopulta. 

Vierailija
231/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ajattelee, ettet pidä häntä haluttavana ja nyt häpeää niin ettei kehtaa ottaa yhteyttä. 

Vierailija
232/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olitte jo tuttuja keskenään, ajatteli ettet ole erityisen seksuaalinen lopulta. 

Järkevä mies olisi ilahtunut löytäessään naisen joka ei mene sänkyyn heti. Luultavasti nimittäin olisi tehnyt näin monen muunkin miehen kohdalla...

Vierailija
233/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä mies olisi ilahtunut löytäessään naisen joka ei mene sänkyyn heti. Luultavasti nimittäin olisi tehnyt näin monen muunkin miehen kohdalla...

Voi olla niinkin, että nainen ei olisi mennyt sänkyyn monen kanssa, mutta nyt sattui kohdalle mies, jonka kanssa seksuaalinen vetovoima oli sanoinkuvaamattoman vahva. 

Vierailija
234/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla niinkin, että nainen ei olisi mennyt sänkyyn monen kanssa, mutta nyt sattui kohdalle mies, jonka kanssa seksuaalinen vetovoima oli sanoinkuvaamattoman vahva. 

Todennäköisempi vaihtoehto olisi kuitenkin tuo ensin mainittu, eli se että nainen on ollut seksuaalisesti aktiivinen ja mennyt sänkyyn monen muunkin kanssa, on siis ns. kevytkenkäistä sorttia. Itsekään en sellaista naista huolisi jos olisin mies. 

Vierailija
235/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätänsä tuo että ekat treffit on jo yökylää niin antaa aika hyvän vinkin siitä minkä perässä mies on. Ei siinä tutustuminen ja parisuhde oo päällimäisenä mielessä.

Vierailija
236/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin olisin lopettanut. Vaimon kanssa kun tavattiin ensimmäisen kerran silmä silmään, 15 minuutin päästä nussittiin ja niin on 3 lasta syntynyt, naimisiin menty ja taloa rakennetaan. Miksi kaikki hyvä alku pitää pilata pihtaamalla?

Koska nykyään on niin paljon miehiä, jotka esittävät haluavansa suhdetta, mutta oikeasti haluavat vaan panna ja sitten lähteä. 

Itse olen huomannut, että naiselle suurin turn-off on se, että miehenä ilmoitan etsiväni seurustelusuhdetta. Tai viestin, että ylipäätänsä olen kiinnostunut naisesta.

Jos haluan seurustelusuhteesseen, niin olen aina joutunut larppaamaan vaikeasti tavoiteltavaa. Vaikka olisin kuinka ihastunut naiseen, niin sitä on pakko larpata vähän kiinnostunutta, koska kiinnostuksen osoittaminen naiselle pilaa jutun 99 kertaa sadasta. Ennen kuin sitä pystyy olemaan oma itsensä on odotettava, että nainen itse ehdottaa seurustelun aloittamista.

Vai olisikohan niin, että nuo naiset eivät ole alun alkaenkaan olleet kiinnostuneita sinusta? Jos nainen on aidosti kiinnostunut, hänen kiinnostuksensa ei todellakaan lopahda siitä, että mies ilmaisee olevansa myös kiinnostunut. Päin vastoin, sehän on ihan unelmatilanne. Toki varmaan on niitäkin naisia jotka nauttivat kun saavat illat miettiä onkohan se mies minusta kiinnostunut vai ei, mutta uskoisin että hyvin pieni vähemmistö.

Älähän nyt, tuossa voi olla totuutta takana. Naisen pitää kokea että mies on arvokas saalis ja se ei tapahdu, jos mies on liian innokas tunnustamaan tunteitaan. Naiselle ei saa tulla olo että hän itse on se arvokas saalis ja mies on hänen alapuolellaan. Siksi miehen pitää ainakin esittää viileää kunnes nainen avautuu ensin.

Vierailija
237/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ihmettelen miesten intoa naisiin, jopa vakisuhteeseen, joilta saa heti.

Minä jos olisin mies niin juuri ilahtuisin jos nainen sanoo, että haluaa ensin tutustua rauhassa eikä mennä heti seksiin.

Ajattelisin, että siinäpä fiksu nainen.

Ja tottakai realismia olisi myös se, että nainen joka menee minun kanssani heti sänkyyn tekee sitä myös muiden miesten kanssa.

Mikään siveyden sipuli ei tarvitse olla, mutta oma harkinta ja valikoivuus seksikumppanien suhteen on usein positiivinen asia.

Eikä suinkaan negatiivinen.

Hassua, että minkä naiset näkevät negatiivisena seikkana vakavaa suhdetta ajateltaessa onkin miehelle positiivista.

Mies joka kuksii joka naista joka siihen vähänkin suostuu ei ole järin hyvää kumppaniainesta.

Ja miehelle vastaavantyylinen nainen on numeno uno.

Vierailija
238/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha venäläinen elämänohje naisille. Haaroja ei avata, kun vasta yhdeksänsillä treffeillä, jos vielä silloinkaan. Pillun perässä juoksijat luovuttaa kauan ennen sitä.

Tämä on juuri näin. Jos mies ei jaksa odottaa niin mies ei myöskään pysy uskollisena, esimerkiksi synnytyksen jälkeen. Nämä miehet myös kaipaavat ainaista jännitystä, joten he tarvitsevat koko ajan uuden naisen, eivätkä sitoudu edes säännöllisellä seksillä.

Paskaa. Pelailemalla saa pelimiehiä. Pelimies jaksaa vääntää vaikka kymmeniä treffejä teatteria. Hänellä ei ole mikään kiire kun kierrossa on liuta muita typyjä rinnakkain eikä ole tunteita pelissä.

Oikeasti ihastunut normaali mies menettää toivonsa minkään vaikeasti tavoiteltavan ja jatkuvasti torjuvan kanssa. Ei tavallisen suomalaisen miehen itsetunto kestä sitä että nainen ei vaan halua, ei sitten millään. Ehkä venäläisessä kulttuurissa onkin toisin ja siellä jokainen mies tekee temppuja päällään seisten kunnes sitten aviossa saa luvalla r a I s k a ta ja mukiloida laillista omaisuuttaan.

Onneksi tiedän, ettei kaikki miehet ole kuin väittämäsi miehet, eli pitää saada seksiä ja paljon ja heti. On onneksi oikeasti miehiä, jotka ovat kiinnostuneet siitä, mistä naiset ovat kiinnostuneet ja naisesta itsestään, ei pelkästään siitä mitä he voivat saada naiselta fyysisesti.

Sun on ihan turha vääntää ennakkoluuloista asennettasi toisten sanomaksi kun sellaisesta ei ole kyse. En yllä ole puhunut mistään ”paljon ja heti” enkä varsinkaan asettanut sitä vaihtoehdoksi naisesta kiinnostumiselle. Fiksumpi olisi ymmärtänyt että näkemyksessäni nämä kulkevat jopa käsi kädessä. Seksuaalinen puoli deittikumppanissa ja hänen kiinnostuksissaan on yksi oleellinen seikka parisuhdetta ajatellen sekin, mutta tietenkin toimiva kemia edesauttaa tutustumista muutenkin. Sängyssä halaillen ja hyväillen seksin jälkeen tulee keskusteltua ihan eri tasolla kuin virallissivistyneesti pöydän yli epävarmana siitä että miten toinen edes itsen näkee. Tätä en näe sukupuolitettuna kuten sinä ennakkoluuloissasi, vaan inhimillisenä.

Minunkin kokemukseni mukaan seksi avaa ne tulvaportit myös siellä tunneyhteyden puolella. Tietäähän tiedekin, että seksissä erittyy hormoneja jotka lisäävät kiintymystä kumppaniin. En näe mitään syytä miksi aikainen seksi olisi miinusta suhteen kehittymiselle.

Vierailija
239/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten ero: 

Usein naisen on oltava oikeasti kiinnostunut miehestä, että voi harrastaa tämän kanssa seksiä.

Usein miehen on harrastettava naisen kanssa seksiä, että kiinnostus tähän voisi syventyä.

Ja toinen paradoksi

Naiset haluaa läheisyyttä ja miehet seksiä

Vain omassa päässäsi.

Vierailija
240/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on valitettavasti niin että nykyään edes harkitsevaisuus ja hitaasti eteneminen ei takaa että tapailukumppani on sinusta oikeasti kiinnostunut.

Mieskaverini tykkää pyörittää useampaa naista kerrallaan ja suurin osa menee hänen kanssaan sänkyyn heti / toisilla treffeillä. No, nyt kesällä osui harkitsevampi tyttö kohdalle. Ensimmäinen suudelma vaihdettiin 4. tapaamisella ja yhteinen yö vietettiin n. 2kk päästä.

Koko tämän ajan mies tapaili 3-4 muuta ja sai heiltä mitä halusi - ja silti avautui mulle kuinka voikin kestää kauan tämän yhden kanssa. Että kohta pakko tapahtua jotain jos on tapahtuakseen.

Pahoin pelkään että tämä tyttö on nyt ihastunut ja viimein uskalsi luottaa ja ottaa tämän askeleen. Ja miehelle se oli vain yksi saavutus muiden joukossa.

Olen itse tuota harkitsevaa tyyppiä ja oppinut että yksinkertaisesti on parempi olla ilman. (Yleensä ekoilla kerroilla huonoa) seksiä miehiltä jotka viikkokaupalla valehtelevat mitä vain ja katoavat sitten seuravaan jahtiin? Ei kiitos. Haluja olisi joka päivä mutta tuohon leikkiin en lähde.

Sikamies ja uhritytöt. Hohhoijaa.

Ja pelimiehethän aina kertoo naisille panojuttunsa. Toki tämänkin palstan naiset uskoo 

Hyvinkin voidaan kertoa sellaisille naisille, joista emme ole kiinnostuneita seksuallisessa mielessä. Mutta joka tapauksessa voin miehenä vahvistaa, että tuollaista tapahtuu hyvinkin paljon. Ei kai tämä oikeasti yllätyksenä tullut kenellekään?