Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti yhteydenpidon kun en halunnut seksiä ensimmäisellä yökyläilyllä

Vierailija
30.08.2020 |

Oltiin tuttuja entuudestaan ja ekat treffit olivat olleet miehen kotona illalla, silloin en jäänyt yöksi. Toisella kerralla olin yötä, en ollut valmis seksiin. Mies oli kyllästyneen oloinen eikä enää tuon jälkeen pitänyt yhteyttä eikä kunnolla vastannut viesteihin, jotain lyhyttä vastausta vaan.

Tätäkö tämä nykyaikana on? Toivottavasti ei. Toivon että kaikki miehet eivät ole tuollaisia, vaan että tämä nyt sattui olemaan tapaus joka ei ollut vakavissaan kiinnostunut.

N25

Kommentit (283)

Vierailija
241/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olitte jo tuttuja keskenään, ajatteli ettet ole erityisen seksuaalinen lopulta. 

Niin, eli taas törmätään samaan: mies oli vain kiinnostunut seksuaalisessa mielessä.

Ennestään tuttu ei tarkoita, että olisi tutustuttu kuitenkaan vielä sen syvemmin. Mutta ei, kun seksiä ei ollut niin miehen syvempi kiinnostus lopahti siihen.

"Erityisen seksuaalinen" ei tarvitse olla vaikka on ennestään pintapuolisesti tutut, mutta ei tapailtu kuin pari kertaa seurustelumielessä. Tai ei edes seurustelu ollenkaan, vain pari tapailua.

Lyhyt tapailu ei kerro sitä kuinka seksuaalinen ihminen on sitten kun ollaan tutustuttu paremmin ja luottamus toiseen on syntynyt.

Vierailija
242/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olitte jo tuttuja keskenään, ajatteli ettet ole erityisen seksuaalinen lopulta. 

Niin, eli taas törmätään samaan: mies oli vain kiinnostunut seksuaalisessa mielessä.

Ennestään tuttu ei tarkoita, että olisi tutustuttu kuitenkaan vielä sen syvemmin. Mutta ei, kun seksiä ei ollut niin miehen syvempi kiinnostus lopahti siihen.

"Erityisen seksuaalinen" ei tarvitse olla vaikka on ennestään pintapuolisesti tutut, mutta ei tapailtu kuin pari kertaa seurustelumielessä. Tai ei edes seurustelu ollenkaan, vain pari tapailua.

Lyhyt tapailu ei kerro sitä kuinka seksuaalinen ihminen on sitten kun ollaan tutustuttu paremmin ja luottamus toiseen on syntynyt.

Mutta hehän on ovat jo tuttuja keskenään eli mies tuntee ap:n jo. Eikö tuossa seuraava askel ole seksi. Jos minä ihastuisin tuttuun ihmiseen, niin mitäpä sitä enää jahkailemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha venäläinen elämänohje naisille. Haaroja ei avata, kun vasta yhdeksänsillä treffeillä, jos vielä silloinkaan. Pillun perässä juoksijat luovuttaa kauan ennen sitä.

Tämä on juuri näin. Jos mies ei jaksa odottaa niin mies ei myöskään pysy uskollisena, esimerkiksi synnytyksen jälkeen. Nämä miehet myös kaipaavat ainaista jännitystä, joten he tarvitsevat koko ajan uuden naisen, eivätkä sitoudu edes säännöllisellä seksillä.

Paskaa. Pelailemalla saa pelimiehiä. Pelimies jaksaa vääntää vaikka kymmeniä treffejä teatteria. Hänellä ei ole mikään kiire kun kierrossa on liuta muita typyjä rinnakkain eikä ole tunteita pelissä.

Oikeasti ihastunut normaali mies menettää toivonsa minkään vaikeasti tavoiteltavan ja jatkuvasti torjuvan kanssa. Ei tavallisen suomalaisen miehen itsetunto kestä sitä että nainen ei vaan halua, ei sitten millään. Ehkä venäläisessä kulttuurissa onkin toisin ja siellä jokainen mies tekee temppuja päällään seisten kunnes sitten aviossa saa luvalla r a I s k a ta ja mukiloida laillista omaisuuttaan.

Onneksi tiedän, ettei kaikki miehet ole kuin väittämäsi miehet, eli pitää saada seksiä ja paljon ja heti. On onneksi oikeasti miehiä, jotka ovat kiinnostuneet siitä, mistä naiset ovat kiinnostuneet ja naisesta itsestään, ei pelkästään siitä mitä he voivat saada naiselta fyysisesti.

Sun on ihan turha vääntää ennakkoluuloista asennettasi toisten sanomaksi kun sellaisesta ei ole kyse. En yllä ole puhunut mistään ”paljon ja heti” enkä varsinkaan asettanut sitä vaihtoehdoksi naisesta kiinnostumiselle. Fiksumpi olisi ymmärtänyt että näkemyksessäni nämä kulkevat jopa käsi kädessä. Seksuaalinen puoli deittikumppanissa ja hänen kiinnostuksissaan on yksi oleellinen seikka parisuhdetta ajatellen sekin, mutta tietenkin toimiva kemia edesauttaa tutustumista muutenkin. Sängyssä halaillen ja hyväillen seksin jälkeen tulee keskusteltua ihan eri tasolla kuin virallissivistyneesti pöydän yli epävarmana siitä että miten toinen edes itsen näkee. Tätä en näe sukupuolitettuna kuten sinä ennakkoluuloissasi, vaan inhimillisenä.

Minunkin kokemukseni mukaan seksi avaa ne tulvaportit myös siellä tunneyhteyden puolella. Tietäähän tiedekin, että seksissä erittyy hormoneja jotka lisäävät kiintymystä kumppaniin. En näe mitään syytä miksi aikainen seksi olisi miinusta suhteen kehittymiselle.

Just niin. Tuo ihmeellinen seksin glori- ja mystifiointi on typerää ja perusteetonta. Seksi on yksi keskeinen osa parisuhteita ja sen saralla tutustuminen on ihan yhtä olennaista suhteen kehittymiselle kuin henkisestikin kaikin eri tavoin. Lisäksi nämä tosiaan tukevat toisiaan. Ei ole eikö voi olla perustellusti mitään järjestystä, että ensin pitää tuntea yhdellä tavalla riittävän hyvin voidakseen alkaa tutustua toisella tavalla. Jos intiimiä ei ole, alkaa se henkinen tutustuminen tökkiä myös. Tulee varautumista ja pelkoja siitä ettei kelpaa jne. Sana kuin vakiintuneessa suhteessakin, kun seksi hiipuu niin se on vahva ennuste siitä että suhde alkaa olla tiensä päässä. Se nyt vaan on osa sitä liimaa mikä saa ihmiset toisistaan välittämään. Tämä sivusta.

Vierailija
244/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kovin oudolta tuo koko juttu. Mielestäni on jotain kirjoittamattomia sääntöjä:

Yleensä aluksi tapaillaan jossain ihmisten ilmoilla. Kotiin kutsuminen on merkki että homma muuttuu vakavammaksi.

Ensin tulee seksi ja vasta kun seksi on alkanut, aletaan jäämään yöksi toisen luo.

Oliko yökyläilyyn joku käytännön syy..?

Yökyläilyhän on kivaa, voi olla lusikassa ja jutella vaikka kuinka myöhään, rakentaa läheisyyttä ihan eri tavalla kuin siellä kahvilassa istumalla. Seksiä ei tarvitse siihen kuulua, mutta minulle yleensä käy niin että se onkin nainen joka alkaa viedä tilannetta siihen. Onko sitten kaikki pilalla? Ei minusta.

Vierailija
245/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että sitä seksiä pitää olla heti? Kyllä sitä ehtii harrastamaan myöhemminkin, jos tapailusta suhde tulee- jopa niin paljon, että alkaa kyllästyttää. Mä en tajua tätä "kaikki mulle heti nyt" mentaliteettia joka joillain miehillä on. Eikä sen kaiken eteen olla edes valmiita tekemään juuri mitään. Ja aivan kuten pienten lasten kohdalla: kun se lapsi mankuu jotain ja saa sen heti, tekemättä mitään, sehän menettää kinnostuksensa heti jo kohta. Sitten pitää olla uusi lelu.

Jos kahdella aikuisella ihmisellä tutustuessa tekee mieli seksiä toistensa kanssa, minusta on outoa pidätellä sitä vain koska on joku abstrakti sääntö että heti ei saa. Eri asia sitten, jos toinen ei halua.

Vierailija
246/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä mies olisi ilahtunut löytäessään naisen joka ei mene sänkyyn heti. Luultavasti nimittäin olisi tehnyt näin monen muunkin miehen kohdalla...

Samaa mieltä. Ihmettelen miesten intoa naisiin, jopa vakisuhteeseen, joilta saa heti.

Minä jos olisin mies niin juuri ilahtuisin jos nainen sanoo, että haluaa ensin tutustua rauhassa eikä mennä heti seksiin.

Ajattelisin, että siinäpä fiksu nainen.

Ja tottakai realismia olisi myös se, että nainen joka menee minun kanssani heti sänkyyn tekee sitä myös muiden miesten kanssa.

Mikään siveyden sipuli ei tarvitse olla, mutta oma harkinta ja valikoivuus seksikumppanien suhteen on usein positiivinen asia.

Eikä suinkaan negatiivinen.

Hassua, että minkä naiset näkevät negatiivisena seikkana vakavaa suhdetta ajateltaessa onkin miehelle positiivista.

Mies joka kuksii joka naista joka siihen vähänkin suostuu ei ole järin hyvää kumppaniainesta.

Ja miehelle vastaavantyylinen nainen on numeno uno.

Jos olen kiinnostunut naisesta oikeasti, niin on ihan sama että tuleeko sitä seksiä heti vai vasta myöhemmin. Kumpikaan ei naista pahenna.

Vierailija
247/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha venäläinen elämänohje naisille. Haaroja ei avata, kun vasta yhdeksänsillä treffeillä, jos vielä silloinkaan. Pillun perässä juoksijat luovuttaa kauan ennen sitä.

Tämä on juuri näin. Jos mies ei jaksa odottaa niin mies ei myöskään pysy uskollisena, esimerkiksi synnytyksen jälkeen. Nämä miehet myös kaipaavat ainaista jännitystä, joten he tarvitsevat koko ajan uuden naisen, eivätkä sitoudu edes säännöllisellä seksillä.

Paskaa. Pelailemalla saa pelimiehiä. Pelimies jaksaa vääntää vaikka kymmeniä treffejä teatteria. Hänellä ei ole mikään kiire kun kierrossa on liuta muita typyjä rinnakkain eikä ole tunteita pelissä.

Oikeasti ihastunut normaali mies menettää toivonsa minkään vaikeasti tavoiteltavan ja jatkuvasti torjuvan kanssa. Ei tavallisen suomalaisen miehen itsetunto kestä sitä että nainen ei vaan halua, ei sitten millään. Ehkä venäläisessä kulttuurissa onkin toisin ja siellä jokainen mies tekee temppuja päällään seisten kunnes sitten aviossa saa luvalla r a I s k a ta ja mukiloida laillista omaisuuttaan.

Onneksi tiedän, ettei kaikki miehet ole kuin väittämäsi miehet, eli pitää saada seksiä ja paljon ja heti. On onneksi oikeasti miehiä, jotka ovat kiinnostuneet siitä, mistä naiset ovat kiinnostuneet ja naisesta itsestään, ei pelkästään siitä mitä he voivat saada naiselta fyysisesti.

Sun on ihan turha vääntää ennakkoluuloista asennettasi toisten sanomaksi kun sellaisesta ei ole kyse. En yllä ole puhunut mistään ”paljon ja heti” enkä varsinkaan asettanut sitä vaihtoehdoksi naisesta kiinnostumiselle. Fiksumpi olisi ymmärtänyt että näkemyksessäni nämä kulkevat jopa käsi kädessä. Seksuaalinen puoli deittikumppanissa ja hänen kiinnostuksissaan on yksi oleellinen seikka parisuhdetta ajatellen sekin, mutta tietenkin toimiva kemia edesauttaa tutustumista muutenkin. Sängyssä halaillen ja hyväillen seksin jälkeen tulee keskusteltua ihan eri tasolla kuin virallissivistyneesti pöydän yli epävarmana siitä että miten toinen edes itsen näkee. Tätä en näe sukupuolitettuna kuten sinä ennakkoluuloissasi, vaan inhimillisenä.

Minunkin kokemukseni mukaan seksi avaa ne tulvaportit myös siellä tunneyhteyden puolella. Tietäähän tiedekin, että seksissä erittyy hormoneja jotka lisäävät kiintymystä kumppaniin. En näe mitään syytä miksi aikainen seksi olisi miinusta suhteen kehittymiselle.

Ei tuo pidä paikkaansa kun kuksitaan heti tuntemattomien kanssa. Mitään tulvaportteja ei aukea koska ei ole mitään tunteita tuntemattoman ihmisen kanssa.

Tämä pätee silloin kun on jo tutustuttu ja saatu tunneyhteys toiseen ihmiseen.

Minulla oli sinkkuaikana muutama yhdenillan juttu ja se seksiin meno ei mitenkään avannut yhtään sen kummempia portteja. Usein portti aukesi ulos ovesta jo yöllä ja käånsin onnellisena kylkeä kun sain miehen pois huushollista. Tai korkeintaan vaivaannuttavat aamukahvit ja heipat.

Joskus jopa ajattelin, ettei olisi kannattanut. Yhdenillan tai yksien treffien seksi ei ollut oikein minkään väärtti.

Aika nopeasti opin sen, että en edes ajatellut ottaa tuntematonta miestä kotiini. Tai mennä seksiin ennen tutustumista.

Oli tosi helppoa ja mukavaa jättää miehet ravintolaan ja mennä rauhassa kotiin.

Olen nainen.

Vierailija
248/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin pihtaat ja sitten valitat täällä

Vierailija
249/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi niin että mies kosi, kun annoin nopsaan auttamishengessä ryppyreikää.

Aamulla oli täynnä energiaa muutaman minuutin rassauksesta ja polvillaan kosi ja oli menossa naimisiin.

Minulle se oli vain ihan kaverimielessä tehty auttaminen, kun tiedän miten paljon miehet saattavat tarvita apuja, muuten ei normaali keskustelu ja halailu suju heiltä.

Ovat tavallaan eräällä tavalla eläimiä siinä suhteessa.

Miehiä kannattaa aina katsoa vähän alaviistoon ja ymmärtää että eivät ole älyllisiä olentoja, vaan enemmän lihallisia eläimiä.

Siksi miehet usein raiskaa ja tappaa tilastollisesti.

Ottakaa opiksi: antakaa vasta hääyönä

"Antakaa"

Mä haluan, että sä haluat, mä en halua, että sä annat ilman haluja.

Vierailija
250/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiva ja ekoilla treffeillä natsaa, miksei sitä märkää voi antaa? Kuvitellun siveellisyyden vuoksi?

Jotkut ihmiset sentään vielä toivovat rakkautta ja pitkää onnellista parisuhdetta. Ideana ei ole jaella kaltaisillesi typeryksille.

Ja naiset eivät ole olemassa seksin antajina tai jakajina miehille. 

Pitäiskö tätä avata vähän enemmän? Naiset ovat ihmisiä kaikkine tunteineen ja suunnitelmineen ja filosofioineen ja mielenkiintoisine ajatuksineen. Naiset eivät ylipäänsä ajattele että voi kunpa tässä pääsisi antamaan jollekin miehelle tai pihtaamaan jonkun miehen naaman edessä. 

"Stefanin, Sofian ja Martinan elämä ja ystävät - Official"

Siinä sitä on filosofiaa kerrakseen

Vierailija
251/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuiset ihmiset jää vain yökylään, jos kyse on treffeistä.

Miksi ei? Ymmärrä että ihmiset ovat erilaisia. Myös aikuiset ihmiset.

Ei aikuiset leiki mitään pyjamaleikkejä.

Vai että pyjamaleikkejä... Joo, ei ehkä jatketa tätä keskutelua tämän enempää.

Vaikutat juuri sellaiselle vakavamieliselle "aikuiselle naiselle", jolta on elämänilo kadonnut ja alapäästä on tullut kuiva kuin sahara

Vierailija
252/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ovat. Voi olla aseksuaalejakin. Sellainen olisi vaan hyvä tuoda ilmi jo ennen yönylitreffeistä sopimista ihan vaan väärinymmärrysten ja kiusallisten tilanteiden välttämiseksi. Sivusta.

Eikös ihan yhtä lailla voisi tuoda ilmi myös sen, jos automaationa odottaa seksiä?

Yöksi jäämisestä sopiminen on sellainen ilmituonti aikuisten romanttisesti treffaavien kesken. Koodikieltähän se on, mutta ihan yleistä.

Joo ja sitten jos tulet niille yön yli treffeille, et tietenkään saa muuttaa ajatustasi treffien aikana. Sitä seksiä on oltava tai muuten joudat kotiin, eikö näin?

Älä tapaile semmoisia itsellesi vastenmielisiä ihmisiä, äläkä mene kenenkään luokse yöksi, jos et halua seksiä. Yksinkertaista.

Vierailija
253/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies viha trollaajalla kiirettä pitää

Lukutaitosi on todella heikko, etkä yhtään paremmin kirjoitakaan.

Oli kyse yhden miehen käytöksestä, ei kaikkien. Ja: ei tarvitse keksiä omasta päästä, sillä näitä tapahtuu ja moukkia on paljon. Sinustakin on sellainen kasvamassa näköjään.

Opettele yhdyssanat ja lue paljon kirjallisuutta, niin ajattelusikin saattaa vielä kehittyä. Saatat jopa eräänä päivänä tulevaisuudesa tajuta, mitä tarkoitetaan sanonnalla "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa".

Taidat olla uusi tällä sivustolla kun et tiedä miten helposti viesti joutuu sensuuriin? En minä ainakaan jaksa viestejäni montaa kertaa kirjoittaa. Parempi vaan heti kirjoittaa sensuuriin menevät sanat vääriin, niin viesti menee läpi hetoi ekalla kerralla

p e r ä r e i k ä p i l l u u n k u l l i a r unk ut i

Vierailija
254/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että sitä seksiä pitää olla heti? Kyllä sitä ehtii harrastamaan myöhemminkin, jos tapailusta suhde tulee- jopa niin paljon, että alkaa kyllästyttää. Mä en tajua tätä "kaikki mulle heti nyt" mentaliteettia joka joillain miehillä on. Eikä sen kaiken eteen olla edes valmiita tekemään juuri mitään. Ja aivan kuten pienten lasten kohdalla: kun se lapsi mankuu jotain ja saa sen heti, tekemättä mitään, sehän menettää kinnostuksensa heti jo kohta. Sitten pitää olla uusi lelu.

Sanos muuta. Jotkut miehet ovat oikeasti verrattavissa pikkulapseen: jos eivät saa mitä haluavat, alkaa kitinä. Mulla on kokemusta yhdestä miehestä, joka alkoi kitisemään nimenomaan siksi, etten suostunut seksiin kun hän sitä ehdotti. Olimme vasta ihan tutustumisen alkupuolella. Yritti puhumalla taivutella mutta kun ei mennyt läpi, alkoi itsesääli. Ihan uskomatonta käytöstä, kun kuitenkin kolmikymppinen mies kyseessä.

Ja noihin narsisteihin te naiset pääasiassa haluatte aina ja jatkossakin tutustua.

Vierailija
255/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on valitettavasti niin että nykyään edes harkitsevaisuus ja hitaasti eteneminen ei takaa että tapailukumppani on sinusta oikeasti kiinnostunut.

Mieskaverini tykkää pyörittää useampaa naista kerrallaan ja suurin osa menee hänen kanssaan sänkyyn heti / toisilla treffeillä. No, nyt kesällä osui harkitsevampi tyttö kohdalle. Ensimmäinen suudelma vaihdettiin 4. tapaamisella ja yhteinen yö vietettiin n. 2kk päästä.

Koko tämän ajan mies tapaili 3-4 muuta ja sai heiltä mitä halusi - ja silti avautui mulle kuinka voikin kestää kauan tämän yhden kanssa. Että kohta pakko tapahtua jotain jos on tapahtuakseen.

Pahoin pelkään että tämä tyttö on nyt ihastunut ja viimein uskalsi luottaa ja ottaa tämän askeleen. Ja miehelle se oli vain yksi saavutus muiden joukossa.

Olen itse tuota harkitsevaa tyyppiä ja oppinut että yksinkertaisesti on parempi olla ilman. (Yleensä ekoilla kerroilla huonoa) seksiä miehiltä jotka viikkokaupalla valehtelevat mitä vain ja katoavat sitten seuravaan jahtiin? Ei kiitos. Haluja olisi joka päivä mutta tuohon leikkiin en lähde.

Käy sääliksi sitä tyttöä. Olen itse ollut hänen asemassaan joten tiedän mitä tuollainen kohtelu voi pahimmillaan saada aikaan. Mulla sattui vielä olemaan ensimmäinen suhde ikinä ja vaati todella paljon lähteä siihen mukaan, ja sitten mies paljastui tuollaiseksi kuin kaverisi. Jos olen rehellinen, en ole vieläkään päässyt yli, vaikka aikaa on jo kulunut - tuskin pääsen koskaan ja tuskin pystyn enää koskaan luottamaan yhteenkään mieheen. Tai sitten sen miehen pitää olla jotain todella ihmeellistä.

IHAN OMA SYY. Aina te naiset vaan lankeatte niihin pettäjiin. Sitten pidätte kaikkia miehiä iha pas***na.

Pahimmassa tapauksessa sitten kostatte eksänne ämmämäisyyden tulevalle kumppanillenne.

TYHMÄÄ.

Kerro ihmeessä miten ne petturit ja pelaajat tunnistetaan? Esim tämä tyttö nyt kaverini pyörityksessä. Mies on fiksu, mukava, kohtelias, huumorintajuinen. Tapaa sinua 2-3 kertaa viikossa. Vastaa viesteihin ja puheluihin ja ottaa myös itse aktiivisesti yhteyttä. Ei pidä pitkiä taukoja eikä peru tapaamisia. Kun on kanssasi, puhelin on visusti pois, hän keskittyy vain sinuun. Kyselee, muistaa kertomasi, välittää. Mistä tyttö voisi tietää että mies tapaa 3-4 naista samaan aikaan? Joskus kaksikin samana päivänä. Tunteista ei puhuta mutta sehän on normaalia tapailun alussa.

Ulkonäöstä tunnistaa. Mies on komea, kun pyörittää montaa naista kerralla. Miehistä vain 10% on komeita ja heistä 80% on jo varattuja ja loput 20% ovat niitä oikeita pelimiehiä.

Paras vinkki tavallisen nätille naiselle on se, että kun hakee seurustelukumppania, niin jätä ne kolme parhaan näköistä aiempaa yhden illan juttuaan/treffikumppania pois laskuista. Ja sitten alat uudelleen arvioimmaan potentiaalisten ehdokkaiden viehättävyyttä.

Kannattaa muistaa, että mitä komeampi mies, niin sitä todennäköisimmin kyseessä on pelimies tai jonkinlainen muu narsisti. Toki naisena itse olet ulkonäkösi perusteella parhaan 10% joukossa, niin tämä ei päde.

Vaikka kukaan ei ääneen sitä sano tai myönnä, niin ulkonäkö on edelleen ylivoimaisesti tärkein kriteeri kumppanin valinnassa.

Vierailija
256/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on valitettavasti niin että nykyään edes harkitsevaisuus ja hitaasti eteneminen ei takaa että tapailukumppani on sinusta oikeasti kiinnostunut.

Mieskaverini tykkää pyörittää useampaa naista kerrallaan ja suurin osa menee hänen kanssaan sänkyyn heti / toisilla treffeillä. No, nyt kesällä osui harkitsevampi tyttö kohdalle. Ensimmäinen suudelma vaihdettiin 4. tapaamisella ja yhteinen yö vietettiin n. 2kk päästä.

Koko tämän ajan mies tapaili 3-4 muuta ja sai heiltä mitä halusi - ja silti avautui mulle kuinka voikin kestää kauan tämän yhden kanssa. Että kohta pakko tapahtua jotain jos on tapahtuakseen.

Pahoin pelkään että tämä tyttö on nyt ihastunut ja viimein uskalsi luottaa ja ottaa tämän askeleen. Ja miehelle se oli vain yksi saavutus muiden joukossa.

Olen itse tuota harkitsevaa tyyppiä ja oppinut että yksinkertaisesti on parempi olla ilman. (Yleensä ekoilla kerroilla huonoa) seksiä miehiltä jotka viikkokaupalla valehtelevat mitä vain ja katoavat sitten seuravaan jahtiin? Ei kiitos. Haluja olisi joka päivä mutta tuohon leikkiin en lähde.

Käy sääliksi sitä tyttöä. Olen itse ollut hänen asemassaan joten tiedän mitä tuollainen kohtelu voi pahimmillaan saada aikaan. Mulla sattui vielä olemaan ensimmäinen suhde ikinä ja vaati todella paljon lähteä siihen mukaan, ja sitten mies paljastui tuollaiseksi kuin kaverisi. Jos olen rehellinen, en ole vieläkään päässyt yli, vaikka aikaa on jo kulunut - tuskin pääsen koskaan ja tuskin pystyn enää koskaan luottamaan yhteenkään mieheen. Tai sitten sen miehen pitää olla jotain todella ihmeellistä.

IHAN OMA SYY. Aina te naiset vaan lankeatte niihin pettäjiin. Sitten pidätte kaikkia miehiä iha pas***na.

Pahimmassa tapauksessa sitten kostatte eksänne ämmämäisyyden tulevalle kumppanillenne.

TYHMÄÄ.

Kerro ihmeessä miten ne petturit ja pelaajat tunnistetaan? Esim tämä tyttö nyt kaverini pyörityksessä. Mies on fiksu, mukava, kohtelias, huumorintajuinen. Tapaa sinua 2-3 kertaa viikossa. Vastaa viesteihin ja puheluihin ja ottaa myös itse aktiivisesti yhteyttä. Ei pidä pitkiä taukoja eikä peru tapaamisia. Kun on kanssasi, puhelin on visusti pois, hän keskittyy vain sinuun. Kyselee, muistaa kertomasi, välittää. Mistä tyttö voisi tietää että mies tapaa 3-4 naista samaan aikaan? Joskus kaksikin samana päivänä. Tunteista ei puhuta mutta sehän on normaalia tapailun alussa.

Ulkonäöstä tunnistaa. Mies on komea, kun pyörittää montaa naista kerralla. Miehistä vain 10% on komeita ja heistä 80% on jo varattuja ja loput 20% ovat niitä oikeita pelimiehiä.

Paras vinkki tavallisen nätille naiselle on se, että kun hakee seurustelukumppania, niin jätä ne kolme parhaan näköistä aiempaa yhden illan juttuaan/treffikumppania pois laskuista. Ja sitten alat uudelleen arvioimmaan potentiaalisten ehdokkaiden viehättävyyttä.

Kannattaa muistaa, että mitä komeampi mies, niin sitä todennäköisimmin kyseessä on pelimies tai jonkinlainen muu narsisti. Toki naisena itse olet ulkonäkösi perusteella parhaan 10% joukossa, niin tämä ei päde.

Vaikka kukaan ei ääneen sitä sano tai myönnä, niin ulkonäkö on edelleen ylivoimaisesti tärkein kriteeri kumppanin valinnassa.

Päteekö sama päättely myös naisiin? Eli ne parhaan näköiset pitää jättää suorilla pois, ja haravoida sieltä laarin pohjalta jämiä?

Vierailija
257/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TYHMÄÄ.

Eli kauniille naisille ei satu kohdalle pettäjiä, koska he ovat niin kauniita?

Vierailija
258/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuiset leiki mitään pyjamaleikkejä.

Vai että pyjamaleikkejä... Joo, ei ehkä jatketa tätä keskutelua tämän enempää.

Vaikutat juuri sellaiselle vakavamieliselle "aikuiselle naiselle", jolta on elämänilo kadonnut ja alapäästä on tullut kuiva kuin sahara

No nythän oli taas päätelmät vedetty. Annan sun ihan vapaasti elää noissa kuvitelmissasi, jos niistä jotain iloa saat.

Vierailija
259/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ovat. Voi olla aseksuaalejakin. Sellainen olisi vaan hyvä tuoda ilmi jo ennen yönylitreffeistä sopimista ihan vaan väärinymmärrysten ja kiusallisten tilanteiden välttämiseksi. Sivusta.

Eikös ihan yhtä lailla voisi tuoda ilmi myös sen, jos automaationa odottaa seksiä?

Yöksi jäämisestä sopiminen on sellainen ilmituonti aikuisten romanttisesti treffaavien kesken. Koodikieltähän se on, mutta ihan yleistä.

Joo ja sitten jos tulet niille yön yli treffeille, et tietenkään saa muuttaa ajatustasi treffien aikana. Sitä seksiä on oltava tai muuten joudat kotiin, eikö näin?

Älä tapaile semmoisia itsellesi vastenmielisiä ihmisiä, äläkä mene kenenkään luokse yöksi, jos et halua seksiä. Yksinkertaista.

Ei se ihminen välttämättä ole vastenmielinen. Vastenmielisen kanssa en menisi ensimmäisillekään treffeille, saati sitten yökylään. Ehkä seksi tuntui hyvältä idealta ennen treffejä, mutta jotkin asiat treffien aikana saivat mielen muuttumaan.

Vierailija
260/283 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TYHMÄÄ.

Eli kauniille naisille ei satu kohdalle pettäjiä, koska he ovat niin kauniita?

Kyllä sattuu. Tietyntyyppiset miehet pettävät vaikka olisi mikä huippumalli-lookalike käsipuolessa.