Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikan ja pienirintaisen on vaikea löytää rintaliivejä

Vierailija
21.10.2024 |

Kun ympärysmitat alkaa 75 tai jopa 80. Ärsyttävää kun pienellä ympäryksellä ei meinaa löytyä normikaupoista mitään, pelkkiä jättikokoisia vesileilejä vaan myynnissä.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

75A:ta kyllä löytyy. Minä käytän. 

Vierailija
2/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teet muka niillä rintaliiveillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja ympärykseni 75. Olet luultavasti lyhyt? Pitkillä ainakin vaikea saada aikuisten keuhkoja ym. mahtumaan alle 70-75 koon. 

Vierailija
4/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töh täh. Missäköhän kaupoissa mahdat shoppailla? Sloggilla tuo ympärys on koko M, ei edes S. Ja jos rinnat ovat pienet, tarvitsetko kupillisia ollenkaan, eivätkö litistimet riitä?

Vierailija
5/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toppi? Piilottaa pahimmat nännin näpötykset, muttet välttämättä tarvitse paljon tukea, niin joku mukava toppi riittää! Olisipa vaan pienet rinnat, ei tarvitsisi pitää liivejä ikinä.

Vierailija
6/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä braletteja, miellyttävämmän tuntuisia kuin tavalliset liivit tai tilaa Ranskasta esim aubade myy pienimpiä kokoja ja toimittavat Suomeen.

Vierailija
7/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P@ska puhetta. Joka paikassa, missä liivejään vaan myydään, niin löytyy myös pieniä kokoja. 

Vierailija
8/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, ihana pienirintainen nainen 🥰 niin seksikästä 😘

Vierailija
9/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikea löytää myös miestä

Vierailija
10/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löydän joka kaupasta kokoni 75 A. 

Vierailija
11/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

70A ja ei ole ikinä ollut ongelmia löytää liivejä. 

Vierailija
12/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, minä en muuta haluakaan kuin pienirintaisen naisen. 

Vierailija
13/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan yhtä helppoa kuin liivienkin löytäminen. Harva mies sanoo ei hoikalle ja naiselliselle naiselle 😙

Vierailija
14/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, ei ole edes hidaste. 

Vierailija
15/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, noitahan kokoja löytyy vaikka mistä. Mutta koitapa pullukkana pienirintasena etsiä 90A tai 85A kokoa.

Vierailija
16/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs se lauta mitään liivejä tarvitsee?

Koska ääliömiehet tuijottaa paidan läpi näkyviä nännejä. 

Vierailija
17/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän toppimallisia, ne ovat oikein mukavia päällä. Mutta sitten joskus olisi kiva hankkia jotkut säväyttävämmät, makuuhuonejuttuja ajatellen, ja niitä onkin vaikea löytää. Oikeita kokoja on, mutta ne vaan näyttää huonoilta päällä. Olisipa edes jotain kivoja pienitissisellekin. Nyt on koko ajan sporttityyli, pitsikin joskus tekisi terää!

Vierailija
18/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuskin on nainen, mutta vastaan silti.

Hankin yleensä käyttömukavia toppivuorattuja braletteja, ne eivät ole rintaliivejä elikkä niissä ei ole hakasia, ei irroiteta takaa vaan vedetään pään yli kuin toppina. Braleteissa tärkeää on se ettei ole liian tiukka ympärysmitta ja puristusresori siinä.  Vaikka olen pienikokoinen, niin en hommaa braletteja ja rintsikoita pienimmän ympärysmitan mukaan tai edes yleisen käyttösuosituksen mukaan, mikä on ollut se että ympärysmitan rintojen alta tulisi tuntua "napakalta", koska itselleni se tuntuu liian tiukalta ja epämukavalta.

Ei saa puristaa yhtään. Pidän mieluummin yllä sellaisia braletteja ja rintsikoita, jotka eivät tunnu yhtään, mieluummin siis saa jäädäkin vähän tilaa ympärysmittaan. Mulla on oikeastaan vähän liian isot braletit muutenkin käytössä, mutta ei se mitään. 

Vierailija
19/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs viisas kerran sanoi: miksi käytät rintaliivejä vaikka sinulle ei ole rintoja

Vierailija
20/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan yhtä helppoa kuin liivienkin löytäminen. Harva mies sanoo ei hoikalle ja naiselliselle naiselle 😙

Naisellisella naisella on tissit. Jos tissit puuttuu niin silloin ne miehet varmaan ovat homoja ja luulevat pikkutissiä femboyksi