Mies lopetti yhteydenpidon kun en halunnut seksiä ensimmäisellä yökyläilyllä
Oltiin tuttuja entuudestaan ja ekat treffit olivat olleet miehen kotona illalla, silloin en jäänyt yöksi. Toisella kerralla olin yötä, en ollut valmis seksiin. Mies oli kyllästyneen oloinen eikä enää tuon jälkeen pitänyt yhteyttä eikä kunnolla vastannut viesteihin, jotain lyhyttä vastausta vaan.
Tätäkö tämä nykyaikana on? Toivottavasti ei. Toivon että kaikki miehet eivät ole tuollaisia, vaan että tämä nyt sattui olemaan tapaus joka ei ollut vakavissaan kiinnostunut.
N25
Kommentit (283)
Ei meilläkään ollut seksiä ensimmäisellä yökyläilyllä, eikä toisella, kolmannella tai neljännelläkään kerralla. Silti ihan hyvin meni tutustuminen ja nyt onnellisesti asumme yhdessä ja ensimmäinen yhteinen lapsikin on tulossa.
En itse ole siis sitä vastaan että ensitreffeillä harrastaisi seksiä. En ehkä sitä itse oleta tai odota, mutta jos tilanne siihen päätyisi niin ei se haittaisi. Parempi kun ei odotuksia liian kovaksi aseta, vaan rauhassa etenee asioiden kanssa. Kiire ei ole tässä elämässä mihinkään.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuiset ihmiset jää vain yökylään, jos kyse on treffeistä.
Miksi ei? Ymmärrä että ihmiset ovat erilaisia. Myös aikuiset ihmiset.
Ei aikuiset leiki mitään pyjamaleikkejä.
Vai että pyjamaleikkejä... Joo, ei ehkä jatketa tätä keskutelua tämän enempää.
Vaikutat juuri sellaiselle vakavamieliselle "aikuiselle naiselle", jolta on elämänilo kadonnut ja alapäästä on tullut kuiva kuin sahara
ad hominen
Mulla on korkea libido. Voin panna päivittäin useita kertoja päivässä. Pidän leikkimielisyydestä, avoimuudesta ja siitä, että molemmat nauttivat. Seksi on yksi parhaita asioita maailmassa. En käytä hormonaalista ehkäisyä eikä minulla ole lapsia, joten panna voi milloin tahansa, ovulaation aikaan voisin asua sängyssä puolison kanssa.
Tämän lisäksi olen demiseksuaali eli en voi harrastaa seksiä henkilön kanssa, jota en rakasta. Joten seksiä ei tipu ennen tunneyhteyttä ja sitä, että tunnen oloni turvalliseksi toisen seurassa. Siinä on ihan turha laskea ja mankua, että kun ollaan tavattu jo x kertaa, ollaan tapailtu näin ja noin kauan. Minun seksuaalisuuteni vaatii sitoutumisen suhteeseen molemmilta osapuolilta.
Jos malttaa odottaa, että minä lämpenen, se lämpö ei sitten häviäkään minnekään, kun se pääsee roihahtamaan :)
Minun menetykseni ei ole mies, joka suu mutrussa tihrustaa, että toi on pihtari, kun ei antanut kolmansilla treffeillä.
N37
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korkea libido. Voin panna päivittäin useita kertoja päivässä. Pidän leikkimielisyydestä, avoimuudesta ja siitä, että molemmat nauttivat. Seksi on yksi parhaita asioita maailmassa. En käytä hormonaalista ehkäisyä eikä minulla ole lapsia, joten panna voi milloin tahansa, ovulaation aikaan voisin asua sängyssä puolison kanssa.
Tämän lisäksi olen demiseksuaali eli en voi harrastaa seksiä henkilön kanssa, jota en rakasta. Joten seksiä ei tipu ennen tunneyhteyttä ja sitä, että tunnen oloni turvalliseksi toisen seurassa. Siinä on ihan turha laskea ja mankua, että kun ollaan tavattu jo x kertaa, ollaan tapailtu näin ja noin kauan. Minun seksuaalisuuteni vaatii sitoutumisen suhteeseen molemmilta osapuolilta.
Jos malttaa odottaa, että minä lämpenen, se lämpö ei sitten häviäkään minnekään, kun se pääsee roihahtamaan :)
Minun menetykseni ei ole mies, joka suu mutrussa tihrustaa, että toi on pihtari, kun ei antanut kolmansilla treffeillä.
N37
Ja tämä ei siis ole mitään laskelmointia, että "Ai vitsi, vähän kyllä kuumottaisi tuo mies, mutta en tunne sitä vielä." Minä en kirjaimellisesti tunne en niin minkäänlaista seksuaalista himoa tai vetovoimaa ketään tuntematonta miestä kohtaan. Jos se tutustuminen jostain lähtee, se lähtee kuten ystävienkin kanssa yhteisistä kiinnostuksen kohteista. Siitä, että tullaan toimeen hyvin. Siitä se sitten hiljaksiin kasvaa ja syttyy seksuaalisuudeksi, jos ystävyyden kipinän lisäksi alkaa kipinöidä muutenkin.
Tämä on toisaalta välillä hirveän rasittavaa. Olisi ehkä kivempaa olla ihminen, joka ihastuu ja rakastuu ja himoitsee helposti. En esimerkiksi tajua vaikka näyttelijöiden hehkutusta, että ai kun se on niin hottis ja seksikäs :D Minä vaan toljotan, että "ai. ai jaa..." :D
Jos pääsisin tutustumaan ja ystävystymään heidän kanssaan, niin ehkä sitten joku heistä pärähtäisi hyvinkin seksikkääksi ja kuumaksi tunteiden syttymisen myötä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha venäläinen elämänohje naisille. Haaroja ei avata, kun vasta yhdeksänsillä treffeillä, jos vielä silloinkaan. Pillun perässä juoksijat luovuttaa kauan ennen sitä.
Tämä on juuri näin. Jos mies ei jaksa odottaa niin mies ei myöskään pysy uskollisena, esimerkiksi synnytyksen jälkeen. Nämä miehet myös kaipaavat ainaista jännitystä, joten he tarvitsevat koko ajan uuden naisen, eivätkä sitoudu edes säännöllisellä seksillä.
Paskaa. Pelailemalla saa pelimiehiä. Pelimies jaksaa vääntää vaikka kymmeniä treffejä teatteria. Hänellä ei ole mikään kiire kun kierrossa on liuta muita typyjä rinnakkain eikä ole tunteita pelissä.
Oikeasti ihastunut normaali mies menettää toivonsa minkään vaikeasti tavoiteltavan ja jatkuvasti torjuvan kanssa. Ei tavallisen suomalaisen miehen itsetunto kestä sitä että nainen ei vaan halua, ei sitten millään. Ehkä venäläisessä kulttuurissa onkin toisin ja siellä jokainen mies tekee temppuja päällään seisten kunnes sitten aviossa saa luvalla r a I s k a ta ja mukiloida laillista omaisuuttaan.
Onneksi tiedän, ettei kaikki miehet ole kuin väittämäsi miehet, eli pitää saada seksiä ja paljon ja heti. On onneksi oikeasti miehiä, jotka ovat kiinnostuneet siitä, mistä naiset ovat kiinnostuneet ja naisesta itsestään, ei pelkästään siitä mitä he voivat saada naiselta fyysisesti.
Sun on ihan turha vääntää ennakkoluuloista asennettasi toisten sanomaksi kun sellaisesta ei ole kyse. En yllä ole puhunut mistään ”paljon ja heti” enkä varsinkaan asettanut sitä vaihtoehdoksi naisesta kiinnostumiselle. Fiksumpi olisi ymmärtänyt että näkemyksessäni nämä kulkevat jopa käsi kädessä. Seksuaalinen puoli deittikumppanissa ja hänen kiinnostuksissaan on yksi oleellinen seikka parisuhdetta ajatellen sekin, mutta tietenkin toimiva kemia edesauttaa tutustumista muutenkin. Sängyssä halaillen ja hyväillen seksin jälkeen tulee keskusteltua ihan eri tasolla kuin virallissivistyneesti pöydän yli epävarmana siitä että miten toinen edes itsen näkee. Tätä en näe sukupuolitettuna kuten sinä ennakkoluuloissasi, vaan inhimillisenä.
Minunkin kokemukseni mukaan seksi avaa ne tulvaportit myös siellä tunneyhteyden puolella. Tietäähän tiedekin, että seksissä erittyy hormoneja jotka lisäävät kiintymystä kumppaniin. En näe mitään syytä miksi aikainen seksi olisi miinusta suhteen kehittymiselle.
Ei tuo pidä paikkaansa kun kuksitaan heti tuntemattomien kanssa. Mitään tulvaportteja ei aukea koska ei ole mitään tunteita tuntemattoman ihmisen kanssa.
Tämä pätee silloin kun on jo tutustuttu ja saatu tunneyhteys toiseen ihmiseen.Minulla oli sinkkuaikana muutama yhdenillan juttu ja se seksiin meno ei mitenkään avannut yhtään sen kummempia portteja. Usein portti aukesi ulos ovesta jo yöllä ja käånsin onnellisena kylkeä kun sain miehen pois huushollista. Tai korkeintaan vaivaannuttavat aamukahvit ja heipat.
Joskus jopa ajattelin, ettei olisi kannattanut. Yhdenillan tai yksien treffien seksi ei ollut oikein minkään väärtti.
Aika nopeasti opin sen, että en edes ajatellut ottaa tuntematonta miestä kotiini. Tai mennä seksiin ennen tutustumista.
Oli tosi helppoa ja mukavaa jättää miehet ravintolaan ja mennä rauhassa kotiin.
Olen nainen.
Jos et kuitenkaan tule selittämään että se mitä minä olen kokenut ei pidä paikkaansa. Se tunneyhteys aukeaa juuri siitä, että jaetaan jotain niin intiimiä yhdessä. Luonnollinen vietti ohittaa pintapuolisen tutustumisen ja päästään hyppäämään suoraan syvään päähän. Mieli aukeaa ja päästään ihan uudelle tasolle. Juttua alkaa tulla, naureskellaan ja joskus on tullut naiselta itkukin kun jokin henkinen lukko purkautuu. Toki siinä pitää olla sitten se oikea ihminen jotta se tapahtuu, mutta se voi tapahtua vaikka ensitreffeillä tai sitten jopa yhden yön jutusta. Sinä et ehkä ole sitä kokenut, mutta sellaista tapahtuu.
En sano että pitkässä tutustumisessa on mitään väärää, mielelläni kokeilisin sitä itsekin mutta minulla on tupannut menemään niin että jos ei seksissä olla hyvin pian niin tutustuminen ei jatku muutenkaan. Enkä tarkoita että odottaisin seksiä tai vonkaisin sitä, mutta niin se vain on mennyt. Nainen joko käy heti kiinni tai sitten homma tyssää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on valitettavasti niin että nykyään edes harkitsevaisuus ja hitaasti eteneminen ei takaa että tapailukumppani on sinusta oikeasti kiinnostunut.
Mieskaverini tykkää pyörittää useampaa naista kerrallaan ja suurin osa menee hänen kanssaan sänkyyn heti / toisilla treffeillä. No, nyt kesällä osui harkitsevampi tyttö kohdalle. Ensimmäinen suudelma vaihdettiin 4. tapaamisella ja yhteinen yö vietettiin n. 2kk päästä.
Koko tämän ajan mies tapaili 3-4 muuta ja sai heiltä mitä halusi - ja silti avautui mulle kuinka voikin kestää kauan tämän yhden kanssa. Että kohta pakko tapahtua jotain jos on tapahtuakseen.
Pahoin pelkään että tämä tyttö on nyt ihastunut ja viimein uskalsi luottaa ja ottaa tämän askeleen. Ja miehelle se oli vain yksi saavutus muiden joukossa.
Olen itse tuota harkitsevaa tyyppiä ja oppinut että yksinkertaisesti on parempi olla ilman. (Yleensä ekoilla kerroilla huonoa) seksiä miehiltä jotka viikkokaupalla valehtelevat mitä vain ja katoavat sitten seuravaan jahtiin? Ei kiitos. Haluja olisi joka päivä mutta tuohon leikkiin en lähde.
Käy sääliksi sitä tyttöä. Olen itse ollut hänen asemassaan joten tiedän mitä tuollainen kohtelu voi pahimmillaan saada aikaan. Mulla sattui vielä olemaan ensimmäinen suhde ikinä ja vaati todella paljon lähteä siihen mukaan, ja sitten mies paljastui tuollaiseksi kuin kaverisi. Jos olen rehellinen, en ole vieläkään päässyt yli, vaikka aikaa on jo kulunut - tuskin pääsen koskaan ja tuskin pystyn enää koskaan luottamaan yhteenkään mieheen. Tai sitten sen miehen pitää olla jotain todella ihmeellistä.
IHAN OMA SYY. Aina te naiset vaan lankeatte niihin pettäjiin. Sitten pidätte kaikkia miehiä iha pas***na.
Pahimmassa tapauksessa sitten kostatte eksänne ämmämäisyyden tulevalle kumppanillenne.
TYHMÄÄ.
Kerro ihmeessä miten ne petturit ja pelaajat tunnistetaan? Esim tämä tyttö nyt kaverini pyörityksessä. Mies on fiksu, mukava, kohtelias, huumorintajuinen. Tapaa sinua 2-3 kertaa viikossa. Vastaa viesteihin ja puheluihin ja ottaa myös itse aktiivisesti yhteyttä. Ei pidä pitkiä taukoja eikä peru tapaamisia. Kun on kanssasi, puhelin on visusti pois, hän keskittyy vain sinuun. Kyselee, muistaa kertomasi, välittää. Mistä tyttö voisi tietää että mies tapaa 3-4 naista samaan aikaan? Joskus kaksikin samana päivänä. Tunteista ei puhuta mutta sehän on normaalia tapailun alussa.
Ulkonäöstä tunnistaa. Mies on komea, kun pyörittää montaa naista kerralla. Miehistä vain 10% on komeita ja heistä 80% on jo varattuja ja loput 20% ovat niitä oikeita pelimiehiä.
Paras vinkki tavallisen nätille naiselle on se, että kun hakee seurustelukumppania, niin jätä ne kolme parhaan näköistä aiempaa yhden illan juttuaan/treffikumppania pois laskuista. Ja sitten alat uudelleen arvioimmaan potentiaalisten ehdokkaiden viehättävyyttä.
Kannattaa muistaa, että mitä komeampi mies, niin sitä todennäköisimmin kyseessä on pelimies tai jonkinlainen muu narsisti. Toki naisena itse olet ulkonäkösi perusteella parhaan 10% joukossa, niin tämä ei päde.
Vaikka kukaan ei ääneen sitä sano tai myönnä, niin ulkonäkö on edelleen ylivoimaisesti tärkein kriteeri kumppanin valinnassa.
Päteekö sama päättely myös naisiin? Eli ne parhaan näköiset pitää jättää suorilla pois, ja haravoida sieltä laarin pohjalta jämiä?
Kyllä, mutta eri syystä. Parhaimman näköiset naiset pyörivät vain niiden aiemmin kuvailtujen parhaimman näköisten miesten kanssa, ei niitä taviksen kannata yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että sitä seksiä pitää olla heti? Kyllä sitä ehtii harrastamaan myöhemminkin, jos tapailusta suhde tulee- jopa niin paljon, että alkaa kyllästyttää. Mä en tajua tätä "kaikki mulle heti nyt" mentaliteettia joka joillain miehillä on. Eikä sen kaiken eteen olla edes valmiita tekemään juuri mitään. Ja aivan kuten pienten lasten kohdalla: kun se lapsi mankuu jotain ja saa sen heti, tekemättä mitään, sehän menettää kinnostuksensa heti jo kohta. Sitten pitää olla uusi lelu.
Jos kahdella aikuisella ihmisellä tutustuessa tekee mieli seksiä toistensa kanssa, minusta on outoa pidätellä sitä vain koska on joku abstrakti sääntö että heti ei saa. Eri asia sitten, jos toinen ei halua.
Ei tässä ole mustavalkoisesti vain kaksi vaihtoehtoa
a) seksiä ei saa "antaa" heti (joku "sääntö) tai
b) ei halua seksiä
Koko ajan on yritetty selventää, että ihmiset haluavat katsoa tarkemmin kenen kanssa sekstailee, eli tutstua paremmin. Aivan normaali ilmiö, eikä tarvitse olla perinteinen nainen tai pihtari.
Seksin jälkeen tunne-elämä on sitoutuneempi kumppaniin ja tämähän se on se tärkeä asia.
Tuntuu että nuoret miehen nykyisin ajattelee vain seksiä ilman tunteita ja ottavat nokkinnsa jos nainen "pihtaa" tai "ei anna"
Tämä taitaa olla jonkin verran sukupuolittunutta. Miehelle kelpaa yleensä seksi vaikkei niin tunnettaisikaan, emme pidä sitä niin monumentaalisena asiana. Seksi on seksiä. Ehkä meitä siksi pidetään sikoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Ja tämä ei siis ole mitään laskelmointia, että "Ai vitsi, vähän kyllä kuumottaisi tuo mies, mutta en tunne sitä vielä." Minä en kirjaimellisesti tunne en niin minkäänlaista seksuaalista himoa tai vetovoimaa ketään tuntematonta miestä kohtaan. Jos se tutustuminen jostain lähtee, se lähtee kuten ystävienkin kanssa yhteisistä kiinnostuksen kohteista. Siitä, että tullaan toimeen hyvin. Siitä se sitten hiljaksiin kasvaa ja syttyy seksuaalisuudeksi, jos ystävyyden kipinän lisäksi alkaa kipinöidä muutenkin.
Tämä on toisaalta välillä hirveän rasittavaa. Olisi ehkä kivempaa olla ihminen, joka ihastuu ja rakastuu ja himoitsee helposti. En esimerkiksi tajua vaikka näyttelijöiden hehkutusta, että ai kun se on niin hottis ja seksikäs :D Minä vaan toljotan, että "ai. ai jaa..." :D
Jos pääsisin tutustumaan ja ystävystymään heidän kanssaan, niin ehkä sitten joku heistä pärähtäisi hyvinkin seksikkääksi ja kuumaksi tunteiden syttymisen myötä :D
Okei, no tämä oli minulle uutta että jos ei tunneta tarpeeksi niin ei ole minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa sitä toista kohtaan. En tiennyt, että saman ihmisen kohdalla se voi olla noin on tai off totaalisesti. Että joku nainen tuntuisi kuin siskolta ja sitten kun tutustutaan niin yhtäkkiä se onkin kuuminta hottia ja ollaan sängyssä, en tahdo saada omaa päätäni tuon ympäri. No, ymmärrän nyt paremmin demiseksuaaleja. Vai ymmärränkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Okei, no tämä oli minulle uutta että jos ei tunneta tarpeeksi niin ei ole minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa sitä toista kohtaan. En tiennyt, että saman ihmisen kohdalla se voi olla noin on tai off totaalisesti. Että joku nainen tuntuisi kuin siskolta ja sitten kun tutustutaan niin yhtäkkiä se onkin kuuminta hottia ja ollaan sängyssä, en tahdo saada omaa päätäni tuon ympäri. No, ymmärrän nyt paremmin demiseksuaaleja. Vai ymmärränkö?
Miten niin tuntuisi siskolta?
Onko naiset sinulle vain sisko tai pano?
Minulle miehet ovat kaikki yksilöitä. Seksiyhteys perustuu tutustumiseen, joka alkaa samoin kuin ystävyys. Se ei automaattisesti tarkoita, että ystävyys = seksiä ennen pitkää. Jos joku tuntuu kuin veljelle, en tietenkään halua häntä seksuaalisesti.
Joku jää ystäväksi, eikä siitä tule sen enempää. Seksuaalista syttymistä ei tapahdu hänen kanssaan.
Joku jää läheisekis kuin veli. Seksuaalista syttymistä ei tapahdu hänen kanssaan.
Joku etenee pidemmälle ja seksuaalinen syttyminen tapahtuu hänen kanssaan.
Joku ei etene mihinkään suuntaan eikä jää elämääni lainkaan.
Minulla on kokemusta noista kaikista tapauksista. Mitään yhdistävää tekijää miehillä, jotka jäävät ystäviksi, veljiksi tai tulevat kumppaniksi, ei ole.
Kuten joku täällä hyvin sanoi, se seksuaalinen tunne joko tulee tai se ei tule. Simple.
----
What does being demisexual look like in practice?
Being demisexual looks different to different people.
If you’re demisexual, you might relate to the following feelings or scenarios:
- I seldom feel sexually attracted to people I see on the street, strangers, or acquaintances.
- I have felt sexually attracted to someone I was close to (such as a friend or romantic partner).
- My emotional connection with someone affects whether I feel sexually attracted to them.
- I’m not aroused or interested in the thought of having sex with someone I don’t know well, even if they’re aesthetically beautiful or have a pleasant personality.
That said, all demisexuals are different, and you might be demisexual even if you don’t relate to the above.
En olisi jäänyt yöksi, jos seksiä en olisi halunnut. Mieluummin vaan kotiin yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ovat. Voi olla aseksuaalejakin. Sellainen olisi vaan hyvä tuoda ilmi jo ennen yönylitreffeistä sopimista ihan vaan väärinymmärrysten ja kiusallisten tilanteiden välttämiseksi. Sivusta.
Eikös ihan yhtä lailla voisi tuoda ilmi myös sen, jos automaationa odottaa seksiä?
Yöksi jäämisestä sopiminen on sellainen ilmituonti aikuisten romanttisesti treffaavien kesken. Koodikieltähän se on, mutta ihan yleistä.
Joo ja sitten jos tulet niille yön yli treffeille, et tietenkään saa muuttaa ajatustasi treffien aikana. Sitä seksiä on oltava tai muuten joudat kotiin, eikö näin?
Älä tapaile semmoisia itsellesi vastenmielisiä ihmisiä, äläkä mene kenenkään luokse yöksi, jos et halua seksiä. Yksinkertaista.
Ei se ihminen välttämättä ole vastenmielinen. Vastenmielisen kanssa en menisi ensimmäisillekään treffeille, saati sitten yökylään. Ehkä seksi tuntui hyvältä idealta ennen treffejä, mutta jotkin asiat treffien aikana saivat mielen muuttumaan.
... Ja ne asiat siis yleensä liittyvät miehen käytökseen. Esim. mies alkaa yllättävästi vihjailemaan ettet ole hänelle riittävän hyvännäköinen, sulla on liian pienet tissit tai olet muuten liian sitä tai tätä, puhuu vähän väliä eksästä, paljastaa jotain menneisyyden juttuja joista et niin ilahdu, puhuu epäilyttävän innokkaasti päihteistä jne. Sellaisia asioita, joista ei ollut aiemmilla treffeillä mitään tietoa. Tai mikä mulla ehkä oli pahin, kertoo ettei itse olisi halunnut treffata minua uudestaan, mutta suostui kun minä kysyin.
Jospa hän vain tuli siihen tulokseen ettei ap ole se oikea kuitenkaan oli seksiä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän vain tuli siihen tulokseen ettei ap ole se oikea kuitenkaan oli seksiä tai ei.
Näinhän ne yleensä selittävät. Seksillä (tai sen puutteella) ei ole mitään tekemistä miehen päätösten kanssa, ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että sitä seksiä pitää olla heti? Kyllä sitä ehtii harrastamaan myöhemminkin, jos tapailusta suhde tulee- jopa niin paljon, että alkaa kyllästyttää. Mä en tajua tätä "kaikki mulle heti nyt" mentaliteettia joka joillain miehillä on. Eikä sen kaiken eteen olla edes valmiita tekemään juuri mitään. Ja aivan kuten pienten lasten kohdalla: kun se lapsi mankuu jotain ja saa sen heti, tekemättä mitään, sehän menettää kinnostuksensa heti jo kohta. Sitten pitää olla uusi lelu.
Jos kahdella aikuisella ihmisellä tutustuessa tekee mieli seksiä toistensa kanssa, minusta on outoa pidätellä sitä vain koska on joku abstrakti sääntö että heti ei saa. Eri asia sitten, jos toinen ei halua.
b) ei halua seksiä
Koko ajan on yritetty selventää, että ihmiset haluavat katsoa tarkemmin kenen kanssa sekstailee, eli tutstua paremmin. Aivan normaali ilmiö, eikä tarvitse olla perinteinen nainen tai pihtari.
Seksin jälkeen tunne-elämä on sitoutuneempi kumppaniin ja tämähän se on se tärkeä asia.
Tuntuu että nuoret miehen nykyisin ajattelee vain seksiä ilman tunteita ja ottavat nokkinnsa jos nainen "pihtaa" tai "ei anna"
Tämä taitaa olla jonkin verran sukupuolittunutta. Miehelle kelpaa yleensä seksi vaikkei niin tunnettaisikaan, emme pidä sitä niin monumentaalisena asiana. Seksi on seksiä. Ehkä meitä siksi pidetään sikoina?
Kyllä. Siis se, että miehelle kelpaa seksi vaikkei niin tunnettaisikaan. Täysin sukupuolittunut ilmiö tuo seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuiset leiki mitään pyjamaleikkejä.
Vai että pyjamaleikkejä... Joo, ei ehkä jatketa tätä keskutelua tämän enempää.
Vaikutat juuri sellaiselle vakavamieliselle "aikuiselle naiselle", jolta on elämänilo kadonnut ja alapäästä on tullut kuiva kuin sahara
No nythän oli taas päätelmät vedetty. Annan sun ihan vapaasti elää noissa kuvitelmissasi, jos niistä jotain iloa saat.
Ottaisit suihin ja antaisit persettä. :D
Siitä puhe mistä puute vissiin siellä.
Minusta toimit epäkorrektisti. Jääminen yökylään signaloi seksiä. Jos et ole valmis suhteessa seksiin, älä jää yökyläänkään
Pipe kirjoitti:
Minusta toimit epäkorrektisti. Jääminen yökylään signaloi seksiä. Jos et ole valmis suhteessa seksiin, älä jää yökyläänkään
Käytännön syistä tapaaminen meni niin. En halunnut hotellissakaan yöpyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Miten niin tuntuisi siskolta?
Onko naiset sinulle vain sisko tai pano?
Minulle miehet ovat kaikki yksilöitä. Seksiyhteys perustuu tutustumiseen, joka alkaa samoin kuin ystävyys. Se ei automaattisesti tarkoita, että ystävyys = seksiä ennen pitkää. Jos joku tuntuu kuin veljelle, en tietenkään halua häntä seksuaalisesti.
Joku jää ystäväksi, eikä siitä tule sen enempää. Seksuaalista syttymistä ei tapahdu hänen kanssaan.
Joku jää läheisekis kuin veli. Seksuaalista syttymistä ei tapahdu hänen kanssaan.
Joku etenee pidemmälle ja seksuaalinen syttyminen tapahtuu hänen kanssaan.
Joku ei etene mihinkään suuntaan eikä jää elämääni lainkaan.Minulla on kokemusta noista kaikista tapauksista. Mitään yhdistävää tekijää miehillä, jotka jäävät ystäviksi, veljiksi tai tulevat kumppaniksi, ei ole.
Kuten joku täällä hyvin sanoi, se seksuaalinen tunne joko tulee tai se ei tule. Simple.
----
What does being demisexual look like in practice?
Being demisexual looks different to different people.
If you’re demisexual, you might relate to the following feelings or scenarios:
- I seldom feel sexually attracted to people I see on the street, strangers, or acquaintances.
- I have felt sexually attracted to someone I was close to (such as a friend or romantic partner).
- My emotional connection with someone affects whether I feel sexually attracted to them.
- I’m not aroused or interested in the thought of having sex with someone I don’t know well, even if they’re aesthetically beautiful or have a pleasant personality.
That said, all demisexuals are different, and you might be demisexual even if you don’t relate to the above.
Yritin vain kuvitella että miltä naisen pitäisi tuntua, jos en millään tasolla tai asteikolla kokisi häntä seksuaalisesti vetäväksi. Sisko on ehkä se sopivin sitä tuntemusta kuvaamaan. Toki toinen vaihtoehto on se, etten kerta kaikkiaan pidä naista yhtään viehättävänä siinä mielessä, mutta se on harvinaista että olisi ihan täysi nolla mittarissa.
Olemme kovin eri maailmoissa tämän suhteen, en ole demiseksuaali ja olen mies, joten kaupungilla kävellessänikin saatan katsella naisia sillä silmällä että tuota panisin ja tuotakin ja niin edelleen. Mutta mielenkiintoista oppia lisää tästäkin.
b) ei halua seksiä