Olen kuunnellut nyt Ulvilan litterointeja ja olen kyllä hämmentynyt
Syyttäjän litteroija on litteroinut niin päin persettä, että miten tuo on mahdollista. Esimerkiksi en uskonut sitä sitä kun Zem-niminen litteroija väitti että nauhalla Lahti huutaa Pyydä Jannea, mutta niin se vaan huutaa. Syyttäjän litteroijan mukaan siinä huudetaan "Pyyjäpää". Pyyjäpää my ass... Samoin litteroija on litteroinut ihan selvän avunpyynnon "Annulle" joka kuuluu No lähe Annu auttaa ihan omituiseksi "No vähä vois auttaaki". Nämä kohdat on siis ihan selviä ja ei voi kuin kysyä että mitä hemmettiä tämä oikein tarkoittaa.
Kommentit (179)
Joo epäilenpä vahvasti että sen palat on missään netissä linkattavissa. Eihän sitä saa kopioida vaan sen saa kuunnella arkistosta.
Löysin. Eihän toi voi olla laillista että sitä jaetaan tuolla tavalla, eihän?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 09:14"]
Löysin. Eihän toi voi olla laillista että sitä jaetaan tuolla tavalla, eihän?
[/quote]
No laita tähän miten löysit...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 07:55"]
10, Näsäviisastelun sijaan se linkki
[/quote]
Jos on niin avuton että ei osaa googleen kirjoittaa litterointi ja wikipedia, niin kannattaa lopettaa tietokoneen käyttö.
Enkä näsäviisastelut, vaan kerroin mitä litterointi tarkoittaa, koska hän oli ymmärtänyt sanan väärin tai ainakin käyttänyt sanaa väärässä yhteydessä. näsäviisastelua on kommentoida "miten litterointeja kuunnellaan"
t 10
Joo. Litterointia ei voi kuunnella, koska se on nauhan perusteella kirjoitettua tekstiä.
Minua ei yhtään yllätä, että on monta litterointia, koska sekavaahan tuo on kuin mikä.
Jos sanotaan että Jukka sanoo tietyssä kohdassa jotain, se voi alkaa kuulostaa siltä mutta vaikeahan tota on litteroida jos kuuntelee sellaisenaan ilman tekstejä..
En linkkaa, ihan oikeasti mua epäilyttää ton laillisuus. Googlettamalla se löytyy, hakusanoja on jo tänne aika hyvin laitettukin.
No vois vähän auttaaki: laita ne hakusanat
Tämä on provo, se nauha ei ole netissä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 09:44"]
Tämä on provo, se nauha ei ole netissä.
[/quote]
Ei se kokonaan ole, mutta pätkiä löytyy. Usko tai älä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 09:42"]
No vois vähän auttaaki: laita ne hakusanat
[/quote]
Hae vaikka nbl litterointi.
No litterointeja toki on netissä pilvin pimein, toopet.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 09:51"]
No litterointeja toki on netissä pilvin pimein, toopet.
[/quote]
Tuossa litteroinnissa on ladattavia ääniraitoja mukana, toope.
Miten mää en löydä tuolta zem sivuilta mitään ladattavaa?
En löydä minäkään! Siellä on yksi äänitiedosto, jossa on jotain veitsenteroitusääniä vertailun vuoksi tms. Mutta mitään Ulvilaan liittyviä äänitiedostoja siellä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:15"]
En löydä minäkään! Siellä on yksi äänitiedosto, jossa on jotain veitsenteroitusääniä vertailun vuoksi tms. Mutta mitään Ulvilaan liittyviä äänitiedostoja siellä ei ole.
[/quote]
Okei. Murha info, ulvilan sivu, ketju äänitutkijasta, viimeinen viesti siinä ketjussa käyttäjältä zem. Siellä on linkki siihen litterointiin jossa äänet.
10, Näsäviisastelun sijaan se linkki