Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka ei värjää hiuksia

Vierailija
24.09.2013 |

Onko kaikilla suomalaisilla hiirenharmaa tukka, jota on pakko värjätä?

Sinä, joka et värjää hiuksia:

Minkä väriset hiuksesi ovat? 

Miksi et värjää hiuksiasi?

Sinä joka värjäät hiuksia:

Minkä väriseksi värjäät?

Miksi värjäät? 

Mitä ajattelet naisista, jotka eivät värjää hiuksiaan?

Kommentit (249)

Vierailija
181/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti värjään. Sama syy miksi silitän vaatteet tai huollan kynteni.

Tosin minä värjään kaupan aineilla, luottoystävän kanssa värjäämme toistemme hiukset n 6 - 8 vkon välein.

Juurikasvu ei juurikaan tule näkyviin, koska päällä on aina sen verran kuohkeutta.

Vierailija
182/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää.

Luonnostaan punapigmenttiä.

En jaksa sitä värjäyskierrettä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Hiukseni ovat tummanruskeat. En värjää, koska olen tyytyväinen nykyiseen väriin ja en muutenkaan jaksaisi ylläpitää väriä.

Vierailija
184/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään,

vaaleita raitoja säännöllisesti pitkin vuotta. Oma väri tumman blondi, mutta pienenä ollut pellavapää-väri sopii mielestäni paremmin ja kirkastaa ilmettä huomattavasti.

Pääasiassa en ajattele värjäämättä jättävistä mitään, mutta jos nyt oikein liruhiuksinen maantienharmaa sisko tulee vastaan niin saatan ohimennen ajatella, että hänellekin tekisi hyvää käydä joskus kampaajalla..

Vierailija
185/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Hiukseni ovat hunajan väriset, kesällä vaalenevat hieman. Olen tyytyväinen luonnolliseen väriini. Hiuksiani on luultu värjätyiksi ja värjäämättömyys on herättänyt ihmetystä. Suomalaisilla on ilmeisesti sellainen käsitys, ettei värjäämätön tukka voi olla nätin värinen. Siskollani on myös värjäämätön, jota on luultu värjätyksi:)

Vierailija
186/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:54"]

ehdottomasti värjään. Sama syy miksi silitän vaatteet tai huollan kynteni.

Tosin minä värjään kaupan aineilla, luottoystävän kanssa värjäämme toistemme hiukset n 6 - 8 vkon välein.

Juurikasvu ei juurikaan tule näkyviin, koska päällä on aina sen verran kuohkeutta.

[/quote]

Mä en sitten taas värjää juuri siitä syystä että huolehdin perusasioista eli kynnet ja hiukset ovat upeat ja paksut ilman keinotekoisuuttakin. Kynnet manikyyraan niin sormet kuin varpaat ja viimeistelyksi riittää viilaus ja kosteusvoide. Kynnet ovat haalean vaalenapunaiset ja päät valkoiset= luonnon oma ranskis. Hiukset taas leikkautan pari kertaa vuodessa mutta muuten ne ovat aina upeassa kunnossa ja kiiltävät. Mun mielestä värjätyt hiukset eivät oikeastaan koskaan ole huolletun näköiset, no okei heti kampaajan jälkeen ennen ekaa pesua. 

Vierailija
187/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, olen parikymppinen. Oma värini on hunajanvaalea, hiukan punertavakin. Tämä on paras ja käy mulle parhaiten.

Lisäksi en usko, että hiusvärit tekevät hyvää yhtään kenellekään. Harvoin ihmiset myös ajattelevat, kuinka järkyttävä määrä pakkausjätettä ym. ympäristökuormitusta siitäkin touhusta tulee. Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin kuontaloni. En halua kulkea kauneusteollisuuden hihnassa.

Vierailija
188/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Ne on oranssihtavan vaaleat, hieman punaista pigmenttiä mukana.

Vierailija
189/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missi, jolla on oma värjäämätön tukka.

http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1288682293054.html?ref=og-ref-google.fi

Mikä tuo väri teidän mielestä on? Minusta hiukset ovat terveen ja paksun näköiset.

Vierailija
190/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en värjää koska mulla on kauniin tumman/mustan ruskea hiusväri luonnostaan, joka vaalenee latvoihin niinku ois ombre värjäys. Mitäpä sitä hyvää pilaamaan... :)

Vierailija
191/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väri kaunis tummanruskea. En värjää, koska väri sopii mulle ja värjäämättömänä luonnonkihara toimii paremmin plus hiukset parempikuntoiset.

Vierailija
192/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:19"]Missi, jolla on oma värjäämätön tukka.

Mikä tuo väri teidän mielestä on? Minusta hiukset ovat terveen ja paksun näköiset.

[/quote]

No ei ole oma väri.

Vierailija
193/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjännyt yli 20 vuotta. Nyt haluaisin lopettaa mutta harmaita jo niin paljon, että värjäys taitaa jatkua.

Vierailija
194/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään milloin mitenkin. Tylsistyisin hiuksiini jos en värjäilisi. Tummanruskeat on luonnostaan, ihan nätit, mutta tylsät.

En ajattele mitään jos joku ei värjää hiuksiaan. Oma asiansa.

Vierailija
195/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Olen värjännyt raitoja yhden kerran elämässäni. Silloin kun muotia olivat tummat raidat vaaleissa hiuksissa. Kamalan näköistä :)

Oma väri blondi, tummentunut nyt keski-iässä, mutta edelleen blondi. Kesäisin vielä vaalenee auringossa.

Vierailija
196/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:19"]Missi, jolla on oma värjäämätön tukka.

[/quote]

No ei ole oma väri.

[/quote]

Oletko varma? Jostain olen joskus lukenut, että Sabinalla on oma väri päässä.

Vierailija
197/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, 35 v. Lopetin 25 -vuotiaana vaaleammaksi värjäämisen, ja olen sen jälkeen saanut vain kehuja hiuksieni väristä. Hiukseni ovat hunajanväriset, mukana punaisiakin hiuksia, jotka tekevät hiuksista paksut ja elävän näköiset. Kesäisin luonnollisesti vaalenevat.

Nyt tuli puoli vuotta sitten ensimmäiset muutamat harmaat (oikeastaan ihan valkoiset) hiukset, nypin ne pois... En tahtoisi vielä harmaantua, pienet lapset ja tunnen itseni vielä suht nuoreksi! Joten saatan taas ruveta värjäämään jos lisää tulee. Helposti vaan minulla värit menee liian punertaviksi, varmaan oman punaisen värini takia. Ja koskaan en ole kampaamolla värjännyt, ainoastaan kestosävyjä kotona silloin nuorempana.

Vierailija
198/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:19"]Missi, jolla on oma värjäämätön tukka.

[/quote]

No ei ole oma väri.

[/quote]

Oletko varma? Jostain olen joskus lukenut, että Sabinalla on oma väri päässä.

[/quote]

Tummanvaalea. Tämä taitaa olla se kovasti parjattu 'maantienväri', joka usein halutaan piilottaa. Ihan hyvältähän tuo näyttää.

Vierailija
199/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauniit, paksut, punaiset hiukset. En tarvitse värjäystä.

Vierailija
200/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat tummanruskeat, melkein mustat, joten en värjää enää. Nuorena värjäsin jostain syystä mustaksi ja välillä blondasin ja laitoin punaisen värin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan